Topp 10 spelare!

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Fick önskemål om att lägga upp en lista här också, så här kommer den:

1 jj94 Mys

Jimmy! Skön grabb som lirar på utan att som helst bry sig om sitt innehav av IA-kung titeln på v24.. :p Han pumpar även in premiumpoäng i mängder, men vem bryr sig? Ditt rykte är väl knappast positivt men jag gillar dig skarpt ändå, stammen skulle du dock kunna slopa enligt mig. Kör eget race istället, inga småspelare skulle ändå aldrig våga gå på dig ;) Ditt läge är bra för tillfället men långsiktigt ser det ut att vara farligt, du ligger lite väl centralt o nära Svullo men din OBA säger ju att du knappast är rädd att slösa trupper! Tror du kommer få svårt att behålla plats 1 längre fram men än så länge har du gjort ett bra jobb o leder fortfarande överlägset :)

2 Nocturne #TT

Känner inte dig men enligt ryktesvägen verkar du vara en riktigt skön prick :D Tror stenhårt på dig o du lär förmodligen stanna på topp 5 länge. Jobbet du o Jas gjorde mot OnC på v21 är fantastiskt och jag ser framemot att se hur den här resan går för dig. #TT är väl knappast något att klaga på, får dock se hur länge du tycker kriget är givande... Ditt läge har du helt själv skapat genom att slösa off-trupper i mängder (din OBA säger det mesta) och adla rätt mål, förmodligen kommer du fortsätta såhär bra. Kör på!

3 Acerbitas SVULLO

Känner inte den här filuren men du verkar vara rutinerad och duktigt på spelet. Det är väl Outlawpete som lirar här så man förväntar sig ju mycket av han, men med sin backstab tappade iallafall jag lite tillit.. Vill dock inte uttrycka mig mer än så eftersom jag aldrig själv pratat med dig. Svullo är jäkla bra så där kommer du nå långt, vet inte riktigt vad jag ska säga om din framtid, men du kommer nog fortsätta ligga på topp 10 ett bra tag framöver.

4 Jas Gripen #TT

Du är en riktigt härlig spelare, trevlig o samtidigt duktig på det du gör! Kanske lite väl många internadlingar nu på slutet men det är du välförtjänt av :) Tror att du o Nocturne kommer agera som#TTs murar när fler krig väntar framöver, och dessutom kommer ni göra det jäkligt bra! Kör på och visa att Saab aldrig skulle gått i konkurs:cool:

5 galahad2b DTTS

En nykomling, härligt när sådana här kommer fram! Du har gjort ett bra jobb än så länge men när de stora krigen kommer behöver allt fungera som det ska. Tågen har man ju hört om, kanske borde se över dem lite ;) Ska bli kul o se, slår dock nästan vad om att detta inte är galahad2bs första värld, vilket vissa verkar påstå.. :thinking: Ditt läge är fortfarande ganska dåligt enligt mig, alldeles för nära #TT .. Ska hur som helst bli kul att se hur det går framöver!

6 Byggare Jonas SVULLO

Härlig trio som jag gärna skulle vilja lära känna bättre, Wille känner jag dock redan men er andra två vore det intressant att få veta mer om. Hur som helst är ni alla jäkla bra på det ni gör och ni kommer nå långt! Bara att tuta o köra helt enkelt.

7 Radioactive. SVULLO

Duktig är du nog även fast jag inte vet vem du är. Tyvärr verkade du lite halvdryg i ett indirekt meddelande jag tog del av.. Men du får gärna bevisa motsatsen. Bra stamval, dock tycker jag du ligger lite för nära mig - se upp framöver :awsm: Nä men skämt åsido du kommer nog stanna på topp 10 ett bra tag!

8 Looka san de #TT

Min älskade Oxy, minns dig fortfarande som den första riktigt härliga ledaren jag någonsin haft! Du har väl legat etta på alla världar efter 20? Rätta mig om jag har fel? :confused: Vet iallafall inte hur mycket skype jag skrivit med dig sammanlagt, men du är ju bara för härlig <3 Du kommer köra över Exc, bara vänta o se ;) Dessutom tror jag de (Exc) redan nu är ganska trötta på att konstant springa in i väggen hos dig samt bli snipade.. Din OB talar klarspråk o du kommer äga skiten ur alla som du möter, snart topp 3!

9 Pate #TT

Patteh är väl accets ägare, men nu spelar väl även salcin här :thinking:, ni/du är hur som helst jäkla bra o dessutom väldigt trevliga :) länsstyrelsen v10 blandannat är väl knappast något att klaga på, tror på dig/er fortfarande precis som jag skrev när världen öppnades. Läget är ju även det underbart, bara att adla på så kommer snart det här kriget vara över.

10 Målward #TT

Detta är min absolut bästa vän på topp 10, jag startade själv världen på grund av dig och grundade dessutom o ledde stammen som stod under ditt namn. Jag vill och kommer alltid försöka supporta dig Emil! Du är bäst på hela den här världen enligt mig och kommer snart vara topp 1, tror stenhårt på dig o din stam. Visa nu vad du går för, jag vet nämligen att du är bäst här!

//Felix
 

DeletedUser

Guest
Nu var det längesen det faktiskt skrevs i den här tråden också, då får jag ta saken i egna händer och försöka att få igång den här biten av forumet också!
1 jj94 - Jobbar på bra, hade en riktigt bra början och har långt ifrån stannat av. Växer väldigt mycket för varje dag som går, men verkar ha ovänner över hela världen? Beskylls för att vara en "Internadlingskung" och en PP-spenderare utan dess like, men om det fungerar för dig (Förutsatt att PP-spenderingen är sant) - varför ändra ett vinnande koncept? Jag tror att, om du sköter dina kort rätt, du kommer finnas till väldigt länge. Men som sagt, du har många ovänner över världen, det kanske är dags att sluta lite fred och lägga gruffet bakom sig? Grym total OB, du köttar på väldigt bra ser det ut som.

2 Acerbitas - Känns som en väldigt tystlåten spelare(?) som mer eller mindre låter sina adlingar tala för sig själv. Är i en stam med bra expansionsmöjligheter och har gjort det bra än sålänge. Vet tyvärr inte så jättemycket om dig utöver ovan nämnt, du gör inte mycket väsen av dig :)

3 Jas Gripen - #TTs trevligaste spelare och en bra person. Vi har haft flera trevliga konversationer på senaste tid, troligtvis min favoritspelare (Tillsammans med Målward) i vår största fiende. Har gjort ett väldigt bra jobb uppe i norr tillsammans med Nocturne - men ni är rätt så ensamma där uppe, jag tror väl knappast att ni har såpass mycket fritid till att ta er ann en hel stam själva? Än sålänge har du klarat dig bra och kan fortsätta att göra det framöver också, med lite tur ;)

4 galahad2b - Precis som acerbitas så gör du inte mycket väsen av dig, därför är det svårt att göra en bedömning utöver din poäng och OB. 4e plats i poängen och 23:e plats i den totala OB-statistiken. I stort sett bara OB-A vilket tyder på att du är en offensiv spelare av dig, eller att du har rätt spelare runt omkring dig och inte behöver att oroa dig för några anfall.

5 Nocturne - Här sitter det två duktiga lirare som har växt till sig väldigt bra, har dock mig veterligen fått det lite svettigt när han först väggade c:a 10 offensiva byar på en by tillhörande BMF och sedan fick ett antal av dem rensade i uppbyggnadsfasen igen. Kan få det väldigt svettigt framöver om han skall slåss mot BMF ensam. Jag tror att det är fler än BMF som är sugna på dina byar.

6 Byggare Jonas - Som jag förstått det så sitter här tre spelare på det här kontot? Isåfall är det väl knappast förvånande att man kan ligga så högt upp som ni gör, precis som alla andra i SVULLO gör ni inte mycket väsen av er i - iallafall inte vad jag känner till. En tredjeplats i OB-A är imponerande. Kan ni fortsätta på samma sätt som ni gjort hittills så kan det bli fortsatt top10-placering ett bra tag till :)

7 Målward - Spelaren som imponerat mest på mig i #TT, antingen kan det bero på att Exc/KFR inte gör speciellt bra anfall mot spelaren, eller så är Målward den skickliga spelaren som han ryktas vara och snajpar och väggar på löpande band. Har börjat ta fäste i Exc/KFRs kluster och kan bli riktigt farlig om han inte blir bortadlad snart. Favorit av många, inte minst sin egen fanclub MVP - som nog snart är ett minne blott. Haft en kortare dialog med dig, du verkar vara en sund person med bra värderingar. Du blir väldigt intressant att stöta på framöver!

8 tummar - Aldrig hört talas om ditt namn, dock har jag haft uppehåll från TW sedan v14, vilket kan vara anledningen till detta. Samma bedömning som övriga Svullo-medlemmar. Bra OB och bra poäng, ni verkar vara duktiga spelare i SVULLO - så varför skulle du inte vara duktig? Vad framtiden har att utvisa vet jag tyvärr inte för din del.

9 irebel - En trevlig och duktig spelare som förtjänar att vara på top10. Gör ett helvetesjobb mot #TT och alla dess samarbetspartners. Väldigt hög OB-F vilket tyder på att du antingen har mycket deff eller stamkamrater som mer än gärna deffar upp dina byar. Jag tror på en kombination av båda. Inte lika hög OB-A, men ändå fullt acceptabel. Om du fortsätter som tidigare så lär du vara kvar på top10 ett tag till :)

10 Radioactive. - Ytterligare en SVULLO-medlem...! Ni har tagit över Top10 med storm, dock är ju poängen ingenting man skall stirra sig blint på. Halvbra total-OB. Du verkar inte vara den spelaren som har flest trupper - rätta mig gärna om jag har fel. Men en top10-spelare som befinner sig utanför top20 OB är väl inte den bästa kombinationen? :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Bra lista -mkt intressant Jnote :)

Kan nog förresten tillägga att de på Byggare Jonas låter ganska mkt på externa, dock med andra nicks :p
 

DeletedUser

Guest
Bra lista -mkt intressant Jnote :)

Kan nog förresten tillägga att de på Byggare Jonas låter ganska mkt på externa, dock med andra nicks :p

Man tackar för komplimangen!
Då förstår jag varför jag inte kan koppla "Byggare Jonas" till någon här på externa ;)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
1. Acer

kämpar på bra i toppen och har ett ganska rejält försprång nu!
ska bli intressant och se hur ni väljer att gå till väga nu.
kommer i vilket fall ligga kvar i toppen länge

2. Byggare Jonas

i toppen igen, inte mkt att säga om dessa lirare. de kan sin sak och blir farliga i kommande krig. men är nog bäst Mid-game? (bara vad jag hört iallafall)

3. JAS!!!! <3
min älskling som köttar på bra i toppen också!
kommande rank 2 efter mig någon gång i våra drömmar!

nae men en skillad spelare som kommer ligga kvar i toppen ett bra tag till också! ska bli roligt att kriga sida vid sida igen man

4. Tummar

en spelare jag hört mycket gott om men har ingen aning om vem som sitter här så kan inte säga speciellt mkt.
tiden och kommande krig får visa vad du går för

5. Radioactive

många var skeptiska till dig i början, och ännu har du väll inte fått visa din fulla potential, får se hur det går i kommande krig för din del, ska bli intressant att se!

6. The storm Gudrun

ingen aning om vem som spelar här så har inget att säga men ligger ju bra till iallafall.

7. Irebel

Svullos egen lilla deffhora haha
utsatt läge och klarade sig bra i starten och har kommit upp rejält även att man varit under hårt tryck

så bra jobbat!

8. Pate

The King, the God, the Master! behöver jag säga mer?
killen är ostoppbar, står imot allt och alla!

kommer ligga i toppen tills världen slutar.

9. exstinctio

Lilla sötnos <3
ska vi köra retake krig sen igen? :D
var så kul sist ju eller vad säger du?

verkar kötta på bra mot SR i skrivande stund och står för alla FM.s adlingar i det kriget än så länge
kör hårt! :)

10. PrematureEruption

ingen aning på denna spelaren heller så säger inget här!!:)




ge mig 3-4 dar så är jag på topp 10 igen boys and girls!!
let's roll
 
Senast ändrad:

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
Rank Namn Stam Poäng Byar Poäng per by
1 Acerbitas - Jag e ju för bra för att finnas, mer att säga finns de inte.
2 Byggare Jonas --
3 Nocturne -- duktig på att adla noobs i rimmen, dålig på att använda sina 5 tornbyar. Dock hört han är aktiv på att ta KÖ i fronten när det krisar.
4 irebel --
5 tummar --
6 Jas Gripen -- ja vad kan man säga
7 ReAct -- duktig, aktiv,gillar vi
8 godeondefule - adlar på som fän av TT, duktig på det mesta, gillar vi
9 akemalm -- även han duktig på att adla noobs i rimmen.
10 GroomGarth -- ännu en duktig GSSare som överraskat, gillar vi
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
1 Acerbitas - Den eviga ettan, visst har vissa (CJ o Wille/Alex/Jonas) varit rank 1 nyligen, men detta kontot har förmodligen präglat i särklass mest och visat var skåpet ska stå. Mackan sen dag 1 tsm med Outlawpete och en drös andra om jag hajat rätt.. Nu är det väl iof Wallarn som står för aktiviteten, men helt klart en välförtjänt rank 1.
2 Byggare Jonas - Tungt, orkar inte skriva så mycket men eran OBA säger en stor del.
3 Nocturne - Är väl Anton på kontot iaf, sen lirar han väl med orginal-dennis. Har inte så mycket koll, men ni åkte ju på torsk mot BMF förut. Blir intressant när fronten kommer till er. Lycka till.
4 irebel - Rebellen i egen hög person. Imponerat mkt och ger intrycket av att kunna hantera en stor mängd incs. Well done.
5 tummar - Det kontot som imponerat mest på mig hittills i Svullo. Sjukt duktig som jag förstått det och frågan är om du inte förtjänar en ännu bättre rank :thinking:
6 Jas Gripen - Har suttit på massvis av incs sen kriget startade, CJ är duktig men det börjar nog bli lite långtråkigt nu... hörde att Hampus lirat en stund på kontot, måste varit skönt så du inte behövde sitta helt själv och tagga allt. Gillar dig oavsett att du är på "fel" sida :)
7 ReAct - Oerhört aktiv, kommer fortfarande ihåg när du gick med i MVP. Visst förstod jag snabbt att du skulle bli stor, men rank 7. Det är riktigt bra. Grattis Sagge.
8 godeondefule - Oja det hade jag på känn. Rutinerad spelare som adlat mycket bra i krigen, bra gjort michael.
9 akemalm - Vet faktiskt inte så mycket om dig, men poängen kan man inte klaga på.
10 GroomGarth - Bästa spelaren jag spelat med. Halvfart och ända dessa stats. Underbart.

Hann bara med detta, får bli längre någon annan gång. :)
 
Topp