Topp 10 Stammar

DeletedUser

Guest
1. va? 505.452 - Kommenterar inte min egen stam
2. FFDP 299.275 - Ligger i samma kontinent som VAMP, kommer bli kul att se. Har stor chans att förbli top 5 iaf
3. SIVA 297.951 - Köttar otroligt bra, tror dock det blir som TCO på v28
4. OenSe 296.646 - Favoriterna till att vinna, hoppas vi kan bevisa något annat.
5. LL 263.332 - Meh? Försökte mot oense men lyckades inte, snart borta?
6. VAMP 194.552 - Kommer nog vara ett hot i framtiden om inte FFDP stoppar dom
 
Senast redigerad av en moderator:

Hast1

New Member
Reaktionspoäng
17
Satte snabbt ihop en lista, har inte egentlig koll på storpolitiken i denna värld, utan har mest utgått från kartor och tillväxttakt.

Är säker på att ni som är bättre insatta rättar mig där jag har fel:)

1. Oense2 ohotad 1:a i poäng just nu, ligger i en bra position i både K54 och K55. Känns som att de har en del kvar att bevisa närmaste månaderna om de ska finnas kvar som nummer 1. En av de viktigaste egenskaperna i tw är envishet och det har de inte behövt visa att de har ännu, eftersom de inte har haft någon större press på sig.

2. EnSe ligger bra positionerade i K45. Har ett liknande strategiskt läge som Oense i K44. Ligger stadigt rank 2-3 de senaste 14 dagarna. Läget är öppet, K45 känns som en öppen kontinent EnSe, VAMP och SIVA har alla den strategiska möjligheten att dominera, spelarkvaliten och diplomatin får avgöra.

3. SIVA ligger utspridda i K45 och K54. Ligger stadigt rank 2-4 senaste två veckorna. Deras strategiska läge är inte bra, och frågan är om de har den kvaliten på spelarna som kan kompensera för det. Det visar sig nog under närmaste månaderna.

4. Oense ligger i K44, mellan CCS och LL. Har visat vad de går för och växer stadigt. En av favoriterna till slutliga segern. Har stora möjligheter att växa sig in i spelfältet på LL’s bekostnad.

5. LL ligger i K44, innanför Oense. Har tappat från rank 1 till rank 5 senaste månaden. Ser LL som nyckeln till Oenses kommande framgång, bara en tidsfråga innan de lämnar top 10.

6. VAMP ligger i K45, i samma område som EnSe. Har gått från rank 8 till rank 6 de senaste 14 dagarna. Kan de fortsätta växa tillsammans med EnSe eller blir det krig? Tiden får utvisa.

7. GBAU ligger i K54 och K55, i samma område som FN. Har gått från rank 11 till 7 de senaste 14 dagarna. Måste fortsätta växa för att kunna stå emot Oense2 i längden, tror att de måste ha en klar diplomatisk strategi för att kunna överleva med det läget.

8. POLE ligger i K44 och K54, Har legat rank 8-9 de senaste 14 dagarna. Ligger inklämd mot centrum tillsammans med FN, med Oense utanför sig i K44, kan få det väldigt jobbigt i sin position. Ska de förlita sig på diplomati eller vapen? Tiden får utvisa.

9. FN ligger i K54 och K55. Har legat rank 9-10 de senaste 14 dagarna. Ligger inklämd mot centrum tillsammans med POLE, med Oense 2 utanför sig, kan få det jobbigt med det läget.

10. CCS ligger i K44 tillsammans med Oense och LL . Avancerat från rank 23 till rank 10 de senaste 14 dagarna, får se om de kan fortsätta att avancera i rankingen.
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Snygg lista som jag tydligen missat! ^^

Någon som vill göra en ny? Vore kul att läsa :)
 

DeletedUser

Guest
OenSe2:
En hel del lirare som jag personligen gillar och jag vet att stammen har stor kompetens. Kan dock finnas en lite risk för internbråk känner jag på mig.. Många hetlevrade personer här.
Snaley köttar kungligt! Cred till de på kontot <3
Verkar ha lite problem med CoD just nu.
Lågoddsare till vinsten.

OenSe:
Felix! <3
Finns stor kompetens men en del riktiga as här också.
Stor chans att bli kvar till slutet och ev. vinna..


CoD
Köttar på bra och jag är förvånad att de fortfarande är kvar. Verkar ha en del turbulens dock.

#BITE
Många älsklingar här <3

VAMP
För att vara "de bästa från .net" som det ryktades så insåg jag att .net är sämre än jag trodde ;)
Krigar på rätt dåligt för att ändå fulspelat.
Men kriget är inte över, finns lite trevligt folk här och där i stammen är värt att tillägga.

CCS
Metmasken och CO. Jag är ganska säker att Metmasken kommer backstabba stammen han leder för att gå till OenSe (Kom ihåg att jag sa det)
Besitter säkert en del potential, alla verkar inte dåliga iallafall.

FN
Finns några enstaka sötnosar här men spelarmässigt tunt som fan..

GBAU
Tröttnade på att skriva..

POLE
Läs ovan

GBAU!
Läs ovan
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
11cbb572ad.png

Rank 1: OenSe2
Total Poäng: 2.709.023
Opponenter Besegrade (OB): 9.030.201, vilket i nuläget är rank 1.
Medlemmar: 24

Ja, här har vi våran kära Henke aka Teh Gow och hans v29 kompanjoner. En hel del starka spelare sitter det i denna stam och även en hel del CO's (Om rykten osv stämmer).

OB:n talar om att detta inte är en stam som är rädda för lite action, där flertalet medlemmar finns på top 20(OBA) och även toppar den med spelaren Snaley. Försvarare har ni 2 spelare som finns med på och där toppar ni även den, vad kan detta betyda?

Att ni tidigare mött väldigt enkla motstånd som inte slagit tillbaka men att ni på senare tid 'då OBD :n är relativt ny' precis stött på några som faktiskt säger emot? Hur kommer detta urarta sig?

Ledande figurer i stammen finns där men om det går dåligt finns det rykten som talar för att ett antal spelare kan komma att kasta flaggan.(vilket jag inte hoppas på)

Kommer nog stanna kvar på topp 1-3 under en längre tid.


Rank 2: OenSe
Total Poäng: 1.871.634
Opponenter Besegrade (OB): 6.569.809 (3.)
Medlemmar: 15

Även här har vi en hel dröse toppspelare, många omtyckta namn men även så att folk har börjat med pajkastning mot en del, antagligen pga avundsjuka.
Ett starkt ledande team som sitter här och planerar, kommer nog äta upp sin kontinent. Jag själv skulle nog starka till mina fronter mot de andra kontinenterna och sedan säkrat rumpan.
Finns en del stammar som vill bli av med er.
Vet här att det är spelare som suktar efter blod och svett, kan bli riktigt intressant att se något större krig i framtiden.

Stannar kvar på toppen fast lågt medlemsantal. Men det kan betyda ett starkare band mellan spelarna.



Rank 3: Siva
Total Poäng: 1.305.673
Opponenter Besegrade (OB): 7.109.248 (2.)
Medlemmar: 25


Siva, en stam som haft en hel del krig sedan start. Vilket har lett till ledarbyte, mm.
Denna stam borde välja ett mål och göra slut på det innan de går vidare på nästa.

(Inga mer kommentarer då jag sitter med här och tar det lugnt ute i rimmen)



Rank 4: VAMP
Total Poäng: 911.767
Opponenter Besegrade (OB): 4.671.432 (5.)
Medlemmar: 19

Denna stam såg starkare ut i början, tills deras IAP vände #BITE och medlemmar bytte platser.
Förlorat en spelare som kunde varit stark, kanske mkt pga en CO som satt i en annan tidszon.
Inte tagit mig tillräckligt mkt tid för att kolla upp vilka spelare det är som sitter här men tror även här att det sitter några starka spelare, tyvärr tror jag inte det finns tillräckligt många utav dessa i denna stam.

Finns 3 stammar i denna kontinent som kämpar om pallplatsen. Kommer bli ytterst intressant att se utvecklingen i detta område!


Rank 5: #BITE
Total Poäng: 904.283
Opponenter Besegrade (OB): 5.576.168 (4.)
Medlemmar: 14

Här har vi den tredje stam som vill inta K45. Lite färre spelare och här sitter några killar som är roliga att snacka med men har ett rykte om sig att de enkelt ger upp även dem när det kommer lite för mycket tryck. (Vilket jag här hoppas att dessa motbevisar, jag tror på er men ni skall visa det för resten!)
Ta nu och fortsätt visa Vampyrerna vad ni går för!


Rank 6: CCS
Total Poäng: 818.258
Opponenter Besegrade (OB): 2.029.570 (9.)
Medlemmar: 15

Denna stam sitter på en medlem vi alla bör frukta, the one and only Tribalwarsnörd1 :awsm:
Nu har vi kommit ner under rank 5 och vilket då tyder på att dessa stammar som räknas upp har kan se mindre och obetydligare ut än de ovan.
Men låt er inte luras, dessa kan betyda liv eller död för någon annan. Diplomati är en stark sak och sitter rätt stam med bra diplomatiska planer kan dessa stammar ha en väldigt stor betydelse för världens utgång.

Jag vet såklart inte hur diplomatin ser ut här och vi är än tidigt inne på denna värld och denna stam har alla möjligheter att stiga sig mycket höre upp.
Gogo Thuski o co.


7 FN
8 GBAU
9 POLE
10 GBAU!

Enbart top 6 får en vidare-utveckling utav mig idag, dock har jag såklart kollat upp stammarna där under och det finns en hel del som kan ändra världskartan.
Spelare vars namn ofta finns med på toppen men som har en lite längre stubin än vissa andra. Kanske kommer det tyda på en större smäll? Det återstår att se!

Jag ursäktar att jag inte tar med er i min fina lista men ni får helt enkelt klättra upp en liten bit!



11cbb572ad.png

Och andra länkar man bör kolla in!

Bite vs VAMP


SIVA VS OENSE2

Önskar er alla lycka!

// WW:awsm:
-Gud
 
Senast ändrad:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Underbar lista WW! :D

Innehållsrik och rolig - Toppen!

Din var också fin 422-58 ^^ ;)
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Fruktansvärt go lista, varenda rad från start till slut var underhållande.

Synd att man inte kan gilla andras inlägg på externa.
 
Topp