DeletedUser
Guest
Gört bara
Nååå......vi väntar
-Jokern-
Skriver någon en utförlig lista här så gör även jag det
Nååå......vi väntar
-Jokern-
Skriver någon en utförlig lista här så gör även jag det
Nååå......vi väntar![]()
För att fira att min stam har kommit upp på top 10 stammar så kör jag en lista,. Glöm inte att detta är min lista och alltså mina åsikter inte dina. Sen får man gärna ge åsikter och kritik mm![]()
1. IM Riktigt fin stam mkt obA, tyckte dock bättre om er innan ni gick på PKG 6-1 jag är ingen som gillar Gangbangs så.. Men om ni fortsätter såhär och orkar fortsätta spela så kmr ni nog ha 1a eller 2a platsen riktigt länge. Fortsätt kriga men ta 1v1 istället nästa gång!
2. PKG Har verkligen gillat denna stammen från början, fråga mig inte varför tkr bara det verkar vara en helskön stam. 1a på OB listan men ni har ju Abel så inte så konstigtDock tror jag tyvärr inte ni kommer stanna på top 10 utan de bästa spelarna kommer lämna för att klara sig i kriget då det slått hårt mot er... Hoppas fortfarande ni klarar er i kriget..
3. RT Hmm vet inte vad jag ska säga om er, ni startar krig mot PKG men inte 1v1 utan 6v1 lite fegt eller smart? Ni har PABO i eran stam som står för 1/7 av era poäng, hade han spelat utan premium hade han dock bara haft ca 10 k poäng nu för jäklar va han har tryckt in premium... Du adlade ca 1 by varje dag ett tag nu har du adlat 2 byar på 5 dagar, vad händer? För att summera jag tror ni stannar top 3 länge..
4. hAYYA Ligger rätt stabilt på en 4e plats har inte mkt att säga om er som stam då ni ligger på andra sidan världen från oss har jag inte hört eller sett nått av er ^^ mkt bra obA knappt nån obFbara ni som anfaller? Helt rätt!
5. ROSA Ultras? En fin IFK:are?Nåväl det var ju stammen vi skulle prata om.. ROSA ligger även dem stabilt på top 10 och kmr nog sakta men säkert komma upp sig mot en 4e - 3e plats så småningom.
6. NICE Lika mkt obA som obF inte bra alls för en top stam. En stam på top 10 ska visa vart skåpet ska stå inte bli visade själva... Kmr nog åka ur top 10 så småningom men håller sig kvar för tillfället.
7. Two Verkar vara en skön stam, endast 15 medlemmar men ligger ändå rank 7 och 5a på OB.. Dock fått ta en hel del stryk. Kämpa på så tror jag att ni håller er på top 10. men högre än 5 kmr ni inte...
8. MaD krigar en del mot TWO?Tror att ni kmr hålla er på top 10 men dock sjunka ner en del mot 9-10e plats men bara en vild gissning. Ok OB för er plats..
9. CF Passar min egen stam ----
10. NbNp Hade varit riktigt fin OB om det hade varit obA istället, lika mkt obA som obF ... Men topspelaren er stam står för 91 k obF xD tror ni kmr ligga och pendla mellan 9-12 plats![]()
Nååå......vi väntar![]()
Wadman & Nico ge inget skit nu är ni snälla vi kan ta det i PM isf då.
// Abortion Punch - andra halvan
IM gick under, så risker är rätt stor att UC går samma öde till mötes.
Ganska hårt att säga att IM gick under, var trots allt interna splittringar som gjorde att IM föll samman. Något som inte kommer hända igen.
In nico we trust
Klarade inte av att ta hand om sina egna problem och skickade IM för att hota.
Ganska hårt att säga att IM gick under, var trots allt interna splittringar som gjorde att IM föll samman. Något som inte kommer hända igen.
In nico we trust
Nu ser jag någon som försöker ta igen för sin personliga varning.
Ursäkten godtas.
Någon borde styra upp en till lista, ryktas det :awsm:
Om någon gör en bra lista så gör även jag det. #DagsAttLivaUppExterna