Top 10 Synpunkter?

DeletedUser

Guest
Det känns som om NAV bara kommer med ursäkter. ÖL har dom aldrig tagit eller förlorat någon by till och det avståndet är ju för stort för att dom ska kunna göra något. Teuton adlar dom däremot en del av men är det inte smartare att anfalla =Ä= först? :)
Tycker inte vi behöver komma med några ursäkter När man bygger upp ett förtroende mellan stamar så tycker inte jag att man skall hugga nån i ryggen det är som att bita sig skälv i foten så vi kommer fortsättningsvis bygga på starka alianser till mångas förtret men det bjuder jag på:p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Äh, vi i nar vet va vi gör. Varför skulle vi slänga oss in mot en rank 3 stam för om vi skulle förlora? /kanske blir så, kanske inte. Men vafan, kul lär man få ha - eller har ja fel?

Nav hedrar sina allianser, de är väl mer korrekt gjort än att ge dem fingret o låta dem förlora?

Teuton som outsider? LOL du har inte sett hur svårt gangbangade de blir? Nordmännen tar dem inom sin tid. så...en framtida undergångsstam :D
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det är lite konstigt att familjen inte ens får veta när dom andra stammarna startar krig. I alla fall ledarna i NAV bör väll NAR ha pratat med innan ni startade kriget? Om ni har olika allierade och liknande så känns det ju onödigt att kalla er en familj.
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker att det är lite konstigt att familjen inte ens får veta när dom andra stammarna startar krig. I alla fall ledarna i NAV bör väll NAR ha pratat med innan ni startade kriget? Om ni har olika allierade och liknande så känns det ju onödigt att kalla er en familj.

och vi tycker fortfarande att ni inte ska prata så mycket om saker ni inte har hela bilden till`??
 

DeletedUser

Guest
Istället för att låta tråden Gå Offtopic så börjar vi om :)

1 Ecalos
2 V.V.V
3 =Ä=
4 -=AT=-
5 Chaos
6 WAR
7 OF-POL
8 ÖL
9 NAV
10 NAR


Senaste analysen

Då man lagt ner spelandet kan man ge er lite synpunkter. Några stora förändringar kommer dock inte ske på länge då det är stora långsamma krig ett tag just nu..

1 Ecalos, stannar länge, risk för inbyggda ala VVV. Slår sig dock ut därifrån. Top1 länge till.

2 V.V.V, sjunkande skepp. Inbyggda även om de vänder mot ecalos.

3 =Ä=, Äter NAR om inte NAV mfl joinar. Bra expansions möjligheter mot både kant och krig. Dock allt för passiva i sitt krigande. Borde kunna hålla top10. Om inget krig mot NAV snart, håller top 5.

4 -=AT=-, Växer, NoD o KOTG är inget hot. Dock lite loja i krigandet. Framtida top 10. Top 5 är dock osäkert, beror på utvecklingen av sydvästs mindre stammar.

5 Chaos, Min gamla stam. Bra placering, visade vad de kan mot borg. Men varför akademier? Har kul i spelandet vilket är bra. Framtiden fortsatt top 5.

6 WAR, Kanske lyckas ta bollen men sen då? Top10 länge till men sjunker undan sakta men säkert.

7 OF-POL, öst överlever inte ÖL. Ifall det blir fred sen så kommer de dock nog växa ovanför ecalos. Har kul. Kanske top10, beror på freden eller inte.

8 ÖL, Ruskigt bra. Sammansvetsade, samlade. Vinner mot OF-POL smatidigt som de kan växa mot öst. Top 5 snart. Verkar ha kul när de spelar..

9 NAV, Vad håller de på med? Nordmänen borde joina NAR mot =Ä=. =Ä='s öar av byar är enkla mål sen har de massor med byar som kan deffa fronten. Borde kunna vara top 5 om de slutar fega, inget kul utan krig ju. De eller =Ä= i top 5.

10 NAR, Krigiska, =Ä= äter de dock snart om inte NAV joina. Har dock kul när de dör... ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos
Som jag förstått, dom första som riktigt försökt sätta sig emot v.v.v
& jag tror de kan bli ett spännande krig. V.V.V är våra allys & jag håller tummarna för dom.
2 V.V.V En stark stam som blev starkare efter mergen med nästa starka stam WAR
3 =Ä= vet inte nog mkt om dom för att vilja lägga någon kommentar
4 -=AT=- verkar vara en klokt gäng som inte tar skit
5 Chaos vad kan man säga... vi är väll bäst ;)
6 WAR en stark stam. Ett gäng grabbar med ryggrad, men som man inte hört mkt om nu i slutet.
7 OF-POL Detta verkar också vara ett gäng sprängtunnor som man kanske inte ska röka i närheten av...
8 ÖL Nytt namn, men som jag förstått erfarna spelare.
9 NAV noll koll
10 NAR vet inte nog mkt om dom för att vilja lägga någon kommentar

OF-POL & ÖL tror jag kan göra ett lika spännande slag i denna värld som Ecalos mot v.v.v
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ecalos -- Verkar grymt starka, tycker det var lite synd att dom körde en merge med yy
=Ä= -- Har jag ingen riktig koll på men verkade lite sega i starten mot NAR
V.V.V -- Förstår inte riktigt vad som händer såg ju grymt starka ut efter deras merge men efter att YY bröt sig ut och började röja var det lite lamt, och mot ecalos verkar dom inte satsa allt för mkt, sen yttligare avhopp för ngn dag sedan. Men men det kanske tar sig ngn gång och ger ecalos en ordentlig fight.
-=AT=- -- Vet jag alldelse för lite om.
Chaos -- Verkar vara ett härligt gäng som ger borg en ordentlig uppläxning.
WAR -- Starka i början men nu vet jag inte riktigt vad som händer med om.
OF-POL -- Verkar vara ett skönt gäng, roliga att kriga mot.
ÖL -- Underbara människor.
NAV -- Ingen koll.
NAR -- Får sälla mig till skaran som faktiskt gillar henrik. Verkar ju kötta på bra mot =Ä= men blir väl lite stopp nu när dom får motstånd. Får väl se om resten av nordmännen ger sig in i det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ecalos -- Ecalos/Solace, behövs det sägas något mer? Rättmäktig etta och kommer va där ett bra tag, väldigt bra och erfarna spelare.

=Ä= -- Man vet att dom kan om dom vill,( NAR fick adla en vecka utan motstånd, dock när =Ä= tyckte det räckte så gick det en vecka till och det har nästan vänt?) sedan vet vi ju att dom har ett fler tal spelare från -ST2- så dom kan spela, ingen tvekan om det.

V.V.V -- Dom tappar spelare efter spelare? är det för adling eller är dom aktiva? finns många frågor, dock ingen säker fakta.

-=AT=- -- ingen större koll på dom.

Chaos -- Ångar på mot borg.

WAR -- Väldigt starka i början, vad hände sen efter mergen med V.V.V? tror dock dom bara ligger och vilar sig inför det som komma skall.

OF-POL -- Bjuder på underbart motstånd, tror vårat krig kommer bli seglivad

ÖL -- Absolut den skönaste stammen jag varit med i, underbar sammanhållning.

NAV -- Ingen större koll på dom.

NAR -- Fick en fin start på deras krig mot =Ä=, men kan dom behålla deras position om =Ä= kommer igång ?
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - Vet inte
2 V.V.V - Jag vet inte
3 =Ä= - Ingen kommentar
4 -=AT=- -Vet inte
5 Chaos - Jag vet inte
6 WAR - Vet inte
7 OF-POL - Vet inte riktigt
8 ÖL - Vet inte
9 NAV - Vet inte något om dem
10 NAR - Vet inte
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - Vet inte
2 V.V.V - Jag vet inte
3 =Ä= - Ingen kommentar
4 -=AT=- -Vet inte
5 Chaos - Jag vet inte
6 WAR - Vet inte
7 OF-POL - Vet inte riktigt
8 ÖL - Vet inte
9 NAV - Vet inte något om dem
10 NAR - Vet inte


Jag tyckte inte det var så mycket beskrivet om vad du tycker om det men men... :) själv har jag inga synpunkter förrutom att NaV är den bästa stammen jag varit med i. trevliga, härliga och bra sammanhållning :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tyckte inte det var så mycket beskrivet om vad du tycker om det men men... :) själv har jag inga synpunkter förrutom att NaV är den bästa stammen jag varit med i. trevliga, härliga och bra sammanhållning :)

Var man är sin egen lyckas smed - sparka för fan inte på de som ligger. DIN MUPP
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos
2 V.V.V
3 =Ä=
4 -=AT=-
5 Chaos
6 WAR
7 OF-POL
8 ÖL
9 NAV
10 NAR


Ny ordning i top tio
1 Ecalos
2 =Ä=
3 V.V.V
4 -=AT=-
5 Chaos
6 WAR
7 ÖL
8 OF-POL
9 NAV
10 NAR
 

DeletedUser

Guest
Gotta dig inte för mycket PZ, det hänger ännu på håret. ;P
 

DeletedUser

Guest
Det där håret växer sig kraftigare och kraftigare hela tiden :)

Hade inte du rakat de nedre regionerna sa du??

Men som alla vet, Öl är kvalité rakt igenom som vägrar tro på tesen att en demokratisk stam ej fungerar, med "riktiga" lirare funkar det bra...

plus att humorn är både bred, låg, hög, underlig och ibland luktar illa gör ju inte saken sämre :)
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos: Klar 1 i v4, kommer vara det ett tag till , Goo stam
2 =Ä=: Goes wild
3 V.V.V:Krigar på? :cool:
4 -=AT=-:vet int,
5 Chaos:
6 WAR:Fd 1:a i v4, starkt av dom att ligga 6 efter mergningen med VVV..:cool:
7 ÖL: :rolleyes: East/Lilja :rolleyes:
8 OF-POL: Whooo OF-POL
9 NAV: whoo
10 NAR:Henrik startar krig mot Ä :eek: modigt gjort!!
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos grymma
2 =Ä= grymma
3 V.V.V får däng
4 -=AT=- he he
5 Chaos tror de kommer visa vägen till mumma land snart?
6 WAR hmmm
7 ÖL grymma?
8 OF-POL grymma?
9 NAV grymma?
10 NAR grymma?
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos grymma
2 =Ä= grymma
3 V.V.V får däng
4 -=AT=- he he
5 Chaos tror de kommer visa vägen till mumma land snart?
6 WAR hmmm
7 ÖL grymma?
8 OF-POL grymma?
9 NAV grymma?
10 NAR grymma?

Du skrev så jävla bra synpunkter att du plötsligt blev min idol + att du vann medalj. Grattis!
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - Numbero uno. Däremot inte i OD rankingen, även om dom är eliterna.
2 =Ä= - Blivit av med en del spelare och har inte längre 60 medlemmar :eek: Vilket är possitivt
3 V.V.V - Få medlemmar och dom tappar fler!?. Inte så konstigt att dom tappar i ranken då.
4 -=AT=- - Leker i det tysta i sitt hörn och fortsätter adla de små stammarna som finns kvar. Känns däremot som att de inte har så många aktiva kvar men skickliga är de fortfarande.
5 Chaos - Går mot seger mot Borg.
6 WAR - Jadu. vad ska hända med dem nu?
7 ÖL - Jodå, det är ju gott.
8 OF-POL - jo dom är ju lite off. Men annars är de väll skickliga, men räcker det mot ÖL?
9 NAV - krigar mot Teuton ifall jag förstått det rätt och det går väll sisådär.
10 NAR - Modiga är dom ju iallafall. Man spelar ju för att det roligt.
 
Topp