Top 5 Stammar

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Här kommer top 5 stammar istället för top 10.

Lite enklare att skriva så kanske fler orkar fixa sig en lista!

Vill man skriva om top 10 går ju det för sig såklart!



Så fram med era fingrar och knappra in era tankar om stammarna i toppen!

(Visst finns inga ännu men det kommer :awsm:)
 

stooi

New Member
Reaktionspoäng
0
I och med att stammarna nu kanske börjat sätta sig en aning så tar jag till orda i den här tråden.

1 Poke4L - En stam med en väldigt hög lägsta standard och många bra spelare. Har troligen en oerhört bra chans att ta hand om k45 där det i dagsläget saknas reela hot, möjligen MVMT på gränsen till k55.
2 DRH - Känns dumt att kommentera sin egen stam, men det är kul att se oss här uppe!
3 Sen - Var tidigt uppe i både toppen av rankingen och stamlimiten. Har nu börjat ramla ner en aning, men har ett gäng intressanta namn och kan säkert bjuda upp till kamp ordentligt om k54.
4 NMS - Har rykt upp sig väldigt mycket avseende rankingen, inte minst genom rekryteringen av EUSA. Har inte så många namn jag känner igen (sorry, säger säkert mer om mig än er!), men många av spelarna ligger bra med i toppen och de kan säkerligen bli ett reelt hot i k44.
5 Panda - Den andra stora stammen i k44 (om vi nu inte räknar med hela TPE-gänget!). Imponerande antal pandor i stammen, och verkar vara hem åt ett antal erfarna spelare. Frågan jag ställer mig är, kommer internadlingarna fortsätta? ;)

Utanför topp 5 så tåls självklart sjätterankade AN att nämnas. Man har många bra spelare med är utspridda över i stort sett hela världen, så frågan är hur effektivt man kommer att kunna samordna sig. Jag antar att tiden får utvisa detta.

Ett omnämnande också till hela den stora TPE-familjen som jag tror kan överraska många! "Många bäckar små" som ordspråket lyder!
 

Sprid bara kärlek

New Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom jag inte har något att göra så kör jag väl vidare?

1. Poke4L - Borde stanna på denna placering ett bra tag. Många duktiga och välkända spelare som vet vad de håller på med. Inga större hot i K54 heller utan borde vara hyfsat lugnt ett tag. Undrar dock om The Lööööve Expert sprider tillräckligt med kärlek? <3
2. DRH - Ungefär samma här. En del duktiga spelare och ganska utan hot i kontinenten, borde kunna klara av detta lugnt ett bra tag. Slänger iväg lite kärlek till er också. :*
3. Sen - Toppat placeringen ett bra tag men, som sagt ovan, trillat ner nu det senaste. Frågan är om ni verkligen löser det? Ska bli intressant att följa. Puss
4. NMS - Bara kärlek här <3333333
5. Panda - Har väl haft er som en liten favorit på grund av nyfikenhet och era gulliga namn. Ska dock bli spännande att se vad som händer i framtiden. Men måste säga att jag gillar er! :*

Gillar även att stammen Love sprider vidare på kärleken och att han jobbar med sin 10cm kärlek, vad det nu innebär? *hehe* <3

Skulle man nämna något seriöst som inte är med på topp 5 väljer jag Kawaii för att jag känner att de kan bli mycket intressanta att följa. :*

SPRID KÄRLEK
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Först vill jag passa på att tacka för all kärlek i inlägget ovan, en fin lista!

Fast nu kommer min lista att tugga i likaså :awsm:


Rank 1: Pokemon
Total Poäng: 90.257
Opponenter Besegrade (OB): 24.773 (2.)
Medlemmar:33

Här har vi dem, stammen som ska fånga alla byarna eller förlora dem. (Jag är ännu inte säker på om dem är Team Ash eller Team Rocket. Jag ser fram emot att se vad det blir! :sneaky:
Det sitter en hel del namn man känner igen i denna stam och de ligger relativt utmärkt i sin kontinent K54. Finns dock mer motstånd på denna kontinent än vad man målat upp tidigare. Och jag kan tänka mig att nu när ni i Pokemon blivit så omtalade att det kan ha kommit att börja planeras något emot er:thinking: somsagt finns det en del stammar inte lika stora men med några vassa spelare!
Jag önskar er lycka och utmaningar för utan det är det inte lika kul att spela :cool:



Rank 2: Devils right hand
Total Poäng: 90.889
Opponenter Besegrade (OB): 15.634 (9.)
Medlemmar:42

Här sitter det några fulla spelare som säger sig vara djävulens högra hand.
(Jag vill inte veta vad djävulen gör med den handen på kvällarna O_O D:)
Och vi alla vet att djävulen är ju den som tyvärr brukar stupa i slutändan fast man kan inte döda honom heller för den typen kommer då alltid tillbaka på ett eller annat sätt..
Hör hemma i den nedre högra halvan på kartan (störigt passande) kontinenten K55
Jag kan i nuläget inte se så stora hinder för er i K55, de stammar som skulle kunna vara det känns lite utspridda. Fast jag har inte orkat kolla upp så himla noga på kartan iofs..:awsm::rolleyes:


Rank 3: Vi löser det sen
Total Poäng: 88.710
Opponenter Besegrade (OB): 10.916 (15.)
Medlemmar:44

Här har vi de som är lata, de som skjuter allting längre och längre framför sig. Såhär kan ett vanligt samtal se ut i deras stamchatt.

*Börje* - " Tänkte adla idag men jag orkar inte tar det sen"
*Kalle* - "Ja gör det jag har inte ens skaffat mig en mur än, tar det sen" :awsm:

Skämtosido så har denna stammen riktiga toppspelare med sig och några som för mig är ett mysterium(Ja du vet vem du är din dåre:sneaky:)
Denna stammen har även en utav mina favoritet på .se sammarbete är viktigt i detta lagspel och det vet denna personen om.
Om jag inte har fel bor ni i K45 tillsammans med som de ovan lite stammar med utspridda medlemmar. Såklart finns det även stammar och spelare här som kan vara knepiga för er!:awsm:
Jag har glömt bort vad jag skrivit och vad jag glömt att ta upp så jag väljer att gå vidare nu ^_^


Rank 4: Nemesis
Total Poäng: 81.924
Opponenter Besegrade (OB): 6.387 (26.)
Medlemmar:39

I denna stammen hittar vi kärlek.. Och så en hel del skjutgalna ryssar, så det är absolut en intressant mix det här:cool: Ni delar kontinent med pandorna vilket kan bli ytterst intressant att se hur detta kommer fortlöpa sig!
Ni bor K44 (om ni inte hade koll på det)
Det märks när jag börjar bli trött få då blir det helt plötsligt mindre text och mer text som inte handlar om själva stammen utan bara helt random gojs som ingen egentligen bryr sig om?.
Men åter till ämnet så har denna stammen många namn som är nyskapade och jag har inte riktigt koll på vilka som sitter där bakom. Ni har även namn som jag känner igen sedan tiiidiga världar på .se fast jag kan ju ha förvrängt det lite.


Rank 5: Never say no to Panda
Total Poäng: 74.737
Opponenter Besegrade (OB): 4.575 (31.)
Medlemmar: 30

Här har vi en stam som aldrig säger nej till en panda.:cool: Och som säger nej till att slösa trupper i början vilket jag anser väldigt smart. Spara det till adlandet! Och kriget som kan komma om eran kontinent. Detta är om nu inte ögat ljuger för en, en stam som är förberedd redan innan starten. Ett gäng som startat upp tillsammans och tagit in ett fåtal spelare för att fylla på med medlemmar.:awsm:
Jag har inte koll på vilka alla spelare är bakom dessa fina nya namn men det kan man säkerligen få fram om man nu orkar lägga ner tid på det. Eller fråga, det kan ju också räcka?:confused:
Som jag sa till de ovan blir det en intressant fight om denna kontinent! D:


-----------------------------------------------------------------------------------
Ja nu har du som forumsbesökare läst igenom mitt lilla bidrag till denna "Top 5 stammar"
Du får väldigt gärna lämna en kommentar som håller sig till ämnet eller påpeka stavfel eller om jag helt enkelt missat något.​

//WW(Gud) out:awsm:
lunapic_132009218615037_5.gif
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Dåren bockar och bugar för ett (som alltid) trevligt inlägg av dig, måste dock hasta iväg nu, ska bygga nivå 1 på muren (kanske). :rolleyes:
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
1. Poke4L - Har varit rankad 1:a sedan starten och håller hårt i den! Ska nämnas är att det verkar vara kvalité framför kvantiet som gäller med många kända som WW, Teh Gow, Flubber, JesperL95, Dupond, Dupont mfl. nuff said (Ska inte kommentera för mycket om egna stammen)

2. DRH - Tvåa sedan nog starten skulle jag tro om minnet ej sviker mig! Försöker utnyttja alla 45 platser i stammen, går kvantitet över kvalitén? Finns några välkända namn här men hur svarar de i krig? drar alla åt samma håll?

3. Sen - Den stammen av topp 3 som jag ej tror håller i det långa loppet, inga kända spelare, enda jag personligen känner till är Lillskruttet som jag spelat med i TKON/TQON familjeskapet på V28.

4. NMS - Den stammen som jag tror snart tar en topp 3 placering om de drar hårdare i kraven för stammen och kanske IA lite mindre spelare som växer segt, Men att ha både EUSA och Abel, två topp 5 placerade namn på rankingen just nu, båda med bra! Till fördel för EUSA som nog väggat några gånger. Men känns här som kvantitet går ut över kvalité då man har 45 medlemmar och majoriteten av stammen under 10k pop vid det här laget. Trupper dödar, pop gör inte men vi detta laget är inte 10k+ pop omöjligt och fler tagna byar.

5. Panda - Pandor ska vara fria och ej inlåsta i en stam men här har vi en stam som ej verkar bry sig om att det är 45 platser i en stam, 27 medlemmar, en stark allians har jag hört att de har också, men ser det ut som flera börjar bli adlade? Fler Intern adlingar? Verkar som många lirar defensivt i och med att det ser ut som massa Barbarbyar som blivit adlade av medlemmarna.

Min sammanfattning, och det känslan säger :)

Tror att om 1 månad så kan det bli ändringar på topp 5.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Skulle vara intressant att få till en ny lista här eller vad säger ni?

Hoppas någon där ute känner sig taggad :D
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
skriver som Pias skrev till mig! :D

Jag har gjort en någon annans tur ;)

Rate the continent är med rätt död.

Vi har kommit en bit i världen, ny stammar skapats listan ser annorlunda ut så letar bara efter någon annan än jag som är villig att skriva listor ;)

Tillbaka till topic nu så vi inte spårar ur här vilket är lätt hänt nästa inlägg hoppas jag blir en lista :D
 
Topp