topp 10 OB(total) spelare

DeletedUser

Guest
har tänkt på detta ett tag nu när det redan finns topp 20 stammar och spelare så jag tänkte göra en topp 10 OB(total) så detta funkar ganska likadant som topp 20 spelare.när det är jag som skrivit tråden tror jag att jag borde laga en lista ocksån.

1. Hallonkräm [dGröna], tror på dej verkar stark och riktigt bra du kommer säkert klara dig långt om du fortsätter så här kan du vinna denna värld! och din OB visar ju redan det mästa 10/10 (man behöver inte lägga några ''numror'' men jag satte nu på skoj).

2. Deadly poison [OH], klaga kan man inte jämfört med dina poäng så är OB:n jätte fin/bra stammen har bästa OB:n så jag tror på er att ni t.o.m kan vinna detta!. och allt likadant som den ovanför dig, skillanden är bara att jag inte vet vem du är! men ger en nummer på 9/10.

3.*-superman-* [A o A], anonym spelare och anonym stam,och din OB är fin jämför med poängen och jag har ingen ide hur långt du kommer klara dig men säkert en bit iaf men spelare ni/du korten rätt så kanske ni t.o.m kan klara er ända till slutspelet! 9.5/10

4.Coffee [OH], what can you say? fina norrmän som spelar fint och ob:n är ganska hög fast dom är bara pointwhores, men bra kämpat 8.5/10

5.Bengt Larsson [o_O], vem är du? vet inget annat än att OB:n är fin jämfört med poängen 9/10

6.Dr.Mogambo [OH], vet typ vem du är och kanske t.o.m krigat mot dig någongång :p har ingen idé hur långt du kan komma men kan bli lite motstånd här! 8/10

7.CHeck88 ingen stam, tror du kan komma långt du din lilla spammare men vet inte hur länge du skall vara utan stam och hur länge du skall klara dig utan stam och Ob:n är inte heller riktigt dålig jämfört med poängen.9/10

8.Dr.Watson [OH], samma som femman,men tror mer på dig och din stam än dem. 8/10

9.Målward [Gripen], gripen är fail så då är säkert målward också fail. 8.5/10

10.Gespen [Error], skall vi ta och börja med stammen, Error,det namnet gillar jag men dig har jag hört om men var? du/din stam kommer gå långt ännu!8/10
 

DeletedUser

Guest
6.Dr.Mogambo [OH], vet typ vem du är och kanske t.o.m krigat mot dig någongång :p har ingen idé hur långt du kan komma men kan bli lite motstånd här! 8/10
Har du krigat mot mig ? Vilken värld stam o mm ?
 

DeletedUser

Guest
vet inte alls har spelat typ alla världar sen 2 på olika acc's men jag är inte alls säker men jag tycker jag har nåt minne av det iaf
 

DeletedUser

Guest
Tsss, vilka slutsatser du drar... Varför är Gripen så fail? Top 10stam med bra ob? Bara för att Gripen var fail tidigare världar betyder det inte att vi är det här på v16. Tror du inte att man lär sig av sina misstag?
 

DeletedUser

Guest
ja vi får se med er kommer ändå bli intresant fast jag tror dock inte så mkt på er
 
Topp