Top 10 Synpunkter?

DeletedUser

Guest
Vore kul att höra era synpunkter på Stam Top10, rätt länge sen jag såg en sån härn tråd och sedan brukar dom alltid gå offtopic så tänkte gör väl inget om jag startar en ny.


1 Ecalos
2 V.V.V
3 =Ä=
4 -=AT=-
5 Chaos
6 WAR
7 OF-POL
8 ÖL
9 NAV
10 Teuton




Ska bli intressant och läsa era synpunkter :)
 

DeletedUser

Guest
1.Ecalos=Erfaren stam som har mycket erfarna spelare.
2.V.V.V=Också en erfaren stam.
3.=Ä==Hmmm jag vet inte...
4.-=AT=-=Har stört mig på dom rätt så länge.
5.Chaos=En riktig djävulsk stam.
6.WAR=Tycker jag har varit en rätt så bra stam men jag vet inte vad som hände med dom.
7.OF-POL=Har inga direkta synpunkter om dom direkt.
8.ÖL=En mycket erfaren stam som verkligen plockar ut spelare de vet är erfarna och så ÖL är en stam som helldre har skit lite medlemmar som är jätte erfarna en en stor stam som dom bara bjudit in medlemmar.
9.NAV=Har inte sett vad dom kan åstakomma en men det får man väl veta snart.
10.Teuton=Har inte sett så mycket av dom heller.

Detta är mina synpunkter om top 10 stammarna.
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - har en kärna av extremt duktiga spelare som omgett sig med duktiga spelare
2 V.V.V - har förut visat sig vara effektiva i krig, dock inte mot Ecalos nu
3 =Ä= - Ingen aning, verkar inte ha gått igång mot NAR än
4 -=AT=- - Funnits sen start, inte visat upp sig riktigt lika mycket som de andra gamla stammarna
5 Chaos - piskar Borg rätt duktigt, var de första som drog sig ur TWOI vad jag vet
6 WAR - Merge med V.V.V, vad hände sen?
7 OF-POL - spöas av ÖL, vet inte så mycket om dem
8 ÖL - spöar OF-POL, hårt packad och fin stam
9 NAV - vet inget
10 Teuton - vet absolut ingenting
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos Alla har hypat dem hela tiden. Men först nu lever dem upp till sitt rykte.
2 V.V.V Håller v.v.v på att förfalla? Ryktet säger det iallafall. Kärnan av aktiva spelare kan inte hålla igång stammen hur länge till.
3 =Ä= För att vara en topp 10 stam är det nog tid för dem att visa att dem förtjänar platsen.
4 -=AT=- Många räknar ut dem. Tror nog dem har en hel del kvar att visa.
5 Chaos Spöar Borg. Visst men samtidigt tror jag dem är alldeles för många medlemmar. Och varför har ni startat en massa akademier?
6 WAR Om dem har orken till det kommer dem nog visa alla igen att dem tillhör toppen. Men har dem den orken?
7 OF-POL Roligt att få möta en större stam. Kommer dem orka att stå emot ÖL
8 ÖL Ah Den underbara stammen ÖL. En av dem tightare stammarna på V.4. Sammanhållningen är enorm.
9 NAV Intressant vad som kommer hända här i framtiden. KOmmer alla i deras familj att hålla ihopa så kommer dem bli farliga.
10 Teuton Nog den stammen jag vet minst om.
 

DeletedUser

Guest
Så här såg mina synpunkter ut den 29-12-08, 06:21.

1. V.V.V | sim city <3
2. Ecalos | v4 gigant!
3. =Ä= | sim city <3
4. -=AT=- | Allians med Ä, kom igen.. trodde ni var krigare?
5. WAR | Misslyckad merg med V.V.V, erövra bollen igen?
6. Chaos | Ehh, vilka?
7. OF-POL | Ingen aning..
8. YY | Carpe fuckin' diem
9. NAV | Familjestam, det säger allt...
10. Teuton | KGB flyktingar? aja, sim city stammen Ä som allierade, körhårt!

-------------------------------------------------------------

1 Ecalos | Min stam.
2 V.V.V | Ryktet säger att det är internkonflikter?
3 =Ä= | Imponerande statistik i kriget mot NAR, fortsätt så :p
4 -=AT=- | Backstabba =Ä= så faller dom, rolig idé?
5 Chaos | ?
6 WAR | Planeras något i det tysta?
7 OF-POL | ?
8 ÖL | ?
9 NAV | ?
10 Teuton | ?
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos | Underbart att se dom kriga, köttar på 24/7 och tröttnar aldrig.
2 V.V.V |Börjar undra nu, varför deffar de inte sin front? Tex 99Gazz och andra spelare. Varför internadlar de istället för att skicka fejks, renser och adels?
3 =Ä= |Aldrig gillat, varit ett gäng pajjasar redan från start.
4 -=AT=- | Leker lite med R-GOTH, köttar på hyffsat även om de var aktivare vid start.
5 Chaos | Ingen aning
6 WAR | Min stam, vi softar, snackar brudar och webcam festar med öl.
7 OF-POL | Heller ingen aning
8 ÖL | Fin tag
9 NAV | Say what?
10 Teuton | Har för mig vi slog ut de flesta från bollen för längesen, kul de finns kvar typ?
 

DeletedUser

Guest
ja tyckte då om de första chaos omdömmet.. en riktigt jävlig stam :D
 

DeletedUser

Guest
Okej aa man e ju grym på att skriva ömdömmen på stammar.....:p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1 Ecalos
2 V.V.V
3 =Ä=
4 -=AT=-
5 Chaos
6 WAR
7 OF-POL
8 ÖL
9 NAV
10 NAR

Uppdatering =) hänt något på rank 10 :)
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
1 Ecalos---Rättmätigt nr1
2 V.V.V---Verkar smått inaktiva
3 =Ä= ---Borde kunna smiska NAR
4 -=AT=- ---Noll koll
5 Chaos ----Noll koll
6 WAR ----Hört att de mest chillar för tillfället :)
7 OF-POL---Humor är nyckelordet
8 ÖL----Värdiga motståndare med glimten i ögat ;)
9 NAV---Mycket trevliga...
10 NAR---Innehåller Henrik338...say no more.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
10 NAR---Innehåller Henrik338...say no more.

Say no more. Eheh, jao alltså mitt mål är rank 3 (den plats mitt gamla Axe var, dvs skapa ett nytt krigarrike som inte består av fegisar/spioner/stamhoppare/backstabbers.

Rank 10 är nu nått, gick med när de var rank 26 ^^ klättras en hel del :)

Får väl säga tack Ä som gjort detta möjligt :D
 

lill lacken

New Member
Reaktionspoäng
0
1 Ecalos---mkt bra och erfarenstam
2 V.V.V---verkar lite tama mot ecalos men kommer väll
3 =Ä= ---erfarna spelare å snälla och roliga , och tar in på NAR :=)
4 -=AT=- ---snälla å verkar vara en bra stam
5 Chaos ----no ide
6 WAR ----vad hände? men annars bra .. rovet imponerande å se :)
7 OF-POL---humor stam :=)
8 ÖL----no ide
9 NAV---go stam med en bra hållning
10 NAR---Blandbyar stam bortsätt från vissa annars inte så mkt bra jobb henrik338. vissar mod
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Say no more. Eheh, jao alltså mitt mål är rank 3 (den plats mitt gamla Axe var, dvs skapa ett nytt krigarrike som inte består av fegisar/spioner/stamhoppare/backstabbers.

Rank 10 är nu nått, gick med när de var rank 26 ^^ klättras en hel del :)

Får väl säga tack Ä som gjort detta möjligt :D

Ja då fär man väl önska lycka till med ditt mål...
 

DeletedUser

Guest
Då man lagt ner spelandet kan man ge er lite synpunkter. Några stora förändringar kommer dock inte ske på länge då det är stora långsamma krig ett tag just nu..

1 Ecalos, stannar länge, risk för inbyggda ala VVV. Slår sig dock ut därifrån. Top1 länge till.

2 V.V.V, sjunkande skepp. Inbyggda även om de vänder mot ecalos.

3 =Ä=, Äter NAR om inte NAV mfl joinar. Bra expansions möjligheter mot både kant och krig. Dock allt för passiva i sitt krigande. Borde kunna hålla top10. Om inget krig mot NAV snart, håller top 5.

4 -=AT=-, Växer, NoD o KOTG är inget hot. Dock lite loja i krigandet. Framtida top 10. Top 5 är dock osäkert, beror på utvecklingen av sydvästs mindre stammar.

5 Chaos, Min gamla stam. Bra placering, visade vad de kan mot borg. Men varför akademier? Har kul i spelandet vilket är bra. Framtiden fortsatt top 5.

6 WAR, Kanske lyckas ta bollen men sen då? Top10 länge till men sjunker undan sakta men säkert.

7 OF-POL, öst överlever inte ÖL. Ifall det blir fred sen så kommer de dock nog växa ovanför ecalos. Har kul. Kanske top10, beror på freden eller inte.

8 ÖL, Ruskigt bra. Sammansvetsade, samlade. Vinner mot OF-POL smatidigt som de kan växa mot öst. Top 5 snart. Verkar ha kul när de spelar..

9 NAV, Vad håller de på med? Nordmänen borde joina NAR mot =Ä=. =Ä='s öar av byar är enkla mål sen har de massor med byar som kan deffa fronten. Borde kunna vara top 5 om de slutar fega, inget kul utan krig ju. De eller =Ä= i top 5.

10 NAR, Krigiska, =Ä= äter de dock snart om inte NAV joina. Har dock kul när de dör... ;)

Outsiders
Teuton, allians med =Ä= gangnar de mest. Kommer växa på bra, både med krig och mot kanten. Framtida stabil top10.

Sydväst. Ett hållbart alternativ borde växa fram vid sydväst. Dock krävs det lite gangbang KOTG, NoD, AT innan ett sånt alternativ med en bra ledare och general växer fram.
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
9 NAV, Vad håller de på med? Nordmänen borde joina NAR mot =Ä=. =Ä='s öar av byar är enkla mål sen har de massor med byar som kan deffa fronten. Borde kunna vara top 5 om de slutar fega, inget kul utan krig ju. De eller =Ä= i top 5.

Vi är redan uppe i 2 krig och vi har nog redan förklarat att NAR valde detta kriget själva utan att informera oss. Vi känner att ett tredje krig inte hade gynnat oss alls då vi för tillfället är i krig med Teuton och halvt ÖL (avståndet)
 

DeletedUser

Guest
Vi är redan uppe i 2 krig och vi har nog redan förklarat att NAR valde detta kriget själva utan att informera oss. Vi känner att ett tredje krig inte hade gynnat oss alls då vi för tillfället är i krig med Teuton och halvt ÖL (avståndet)

Och halvt med ÖL? kul
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi är redan uppe i 2 krig och vi har nog redan förklarat att NAR valde detta kriget själva utan att informera oss. Vi känner att ett tredje krig inte hade gynnat oss alls då vi för tillfället är i krig med Teuton och halvt ÖL (avståndet)

På så vis, då får man nästan göra om min analys lite.

Nordmänen kommer inte vara top 10 länge till.. kriga med ÖL på meningslöst långt avstånd samt mot teuton som också är väldigt långt bort (dock har ni några få byar där men ändå). Skulle säg extremt duma "krig" båda två. Alltså med den ledningen borde det inte gå så bra. Fixa fred och attackera =Ä= istället.
 

DeletedUser

Guest
Det känns som om NAV bara kommer med ursäkter. ÖL har dom aldrig tagit eller förlorat någon by till och det avståndet är ju för stort för att dom ska kunna göra något. Teuton adlar dom däremot en del av men är det inte smartare att anfalla =Ä= först? :)
 
Topp