Top 5 Stammar

majskolv

Member
Reaktionspoäng
0
1. BITE Finns bra spelare som är ett gäng som lirat tillsammans innan. Bara fördel att man vet hur sina medlemmar fungerar. Kommer dock aldrig hålla. Blir en merge längre fram eller "slutat spela".

2. -PwA- Någon bra spelare. Splittras snart då det är massa tjafs hela tiden. Helt okej position.

3. 1337 Familjestam... alla vad som händer. Zlatan är bra på fotboll.. inte tw.

4. MAKT Kan om dom vill. Många mitt i en klump i k45.

5. OG Helt okej. Finns spelare med potential. Beroende på diplomati med SuSa eller MAKT kan detta gå bra.
 

DeletedUser

Guest
1. BITE Många duktiga spelare som verkligen vet hur spelet ska spelas. Gissar på att denna är en topp-kandidat långt fram.

2. 1337 Familjestammar brukar sällan fungera, men på något sätt skulle det vara roligt att se om detta projekt med (3?) involverade stammar skulle överraska.

3. -PwA- Bra positionerat, bra spelare, gissar på en topp-kandidat om de spelar sina kort rätt.

4. 1338 Samma som nr2 i och med att de tillhör samma släktträd.

5. MAKT. Tror detta blir en av de absolut farligaste stammarna på v.31. Orkar dessa hålla på till end-game så är dem absolut en av favoriterna att ta hem allt.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
1 BITE 80.791 90.152 14 6.439 35

4st spelare på top 10. hela gänget är otroligt rutinerad och kommer vara med om slutstriden om de orkar spela hela världen :)

2 1338 53.117 62.375 14 4.455 24

ledsen men jag tror inte ni håller tyvärr..

3 1337 52.816 62.969 14 4.498 20

ni har lite bättre läge än er systerstam men jag är tveksam till att ni håller :/

4 MAKT 50.718 59.056 14 4.218 21 2.812

några namn känner man ju igen :D och ni har ju ww. spelar ni era kort rätt så är ni nog med till slutet :)


gjorde så gott jag kunde utifrån informationen jag har :S
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
1. BITE
Totala poäng: 105.627
Opponenter besegrade: 217.824 (1.)

Stammen BITE sliter hårt men verkar ha gått frammåt utan större hinder.
Tagit en del gratis och deras första by var en IA.
Stammen har många spelare jag känner till och vet till stor del vad de går för. Jag tror att dessa spelare kommer ta hem sin kontinent.
De har även visat att de inte är rädda för att ge sig på andra (inte längre) stora stammar i andra kontinenter. O_O

2. 1337
Totala poäng: 84.308
Opponenter besegrade: 108.069 (5.)

Som ovan består deras OB mestadels utav OBA vilket tyder på att de inte heller mött några större motstånd. Dock kan det vara ett problem om man som rykten säger gjort sig vän med mer än halva sin egna kontinent. Samtidigt som de sitter med 2 "systerstammar".:D
Elite sitter på färre spelare jag har koll på än rank 1 stammen.

3. Tv
Totala poäng: 74.172
Opponenter besegrade: 176.806 (2.)

Här har vi en stam som fick mig att le relativt tidigt in i världen.
De satte stopp för en spelare som talat högt om sig självt. Men ack denna spelare var ej redo på en natt ink och förlorade sin off och tillslut sin by och även hela stammen. Allt tack vare en då mindre stam.
Här inne sitter det en del spelare jag har koll på och de sitter inne på en hel del strävan och erfarenhet. Vill ni kan ni åstadkomma stordåd, ni har redan visat vart skåpet skall stå i eran kontinent. D:

4. 1338
Totala poäng: 73.114
Opponenter besegrade: 58.276 (12.)

En av 1337's systerstammar.
Jag är dålig på namn men jag känner till 2 stycken här som har en del att visa upp. Ni andra får helt enkelt ta denna chans ni har och visa mig och dem som inte känner till er vad ni går för.
Annars har jag inte så mycket att säga.
Vilken av systerstammarna kommer bryta sig lös först och ta hem kontinenten för sig själv? Det är mitt önsketänkande då det hade varit roligt att få följa! :awsm:

5. MAKT
Totala poäng: 68.046
Opponenter besegrade: 37.652 (18.)

Det är här jag sitter. Så lämnar detta fältet till er andra att fantisera om! :cool:
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Mycket trevlig nattläsning (lika trevligt när som på dygnet) Tack! :)
 
Senast ändrad:
Topp