Topp 10 Spelare

Nidhugg

New Member
Reaktionspoäng
0
Gör en liten snabb lista jag med då kommer garanterat missa många...

Bästa
1.Domherre - statistik visar inte allt jag vet att de är en riktigt duktig spelare som fick lära upp mig igen efter alla år jag inte spelat...
2.Hertig Gimli - Min vapen broder kan alltid räkna med att du skyddar min rygg om de skulle behövas...
3.Pommac - Vissa saker förklarar statistiken bra själv bra jobbat mot wing.
4.udieucry - Stackarn som alltid hamnar KÖ på de konton mina trupper redan demolerat men jag tror nog du har mycket att ge på ett vettigt konto...
5.3v3ry1 - Går lite upp och ner men så är de vell för alla inte alltid tiden eller orken räcker till...
6.
7.
8.
9.
10.

Lär sätta mig och fundera mera över resterande bra tråkigt att bara ha sin egen stam på plats...

Dåliga.
1.Nidhugg - Lär fan sätta mig själv här mer självgod och grinig person är svårt att få tag på om man får tag på mig i fel tid..
2.jj94 - Självklart jag vet att du älskar mig men att bb adla allt man ser och medvetet bryta mot regler för att bli avstängd och inte kunna bli attackerad prata som man vore världsmästare och sen endå bli totalt utslagen på ett dygn är bara skamligt och sen skylla på att man slutat spela är bara skrattretande du var då aktiv nog innan...
3.Ghosty - Fd ägaren samma sak här bb adling och totalt utslagen på ett dygn de positiva var vell att han iaf var tyst...
4.Wing - Så trött på dessa bb adlare som sen blir totalt ägda när någon tillslut få tag på er...
5.Lessig - Anledning jag gillar inte fulspel info är alltid roligt... Du är den enda jag attackerat och inte slagit ner under min gräns men de var inte din förtjänst bra jobbat Udi som kö och ghosty som deff och anfallare...

Så nu har ni något att käfta lite om igen ha så roligt uppdatering kommer kanske med tiden =)

Felstavningar osv bjuder jag på har inte tid att läsa igenom vad jag skriver...
 

katniss

New Member
Reaktionspoäng
0
Gör en liten snabb lista jag med då kommer garanterat missa många...

Bästa
1.Domherre - statistik visar inte allt jag vet att de är en riktigt duktig spelare som fick lära upp mig igen efter alla år jag inte spelat...
2.Hertig Gimli - Min vapen broder kan alltid räkna med att du skyddar min rygg om de skulle behövas...
3.Pommac - Vissa saker förklarar statistiken bra själv bra jobbat mot wing.
4.udieucry - Stackarn som alltid hamnar KÖ på de konton mina trupper redan demolerat men jag tror nog du har mycket att ge på ett vettigt konto...
5.3v3ry1 - Går lite upp och ner men så är de vell för alla inte alltid tiden eller orken räcker till...
6.
7.
8.
9.
10.

Lär sätta mig och fundera mera över resterande bra tråkigt att bara ha sin egen stam på plats...

Dåliga.
1.Nidhugg - Lär fan sätta mig själv här mer självgod och grinig person är svårt att få tag på om man får tag på mig i fel tid..
2.jj94 - Självklart jag vet att du älskar mig men att bb adla allt man ser och medvetet bryta mot regler för att bli avstängd och inte kunna bli attackerad prata som man vore världsmästare och sen endå bli totalt utslagen på ett dygn är bara skamligt och sen skylla på att man slutat spela är bara skrattretande du var då aktiv nog innan...
3.Ghosty - Fd ägaren samma sak här bb adling och totalt utslagen på ett dygn de positiva var vell att han iaf var tyst...
4.Wing - Så trött på dessa bb adlare som sen blir totalt ägda när någon tillslut få tag på er...
5.Lessig - Anledning jag gillar inte fulspel info är alltid roligt... Du är den enda jag attackerat och inte slagit ner under min gräns men de var inte din förtjänst bra jobbat Udi som kö och ghosty som deff och anfallare...

Så nu har ni något att käfta lite om igen ha så roligt uppdatering kommer kanske med tiden =)

Felstavningar osv bjuder jag på har inte tid att läsa igenom vad jag skriver...

Din nummer 3 på dålig är inte direkt riktig för han blev inte totalt utslagen på 1 dag.
Han var tyst för han hade inget och säga^^ Vad fanns där och säga ens? Han fick 2 stycken personer och kriga mot direkt och jobbade halva dagarna.
Och när man ligger 1a/2a i rankningen och den ända man kan attackera tillhör sin egna stam så är det inte mycket och göra än barb adla^^.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Bästa
1. GrisSlaktaren - ja, jag sätter motvilligt dig som 1:a du är väll en av de bättre på Casual och ett bra vapen för Lost
2. Flysting - Bra som ledare och kan kriga :)
3. Bacco - farmar på bra när hon är aktiv, trevlig, och rutinerad.
4. Pommac - Rank 1 i poäng;) men har gjort bra offensiver mot t.ex Wing och därmed mycket OBA.
5. Selakefo - Mycket OBA, topp 5 i OBA rank. slaktat på sina fiender bra.
7. Dirty Harry - Krigade på bra som Lost motståndare... Men bytte sedan till Losts sida vilket var tråkigt.
8. Salle69 - En mycket trevlig person att skriva med och han har flera år i nacken och kan mycket.
9. SuperNova - inga stordåd på Casual direkt men ett snyggt kluster och är ju erfaren sen tidigare också :)
10. KHKaren1993 - Varit inaktiv som fan på senare tid, men när han väl lirar så går det bra.

Dåliga/sämsta
1. philip1300 - ... Blandbyar, tappat många byar, inget motstånd.
2. Wing - Vad kan man säga... tappar för många byar och inte ens gjort en enda retake...
3. Elsabus - Dåligt krigande, många byar tappade.
4.
5.
6.
7.
8.
9. saurin - många tappade byar, inte heller några topp ledarkunskaper enligt mig åtminstone..
10. Toen - asså vet inte riktigt, du var med och vann en värld men på Casual har du tappat flera byar så sätter Toen som 10:a
 
Senast ändrad:

Flysting

Member
Reaktionspoäng
10
Bästa
1. GrisSlaktaren - Jag håller med jakten om att gs är den bästa på casual.
2. Domherre - Jag vet inte riktigt hur bra du är när du krigar men som jag fattat det så är du klistret som håller samman och gör Lost till den stadigaste stammen/familjen på casual.
3. Pommac - Rank 1. Mycket OBA så trots att du hade ett stort övertag med adelsmän så har du ju behövt göra något mer än att adla för att ta dig dit du är :p
4. Selakefo - Bra krigare (bara krigare) med lagom mycket poäng så att du har en del att kriga mot istället för att chilla i toppen ;)
5. Jakten 100 - Du hamnar på 5e plats pga din förmåga att skapa fiender när det egentligen inte borde behövas. Däremot har jag förstått det som att du är en helt okej krigare och ifall man hamnar på rätt sida för dig så är du en skön polare ^_^
6. Bacco - Ja du växer på bra och farmar som få andra.
7. Kingen.p - Du verkar köra lite utav samma strategi som Bacco? ;)
8. Dirty Harry - Som jakten sa så krigade du på bra mot Lost..
9. Ninja Leffe - Du vet vad du gör helt klart. Frågan är ifall du orkar spela och när kommer du visa vad du går för?
10. Salle69 - Jag vet inte så mycket om dig.. Men har hört att du är trevlig och du kan ju hantera dina byar verkar det som :)

Sämsta:
1. philip1300 - Alltså vad ska man säga? Kan inte kommunicera, kan inte kriga, kan inte bygga byar.
2. Wing - Aj då.. Gör du inte motstånd när du tappar byar? :eek:
3. Margareta - Något du gör fel: startar krig med hela världen när du inte har något att komma med själv. Sämsta diplomaten någonsin.
4. Elsabus - Det verkar inte som att du är så värst aktiv. Hörde att du byter spelare ibland :p
5. Tubal Kain - Inte mycket motstånd här alltså. Verkar gå inaktiv ett par dagar under krigstider o kommer tillbaka när allt lugnat sig för att adla nya barbar byar xD Dina off byar baserade på bara yx, def byar bara svärd.
6.
7.
8.
9.
10. Toen - samma som jakten måste jag säga.. Du kanske kan om du vill eller orkar?
 
Topp