Topp 10 spelare

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
1. Kloxi
Verkar väl växa på bra tycker jag dock mycket småbyar, så risken finns att om de inte hänger med utvecklingsmässigt, att du kommer ha en "downperiod", där du vilar upp offbyar och bygger på dina existerande. Kommer vid den tiden tappa rank 1.

2. SummerOfDoom
Ptja, växer väl fint. Verkar inte ha fått så mycket oba senaste tiden. Inte i närheten utav starten i alla fall. Billiga rens eller låter man andra hjälpa dig att rensa? Sedan har ni dock en relativt söt liten Felix så plus för det :awsm:

3. KnasKlas
Same as above, går dock fram som en ångvält där han bestämmer sig för att adla.

4. Puppies from hell
Kommenterar inte mitt eget konto med annat än att det är gott att kötta igen ;)

5. Barbadlarn
Adlar på i skapligt tempo, dock välidgt mycket lågpoängsbyar. Kommer ta tid för dig att få fullt slagkraftiga byar.

6. The Löööve Expert
Sprider ut sig i väldigt mycket områden, blir kanske problem om du får inks från flera håll? Din utveckling är väl den jag följer mest noga, med tanke på placeringen av våra båda startbyar.

7. Fullast vinner...
Tror inte du kommer vara kvar i top-10 listan länge till faktiskt, om man ska gå på vad jag hört om dina tidigare världar. Ska dock bli intressant att se dig motbevisa massans tes.

8. Befälhavare
Intressant duo på kontot här, tror ni kan ta kontot emot toppen, denna värld också, mina vänner.

9. coulthard
Vet inte så mycket om dig som spelare, dock verkar du ju hänga med skapligt i kampen om top-10 rankerna.

10. hlarsson
Ofta med i toppen tidigt in i världarna, adlar snabbt och adlar strategiskt, din nackdel blir de långa byggtiderna på dina byar dock.
 

DeletedUser

Guest
Japp, har inget att tillägga! Adam vet vad han snackar om^_^
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Japp, har inget att tillägga! Adam vet vad han snackar om^_^

Ah, för jag är 200% seriös, i allt jag skriver. Speciellt när jag kommenterar top 10 spelare och inser att alla grottroll inte är utdöda, och att istiden nu är nära.. samt att en entropi kommer skapa en ordning i kaoset lagom till nästa nymåne.
 

DeletedUser

Guest
Jag är med på ungefär en tredjedel av vad du nyss sa, men något sådant låter rimligt :confused::thinking:
 

DeletedUser

Guest
Låter som krig är på väg!

För övrigt, någon annan som sitter på kommentarer om topp 10? alltid intressant
 
Reaktionspoäng
18

2. SummerOfDoom
Ptja, växer väl fint. Verkar inte ha fått så mycket oba senaste tiden. Inte i närheten utav starten i alla fall. Billiga rens eller låter man andra hjälpa dig att rensa? Sedan har ni dock en relativt söt liten Felix så plus för det :awsm:

rens hjälp får vi inte!:) men dom senaste dagarna har vi börjat kötta igen
 

DeletedUser

Guest
MrsAndMissKillalot
En av de få som pallar trycket på riktigt. Detta har bevisat ett par gånger nu! Perfekt placering på kartan och tror detta kommer gå mycket långt. Heja heja!

Sauron
Mycket bra, erfaren och lagom kaxig spelare. Kaxig spelare på ett mycket bra sätt. Attityd är något som krävs för att behålla sambandet man har (som går ut på att vara stöddig).

Khan Noonien Singh
En spelare med stake. Vet dock inte om dina byar finns så mycket längre.

Onomis
Värdig motståndare. Dina dagar börjar också räknas ner dock ;) Krigar på väl. Bra jobbat!

KnasKlas
Sötnosen har vi här. En spelare som vill spela seriöst och ärligt. Tillåter inte fulspel verkar det som. En lojal spelare mot sin stam med en ärlighet som inte många har. En perfekt ledare och spelare. Respekterar sina fiender precis som sin stam. Det krävs mycket av en spelare för att göra detta. Respekt som tusan.

D.Ace
Min babe, min ledare och min bror. Vad ska jag säga? Ni är ett gäng härliga spelare på detta kontot som slaktar på mycket bra. Tre fantastiska spelare som man kan bolla idéer med, både innanför och utanför spelet. Perfekt. Love <3

hlarsson
En spelare som väljer sin egen väg, lite sådär frånvarande skulle jag vilja säga. Krigar på mycket bra och klarar av trycker. Perfekt som motståndare. Såna som dig gör spelet roligt!! :)

GiveMeApplauds
Snart inga applåder kvar att ge. En spelare som krigar på bra. Vet inte så mycket om dig!

Walter White
Näh... gud så söt. En bra krigare skulle jag lätt vilja säga. Ni vet ju vad jag tycker om er <3

Cpt Kick4ss Von Batman
Dem kallas för VäggeN^. Där attackerar ni nog bara en gång. För era trupper kommer inte tillbaks igen. Detta är Mr.FörstörErtHoppOmOffensiver! :) Love <3



Skrivs lite olika om alla som ni ser. Hatar ingen, alla har sin charm. Alla krigar på MYCKET BRA och där finns inga undantag. Starkt jobbat från er alla! Kärlek till er alla, fiender som stammedlemmar <3
 

DeletedUser

Guest
1. Onomis: Ogillar sumon men han är sjukt snäll och trevligt<3 ogillar för han bokar för mycket byar :( men annars helt noob som spelar bra<3 http://gyazo.com/9c9d930fffedaf9a891646a3fc0fbba4

2. InternadlarN: Har inte pratat så mycket med honom, men räddat hans skin<3 dock en duktig spelar som jag märkt av

3. IA Von Claus: Den bästa spelaren på världen<3 bra på allt :D

4. Walter White: Vet inget om honom, men från rykten så hör jag han köttar och växer bra :)

5. D.Ace: En bra och trevlig spelar, samt en bra ledare för Aces

6. Cpt Kick4ss Von Batman: Håller trycket under krig, trevlig och aktiv :) annars skulle han väl vara nollad nu? :eek:

7. Lamme: Abslout en av dom bästa i top 10 :) har pratat med honom under dom senaste månaderna och ångrar det inte det minsta, mycket skratt och trevliga pratstunder

8. hallonsoda: Har bara pratat med han några få gånger, men har varit trevlig då.

9. Road Runner: Har sett väldigt lite från denna spelaren men verkar vara en bra spelare som håller sig i top 10

10. Hoftkulan: samma som ovan :(
 

DeletedUser

Guest
1. Onomis: Alltså, den här jäveln. Massa gånger när jag letat efter folk att prata med udda tider så dyker Sumon fram som gubben i lådan i skype. Grym spelare, han förtjänar sin rank. SUMON for president <3
Denna snubben följer mig överallt.

2. InternadlarN: Duktiga spelare, har ingen jättekoll på er tyvärr :-(

3. IA Von Claus: Här, alltså här. MINA ÄLSKLINGAR. Allt jag har att säga!

4. Walter White: Köttar på bra! Ingen jättekoll.

5. D.Ace: Min värsta fiende blev en nära vän. Herregud vad vi haft roligt genom dagarna!
Väntar fortfarande på #AnkJakt. Helt underbar kille det här.

6. Cpt Kick4ss Von Batman: CKVB är sötnötigast. Trevlig & duktig.

7. Lamme: Verkar ha slutat adla barbs, ny ägare eller vad är det frågan om?

8. hallonsoda: Hört mycket gott, ingen aning dock.

9. Road Runner: Mycket trevlig vill jag minnas. Något PM då och då.

10. Hoftkulan: Ingen bra koll :(
 
Topp