Topp 10 stammar.

DeletedUser

Guest
1 RageQ 12.526.289 12.526.289 32 391.447 1468 8.533 Elit Spelare, Leder världen överlägset, och har relationer som ger dom dramatiska fördelar, och de plockar ner hot för hot, tills det snart inte finns några kvar. Tror på dessa ... dock leder de redan överlägset, vilket är lite tråkigt
2 HIV 7.051.014 7.051.014 33 213.667 852 8.276 Good crew, men ska inte skriva mer här då det är min egna stam.
3 UC 4.765.747 4.765.747 17 280.338 566 8.420 Finns några vassa spelare även här, dock även ett antal som jag inte ser vad de gör där. dock tror jag nog de kan vara farliga, och kan säkerligen överraska.
4 SSR 4.159.348 4.159.348 24 173.306 525 7.923 De som inte gick bort till UC, ett gäng härliga spelare som verkar ha bra framtidsplaner och kommer nog expandera fint .
5 TQ 2.752.363 2.752.363 34 80.952 432 6.371 - Sämst genomsnitt överlägset. tror inte dessa håller.. men vem vet.
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
1 RageQ -- Störst, bäst och vackrast - eller något åt det hållet
2 HIV -- Ettans kompisar - oväntat
3 TQ -- Överraskande trea faktiskt - de jag mött eldar för kråkorna
4 -ST2- -- Något utspridda - men känner inte till kvalitén
5 SSR -- Krigar mot ettan - på väg neråt efter nuvarande åttans genidrag
6 GLID -- Högt poängsnitt per spelare - kvalitén är nog inte lika genomgående hög
7 NB -- Noll koll - övriga kommentarer överflödiga
8 UC -- Tas hand om av ettan efter femman?
9 SoA -- Ligger tydligen i någon form av krig, eller så gamar dom - inget koll på vilket
10 WSS -- Kramkalas med alla grannar gör dem något säkra just nu - hög diplomati, lågt allting annat
 

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
1 RageQ Leder världen överlägset 1 OB 7/12 hemligheter, dock lite utsprida

2 HIV "har inga vänner" stämmer INTE då RageQ är deras vänner!

3 TQ Random guys in knight costumes?

4 NB Min favvo stam (efter min egen) ligger nära oss och försöker adla oss<3 Fast det lyckas till 51%

5 GLID .....

6 -ST2- Vet inte.....

7 UC Forever alone

8 WSS .................

9 *GH* oseriösa?

10 SoA ????

52 FRANK BÄSTA STAMMEN EVER!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Ngn Uppdatering på Top 10 Stammar? De flesta har gått runt osv.
 

NaNoVeX

Member
Reaktionspoäng
0
1. RageQ - överlägsna i poäng, överlägsna i OB, duktiga spelare, finns ingen att klaga på :)

2. HIV - bra med poäng, bra OB, samma här inget att klaga på, förutom att dom skulle ha tagit tag i RageQ tidigare ;)

3. TQ - helt ok poäng mässigt, OBn skulle dom ju ha legat på rank 3 men det kanske ändras ;) känner till några duktiga spelare i den stammen

4. NB - Rank 4, vad ska man säga?! bra kämpat att hålla sig kvar :) dock ganska kass OB för den poängen :thinking:

5. - AS - - Växer snabbt, ganska kass OB för den ranken, känner ingen i stammen

6. Glid - Eliten om du frågar mig ^_^ , gamla veteraner, ganska få men med mycket poäng, OB kunde vart bättre men inget att klaga på :)

7 . DO - Min kära stam <3 bra sammanhållning, ganska dålig rank, och dålig OB då stammen är nystartad. vilket kommer att ändras på inom en kort tid :) med rätt kontakter behöver man inte ha mycket poäng ;)

8. WSS - Någon enstaka erfaren medlem, för det mesta färskingar, OBn kunde vara högre

9. UC - Liten stam med mycket poäng, riktigt bra OB, sköna medlemmar... inget att klaga på

10. *GH* - top 10 inte bäst inte sämst, samma OB rank, känner ingen i stammen.
 

DeletedUser

Guest
1.RageQ leder överlägset värden. bra OB och 7/12 hemligheter och dom får på sig ett värdskrig.

Behövs inte skriva mer då dom andra stammarna är körda :p
 
Topp