Topp 10 byggnader v28

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Vilka är era 10 favorit byggnader av de 15 styckna som finns?

Lista upp nedanför med någon liten kommentar om varför just den byggnaden hamnar på den platsen enligt just dig!
 

DeletedUser

Guest
1. Akademi (the final step towards victory)
2. HQ (det går lite snabbare att bygga akademi!)
3. Marknad (Ger en del poäng asså)
4. Smedja (måste man ha för akademi)
5. Gömstället (KOSTAR 0 FARMPLATSER!!!)
6. Farm (slipper man bygga trupper för milis är OP)
7. Samlingsplatser (simulatorn är en bra funktion)
8. Förrådet (kan man vara offline en längre tid)
9. Muren (en bra combo med milis och farmen om man har annat för sig)
10. Den här är svår... Skulle säg järngruvan för där är det lite aktivitet hela tiden)

MVH 59^
 

DeletedUser

Guest
1. Gömstället - Det finns alltid där, kämpar på trots att det aldrig får något creed.. En dold hjälte d.v.s.

2. Farmen - Alla vet att bönder får jobba hårt som fan.. Medan de i högkvarteret bara sitter och latar sig. CREED TILL ER SOM JOBBAR DAG UT OCH DAG IN!!!!

3. Förrådet - Samma som med farmen, ni jobbar som fan.. men tycker att ni fyller förrådet lite långsamt. Vadå 100 timmar tills förrådet är fullt?!?!

4. Stallet - Här har jag spenderat tusentals timmar tillsammans med de fina hästisarna.. ni finns för mig när jag behöver det som mest. När jag väggade min off för 3:e gången fick jag gråta i eran man. Kärlek till er <3

5. Muren - Du finns alltid där, trots att idioter ständigt skickar idioter på dig. Du har gång på gång blivit nersparkad, men du reser dig alltid till din forna stolthet. Du är stark, fortsätt så.

6. Samlingplatsen - Har så skön attityd, ni vill inte ha något segration, ni vill samla alla. Att alla ska bli ett, här har jag träffat många nya människor, ni ledde mig också rätt när jag var påväg åt helt fel håll.. Tack för det ni gör, verkligen bra för samhället <3

7. Smedja - Vad ska man säga, utan er hade jag varit lika obildad som Utna, jag har spenderat månader i smedjan och ni har fullständigt fyllt mig med kunskap. Matten är uppe på level 10 nu, och svenskan är tätt bakom med level 9. Tack vare er. :)

8. Järngruvan - Well alla människor behöver järn, därför är jag så grymt tacksam.. Ni gör livet på jorden möjligt. Tack!!

9. Verkstaden - Som man hör på namnet så jobbas det mycket här, och jag älskar de som verkligen lägger ner tid och kraft på sin livsuppgift. Keep it up

10. Högkvarteret - Trots att jag hatar er, eftersom det enda ni gör på dagarna är att tjata om vad som inte går.."Jag ville göra det!!!" "Nej du behöver 10000 mer trä" o.s.v, dagarna i ända.. så är ni ändå hyfsat flexibla och alltid mutbara "För 30 pp kan vi trolla fram X antal träbitar", och det uppskattas.

sådärja :)
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Spännande läsning och Fina listor, tackar för dom :)
Bjuder på min också :)

1. Barrack | Det är där dom bästa trupperna byggs, infanteri vinner alltid, en by med infanteri vinner alltid, 20k yx eller 10k spjut + 10k svärd.
2. Akademi | Det är i akademin man bygger sina adelsmän som i sin tur adlar nya byar som i sin tur ger än rank 1.. utan den kommer man inte långt.
3. Samlingsplats | En liten men o så viktig byggnad, utan denna är dina yxor och adels värdelösa..
4. Sågverk | Sågverket är den produktionsbyggnaden som får hela byn att rulla.
5. Järngruva | Men det behövs ändå lite järn också.
6. Lergrop | Självklart behövs alla resurser, så alla är värdiga topp tio, men lergropen är minst viktig tycker jag.
7. Smedja | Smedjan gör dina trupper starkare och bättre, utan smedjan hade du fått leva med endast spjut.
8. Stall | Föredrar såklart alltid barracken framför stallet, men det kan vara nödvändigt att bygga lite tk till dina yxor om du skulle få inkz ibland.
9. Farm | Farmen.. det säger nästan sig själv, Milis såklart?
10. Marknad | Det stod mellan förråd och marknad, men marknad går före då man med marknaden inte bara kan förvara resurser, man kan både byta och sända resurser också.



Uppmanar också alla som kan ha lite tråkig dötid över att skriva sin egna lista. Men om ni ska hålla på som ljudet så håll er borta tack :)
 

DeletedUser

Guest
1. Gömstället - Det finns alltid där, kämpar på trots att det aldrig får något creed.. En dold hjälte d.v.s.

2. Farmen - Alla vet att bönder får jobba hårt som fan.. Medan de i högkvarteret bara sitter och latar sig. CREED TILL ER SOM JOBBAR DAG UT OCH DAG IN!!!!

3. Förrådet - Samma som med farmen, ni jobbar som fan.. men tycker att ni fyller förrådet lite långsamt. Vadå 100 timmar tills förrådet är fullt?!?!

4. Stallet - Här har jag spenderat tusentals timmar tillsammans med de fina hästisarna.. ni finns för mig när jag behöver det som mest. När jag väggade min off för 3:e gången fick jag gråta i eran man. Kärlek till er <3

5. Muren - Du finns alltid där, trots att idioter ständigt skickar idioter på dig. Du har gång på gång blivit nersparkad, men du reser dig alltid till din forna stolthet. Du är stark, fortsätt så.

6. Samlingplatsen - Har så skön attityd, ni vill inte ha något segration, ni vill samla alla. Att alla ska bli ett, här har jag träffat många nya människor, ni ledde mig också rätt när jag var påväg åt helt fel håll.. Tack för det ni gör, verkligen bra för samhället <3

7. Smedja - Vad ska man säga, utan er hade jag varit lika obildad som Utna, jag har spenderat månader i smedjan och ni har fullständigt fyllt mig med kunskap. Matten är uppe på level 10 nu, och svenskan är tätt bakom med level 9. Tack vare er. :)

8. Järngruvan - Well alla människor behöver järn, därför är jag så grymt tacksam.. Ni gör livet på jorden möjligt. Tack!!

9. Verkstaden - Som man hör på namnet så jobbas det mycket här, och jag älskar de som verkligen lägger ner tid och kraft på sin livsuppgift. Keep it up

10. Högkvarteret - Trots att jag hatar er, eftersom det enda ni gör på dagarna är att tjata om vad som inte går.."Jag ville göra det!!!" "Nej du behöver 10000 mer trä" o.s.v, dagarna i ända.. så är ni ändå hyfsat flexibla och alltid mutbara "För 30 pp kan vi trolla fram X antal träbitar", och det uppskattas.

sådärja :)

klockrent!!! :D T.T
 

hattis

Member
Reaktionspoäng
0
Vilka är era 10 favorit byggnader av de 15 styckna som finns?

Lista upp nedanför med någon liten kommentar om varför just den byggnaden hamnar på den platsen enligt just dig!

Vad e dettta för pajas tråd? Det e sånna som du som skapar hat på internett....
 

DeletedUser

Guest
1. marknad
2. man behöver inge mer
3. kanske alla olika ressprodd så man kan använda marknaden effektivt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp