Top 20 Stam

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Rawr vinner inte världen rättvist, Rawr vinner världen för att de färgat hela kartan i ljusblått och lila.
 

DeletedUser

Guest
Top Stammar

1. Rawr! Rank 1 inte mycket och säga då de bara växer och växer och så mergar de till vinst och blir hatade pga av att GB joinade :crybaby:

2. NbNp Tappt lite poäng efter att GB lämnade men fortsätt på och växa kanske blir det lite krig snart :D

3. UPP Vet inte så mycket men de har varit mycket safe .. Kanske borde välja en sida och börja kriga eller så deffar de Rawr! :confused:

4. P.R.O Har kanske några bra spelare men inget man kan säga ... :thinking:

5. Gnägg Sjunker och sjunker snart blir det inget kvar ....

6. SITS Hittar inget om er så ni kanske blir gratis poäng om man säger så :p

7. EoJ Förlorat sina bästa spelare så inget kvar av er ^_^

8. LCN Vet ingenting om er ...

9. BRO Hittar inget men mass rek kan jag tänka mig D:

10. NBoW Samma som 9 :(

Gillar ni inte så bryr jag inte mig!
 

DeletedUser

Guest
För mig var Rawr en riktig "elit" stam men det har förändrats nu. Nu kör de bara fegt spel och vinner för att de spionerar och utnyttjar andra! Se på NbNp , som har slagits sida vid sida med Rawr, vad händer efter kriget? Jo Rawr slår ut dem så ingen kan stoppa dem ... även om det redan är svårt!
 

DeletedUser

Guest
glau - du är blåst. Tack o hej

Du har knappast bättre insikt på situationen än vad jag har och hade, och Rawr! är inte på något sätt skurkar i dramat. UPP kanske deffade Rawr! men TR deffade i kriget mot NbNp Gnägg.

Sen att NbNp spionerade på oss är en annan sak, men de är heller inte vinnare av världen... och som sagt, det finns några i Rawr! som kommer vinna världen men som på inget sätt förtjänar vinsten.
 

DeletedUser

Guest
Sen att NbNp spionerade på oss är en annan sak, .

Vi hade aldrig någon spion i gnägg. I början av kriget NbNp -Gnägg skröts det mycket om hur mycket vi läckte till Gnägg. Om det var att ni hade spioner eller om det var spelare som bara var frivilliga informatörer låter jag vara osagt. Vi insåg vilka det var och tog bort dom och missade vi någon så slutade han/hon läcka.

Därmed inte sagt att vi inte fick information om vad som pågick i Gnägg. Strax efter att kriget expanderat till att innehålla Koalitionen mot alliansen så vart det en spelare i koalitionen som överöste oss med information ifrån ett delat forum. Detta var dock ingen spion utan en informatör.

Vet inte om du ser skillnaden men vi kan ta det i pm om så önskas.


när jag säger vi eller oss här så talar jag om NbNp vilken var den stam jag tillhörde tills för några dagar sen.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ingen aning om ni spionerade på oss, han påstod det och då utgick jag ifrån det scenariot. Jag vet inte heller om vi spionerade på er, det var i sådana fall ingen information jag tog del av.
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
1. Rawr! Leder överlägset...
2. NbNp Kan komma att ändra maktbalansen..
3. UPP Bra diplomati, finns kvar för att makten tillåter dom..
4. P.R.O Några riktigt vassa spelare kan nog överaska dom flesta när det gäller..
5. EoJ Kommer ni klara er utan tottas? kanske klättrat upp på listan har ni gjort iallafall :sneaky:
6. LCN :sneaky:
7. SITS Tror ni behöver en merg för att kunna finnas kvar i längden..
8. BRO vet inget om dessa, föruttom att ni har dubbla oba än obf och är en medelstor stam
9. NBoW Kommer inte finnas kvar länge till tyvärr..
10. CaL Vet inget om dessa bra stamnamn iallafall :awsm:
 

DeletedUser

Guest
En kort sammanfattning av alla top 10 stammar:
1. Rawr! i krig med många stammar men håller ändå rank 1 överlägset, skickliga spelare som även kommer vinna världen enligt många...

2. NbNp Hade chansen att gå på rawr med de andra stammarna men valde att stå på rawrs sida ,adlar just nu upp många i NBOW.

3. UPP har växt mycket den senaste tiden, mer kan jag inte:D men vad jag hört så är de vänligt inställda mot rawr!

4. P.R.O Faller som en sten, kaxiga om att rawr gick neråt men nu blir de uppadlade!

5. LCN en stam som ligger bakom NbNp:s linjer och har förlorat några byar till TWD, lever om NbNp tillåter det.

6. BRO vet inte mycket om denna stam, men de växer på bra.

7. NBoW adlas upp av NbNp.

8. SITS är med i allinasen mot rawr men ser inte mycket action från deras sida.

9. SoF är med i allinasen mot rawr men ser inte mycket action från deras sida.

10. OWS skapades nyligen, 11 medlemmar med bra poäng.
 
Topp