Topp 10 Stammar **med kommentarer**

DeletedUser

Guest
Känns vettigt att slänga upp en sån här tråd nu.


Mina egen syn på topp 10 i nuläget:

1. SPQR: Alla verkar tro på fail, tror dock att det kan vara en seriös sattsning, för om man inte vill att någon ska ta en på allvar så är det ju ett lysande drag att göra en ''rommar stam''......eller också så är de lika kassa som alla tror, den som lever får se ^^

2. iNG: Här lär det bli backstabb, gangbang och mergar för hela slanten, kan säkert gå långt om de kommer undan med det dock.

Har även en känsla av att det är här Hockeysteffe gömmer sig, jag gissar på AlCapone ^^

3. SSS: Lite nyfiken på vilka det är som leder stammen, ser även att ett par Duckys från Horden är med här, bara därför så måste jag ju hålla på dem lite.

JockDeRock ska dock få stock när jag skickar mina kissar på han lite senare ^^

4. ~TDEN~: Ser väl inte alltför lovande ut.

5. Domdom: Attention whores deluxe.

6. D-P: Åker nog ner direkt adelsmupparna kommer fram.

7. -WW-: Samma som ovan.

8. Solace: Namnet känner man ju igen, men är det samma gäng?, värdelösa starters isf xP

9. HATE: Leds av mina grannar uppe på K36 i V6, ingen aning om de kan spela dock då jag låtit dem vara än så länge ^^

10. Tistel: Är väl mest ett gäng P12'or, lär nog lacka ur på varandra när DanneBoy och Unstoppable börjar whina när de får lite fejks på sig x)
 

DeletedUser

Guest
Ändå inget vettigt för mig ... :cool: Ska ska försöka göra en enkel :p

1. SPQR: Trodde på fail i början. Dock inte så säker på det längre. Finns ingen direkt fiende i k44 heller så vem vet... OB rank e okej

2. ING: Min egna stam. Alltid lika svårt att vara neutral men ska försöka. Många erfarna och trevliga spelare, vilket e roligt. Känns lite som vi kommer få smaka på lite gangbang i framtiden men inget vi inte kommer klara av :) Ganska långt med spelare, jämfört med andra på topp 10. En ganska bra OB rank ..

3. SSS: Ledsen att säga det, men tror faktisk inte på er. Fail för eller senare .. OB rank e okej

4. ~TDE~: FAIL FAIL FAIL Ob ranken e faktisk okej för att vara en noob stam ?

5. Domdom: Fail .. nä :p Kan gå långt ifall dom pallar av att spela .. OB e cool

6. D-P: Fail

7. -WW-: Fail

8. Solace: Dåligt fantasi när det kommer till namn ? aja, fail ...

9. HATE: Verkar vara trevliga, men pop spelare klarar sig inte i krig .. Fail

10. Tistel: Dom har ju Danneboy ? :p
 

DeletedUser

Guest
1. SPQR: Nja tror att dom kommer leda fram tills det börjar kriga :) BARA POÄNG INGA TRUPPER.

2. Ing: Topp OF the World! Dom vinner hela världen.

3. SSS: Håller sig kvar länge men inte hela vägen. Förlorar i det slutgiltiga kriget mot Ing.

4. ~TDE~: INGEN KOLL PÅ.

5. DomDom: kanske en stam som håller sig kvar länge. Första kriget avgör.

6. D-P: ingen koll på.

7. -WW-: ingen koll på.

8. Solace: är det samma gäng från V2 kan dom bli en utmanare till Ing.

9. HATE: Ingen koll på.

10. Tistel: Dom störtar snart.
 

DeletedUser

Guest
Topp 10 stammar

1. SPQR: I början så kändes det som att dom var v.10 största FAIL. Men nu har dom legat etta väldigt länge så jag vet inte vad jag ska tro.
Poäng: 44.028
Genomsnitt: 994
Medlemsantal 50


2. ING: Håller dom som favoriter i topp 10
Dom har ett mycket bra medlemsantal.
Poäng 42.957
Genomsnitt 1.074
Medlemsantal 40

3. SSS: Dom är duktiga och har en skapligt bra OBA.
Jag vet att JockDeRock är väldigt duktig.
Poäng 39.033
Genomsnitt 866
Medlemsantal 50

4. ~TDE~: Ingen aning Förmodligen fail.
Poäng 34.316
Genomsnitt 819
Medlemsantal 45

5. DomDom: BÄST! Dom är BÄST
Poäng 33.256
Genomsnitt 1.446
Medelmsantal 23

6. D-P:
7. -WW-:
8. Solace:
9. HATE:
10. Tistel:
Tar dessa vid ett senare tillfälle.

Notiser:
Poäng: Poäng från de 40 bästa spelarna
Genomsnitt: Genomsnittlig poäng per spelare
 

DeletedUser

Guest
1. SPQR : Tror inte dom kommer hålla i längden, men dom kommer säkerligen vara kvar i topp 10 ett bra tag till.
2. ING : Många kända namn här, men även ökända sådana. Kan behålla placeringen ett bra tag till om det inte blir några interna dispyter..
3. SSS : Kommer tillhöra den övre hälften i topp 10 så länge dom vill
4. ~TDE~ : Det ska mycket till om ni ska behålla den här placeringen
5. Domdom : Kommer antagligen äga den här världen sönder och samman. Men få inte hybris och sätt maten i vrongstrupen nu pojkar, man kan äta i omgångar också, om ni förstår vad jag menar =)
6. D-P : Vet inte alltför mycket om det här gänget.. Kanske, kanske inte.
7. -WW- : Stammens sammanlagda OBA är knappt högre än spelaren som leder den statistiken, och det är rent ut sagt pinsamt xS
8. HATE : Nja, tror inte riktigt på er..
9. Tistel : Skickliga spelare, det råder inga tvivel om det. Men hur länge kan man orka med Danneboy? Han kommer snart vara som en fastsittande tistel på era käraste ägodelar.
10. Solace Har tappat de spelare som kunde gjort skillnaden i stammen.. Sjunker nog ner ännu mer snart.
 

DeletedUser

Guest
Tror ING kommer att gå upp på en första plats inom snar framtid.

Solace kommer inte att hålla så länge till...

Utsprid stam...

Flera av deras topp spelare söker till andra stammar vad jag hört...

Mr. Päron är inte possetiv till D-P och neråt ser ja...

D-P är en sammanslagning av tre stammar... växande stam, en del erfarna spelare bland annt flera topp spelare från andra världar... Wajen topp spelare från värld 7 exempel

SSS har jag inte hört eller sätt så mycket ifrån

DomDom

Verkar finnas en del bra lirare i den stammen... Troligt flera topp spelare från andra världar

Körde lite random ingen kommentar om övriga...
 

DeletedUser

Guest
1 SPQR: Visst dom har vart här länge nu, redan för länge dock. Kommer snart att falla.
2 ING: Som jag alltid sagt tidigare, dom jag håller högst. Stammen som vad jag tror kommer gå längst.
3 SSS: Här är också en av mina favoriter, kommer dock att försvinna i en framtida måste strid mot ING.
4 ~TDE~: Major Fail. Precis som HATE, även om dessa är aningen bättre på att slakta tillbaka.
5 Domdom: Trevligt gäng, trevligt att va beskyddad av hela deras stam också! <3
6 D-P: Ser helt okej ut, har dock inte någon stenkoll på dem.
7 -WW-: Har rent ut sagt ingen aning.
8 HATE: Major fail tillsammans med "Tropa Da Eliter"? Nedan har ni bevis på hur slaktade dem blir:
Opponenter besegrade som försvarare:
2 Tropa de Elite 18.592
3 we has it 15.996

9 Tistel: Kan gå långt om korten sköts rätt.
10 Solace: Ännu en major fail.
 

DeletedUser

Guest
10. K.O!
11. Solace

Solace har tappat sin tionde plats tror att dom kommer att tappa mer den närmaste tiden, och snart vara borta.

Men istället har K.O!

klivit upp på rank 10...

Vad tror ni om den stammen och deras framtid på denna värld?

Deras OB är väl godkänd men kan bättras... Sen ligger dom flesta på samma kontinent... rank ett på k45
 

DeletedUser

Guest
Unstoppable börjar whina när de får lite fejks på sig x)

Nämen sodan! Trevligt att se dig, var ett tag sedan man hörde något av dig.
Men en fråga bara: När började jag whina över att jag hade fejks på mig? Vad jag vet så bad jag inte om någon deff när ni, horden backstabba oss under LAW-tiden och inte mindre "whining" över incs från er sida då ja mest såg det som en kul grej - Era anfall var ju mest patetiska och små roliga. Så skippa skitsnackat polarn.
 

DeletedUser

Guest
Men unstop det blev ju ett jäkla gnäll på dig på v9 när wolf anföll karma och då slutade du ju illa kvickt så lite sanning finns det säkert i det päronsoda säger
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
1 SPQR - Kommer sjunka i rank nu när adels börjar dyka upp
2 ING - Kommer ligga top 3 väldigt länge :p många bra och trevliga spelare
3 SSS - kommer stanna på top 5 ett tag men kommer nog sjunka gradvis
4 Domdom - Kommer nog ligga där dom ligger ett tag och kommer nog gå rätt långt
5 ~TDE~ - Kommer falla ner när adlar dyker upp
6 D-P - vet inget om dem
7 -WW- vet inget om dem
8 Tistel - är dom lika seriösa här som på V10 kommer dom gå långt
9 HATE - kommer bli bort adlade
10 K.O! - se ovan

Hela topp 10 kommer ändras drastiskt de närmaste 2-3 veckorna tippar jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Men unstop det blev ju ett jäkla gnäll på dig på v9 när wolf anföll karma och då slutade du ju illa kvickt så lite sanning finns det säkert i det päronsoda säger

Titta när jag lämnade karma och när wolf började sina dispyter med dem - Då lär du lägga märke till en sak och det är att jag inte var med i karma vid den tidpunkten. (Fast det är väl lite för komplicerat för dig att förstå?) Så kära lilla salcin skaffa dig lite mer kött på benen innan du yttrar dig om saker du inte har koll på för fem öre.
Men du menar att jag stod på karmas sida i denna dispyt? Ja, det är väl ganska uppenbart att man håller på sin gamla stam?
Fast som jag sagt ovan salcin - "Jag räknar inte med att du ska förstå detta!"
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp