Top 10 Synpunkter?

rickks

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi låg fortfarande en bra bit före er, sen så har vi bättre relation med of-pool än vad ni har, många känner dem IRL etc etc.
Och angående teuton kriget gick det la lite bättre för oss än vad det gick för er som anföll deras internadlingar? Kom inte och snacka om vilka som kan kriga när ni inte ens får motstånd på 80% av byarna ni tog från =Ä=:rolleyes:

Seriöst Ice-t eller vafan du nu heter. Vrf hackar du ner på oss när vi bara lägger fram korrekta fakta. Hade jag kännt dig irl hade jag fan daskat dig med penis och slått sönder dig. Jävla ynklig är du, desutom tycker jag ni låter NAD göra jobbet mot teuton? tror 50% av NAV SUGER *** faktiskt. Tyvärr så e de så.

BTW hatar trolls som Ice-t
 

DeletedUser

Guest
Seriöst Ice-t eller vafan du nu heter. Vrf hackar du ner på oss när vi bara lägger fram korrekta fakta. Hade jag kännt dig irl hade jag fan daskat dig med penis och slått sönder dig. Jävla ynklig är du, desutom tycker jag ni låter NAD göra jobbet mot teuton? tror 50% av NAV SUGER *** faktiskt. Tyvärr så e de så.

BTW hatar trolls som Ice-t

hahaha fyfan vad jag skrattade åt detta inlägget, härligt som fan :)
 

DeletedUser

Guest
rickks, du förtjänar fan en applåd för det där grymma inlägget!
*applåderar*
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
Seriöst Ice-t eller vafan du nu heter. Vrf hackar du ner på oss när vi bara lägger fram korrekta fakta. Hade jag kännt dig irl hade jag fan daskat dig med penis och slått sönder dig. Jävla ynklig är du, desutom tycker jag ni låter NAD göra jobbet mot teuton? tror 50% av NAV SUGER *** faktiskt. Tyvärr så e de så.

BTW hatar trolls som Ice-t

din penis når la itne ens utanför gylfen:rolleyes:
vill du ha min adress så du kan försöka ta ner mig?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Räcker ju att läsa de senaste 10 inläggen så ser man hur Nordmän familjen samarbetar och hur den fungerar... man smutskastar varandra i de öppna forumen... :)

nja smutskastar, vi har ju kul med vaandra, och retas får man väl? ;)

EDIT:
Jo efter att ha läst klart, kanske xD
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
måste säga att ricks inlägg var sjukt kul, garvade också ihjäll mig men som sagt alla tänker nog inte så ;)
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
den var ganska rolig, specielt med penis grejen:rolleyes:
tycker alltid det är lika roligt när folk blir så upprörda och vill ge en stryk bakom sin dator skärm :D
 

DeletedUser

Guest
Den klara sig ett tag utan offtopic iaf... blir väl att börja om i en ny tråd senare då..



Som grundare av denna tråd ber jag nu om att denna tråd ska låsas och tas bort, tack
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tycker det var kul, men en råga hur många varningsoäng får man ha innan man får problem?
har skafat ett par för mågna för min smak :(
 
Topp