Top 10 stammarna

DeletedUser

Guest
Milka! - växer läskigt snabbt... 2 miljoner poäng på mindre än 2 veckor:eek:
18D - :D
BFH - Respekterar dem, men de växer lite för långsamt
R.E - Hoppas de får Milka! att sakta ner lite...
EngliS - tog lite byar från BFH igår och idag... får se hur de möter BFHs svar...
GodJul - Gott nytt år...
[SE] - lycka till!
FRII - har stigit mkt på senare tid... vet inte mycket om dem...
IKEA - skickliga men för få...
[SE-D] - lycka till ni med!
 

DeletedUser

Guest
Milka! - växer läskigt snabbt... 2 miljoner poäng på mindre än 2 veckor:eek:
18D - :D
BFH - Respekterar dem, men de växer lite för långsamt
R.E - Hoppas de får Milka! att sakta ner lite...
EngliS - tog lite byar från BFH igår och idag... får se hur de möter BFHs svar...
GodJul - Gott nytt år...
[SE] - lycka till!
FRII - har stigit mkt på senare tid... vet inte mycket om dem...
IKEA - skickliga men för få...
[SE-D] - lycka till ni med!

Håller med på nästan allting där!Håller mest med om IKEA ^^
 

DeletedUser

Guest
BFH - Respekterar dem, men de växer lite för långsamt
EngliS - tog lite byar från BFH igår och idag... får se hur de möter BFHs svar...

synd att du missade när vi knäckte deras ledare.....

.......................................
...............................................
.................................................
 

DeletedUser

Guest
synd att du missade när vi knäckte deras ledare.....

.......................................
...............................................
.................................................

har inte missat det... men de har tagit lite byar från veerydrunk efter vad jag sett på tw-stats...
 

DeletedUser

Guest
Om BFH har 7 miljoner poäng när jag kommer hem från Sälen så får dom verkligen en guldstjärna av mig, nu har jag nästan mist tron av att de är den bästa stammen :(
 

DeletedUser

Guest
Om BFH har 7 miljoner poäng när jag kommer hem från Sälen så får dom verkligen en guldstjärna av mig, nu har jag nästan mist tron av att de är den bästa stammen :(

Poäng är inte det viktiga... utan lagarbete... Dock har de lite rätt eftersom att det krävs mer byar för att kunna ha en chans mot andra stammar... Det krävs ju mindre offensiva trupper för att ta död på deras deffensiva... + att de får mindre offensivt.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror/vet att 18D kommer att bli väldigt, väldigt stora och mäktiga.De har bra ledare enligt mig och endel väldigt bra spelare.Endel kanske inte är lika bra, men det jämnar nog ut sig och blir en av de 3 bästa stammarna i tribalwars.se w1.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror/vet att 18D kommer att bli väldigt, väldigt stora och mäktiga.De har bra ledare enligt mig och endel väldigt bra spelare.Endel kanske inte är lika bra, men det jämnar nog ut sig och blir en av de 3 bästa stammarna i tribalwars.se w1.

:D

IKEA tror jag kommer bli bäst i sitt område då R.E är försvagade pga kriget mot Milka!...
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Milka! - Enormt bra inviduella spelare som aktuellt arbetar för att få i ordning ett gott sammarbete.
BFH - Den bäst organiserade stammen av dem alla; har inte funnits en spelare de inte kunnat ta ner.
R.E - God potentiall men öppen rekrytering drabbar effektiviteten.
EngliS - En stam utan organisation utan lever på ett fåtal halveffektiva spelare. En flyktingstam och det märks.
18D - Vill se hur dessa klarar sig i ett krig men de har en god potential.
[SE] - Farmmål i förklädnad.
GodJul - De fåtal överlevande ifrån UrbanT; betvivlar att de kommer hålla länge.
[SE-D] - Som deras huvudstam.
FRII - Ingen erfarenhet av dessa.
IKEA - Ingen erfarenhet av dessa.
 

DeletedUser

Guest
Hittade detta på en utav 18D's medlemmars press:

"you must follow your dreams, and my dream is to one day have my own kingdom, and i will have it, no matter what. Join my dream or be crushed by it.

I´ve got my kingdom now, and that kingdom is called [SE-D]

Allt för stammen."


Altt för stammen?Han lämnade [SE-D] för att gå med i 18D, är det allt för stammen?Detta var så dåligt att jag tappade all uppfattning om hur bra medlemmarna är moraliskt sett!
 

DeletedUser

Guest
Hittade detta på en utav 18D's medlemmars press:

"you must follow your dreams, and my dream is to one day have my own kingdom, and i will have it, no matter what. Join my dream or be crushed by it.

I´ve got my kingdom now, and that kingdom is called [SE-D]

Allt för stammen."


Altt för stammen?Han lämnade [SE-D] för att gå med i 18D, är det allt för stammen?Detta var så dåligt att jag tappade all uppfattning om hur bra medlemmarna är moraliskt sett!

De bästa spelarna från [SE],[SE-D] och NATO slogs ihop. Ska dock påminna honom att ändra profilen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jepp "bara" 3 miljoner poäng till i k55 så är IKEA förbi oss.
På vilket sätt är R.E försvagade???
Vad jag vet så ökar R.E fortfarande i poäng och jag har iaf fler trupper än någonsin:)

Så talar en sann sköldpadda;)




Trupper är till för att dö.
 

DeletedUser

Guest
Flyttar mitt inlägg till rätt tråd :p
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp