Topp 10 spelare

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom forumet är dött (ZzZzZzZ) så skapar vi denna, roliga, intressant och spännande tråd, "Topp 10 spelare"!

Funkar på samma sätt som Topp 10 stammar.

MvH
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
1. SummerOfDoom Har hela världen i sin hand
2. Onomis Ja han kommer nog bli rank 2 när han har iat lite
3. Kung Elias Killen ligger rank 3 på poängrankingen över straffpoäng på forumet? skratta eller gråta?
4. Sir hero Aj aj aj förväntade mig mer än rank 4 av dig, du får öka lite
5. Igneel Alltså lätt topp 5 sötaste personer, med mig själv i toppen såklart
6. Sauron Kom igen nu sarre, 5 barbs per dag sa vi...
7. Dr.Neko Värdig topp tio spelare, kommer stanna länge här
8. Hallonkräm Platsar alltid på topplistorna
9. Fullast vinner Fullast vinner i stammen och du får garanterad vinst
10. Jj94 Har han spelat en enda värld utan att ha börjat i rimmen? ..... Försvinner snart
 

DeletedUser

Guest
Dags att sätta lite fart :)

1 Swedish Empire- Leder överlägset världen med ca 70k, imponerande måste jag säga! Köttat på mer än förväntat, dock inte överdrivet mycket sett till poängen. Har ett fint och samlat kluster samt byar i rimmen att växa utåt med. Kan kanske få problem av ett allt växande OnC. Tror tyvärr inte du håller längre fram i spelet men upp till bevis, so far so good! :)

2 Rey Bozza- Ledare för stammen DEA. Lite utspridda byar med kärnan på gränsen mellan K55/K45. Ligger precis som Swedish Empire i fronten mot OnC. Inte köttat mycket, tror du tagit ganska enkla, värda byar.

3 KunG Salomo- Bra kluster, inte köttat så mycket. Tror han har en del trupper över och mer att ge!

4 enfetgås- En rysk krigsmaskin som bara öser på, har sina byar lite mer spritt än de ovanför vilket kan vara både för och nackdelar. I detta fall skulle jag vilja säga fördelar då han befinner sig mitt i OnC och inte i fronten. Vi kommer garanterat att se mer av denna spelare.

5 wrongway- Har ett tight kluster längs bort i det sjunkande skeppet Neko. Slaktat trupper duktigt och tror du kommer att klara dig ganska länge. Skulle rekommendera att ta en plats i Susa när de börjar på att tränga sig in där. Tror inte du kommer att klara dig.

6 CrazyKid- Crazy crazy, respektingivande spelare som man hört gott om. Köttar bra, adlar byar. Gillar hans kluster, stort och fylligt så man kan farma på stora områden, kanske därför han sitter med 13x dagens rövare, tror vi kommer se denna galna unge en lång tid framöver på top 10.

7 HashTag Förlust- En klocka i mitt öra ringer när jag hör siemlo, kan det vara SHINO V.10 eller Ess V.8? Spelare i stammen Susa som jag tycker kan ha köttat betydligt mer. Bor bra till geografiskt med tanke på att det är fritt fram att vandra in i K44 och kanske bråka med Hallström. Tror du kommer att fortsätta vara högt upp på rankingen, kanske öka lite till typ 20 men inte högre än så.

8 Dupond- En misslyckad detektiv, är med i OnC och bor i fronten mot Neko, har ett fint kluster med bra adlingsoffer. Dåligt med köttningen så antar att du sitter på en del trupper. Ljus framtid men orkar du hålla tempot med de andra?

9 Hallström- Bäst snitt på byarna på hela top 10. Varit duktig med att käka trupper och jag gillar hans läge hur han adlat byar. Gott om adlingsoffer samtidigt MEN han bor mitt emellan Neko och Susa vilket kommer ställa till problem för honom. Borta bra men hemma bäst sa han och startade upp Idol igen, tror inte du kommer att hålla i längden om inte Susa släpper in dig.

10 Tinglo- Ledare för Susa-familjen. Slaktat på riktigt dåligt, kanske tagit enklare och byar, känns som en smart och förnuftig spelare, bra kluster, säker från hot. Tror du har ytterligare en växel du kan lägga i.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu rensar jag den här tråden lite och plockar bort inlägg som inte är listor.
Jag ser fram emot att läsa fler listor med topptiospelarna för världen.
Pia
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
1 enfetgås OnC Bra spelare som kan gå långt. växt bra sista tiden. fortsätt så.
2 Swedish Empire SuSa Börjat falla i fronten mot onc. 2 okända spelare som fått mycket luft av starten. tror de faller.
3 Rey Bozza DEA Jag och johan. Skippar denna
4 wrongway NOR Vet inte vem spelar här , ser bra ut.
5 HashTag Förlust SuSa RIKTIGT låg ob. men bra spealre där.
6 CrazyKid OnC Onc spelare. bör vara bra och är bra. stabilt.
7 skogul OnC ser bra ut
8 Start N Ajzpain OnC 2 bra spelare som växer stadigt.
9 Nocturne SuSa Ja många säger att barbadling är dumt. men tycker ni gjort helt rätt, allt ska adlas endå =) 4 spelare dock på kontot.. lite mycket? men ni är bra.
10 Dupond OnC keep it up
 
Topp