Top10 stammar

DeletedUser

Guest
Okej, bara att börja ge den då jag klarat mig i 2 månader på v.15 :p
 

DeletedUser

Guest
1 O-G Poäng: 28.111.629 Medlemmar: 22

Ja, rank 1 stammen i flera månader och säker vinnare av världen om inte alla ger upp. Trevliga invånare i stammen iaf. Sen så kan gässen sina strategier. Krigat till sig de mesta av ledningen av världen <3 Sjukt bra på att snacka för sig med.

2 EO Poäng: 4.982.353 Medlemmar: 16

Rank 2. Hamnade här när O-G gav sig på =K=. Vet inte mycket om dem men trevliga gubbar de jag snackat med iaf.

3 Kort Poäng: 4.344.500 Medlemmar: 11

Åååh, min favoritstam efter Laser. Så enormt roliga att snacka med, eller kolla när de snackar med andra. Sen så är de ju inte heller noobs på att kriga så tummen upp här.

4 Laser Poäng: 3.862.133 Medlemmar: 13

Min stam.<3<3

5 Shh Poäng: 2.517.865 Medlemmar: 23

Inte mycket som finns om denna stam mer än att de inte är ngn krigarstam. Men ändå finns de en å annan trevlig spelare här. Rätt tysta annars ;)

6 =K= Poäng: 2.424.214 Medlemmar: 11

Trodde att ni skulle klara er bättre emot O-G. Men hade fel. Men än finns de fölk som kämpar för sina byar (y).


7 [ND] Poäng: 2.421.986 Medlemmar: 15

Har vart inne på top 10 längre än jag kan minnas. Dock så verkar de inte kunna kriga och om de blir attackerade så gråar sig nog alla.

8 *V G* 1.596.288 27

Inte hört mycket från. Så?


9 Love 1.502.490 10


Samma som ovan.


10 SMURF 1.126.958 27

27 småspelare i en stam gör att de kommer in på top 10.

Ja, lite få ord om top 10. Hoppas tråden livas till lite så manfår se vad folk tycker om alla stammar. <3

(Jag kan skriva i olika färger <3 Jippie!! )

// <3
 

DeletedUser

Guest
tyckte det var lite svårt att läsa den turkos-blåa texten, men annars var den fin, speciellt det du skrev om Kort :p ^_^
 

DeletedUser

Guest
gulligt<3

Ska göra en egen lista för första gången i mitt liv hihi dock efter filmen..scream4. Ingen snygg jäkel som vill göra sällskap? HELST en tjej, men är öppen för det mesta hiihi
 

DeletedUser

Guest
gulligt<3

Ska göra en egen lista för första gången i mitt liv hihi dock efter filmen..scream4. Ingen snygg jäkel som vill göra sällskap? HELST en tjej, men är öppen för det mesta hiihi

HAha, jag med. Betalar du resan så tar jag med mig Cheeze Doodles <3
 

DeletedUser

Guest
1 O-G - Spelare som vet hur man attackerar och försvarar sig själva utan tvekan. Förtjänat sig plats.
2 EO - min stam-
3 Kort - Skönt folk som man alltid kan skratta åt och med! Dem är inte dåliga men jag vill inte påstå att dem är elites av det jag har sett.
4 Laser - Faktiskt så har jag itne sett så mkt av vad dessa går för, Antaligen krigar dem men håller det gangska tystlåtet,ser ut som en stam som gillar att synas på rankingen men ingen annanstans.
5 Shh - Mjoo,tystlåtet därifrån!
6 [ND] - Samma där.
7 =K= - Jadu,det gick inte så bra för er,men måste säga att jag skrattade så jag nästan gjorde på mig när jag fick se era attacker!
8 *V G* - Jag är ju bekant med deras ledare så jag tror inte den är fullproppad av n00bs och dem verkar hålla stånd emot O-G ganska bra. Dock tror jag inte dessa kommer överleva när O-G har gjort slut på =K=
9 Love - Också tystlåtna eller så är jag blind och döv!
10 SMURF - Er har man verkligen inte sett något av,varken hört eller sett mer än på rankingen och ibland undrar man va *** ni gör där men det kanske har sina anledningar.
 

DeletedUser

Guest
1 O-G: Outstanding här på v15. Grymt sköna lirare där! Ordet kvalitet kommer antagligen från er hihi. Måste säga jag saknar personligheterna rainy day woman och tits<3

2 EO: Jobbar i det tysta när det gäller att föra krig. Hade velat se vad ni kan göra in action. Finns ett par spelare där som är väldigt sociala och det uppskattas hihi<3 You know who i'm talking about!<3

3 Kort: Som ledare får man kommentera sin egna stam enligt mig hihi. Känner bara kärlek till denna stam! Fast jag spelar / har spelat i "storstammar" så måste jag säga att känslan i kort är fantastisk. Visst, kvaliteten kan variera. Men vem bryr sig när det är så pass kul och att alla kommer överrens ändå? När =k= gick på oss med byxorna nere så kom inte NGN o sa att detta är jobbigt och att vi borde ge upp, fast de första dagarna gick som de gick. Ni är mina absoluta favoritspelare på tw (plus akabodil hihi).

4 Laser: Har varit med här uppe lääänge, men tycker inte ni har visat så mycket direkt. Ni + EO kan väl dansa snart ?:awsm:

5 Shh: INGEN ANING, förlåt:crybaby:

6 [ND]: INGEN ANING, förlåt:crybaby:

7 =K=: Ett gäng med ett par ödmjuka lirare, dock fanns där lika många som var tvärtom, tyvärr. Gillade inte ert sätt att gå på oss, därav tycker jag ni får exakt var ni förtjänar nu när o-g gick med. Jag hade verkligen uppskattat ett krig mot er som båda stammarna hade varit med på. Så vi verkligen hade kunnat slagits på samma krav. Tror det hade blivit grymt roligt. Men förstår att ni använde er av detta överraskningsmoment.

8 *V G* : Slåss mot o-g? Inte hört så mkt angående detta förutom vad akabodil har sagt hihi. Ni kommer försvinna är jag rätt övertygad om.

9 Love: INGEN ANING, förlåt:crybaby:

10 SMURF: INGEN ANING, förlåt:crybaby: förutom att ni snor barbarbyar från forna =k= spelare. FY
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
10 stammar

1 O-G: de här stammarna, har varit mycket bra och kämpat mycket att försöka vinna världen, de förtjänar mycket saker, finns inga dåliga spelare där.

2 EO: Denna stam, går bra och kommer klara säg ett tag till, och har några bra spelare också.

3 Kort: ni klarade er mot =K= bra som försvar. denna stam, kommer nog klara sig hur bra som helst, sen när de mergar med O-G kanske.

4 Laser: har växt, bra har fina utmärkelse, och kämpar bra.

5 Shh: vet inget om de här men de blir adlad snart.

6 [ND]: för dåligt, för att de har kört sen starten. de borde ha mkt meren 2,4mille.

7 =K=: ett par stycken av er har kämpat men dålig av några att direkt lämna stammen, när attackerna kommer från O-G, istället för att sluta kunde de försvara sina byar. tex, som Ewing

8 *V G* : vet fan inte riktigt, mot de förutom en sak, att voffs, krigar bra mot fast29
9 Love: ärligt talat, vet inte heller nåt om de.

10 SMURF: samma där vet inget om er, men ni kommer bli adlad.
 

DeletedUser

Guest
PoängTabellen
attachment.php



SlgsmålsKlubben
attachment.php


Tänkte studera lite mer än bara poäng. och sedan dra en slutsats om stammen ligger rätt på det...

1. O-G
Ligger på helt rätt plats. leder både poäng, OBa och ObF. Vad kan man säga. Bra spelat =)

2. EO
Är nog den stamen som ligger mest på fel plats.. om man tittar på siffrorna då. Köttat på förlite, och ser inte ut att mött något större motstånd.

3. KORT
Ser ut att försvara sig bra, Högre obF än obA. Desutom e dom roliga pöjkar =)

4. Laser
Stamen som jag spelar i. både Offat o deffat. Tänker inte Kommentera vårt spel mer än det =)

5. Tyst
Ligger med lite galet. Men jag håller nog tyst!

6. ND
hmmm bara poäng här, inte änns med på OB Top10...

7. =K=
Kass dipomati har satt dom i klistert. blir pangade. men ser ut att streta imot lite ändå.

8. *V G*
Gammla i gemet. frågan om om åldrats klart

9. LOVE
njaaa man kommer långt med kärlek. men nog inte mycket längre än så här. vem vet.

10. Smurf
Drick mer hallonsaft o panga lite. kan bli gargamel mat.... eller så blir det svamp-fest.
 
Topp