Topp 10 Spelare

Reaktionspoäng
0
1.GrIng0
phora

2.Blazed Codex
phora

3.Oxymetholone
phora

4.Guess my name
phora

5.Frank Wagner.
inte den riktiga

6.Znot
tagit något

7.Vipera
medicin?

8.Kazz Get
kass get

9.kazik p
polak

10.Ishioz
ahhhh
 

DeletedUser

Guest
1 Blazed Codex Shun - Ryktas att det sitter 5-6 spelare här. Fjantigt i sådana fall. Duktiga spelare däremot och de har farmat överlägset näst mest.
2 GrIng0 - Farmat klart mest och bäst.
3 Oxymetholone - Tveksam till att du håller så länge till, kanske blir repris utav v21?
4 Frank Wagner - Duktiga lirare som jag tror mycket på.
5 Znot - Gjort den näst bästa starten i 1or efter Blazed, får se hur långt det bär.
6 Guess my name - Samma från v21? Antar det men det blir nog svårt att få till det 100% på två världar samtidigt.
7 Blitzcrank - Får se hur länge du kan stanna här, gjort det klart godkänt så långt.
8 somalisk pizza - Ingen aning vem du är, ser helt okej ut.
9 Kazz Get - Samma som ovanstående bara att det inte ser lika okej ut.
10 Vipera - Nej, totalfail här är jag rädd.
 

DeletedUser

Guest
1 Blazed Codex Shun - Ryktas att det sitter 5-6 spelare här. Fjantigt i sådana fall. Duktiga spelare däremot och de har farmat överlägset näst mest.
2 GrIng0 - Farmat klart mest och bäst.
3 Oxymetholone - Tveksam till att du håller så länge till, kanske blir repris utav v21?
4 Frank Wagner - Duktiga lirare som jag tror mycket på.
5 Znot - Gjort den näst bästa starten i 1or efter Blazed, får se hur långt det bär.
6 Guess my name - Samma från v21? Antar det men det blir nog svårt att få till det 100% på två världar samtidigt.
7 Blitzcrank - Får se hur länge du kan stanna här, gjort det klart godkänt så långt.
8 somalisk pizza - Ingen aning vem du är, ser helt okej ut.
9 Kazz Get - Samma som ovanstående bara att det inte ser lika okej ut.
10 Vipera - Nej, totalfail här är jag rädd.

bra lista, men den kommer att ändras snart ändras då jag klampar in på fältet...
 

DeletedUser

Guest
1 Oxymetholone Tror han är bra :rolleyes:
2 Blazed Codex Shun Är bra :awsm:
3 Guess my name Totalt värdelös!
4 Znot Bra spelare!
5 Frank Wagner. Frank Wagner. - King, ni som spelar på kontot (5-6 st? :D) - halvt king
6 AnNaCoNdAn Din annaconda är den bästa :)
7 MITZAN Bonnar, rätt bra ändå ;)
8 Romanus Vet ej
9 Dark Halo Top 3 om någon vecka
10 Blitzcrank Vet ej
 

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
Jag hörde att Lukas faktiskt är ett större troll en mej-.- JAG MÅSTE ÅTERUPPTA MIN HEDER!
 
Topp