Topp 10 stammar

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
Som vanligt topp 10 stammarna :)

Nu i början är det mycket som händer så låt bästa stam vinna
 

DeletedUser

Guest
och vilken stam är det tror ni
kom igen nu
flera timmar sedan det startade och allt är väl klart nu
 

*Stronk*

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan inte säga efter 5-6 timmar på världen vilken stam som kommer vinna.

själv så har jag inte kollat så noga med jag har ju sett några duktiga i SNOOKI.

Längtar tills fasen när stammarna kommer söka upp mig :p
 

DeletedUser

Guest
SNOOKI ser riktigt farliga ut, sedan finns FEED, SB och Mys som även dem har några namn :) Om ett par dagar gör jag en lista, om jag orkar ;)
 

DeletedUser

Guest
FEED - premade med några bra och några jättebra och några lite sämre spelare. Se upp för Nocturne och White Russian om originalägarna spelar där.

SNOOKI - ett skönt kompisgäng helt enkelt.

SB - premade eller inte premade, dom är ganska giftiga dessa men chans till pallplats tvekar jag på.

Mys - full av earlygame spelare, kommer tappa i fart i ett senare skede

YOLO - se upp för dessa här har vi en samling farliga lirare

tog de stammar jag tyckte var värda att ta upp tills vidare... skummade bara över rankerna lite
 

DeletedUser

Guest
FEED - premade med några bra och några jättebra och några lite sämre spelare. Se upp för Nocturne och White Russian om originalägarna spelar där.

kan ju dementera det redan nu, det är inte uppvall som lirar på White Russian-kontot just nu
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Topp 5

Denna tråden stannade visst upp, därför har jag nu tagit mig friheten att göra en topp 5 lista av dagens rank. Kommentera gärna, men snälla inte massor av negativt, detta är bara min syn på dagens läge :)

Topp 5 stammar - Karta

1: FEED - Karta

Ser ut som en relativt stark stam med fina möjligheter att expandera, vi får se hur länge Charlie Sheen orkar spela den här gången, nä men skämt åsido, ni kommer nå långt så länge ni spelar korten rätt! :)

2: SNOOKI - Karta

Asså shit asså! Helt klart min personliga favorit som världsvinnare med massor av härliga lirare :) Snacka om att plocka ihop de bästa man kunde hitta!! (Spelare som Noisy, Patteh och några FIN-lirare från v23 är svårslaget) Lycka till Målward, hejar på dig! :D

3: Mys - Karta

Ser ut som att ni gått way out west på delarna av kartan ;), ni är dock ett relativt okänt gäng för mig, men ni kommer säkert lyckas bra om ni kör på och adlar på så mycket ni kan nu i början! :p

4: SB - Karta

Härligt att se dig Saruman så högt upp på rankingen :D, dock tror jag att ni som stam kommer försvinna ganska snart. Tyvärr ligger ni alldeles för nära SNOOKI geografiskt för att ha en chans, om ni inte redan i det här läget håller på att förhandla IAP/Allians med dem. Kör hårt och lycka till!

5: HS - Karta

Ni verkar valt att placera alla medlemmar i k55 vilket kan vara smart, hoppas ni inte råkar hamna i någon onödig konflikt här i starten utan håller er undan tills det blir riktigt allvar, tänk på att ni är farligt utsatta ifall SNOOKI och SB har något gemensamt! Lycka till! :)

Ska bli spännande att följa världens utvecklande! :))
 

DeletedUser

Guest
Denna tråden stannade visst upp, därför har jag nu tagit mig friheten att göra en topp 5 lista av dagens rank. Kommentera gärna, men snälla inte massor av negativt, detta är bara min syn på dagens läge :)

Topp 5 stammar - Karta

1: FEED - Karta

Ser ut som en relativt stark stam med fina möjligheter att expandera, vi får se hur länge Charlie Sheen orkar spela den här gången, nä men skämt åsido, ni kommer nå långt så länge ni spelar korten rätt! :)

2: SNOOKI - Karta

Asså shit asså! Helt klart min personliga favorit som världsvinnare med massor av härliga lirare :) Snacka om att plocka ihop de bästa man kunde hitta!! (Spelare som Noisy, Patteh och några FIN-lirare från v23 är svårslaget) Lycka till Målward, hejar på dig! :D

3: Mys - Karta

Ser ut som att ni gått way out west på delarna av kartan ;), ni är dock ett relativt okänt gäng för mig, men ni kommer säkert lyckas bra om ni kör på och adlar på så mycket ni kan nu i början! :p

4: SB - Karta

Härligt att se dig Saruman så högt upp på rankingen :D, dock tror jag att ni som stam kommer försvinna ganska snart. Tyvärr ligger ni alldeles för nära SNOOKI geografiskt för att ha en chans, om ni inte redan i det här läget håller på att förhandla IAP/Allians med dem. Kör hårt och lycka till!

5: HS - Karta

Ni verkar valt att placera alla medlemmar i k55 vilket kan vara smart, hoppas ni inte råkar hamna i någon onödig konflikt här i starten utan håller er undan tills det blir riktigt allvar, tänk på att ni är farligt utsatta ifall SNOOKI och SB har något gemensamt! Lycka till! :)

Ska bli spännande att följa världens utvecklande! :))

Tack sötnos ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Mys Har legat i topp ett bra tag men kommer fallera nu när kattas och adels snart börjar komma till världen.
2 #TT Känns som en earlygame stam med ett par välkända namn. Får se hur långt ni kan gå. Blir intressanta att följa :)
3 SNOOKI Min egen stam så låter andra kommentera den istället :)
4 FEED Börjar halka efter "top 3 stammarna" i toppen. Har majoriteten av byarna i nordost där även #TT ligger
så ska bli intressant att se vad som händer mellan dessa två stammar.
5 LOTR Har akademistam så nej tack.
6 KFR Tror ej på den här stammen. Ska bli kul att se ifall dem kan bevisa motsatsen. Enda namnet jag känner igen
från den här stammen är *Stronk* som är den mest aktiva (?) på externa forumet ;)
7 SB Har mami som ledare och nästan hela världen emot sig så bara en tidsfråga innan ni börjar åka ner i poäng...
8 ACE Snygg bild på stamprofilen :)
9 JEDI Vet ingenting om denna stam mer än att dem kommer få det j*vligt tufft i nordöst om dem inte har en bra diplomat.
10 Exc Citat från stamprofilen, "United We Stand, Divided We Fall". Det där sista passade bra in på eran stam.
 

DeletedUser

Guest
Stamrankningar Poäng
#1 Mys
Ni är ett trevligt gäng med några bra starter, dock brukar inte hallonkräm och jj94 överleva så länge när adlarna kommer, ni åker nog ur top 5 inom närmaste tiden.

#2 #TT
Lika bra att ni lägger ner..
#3 SNOOKI
Min personliga favorit stam, Många duktiga spelare här blir nog kvar tills end game om ni orkar och vill :)
#4 FEED
Charlie sheens stam, kommer Max bli kvar en månad till i top 10.
#5 LOTR
Ingen aning om vilka ni är
#6 KFR
Kolla rank 5
#7 ACE
Kolla rank 6
#8 SB
Ni har ett par trevliga spelare men ledningen här är inte den vassaste blir nog gangbangade inom en snart framtid ;)
#9 JEDI
Vet inte så mycket om er förutom att ni har allians med FEED så troligt vis kommer Charlie Sheen dra in er i något så det lär ju inte sluta bra för er heller :D
#10 Exc
Kolla rank 7
 

DeletedUser

Guest
1 Mys Ett par bra starters, tror som många andra att dom kommer falla, men återstår att se!
2 #TT Tror dessa kan nå top3, några välkända namn.
3 SNOOKI Tror också att dessa har kapacitet att komma top3, de har Målward som är en mina absoluta favoritspelare.
4 FEED Charlie Sheen är en stark early-mid game spelare, återstår att se om han kan och grabbarna kan prestera late också.
5 LOTR Känner nog inte igen en spelare här, ska bli intressant att följa.
6 SB Har några fina spelare i Saruman, Kelgrisen, griseknoen etc. Dock är väl deras nackdel Mami, lär sluta rätt dåligt och har ingen chans på top5.
7 KFR Inga välkända namn, enda jag känner igen är *Stronk*, lär också bli intressant att se hur det går för dom :)
8 ACE Ingen aning om vilka det är.
9 JEDI Ingen bra koll alls vad gäller dessa heller.
10 Exc Inte dessa heller.
 
Topp