Top tio stammar

DeletedUser

Guest
Tänkte det kunde vara lite roligt att höra folks åsikter om de nuvarande topstammarna.

Rubriken säger väl det mesta vad det går ut på...
 

DeletedUser

Guest
Lite väl tidigt att göra en top 10 lista ännu enligt mig men jag kan säga att Cummy och Mäsk ser intressanta ut.
 

DeletedUser

Guest
1 Cummy? - NO LIFERS!!!!!!!
2 |?| - INGEN J**** ANING!!!!!
3 S.S.H - NOOBS!!!!!
4 |H| - NOOBS!!!!!
5 - H - - NOOBS!!!!!
6 |Trans - NOOBS!!!!!
7 Leg - kbry
8 BACK - AKTA RYGGEN!!!!!
9 EpiC - Epic RAGE trolololololol, NEVAH SURRENDAH!
10 Mäsk - ÄCKLIGT!!!!!!!!!!

rage
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Cummy? - NO LIFERS!!!!!!!
2 |?| - INGEN J**** ANING!!!!!
3 S.S.H - NOOBS!!!!!
4 |H| - NOOBS!!!!!
5 - H - - NOOBS!!!!!
6 |Trans - NOOBS!!!!!
7 Leg - kbry
8 BACK - AKTA RYGGEN!!!!!
9 EpiC - Epic RAGE trolololololol, NEVAH SURRENDAH!
10 Mäsk - ÄCKLIGT!!!!!!!!!!

rage

Sluta vara så "rolig".
 

DeletedUser

Guest
1 Cummy? - NO LIFERS!!!!!!!
2 |?| - INGEN J**** ANING!!!!!
3 S.S.H - NOOBS!!!!!
4 |H| - NOOBS!!!!!
5 - H - - NOOBS!!!!!
6 |Trans - NOOBS!!!!!
7 Leg - kbry
8 BACK - AKTA RYGGEN!!!!!
9 EpiC - Epic RAGE trolololololol, NEVAH SURRENDAH!
10 Mäsk - ÄCKLIGT!!!!!!!!!!

rage

hahahahahahahahaahha
 

DeletedUser

Guest
1 Cummy? - NO LIFERS!!!!!!!
2 |?| - INGEN J**** ANING!!!!!
3 S.S.H - NOOBS!!!!!
4 |H| - NOOBS!!!!!
5 - H - - NOOBS!!!!!
6 |Trans - NOOBS!!!!!
7 Leg - kbry
8 BACK - AKTA RYGGEN!!!!!
9 EpiC - Epic RAGE trolololololol, NEVAH SURRENDAH!
10 Mäsk - ÄCKLIGT!!!!!!!!!!

rage

Gud du skämmer bara ut dig.
 

DeletedUser

Guest
PÅ TAL OM ATT SKÄMMA UT SIG!!!!!!

VEM ÄR HAN?!? den 03.08. kl 22:08
Hej!

Jag vet inte dina erfarenheter eller hur aktiv du är men jag vet att vi är bättre. Vi spelar både på natten och dagen. Nästan hela tiden. Så jag råder dig att börja om.


/// ONINJAN.

VEM KAN DE VA?!? den 03.08. kl 22:10
Alltså du slösar dyrbar tid under tiden vi snackar!
Du kunde ha tiden att bygga upp dig igen med mina tips o mm!

vi är 4 st på detta konto så du kommer inte få några resurser alls , du o din kompis kommer bli våra framtidsfarmar så kommer du ångra att du inte ens tåg mitt råd o började om!

rage
 

DeletedUser

Guest
Det kallas taktiskt spelande om spelaren börjar tjänar jag på det.
Och jag skämmer inte ut mig i externa genom att ''raga'' gud vad löjligt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Då ingen annan gör en seriös.

1. Cummy? ~ Detta är tyskar, att dom grundade TW säger allt visst? Denna stam har en hel del pro's men inte omöjligt att noobs har kommit in också. :) Ledarens aktiva farmningar visar att det inte är bara poäng som gäller, tror på er!!

2. |?| ~ Who the fuck are you? Njaa, vet inte så mycket om denhär stammen. Tror det finns mer noobs en pro's. O_O Men dom kan alltid överaska.

5. |H| ~ Grabbarna ifrån Brasilien. Med tanke på era "smått kaxiga" inlägg i forumet så tror jag att folket har lagt märket till er. Bäst att vara försiktig. ;)

4. S.S.H ~ Min egen stam. Denna stammen har pro's men som alla andra stammar så är den inte perfekt. Finns säkert mindre bra spelare ibland oss, men vi får se hur det går. :)

5. -H- ~ Brasilianarna igen, märkte inte dom hade en syssterstam så antar att ni delar döden i denna världen. Akademi/ Syssterstammar brukar oftast vara dom som dör först.

6. |Trans ~ Ingen vidare koll på vilka dessa är heller, Vem vet, dom kanske visar stordåd. ;)

7. Leg ~ Finns bra lirare, finns även mindre bra. Vissa nick känner man igen. ;) Tror denna stammen klarar sig ett tag till.

8. BACK ~ Backstabbed! Top stammen med bara 3 spelare tidigare i Hp2. Som namnet lyder, tror jag att dom är svåra att lita på. :p Garanterat en stam som kommer komma till toppen och med bra, erfarna spelare!

9. EpiC ~ Denna stammen bör man nog passa sig för. Kungen av speederna (Dampen) lirar ju där. ;)

10. Trans2 ~ Sisst, men också minst i top 10, Trans2. Med tanke på att detta värkar vara en akademi så är jag ganska så säker på att dom inte klarar sig länge till.

Ska bli spännande att se hur denna världen ser ut om en vecka! Kanske OldSchool RuleZ har adel då... Kanske Capture The Village har 5 byar, vem vet? ;)
 
Topp