Topp 10 Stammar **med kommentarer**

DeletedUser

Guest
"4 -=RF=-

på väg ner"

Tycker att ni har kämpat ruggigt bra. Bara fortsätt att kämpa på detta viset så kommer de att tröttna.
:)

Tackar där, vill ge mesta credit till Oland1 och hoffa1, det är verkligen deras uthållighet och kämpaglöd som gjort att jag orkat med också :)
Mycket respekt till er! :)
Oland1 för godspeer och hoffa1 för att orka med 11 konton! :eek:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tackar där, vill ge mesta credit till Oland1 och hoffa1, det är verkligen deras uthållighet och kämpaglöd som gjort att jag orkat med också :)
Mycket respekt till er! :)
Oland1 för godspeer och hoffa1 för att orka med 11 konton! :eek:

*Visslar*

Nog ska vi i AM också tacka dessa 2 personer lite extra mycket. Tack dummbullen För att du hjälper AM i kampen om att hitta hjältarna som ska hyllas :awsm: (No shit, hade ingen aning om detta <3 Dummbullen, lovar ska prata mer med dig nu :D )

Nej ja hoppas dummbullen bara skojjar nu, läcka sånhär viktig info, ja menar.. *Jump of joy* Nä de vore ju väldigt tråkigt *Klickar fram attackplaneraren börjar göra script* Ifall sånt här stämmer :D:D *Anfallsordrar ute imorgon ska vi nog kunna ordna* Gud va jag "hatar" dig dummbullen om detta stämmer :D

Dummbullen ingame och msg mig nu så får vi prata lite mer om exakt hur kul detta var
 

DeletedUser

Guest
5 E.F

några relationer med RF eller? namnet låter bekant

Om man kan kalla ''slakt utan krigsförklaring'' en relation ;)
Var inte med i stammen när de hade problem med -=RF=- (Jag kom ett tag senare, ok... de där lät lite fel hehe)
Men jag kan säga att de är många medlemmar här i E.F som mer eller mindre avskyr RF.
 

DeletedUser

Guest
Om man kan kalla ''slakt utan krigsförklaring'' en relation ;)
Var inte med i stammen när de hade problem med -=RF=- (Jag kom ett tag senare, ok... de där lät lite fel hehe)
Men jag kan säga att de är många medlemmar här i E.F som mer eller mindre avskyr RF.

Det visste jag inte :eek:
 

DeletedUser

Guest
1 AAoD: oh var ska man börja, mysig kanske? många trevliga spelare, väldigt många duktiga spelare. fantastisk ledare och diplomat. TheCuteHero med <3 denna stam förtjänar första platsen och bra mkt mer än någon annan i top 10 det kan jag ju lova xD

2 AM: hmm, ligger i norr. varit kända för Barbardlingar mkt tidigare. krigar mot RF även om det inte märks så mkt. helt okej stam vad det verkar som och folk säger att ledaren vet vad han sysslar med.

3 WFE: stam i söder. hjälpte till mot NBnP, köttade mer än vad mina förväntningar hoppades på.

4 -=RF=-: Norr, funnits ett bra tag, skyddade av AAoD. stammen verkar ha några ess i sig.

5 E.F: hmm ingen aning.

6 HoN: den här stammen har också funnits ett tag, men aldrig såhär högt i rankning vad jag minns, välförtjänt?

7 T.E: känner igen denna men mitt minne sviker som vanligt.

8 WKC: sett lite av.

9 11th: hoppla, stammen med den snygga bilden, har ni kvar den? vet inte hur ni tog er upp, låg ju långt ner innan, några bra som hoppat över kanske?

10 LS: återigen ingen aning.
 

DeletedUser

Guest
Jo min anledning var att jag blev trött på den så kallade "allians" vi hade var var deffen var var mot anfallen...?

men vi har trevlig det är nog den största anledningen hoppas ni tycker vi e trevliga med :awsm: vi kommer nog få in några fler medlemmar ska ni se så vem vet vi kanske kommer stanna ett tag de vill jag iallafall vill se vad som händer i fortsättningen aaod-wfe-am kan bli spännande!
 

DeletedUser

Guest
Någon som har lust att uppdatera med en ny ''betygsättning''
Vi har en ny stam i topp 10 vetni!
 

DeletedUser

Guest
1 AAoD krigat mest i hela världen visar gång på gång att de har förtjänat denna plats.
vinsten mot AM tyder på det

2 AM om vi skulle fortfarande ha kämpat så skulle vi få mycket mer respekt än ni gör nu...
men lycka till i IRL mina vänner!

3 WFE vem blir eran nästa mål?

4 -=RF=- ni höll ut bra tills era allierad hoppa in!
många gånger så hade ni tappat lusten men kom alltid efter någon dag in igen i spelandet grymt!

5 HoN no comments

6 E.F no comments

7 WKC no comments

8 ULV tillbaka!
min stam vill inte kommentera mer än så

9 LS no comments

10 3TU no comments
 

DeletedUser

Guest
3 sidor?

trodde det bara fanns 2 om man inte skärde den i mitten för då blir det 4 ??

nu blir jag förrvirrad???
 

DeletedUser

Guest
1 AAoD Superstörig stam speciellt No15y han hackar på mig hela tiden :(
2 AM Barbarer snart. Blev nitade efter 3 dagar (WTF)
3 WFE Jaaa, va ska man säga?
4 -=RF=- NI höll er väldigt länge mot AM, creds till er!
5 ULV AM rester som ska bli utrotade
6 HoN Fan va jag hatar er
7 E.F Ligger ohotad där ute
8 WKC Vem är ni?
9 LS Och ni är?
10 3TU Är det meningen att man ska veta vilka ni är?
 

DeletedUser

Guest
1 AAoD 142.265.923 - Stamen utan en enda bra lirare kommer troligen tappa första platsen inom 1 vecka.
2 SAAR 17.053.181 - Vilka är dem här?
3 E.F 13.058.391 - Ligger i k36 där också snygga kemppe ligger så akta er ;)
4 WFE 8.756.186 - Kommer ta 3 platsen snart :D
5 LS 7.940.275 - blir farliga AAoD akta er..
6 3TU 5.797.980 - Haften en lågprofil sen starten på värld 10 har aldrig hört någe om er :pppPPpPPpP
7 PAAoD 5.781.837 - Kommer nog GANGBANGA AAoD snart :sneaky:
8 WKC 3.760.095 - Livs farliga ( iallfall när man har 40 i moral mot dem ^_^ )
9 *K*F* 3.574.284 - Roliga pöjkar
10 ULV 1.639.442 - En spelare i hela stamen som står hyfsat imot :D men inte ens han klarar AAoD :D

God jul på er alla ha en fortsatt trevlig kväll :p
 
Topp