Top 20

DeletedUser

Guest
1 OnC 44,160,286
Många erfarna spelare och en bra position i världen. Ni har klar dominans på er sida, i nuläget i alla fall. Hur ert krig kommer att sluta mot SuSa/TOO/FAN är svårt att säga. Vinner ni detta, vinner ni troligen världen.

2 SuSa 34,664,073
Ungefär samma kommentar som OnC.
Många erfarna, trevliga spelare och en bra position i världen. Ni har klar dominans på er sida, i nuläget i alla fall. Hur ert krig kommer att sluta mot OnC/Lagrad är svårt att säga. Vinner ni detta, vinner ni troligen världen.

3 Lagrad 23,696,810
Er front mot TOO2 har stärkts, men ni tappade er front mot TOO. Ni verkar vara ganska erfarna, men jag tror tyvärr inte att ni kommer vinna världen.

4 F.A.N. 19,384,873
En bra stam, som tyvärr har mött en del motgångar i kriget. Ni tappar ganska mycket byar, men ni kan nog vända. Jag har stora hopp för er. Ni kommer troligen inte att vinna världen, men ni kan nog överleva ett bra tag till!

5 TOO2 9,858,516
Ligger i en rätt risig position, men ni kämpar på bra. Tror på er! :)

6 TOO 9,127,203
Ligger i en rätt säker position, vilket har sina fördelar och nackdelar.

7 TOVA 4,660,229
Min egna stam, kommer inte att kommentera.

8 RP 4,431,521
Ni ligger relativt säkert till och verkar att växa på bra, trots er position i världen. Ni lär inte vinna världen, men ni kanske lever tills slutet.

9 LMR 4,229,351
Vet inte så mycket om er, men ni kommer troligen att falla. Ni ligger för nära OnC's bakre gräns och ert förhållande med dem verkar inte vara så bra.

10 GoT 1,609,187
Ni har kämpat på bra i v21, men era dagar är räknade.
 
Topp