Top 20

-Jigglypuff-

Member
Reaktionspoäng
0
1 SuSa En bra stam men inte så mycket krigande?
2 OnC Fullt av gamla rävar tror på er OnC
3 LoL Vet inget om denna.................
4 OBEY Ni lär vara borta om cirka 2 veckor;)
5 HM! Kan inte kommentera den bästa;)

En lista av top 5 iaf.

Den hade inte sett likadan ut om du hade gjort den nu istället, haha
 

crazykid

Member
Reaktionspoäng
0
1 Susa. Stammen som ligger etta så vad ska man säga. Men ligger de etta för att de inte krigar med någon ?
2. Onc. Min egen stam
3. LOL. Har ett ganska bra läge enligt mig och kan växa åt alla håll
4. Obey. Krigar på mer än en front, men klarar sig förvånansvärt bra. Men hur länge ?
5. HM. Kort och gott jag tror på denna stammen.
6. Biff. Samma som för nr 3. Kan göra flera försök att expandera åt flera olika håll.
7. F.A.N. Kan tyvärr inget om er, ber om ursäkt för ett så tråkigt svar
8. Riket. Kort o gott, tror inte på er alls. Tror ni kommer falla så fort de lite större stammarna har tid mer er.
9. N.O Kan tyvärr inget om er, ber om ursäkt för ett så tråkigt svar
10. BMF Kan tyvärr inget om er, ber om ursäkt för ett så tråkigt svar
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1 SuSa 1.274.834 1.285.782 27 47.622 202 6.365
Växer på bra, gör allt rätt. Är man inte i krig så ska man snabbt & effektivt växa sig stark, för krig, de kommer vare sig man vill eller ej. Då är det bra att vara förberedd för vad som komma skall. Frågan blir ju bara vilka som går i krig, eller hamnar i krig med er.

2 OnC 884.666 884.666 18 49.148 144 6.144
Noobstam som ska gå under :) Ni börjar minska i antalet medlemmar, MERGE på G elleh? ;) Krigar lite lätt mot obey & "gangbanget" vilket de gärna skryter med, sen att de är småstammar som knappt vet att dom ligger i krig med er är en annan femma. (Ja, om ja ska behöva sänka er själv så ska ja fan göra det :cool: )

3 LoL 830.359 850.973 28 30.392 147 5.789
Viiigooooo Folk säger de är en stam påväg ner? Men ja vet då bättre än & lyssna på kar...folk menar jag :D Är i krig med småstammar i K54, en vänlig varning till er - ge fan i mitt K ;) :) Lär nog kötta på rätt bra, vet ju att de är bra lirare i stammen!

4 OBEY 761.531 762.146 26 29.313 124 6.146
Krigar mot Noob HM & Noob OnC, ja hoppas ni vinner. Vet inte så mycket mer om er faktiskt, mer än va folk säger & de är att ni inte är noobs iaf. Men det återstår att se! :)

5 HM! 583.994 583.994 23 25.391 110 5.309
Tehe, Hört att ni har en kallblodig ledare som inte ger en andra chans iaf. Snabb me kniven är han också, kallare än den där isdrottningen i nania är han också! Ifall dom fick ihop något så hade karlsson vart den alla fruktat, de är ett som är säkert iaf! Men skämt åsido, de gör de bra i sitt område. Kontrollerar det väl, även rimmen!

6 *Biff* 568.459 568.459 14 40.604 99 5.742
Haha har dedär GolGolGol aka chrlju som ledare, vad mer behöver man säga? ^_^

7 F.A.N. 470.532 490.343 30 16.345 109 4.499
Tja, de lär nog gå under - One way or another. Susa till vänster, Obey till höger. Mitt tips är nog att ta tjuren i hornen innan det är försent..

8 Riket 449.882 470.010 29 16.207 107 4.393
*ding ding ding - Going down* Sorry, men ja tror inte på er. Ni måste ta krig med nån, Biff kanske ni va i krig me? Kommer int ihåg, men de är ju den smarta vägen. Kanske inte den enkla, but what do i know. :rolleyes:

9 N.O 430.035 454.889 30 15.163 109 4.173
Kan ni få susa på andra tankar än att ta era byar så kan de nog gå vägen för er, rimmen är helt vidöppen! Men ja tror Susa har andra tankar :) Vem vet, de kanske går er väg!

10 BMF 326.085 343.402 28 12.264 93 3.692
Det finns endast en stam som lyser riktigt starkt på denhär listan & de är nog faktiskt Be My Farm. Jag vet inte riktigt varför (teh gow BMF) men nån anledning måste de ju finnas. Tror de kommer ta top 5 iaf utan större problem :awsm: Skämt åsidå, ja är nog rätt partisk här så ja väljer & int kommentera :)
 

DeletedUser

Guest
1 SuSa 1.274.834 1.285.782 27 47.622 202 6.365
Växer på bra, gör allt rätt. Är man inte i krig så ska man snabbt & effektivt växa sig stark, för krig, de kommer vare sig man vill eller ej. Då är det bra att vara förberedd för vad som komma skall. Frågan blir ju bara vilka som går i krig, eller hamnar i krig med er.

2 OnC 884.666 884.666 18 49.148 144 6.144
Noobstam som ska gå under :) Ni börjar minska i antalet medlemmar, MERGE på G elleh? ;) Krigar lite lätt mot obey & "gangbanget" vilket de gärna skryter med, sen att de är småstammar som knappt vet att dom ligger i krig med er är en annan femma. (Ja, om ja ska behöva sänka er själv så ska ja fan göra det :cool: )

3 LoL 830.359 850.973 28 30.392 147 5.789
Viiigooooo Folk säger de är en stam påväg ner? Men ja vet då bättre än & lyssna på kar...folk menar jag :D Är i krig med småstammar i K54, en vänlig varning till er - ge fan i mitt K ;) :) Lär nog kötta på rätt bra, vet ju att de är bra lirare i stammen!

4 OBEY 761.531 762.146 26 29.313 124 6.146
Krigar mot Noob HM & Noob OnC, ja hoppas ni vinner. Vet inte så mycket mer om er faktiskt, mer än va folk säger & de är att ni inte är noobs iaf. Men det återstår att se! :)

5 HM! 583.994 583.994 23 25.391 110 5.309
Tehe, Hört att ni har en kallblodig ledare som inte ger en andra chans iaf. Snabb me kniven är han också, kallare än den där isdrottningen i nania är han också! Ifall dom fick ihop något så hade karlsson vart den alla fruktat, de är ett som är säkert iaf! Men skämt åsido, de gör de bra i sitt område. Kontrollerar det väl, även rimmen!

6 *Biff* 568.459 568.459 14 40.604 99 5.742
Haha har dedär GolGolGol aka chrlju som ledare, vad mer behöver man säga? ^_^

7 F.A.N. 470.532 490.343 30 16.345 109 4.499
Tja, de lär nog gå under - One way or another. Susa till vänster, Obey till höger. Mitt tips är nog att ta tjuren i hornen innan det är försent..

8 Riket 449.882 470.010 29 16.207 107 4.393
*ding ding ding - Going down* Sorry, men ja tror inte på er. Ni måste ta krig med nån, Biff kanske ni va i krig me? Kommer int ihåg, men de är ju den smarta vägen. Kanske inte den enkla, but what do i know. :rolleyes:

9 N.O 430.035 454.889 30 15.163 109 4.173
Kan ni få susa på andra tankar än att ta era byar så kan de nog gå vägen för er, rimmen är helt vidöppen! Men ja tror Susa har andra tankar :) Vem vet, de kanske går er väg!

10 BMF 326.085 343.402 28 12.264 93 3.692
Det finns endast en stam som lyser riktigt starkt på denhär listan & de är nog faktiskt Be My Farm. Jag vet inte riktigt varför (teh gow BMF) men nån anledning måste de ju finnas. Tror de kommer ta top 5 iaf utan större problem :awsm: Skämt åsidå, ja är nog rätt partisk här så ja väljer & int kommentera :)

Varför påstår du att onc är en noobstam henke lilla :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
1 SuSa 1.274.834 1.285.782 27 47.622 202 6.365
Växer på bra, gör allt rätt. Är man inte i krig så ska man snabbt & effektivt växa sig stark, för krig, de kommer vare sig man vill eller ej. Då är det bra att vara förberedd för vad som komma skall. Frågan blir ju bara vilka som går i krig, eller hamnar i krig med er.

2 OnC 884.666 884.666 18 49.148 144 6.144
Noobstam som ska gå under :) Ni börjar minska i antalet medlemmar, MERGE på G elleh? ;) Krigar lite lätt mot obey & "gangbanget" vilket de gärna skryter med, sen att de är småstammar som knappt vet att dom ligger i krig med er är en annan femma. (Ja, om ja ska behöva sänka er själv så ska ja fan göra det :cool: )

3 LoL 830.359 850.973 28 30.392 147 5.789
Viiigooooo Folk säger de är en stam påväg ner? Men ja vet då bättre än & lyssna på kar...folk menar jag :D Är i krig med småstammar i K54, en vänlig varning till er - ge fan i mitt K ;) :) Lär nog kötta på rätt bra, vet ju att de är bra lirare i stammen!

4 OBEY 761.531 762.146 26 29.313 124 6.146
Krigar mot Noob HM & Noob OnC, ja hoppas ni vinner. Vet inte så mycket mer om er faktiskt, mer än va folk säger & de är att ni inte är noobs iaf. Men det återstår att se! :)

5 HM! 583.994 583.994 23 25.391 110 5.309
Tehe, Hört att ni har en kallblodig ledare som inte ger en andra chans iaf. Snabb me kniven är han också, kallare än den där isdrottningen i nania är han också! Ifall dom fick ihop något så hade karlsson vart den alla fruktat, de är ett som är säkert iaf! Men skämt åsido, de gör de bra i sitt område. Kontrollerar det väl, även rimmen!

6 *Biff* 568.459 568.459 14 40.604 99 5.742
Haha har dedär GolGolGol aka chrlju som ledare, vad mer behöver man säga? ^_^

7 F.A.N. 470.532 490.343 30 16.345 109 4.499
Tja, de lär nog gå under - One way or another. Susa till vänster, Obey till höger. Mitt tips är nog att ta tjuren i hornen innan det är försent..

8 Riket 449.882 470.010 29 16.207 107 4.393
*ding ding ding - Going down* Sorry, men ja tror inte på er. Ni måste ta krig med nån, Biff kanske ni va i krig me? Kommer int ihåg, men de är ju den smarta vägen. Kanske inte den enkla, but what do i know. :rolleyes:

9 N.O 430.035 454.889 30 15.163 109 4.173
Kan ni få susa på andra tankar än att ta era byar så kan de nog gå vägen för er, rimmen är helt vidöppen! Men ja tror Susa har andra tankar :) Vem vet, de kanske går er väg!

10 BMF 326.085 343.402 28 12.264 93 3.692
Det finns endast en stam som lyser riktigt starkt på denhär listan & de är nog faktiskt Be My Farm. Jag vet inte riktigt varför (teh gow BMF) men nån anledning måste de ju finnas. Tror de kommer ta top 5 iaf utan större problem :awsm: Skämt åsidå, ja är nog rätt partisk här så ja väljer & int kommentera :)
Haha måste bara skratta med vad du skriver om Riket. ''ni måste ta krig med någon''. Haha du skämmer ut dig
 

DeletedUser

Guest
1 SuSa Min egna stam. Nyss avslutat ett "krig" som enbart pågick i 7h då motståndarna istället valde att upplösa och fly. Närmar sig 2 miljoner samtidigt som OB stiger. Rank 1 i OBA och i OBT. Äger k44 just nu och dags att börja expandera kanske?


2 LoL Ångar på ordentligt just nu med Malzahar i täten. Medlemmarna från mergen har tappat mark inom LoL då "originalen" verkar fått tillbaka suget. Går många rykten om att folket är missnöjda med sin ledare, fått det bekräftat av vissa också, vilket lett till avhopp. Rank 4 på OBA är väl dugligt trots allt tycker jag. Ni krigar och ligger i. Ni ligger stadigt i k54 och har denna kontinent i ägo. Samarbetar med OBEY samt Humdum.



3 OnC Tappat otroligt mycket mark då man valt att istället för spelarbyar adla barbarer och bonusbyar, får se om det gynnar sig i längen eller inte. Blivit av med många "haters" så det börjar se ut som en lovande stam, får ni bara tillbaka er ledning och aktivitet så tror jag på er. Är många individuellt skickliga spelare i OnC som vi alla vill se blomma ut ;) Rank 2 på både OBA och OBD samt OBT är väldigt imponerande och det tyder på att det åtmindstone har varit krig mot OBEY. Nuvarande stats osv tyder på fred, tillfällig?, men ser fram emot mer köttande. Samarbetar med Hm!


4 OBEY Trots sitt misslyckade gangbang mot Onc har ni stått upp bra i att försvara era byar. Kickat och internadlat rätt personer för att få en tajt stam. Växer och även denna stam har passerat en miljon poäng vilket jag ändå måste se som imponerande då både OnC och Hm! låg i krig mot er. Rank 3 OBA, rank 1 OBD är mer än godkänt. Spännande att se vad som ska hända med er. Samarbetar med LoL samt Humdum.


5 HM! Då kommer vi till wildcardet i denna top 5 ranking. Adlar på och kör över sina motståndare, trots att motståndarna de valt är rester gör det de bra. Frågan är bara vart ni ska ta vägen. Har ett tydligt samarbete med OnC vilket gör att den sidan blir låst, OBEY ligger nedanför men ni verkar inte allt för glada i att gå mot dem och Susa till vänster. klustra? Ingen spelare som direkt imponerar utan ni är en medelmåttlig stam som kan blomma ifall ni spelar era kort rätt. Rank 5 OBA, 6 OBD är knappt godkänt men ni verkar har köttat rätt. Samarbetar med OnC


Detta är MINA ÅSIKTER. Jag söker inga kommenterar på vad JAG tycker utan gör istället er egna lista där ni får tycka som ni vill.

Mvh
Nico
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
1 SuSa 1.909.366 1.918.068 26 73.772 264 7.265

Ptja, vad ska man säga, en skara spelare som brukar ligga högt i poängrankerna. Personligen, är jag förvånad över att ni inte valt att gå in i något gangbang ännu, utav de personliga erfarenheter jag har utav era ledare, både efter att ha mött dem och krigat med dem. Växer på i väldigt bra tempo, vill dock gärna se er kriga snart och se om krigsmaskinen fungerar.

2 LoL 1.338.308 1.361.099 28 48.611 205 6.640

Växt på ruggigt bra, i skuggan utav kriget som alla följt med intresse mellan OnC/HM! och OBEY med vänner. Kan faktiskt bli något bra utav er i slutändan. Ska bli intressant att se om ryktena kring er stam kan bli bekräftat. :)

3 OnC 1.212.017 1.212.017 18 67.334 169 7.172

Min f.d. stam, i mina ögon väldigt mycket egoistiska spelare, vad gäller sina offensiva trupper. Vilket ledde till att kriget emot OBEY drog ut på tiden, när vi hade ett par spelare nere på knä men för få följde upp. Som jag sa till er, innan jag slutade spela; får ni en ledning som kan samla egoismen och vända det till ett lagspel, ska den ha en eloge och i min mening bli bästa ledningen på världen. Finns, precis som Nico sa, väldigt många duktiga individer i denna stam. Vad gäller sitt egna spel. Ska bli riktigt roligt att följa fortsättningen för dessa konton.

4 OBEY 1.137.988 1.137.988 23 49.478 164 6.939

Den stam, med flest duktiga spelare individuellt sätt. Många utav er är rent livsfarliga ute på slagfältet. Ska bli riktigt intressant att se vad som händer med er stam.

5 HM! 823.182 823.182 19 43.325 135 6.098

Vet egentligen inte allt för mycket om spelare i denna stam. Har ett par irl-vänner som spelar här så dessa hoppas jag självfallet det ska gå bra för. Thumbs up i alla fall för en stark insats so far allesammans.

6 F.A.N. 769.245 798.357 30 26.612 161 4.959

Många utav mina gamla stamfränder från tiden i värld 3 spelar här. Otroligt många gamla rävar, vilket är roligt att se att ni fortfarande har sinne och känsla för spelet. Hoppas det går bra för er som stam, enligt rykten har ni varit lite utav knähundar till SuSa, vilket jag hoppas inte stämmer i allt för stor utsträckning.

7 *Biff* 691.703 691.703 10 69.170 101 6.849

Den stam på top-10 som imponerat minst på mig. F.d. FUN! spelare som bröt sig ur och ägnade sig mestadels åt att trashtalka sina gamla medlemmar. Har inte direkt visat några framfötter krigsmässigt och adlar mest småspelare ute i rimmen. Enligt rykten ska ni få en front emot OnC snart.

8 N.O 633.767 671.225 30 22.374 145 4.629

Har inte direkt superkoll på er, så ska nog inte kommentera allt för mycket här egentligen.

9 Riket 613.729 623.165 27 23.080 119 5.237

En stam som imponerade försvarsmässigt på mig. Oerhört snabba med att återta byar ni tappade, oavsett tid på dygnet. Tyder på att aktivitet fanns. Nu har ni dock tappat ett par medlemmar, så jag tror tyvärr inte att det kommer hålla hela vägen.

Detta är MINA tankar i alla fall om top-9 stammarna.
 

DeletedUser

Guest
Jag bryter själv vad jag tidigare skrev, men väldigt roligt med en opartisk och mogen värdering av dig Adam. Fortsätter du så kommer du snart vara omtyckt av folket igen ;) puss
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1 SuSa köttar på riktig bra spelar smart. och finns många trevliga spelare här :) utan tvekan och bra spelare med.
så ni kommer klara er långt!

2 LoL vet inte speciellt mycket om er. men ni klättrar bra ni med och adlar fina byar oxå. vi får se hur de går senare :p

3 OnC har gått segt för de här när de blev gangbangad i början men de börjar nu få ingång allt igen ;)

4 OBEY krigar fullt på har tappat några byar innan freden, kanske klarar sig ändå vem vet?

5 HM! vet inte så mycket om er. men finns några bra spelare :) och jag tror att ni kommer klara er ett tag till.

6 F.A.N. många spelare från v3.. som har kommit långt :) adlar på för mycket barbar & bonus byar.

7 *Biff* Adlar från olika håll.. växer på bra än så länge, men tror inte att ni kommer klara er snart.

8 N.O har inte hört mycket om er.. men ni är väldigt nära SuSa vilket är inte bra.

9 Riket tror inte på er, för ni tappar medlemmar ser man.

10 Lagrad riktig bra stam! kommer nog klara sig bra om inte LoL går på de.
 

RBUU

Member
Reaktionspoäng
0
1 Susa- Ni växer på bra och finns många riktigt vassa hajar i denna stammen, ni har en fin OBA och inte minnst rapidoodle som växer på RIKTIGT bra, kanske för bra.. Tror ni kommer gå långt! :)

2 LoL- Finns definitivt bra spelare men också skräp. Tror ni inte kan klara av eventuella strider mot SuSa själva, men med rätt diplomati så kommer ni gå långt.

3 Onc- Många bra individuella spelare, kanske med lite mer teamwork kommer ni gå långt och växa fortare än vad ni gör idag.

4 Obey- Ni visar att ni inte är att leka med när ni lyckas stå upp mot både HM! och Onc. Finns definitivt många bra spelare bakom dessa nick. Osäker på framtiden här, men ni kan lyckas från detta!

5 HM!- Väldigt roligt att just min stam ligger på top 5, ingen som helst premade stam men ändå har vi lyckas att sätta ihop en stam som fungerar. Framtiden ser definitivt ljus ut i nuläget.

6 *Biff*- Med *stark* i toppen ser det ljust ut, ingen oba?? Dålig attityd från ledaren i stammen får den ett stort minus från min sida.

7 F.A.N- Visar att ni har bra diplomati då ni lever mellan 2 bra stammar och 1to21. Men det ni visat på i krig sammanhang är mycket tjat och ingen verkstad. Ni ryker om Susa eller Obey vill ha era byar.

8 N.O- Ni har vuxit på relativt bra med ett par igenkända namn i toppen. Ligger väldigt nära SuSa vilket kan innebära stora problem för er framtid.

9 Riket- Vet i princip inte ett skit om denna stam. Det enda jag kan säga om er är kort och gott. Ligger mellan 4 bra stammar.

10 BMF- Med teh gow i toppen här kan ni bli farliga med honoms tips och knåp. växer på i ryggen på LoL och kan definitivt gå långt.

Körde en liten update med 5 till stammar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Riktigt fina listor här! Hoppas på nya uppdates, väldigt roligt att läsa.


Mvh.

Johan/-Legendary*
 

DeletedUser

Guest
SuSa
En stor och stabil stam med många talanger, riktigt duktiga spelare fortsätt så här och ni kommer att klara er till slutet..
LoL
Ett gäng sköna lirare med väldigt hög erfarenhet av speed, tror att ni kommer att gå långt om ni lyckas sköta diplomatin bra, dock vet jag att ni klarar er ett tag till...
OnC
Ryktena säger att det är en merg på g, vet inte om ni kommer att lyckas mot OBEY men det ska bli spännande att följa
OBEY
Krigar mot HM! och OnC vet inte mycket om er men tror att ni kommer klara er mot OnC ett tag till..
HM!
Vet tyvärr inget om er utom att ni samarbetar OnC krigar mot OBEY...


Mvh.

Johan/-Legendary*
 

DeletedUser

Guest
SuSa - Leder med 1.2 mille, det säger sitt. Vill se er gå ut i krig så vi får se vad ni verkligen går för. Men det lär nog snart hända då adelsmålen hos er snart är slut:p

LoL - Växt otroligt snabbt senaste månaden. Men vad jag hört är det många som tycker ni är överskattade. Finns säkert spelare som håller hög klass men även de som inte alls håller. Även ni behöver gå in i ett större krig. SuSa kanske:)

OnC - Känns som det är lite rörigt just nu. Fullt upp med Obey och det går väl sådär. Känns som de skulle behöva lite hjälp från syd;)

Obey - Krig med OnC där ni kämpar på bra. Ni har en bra relation med Riket vilket betyder att ni inte alls är bra;) Hör rykten att ni vill hjälpa Riket att panga oss i *Biff*. Får se vad det leder till.

HM! Världens joker som jag ser det. Kan gå hur som helst här.
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar att läsa listorna, inte skriva dem. :)

Men en fågel viskade i mitt öra att du var sugen på att göra en ;)
 
Topp