Top 10 Synpunkter?

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - Numbero uno. Däremot inte i OD rankingen, även om dom är eliterna.

Om man kollar TW-stats OD ranking så ligger Ecalos först, de spelare som bytt stammar ger enligt Tw rankingen OB till sin föregående stam medan Tw-stats räknar med spelarnas OB oavsett vilka stammar de tillhört...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1 Ecalos - idk, va har inte sagts?
2 =Ä= - titanic, många tror nog att denna stam ska segra över Nar. Nar får väl helt enkelt bevisa varför Ä inte har något att göra här ;)
3 V.V.V - idk, samma problem som Ä
4 -=AT=- - tuffar på, men har allvarliga aktivitets problem? eller ej?
5 Chaos - köttar ner Borg, fick en akademi också?
6 WAR - Merg med Ecalos snart? rovet och amfeta samt remie verkar förbereda för övergång. eller har ja fel?
7 ÖL - ÖL, idk va mer behövs sägas?
8 OF-POL - blir överkörda av ÖL, förståligt också. dålig position.
9 NAV - kör väl över Teuton.
10 NAR - Min stam :) Köttar Ä, blir väl snart vinna eller försvinna. Ä sätter emot lite krafter, frågan om vi fixar detta själva. iofs är Ä dubbelt så stora :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. Ecalos | Keep talking shit I'll empty my clip
2. =Ä= | Ryktet säger att medlemmarna är less på internadlingen och ledningen :)
3. V.V.V | Rensat ut det inaktiva, vad skall ni hitta på.. merg med AT?
4. -=AT=- | Inaktivitet, merg med V.V.V?
5. Chaos | Någon som vet vilka dessa är?
6. WAR | För att citera balibali's ord "svensktafro är v4's gud och bättre än både rovet och mergatroid"
7. ÖL | ?
8. OF-POL | ?
9. NAV | Drar hela familjen åt samma håll eller är det internkonflikter?
10. NAR | Henriks stam, rimmad i v3, rimmad i v4, följ han och ni blir ... RIMMADE!
 

DeletedUser

Guest
Om man kollar TW-stats OD ranking så ligger Ecalos först, de spelare som bytt stammar ger enligt Tw rankingen OB till sin föregående stam medan Tw-stats räknar med spelarnas OB oavsett vilka stammar de tillhört...

Det vet jag men jag är förvånad över att ni inte stigit mer i Ob rankningen sen kriget mot V.V.V började. Men att adla är ju viktigare än att få OB ^^
 

DeletedUser

Guest
tycker några nya skulle vara roliga, en hel del har ju förändrats sen sist?:)
både rank och krigs mäsigt så skulle ju va kul att höra vad som sägs nu?
orkar inte skriva en just nu, kanske senare:)
 

DeletedUser

Guest
Rank
1 Ecalos
Kommer ligga kvar som etta ett tag till och fortsätter stadigt fram.
2 =Ä= Den tysta stammen jag inte vet något om, mer än att det är 10 spelare från -ST2- därb
3 -=AT=- Vet inget om, dom verkar iaf vinna sitt krig mot småstammarna.
4 NAV Fick sin plats på ranken genom att ta in OF-POL medlemarna?!
5 Chaos Ångar på mot borg, ser ut att gå skapligt bra och dom gör framsteg.
6 V.V.V Ser ut som dom sakta med säkert börjar försvinna, tyvärr enligt mitt tycke.
7 ÖL No comments.
8 WAR Stannar stadigt kvar, Lever dom? planerar dom?
9 NAR Fick sin plats på ranken genom att ta in OF-POL medlemarna?!
10 NAD uppflyttad..
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nar fick ett par spelare, dock påverkade det ej ranken. Då of-pol försvann. Gäller samma sak med NaD, de tog dock ej in några.

Men host, Nav däremot ;):D
 

DeletedUser

Guest
Lite orätvist imo att säga , fick sin plats i rankingen genom att ta in nya medlemmar , eller OF-POL medlemmar , alla stammarna var väll endå top 10 stammar innan och har tagit sig dit på ett eller annat sätt , och bör väll således bedömas efter detta.
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
Nar fick ett par spelare, dock påverkade det ej ranken. Då of-pol försvann. Gäller samma sak med NaD, de tog dock ej in några.

Men host, Nav däremot ;):D

Vadå då? Hur vi plockar in spelar la ingen roll, sen att dem hellre kommer till oss än NAR är la itne förbjudet
 

DeletedUser

Guest
Ingen som säger att det är förbjudet.. sa bara att ni fick era plats på ranken genom att ta in ex of-pol och därmed vart total etta på kartan genom er familje stam och fick en 4e plats på ranken.
 

DeletedUser

Guest
Vadå då? Hur vi plockar in spelar la ingen roll, sen att dem hellre kommer till oss än NAR är la itne förbjudet

att det inte spelar nån roll har du ju fel i, vill man ha goda relationer med en part ska man nog inte ta in lirare som dagarna innan erkänt sig slagna av denna part... sen att massinvita en slagen stam kanske inte heller är det bästa man kan göra :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ingen som säger att det är förbjudet.. sa bara att ni fick era plats på ranken genom att ta in ex of-pol och därmed vart total etta på kartan genom er familje stam och fick en 4e plats på ranken.

ja de stämmer, tror de flesta kan intyga att därför vi hoppa upp i ranken...Men tänkte konfirmera det så du också hänger med :)

Äsch nallekalle, de är flera stammar som tagit in allierade när de blivit besegrade. Både du och jag vet det :)
 

DeletedUser

Guest
ja de stämmer, tror de flesta kan intyga att därför vi hoppa upp i ranken...Men tänkte konfirmera det så du också hänger med :)

Äsch nallekalle, de är flera stammar som tagit in allierade när de blivit besegrade. Både du och jag vet det :)

Fast henrik, jag menade inte att ta ifrån Nar att dom kom upp på top10 genom att anfalla och ta relativt mycket byar från =Ä=, men ändå.
 

DeletedUser

Guest
Fast henrik, jag menade inte att ta ifrån Nar att dom kom upp på top10 genom att anfalla och ta relativt mycket byar från =Ä=, men ändå.

i alla fall nåt;)
sen skulle vi ligga 9a utan någon som helst of-pol spelare, vi låg 10a innan och när of-pol upplöstes flytades ju alla bakom dem fram ett steg elr hur? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos fortfarande bästa stammen i världen (förutan NAR såklart:)), köttar mit V.V.V och kmr att fortsätta med det tills dem tapar lusten, erl hittar ett bättre mål;)
2 =Ä= Ligger ju 2a, fast dem lyckades ju aldrig fått ett övertag mot en stam, som i början av kriget låg 11a, så vet inte allt för mycket om deras krigeriska förmåga:rolleyes:
3 -=AT=- Verkar "vinna" sinna små krig
4 Chaos Ingen anning faktiskt=)
5 NAV fick sin rank som sagt genom att ta in f.d OF-POL killar, men man kmr inte till top 5 bara genom att ta in spelare från en besegrad stam, börjar ta lite mer mot teuton, elr? =)
6 V.V.V Går långsmat men säkert under =(
7 ÖL Bra krig mot OF-POL fast hade ju geografiskt en minst sagt stor fördel, men tror fortfarande dem är riktigt bra
8 WAR Planerar nåt? Går inte under än =)
9 NAR Helt enkelt bäst;) dem som säger att OF-Pol skafa ranken åt oss ahr inte tänkt igenom det=)
10 NAD Ökar stadigt =)
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - Min stam. Bästa stammen med en härlig och grymt duktig ledning och en massa idiotiska medlemmar :D
2 =Ä= - Vet ej.
3 -=AT=- - Duktiga, vinner de krig de ställt upp i.
4 Chaos - Verkar hyfsade, men inte riktigt bevisat vad de går för, om de kan mer. Borg är inte en bra stam i mina ögon.
5 NAV - Familjestam. Vet inte hur samarbetet är eller hur stammen i sig fungerar.
6 V.V.V - Inget vidare motstånd, dock bjuder ett par spelare upp på dans. De jag har snackat med från stammen är härliga lirare.
7 ÖL - Härlig stam! Härliga lirare! Bättre kan det inte bli? Jo, Ecalos!
8 WAR - Förra stammen. Heja er!
9 NAR - Familjestam. Vet inte hur samarbetet är eller hur stammen i sig fungerar.
10 NAD - Familjestam. Vet inte hur samarbetet är eller hur stammen i sig fungerar.
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
5 NAV fick sin rank som sagt genom att ta in f.d OF-POL killar, men man kmr inte till top 5 bara genom att ta in spelare från en besegrad stam, börjar ta lite mer mot teuton, elr? =)


Vi låg fortfarande en bra bit före er, sen så har vi bättre relation med of-pool än vad ni har, många känner dem IRL etc etc.
Och angående teuton kriget gick det la lite bättre för oss än vad det gick för er som anföll deras internadlingar? Kom inte och snacka om vilka som kan kriga när ni inte ens får motstånd på 80% av byarna ni tog från =Ä=:rolleyes:
 

davveh

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Ecalos - Min stam. Bästa stammen med en härlig och grymt duktig ledning och en massa idiotiska medlemmar :D
2 =Ä= - Vet ej.
3 -=AT=- - Duktiga, vinner de krig de ställt upp i.
4 Chaos - Verkar hyfsade, men inte riktigt bevisat vad de går för, om de kan mer. Borg är inte en bra stam i mina ögon.
5 NAV - Familjestam. Vet inte hur samarbetet är eller hur stammen i sig fungerar.
6 V.V.V - Inget vidare motstånd, dock bjuder ett par spelare upp på dans. De jag har snackat med från stammen är härliga lirare.
7 ÖL - Härlig stam! Härliga lirare! Bättre kan det inte bli? Jo, Ecalos!
8 WAR - Förra stammen. Heja er!
9 NAR - Familjestam. Vet inte hur samarbetet är eller hur stammen i sig fungerar.
10 NAD - Familjestam. Vet inte hur samarbetet är eller hur stammen i sig fungerar.

Räcker ju att läsa de senaste 10 inläggen så ser man hur Nordmän familjen samarbetar och hur den fungerar... man smutskastar varandra i de öppna forumen... :)
 
Topp