Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
Oj.. vet inte ens vad ja ska svara, är du så insat i kriget som jag är, och många andra, så inser du att du har helt fel...

Jaha, så jag har fel??? Varför leder då ST2? Du har aldrig funderat på att för att få OB, så behövs trupper i fiendebyarna? Tribalwars är bara ett matematikspel, om du nu inte visste det. :p Den som har en viss procentsats av byarna i världen vinner, sedan hur mycket trupper du slår ihjäl som off eller deff spelar ingen som helst roll.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
1 -ST2- 9.674.455 10.136.907 29 349.549 1250 8.110

Rank 1 oväntat av -st2- assa poängkåtisarna :) nej skämt o sido eller? ni har kruxet :) det är väl de bästa :)


2 FIN 8.815.961 8.815.961 21 419.808 1137 7.754

Buckingham ,me love you long time

3 duråå 7.510.339 7.510.339 20 375.517 982 7.648
Insane, me love you long time

4 CCS 6.031.233 6.031.233 25 241.249 712 8.471
Bra spelare vissa söta andra mindre söta.

5 VL 2.070.779 2.148.127 29 74.073 347 6.191
Oväntat men trevliga spelare

6 *JG* 1.956.213 1.956.213 19 102.959 296 6.609

CCS interadlingsstamm Väntas internadling därefter en merge, påminner om en annan värld? :)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
duråå - en merge mellan duråå o FIN hmm.. väldigt stark stam som har gett -ST2- mycket stryk de närmaste dagarna, tror duråå vinner världen men vem vet? ^^

-ST2- - väldigt stark stam detta med många roliga personer att snacka med (speciellt fymig :*) vet inte hur bra ni håller emot duråå's offensiv men det verkar ju inte gå helt åt skogen.. kriget varar nog längre än vad många andra tror..

CCS - fattar inte er och hör o ser inget om er heller.. ni försvinner nog snart..

*JG* - en merge mellan *JG* o AIE? hm.. tyckte om AIE's läge bättre och tror denna stammen är ett misslyckande..

OBA - egen stam.

FIN - understam till duråå? ni krigar på lika mycket som huvudstammen, ser bra ut.

VL - har inget att säga om er..

Stribe - deffar RP som krigar mot OBA.. ert öde kommer bli likadant som RP's..

ImP - har ni inte blivit adlade av FIN än?...

-TOSM- -hahahaha.. ni växer så det knakar..
 

DeletedUser

Guest
...eller så gör du en själv?^^

Då jag fick kritik sist för att jag inte riktigt hade koll och läget inte har förändrats så tyckte jag att det verkade bättre att hitta någon annan som ville göra det :) (Tack Hybrid)
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
1.duråå
Mergen med FIN verkade väcka en hel del spelare...går rykten om att spelare är på väg att sluta osv...inaktiva konton finns säkert i alla stammar så ni är inget undantag. Kämpar på bra mot -ST2-...vet inte riktigt har pass mycket tryck ni har emot CCS där uppe i norr...allt jag kan säga är att insane och Cmon gör ett väldigt bra jobb...hur är det med de andra giganterna i stammen?

2. -ST2-
Lägger även här en liten kommentar...tycker att vi står upp bra mot duråå som dundrade på efter mergningen...har väl inte riktgit fått något jätteoffensiv på sig ännu...efter olika omständigheter börjar -ST2- att komma tillbaka till bättre förhållanden...

3. *JG*
Fick ganska bra med stryk innan ifrån FIN (?)...har inte riktigt koll längre på hur det ser ut just nu men hoppas att de fortfarande är aktiva och krigssugna...

4. CCS
Var på väg att försvinna hela stammen innan det ändrades om drastiskt till en levande stam igen...verkar göra ett bra jobb med duråå's norra spelare...

5. OBA
Vet inte riktigt vad jag ska säga här...vill inte säga något varken snällt eller elakt egentligen...men de står ju helt klart under duråå's styrande hand...krigserfarenheten trodde jag faktiskt skulle vara mycket högre hos era spelare...men allt man har sett är tomma byar i princip överallt...ni ska väl inte IA's av insane?
Finns några trevliga spelare där...

6. FIN
Antar att detta är en stam med inaktiva rester som väntas på att bli tagna utav duråå...finns nog inte så mycket mer att säga...

7. VL
Visste faktiskt inte ens vart ni låg innan jag började skriva detta och var tvungen att kolla på kartan...men ni ser ut som ni kämpar på i bakgrunden av övriga världen...verkar heller inte som ni deltar på någon sida av kriget? Kanske dags att välja...finns ju gott om alternativ...antingen blir ni en deffstam till duråå utan att kunna plocka så värst många fiendebyar...eller så går ni emot duråå och plockar troligtvis en massa tomma byar då det skickats en del trupper till fronten...med chans att kunna växa till er på riktigt...eller så står ni vid sidan av och bara tittar på...

8. Stribe
Blev lite glad när jag såg denna stammen dyka upp med en massa gamla vänner...verkar även vara sugna på att spela då de växt till sig riktigt bra...med spiderweb som ledare kan det inte annat än att gå bra? Tror ni etablerar er bra längre fram...

9. *LH*
Vet inte riktigt om man kallar det stam...men det är ju vad ni är så vi kör på det...gamla spelare ifrån CCS...frågan är om ni fortfarande är med och krigar emot duråå?

10. ImP
Även här en stam jag inte visste vart den låg...men verkar vara precis samma förutsättningar för de som för VL...ligger nordöst om duråå (?)...kanske väntar ett krig mellan er och VL?


...listan blev ju inte så jäkla rockig direkt...men hade lite dötid på jobbet...kan inte direkt påstå att jag har direkt superkoll på världen i helhet vilket ni märkte^^
...vet inte heller om den är direkt läsvärd...

Lycka till alla stammar och fortsätt kämpa och låt världen leva för evigt^^
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
5. OBA
Vet inte riktigt vad jag ska säga här...vill inte säga något varken snällt eller elakt egentligen...men de står ju helt klart under duråå's styrande hand...krigserfarenheten trodde jag faktiskt skulle vara mycket högre hos era spelare...men allt man har sett är tomma byar i princip överallt...ni ska väl inte IA's av insane?
Finns några trevliga spelare där...

haha, OBA styrs inte av någon.. duråå har visat sig vara lojala och trevliga och har därmed vunnit vår lojalitet och respekt..;)

annars var det jätte bra skrivit fymig :*
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
5. OBA
Vet inte riktigt vad jag ska säga här...vill inte säga något varken snällt eller elakt egentligen...men de står ju helt klart under duråå's styrande hand...krigserfarenheten trodde jag faktiskt skulle vara mycket högre hos era spelare...men allt man har sett är tomma byar i princip överallt...ni ska väl inte IA's av insane?
Finns några trevliga spelare där...

Bara för att några spelare i en stam är inaktiva och drar ner statistiken betyder inte att hela stammen har tomma byar överallt ;)
 

DeletedUser

Guest
5. OBA
Vet inte riktigt vad jag ska säga här...vill inte säga något varken snällt eller elakt egentligen...men de står ju helt klart under duråå's styrande hand...krigserfarenheten trodde jag faktiskt skulle vara mycket högre hos era spelare...men allt man har sett är tomma byar i princip överallt...ni ska väl inte IA's av insane?
Finns några trevliga spelare där...


Detta gäller fler stammar än man kan tro :thinking:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mina byar är då inte tomma iaf, inte ens när jag försöker :(
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
1. Duråå/FIN
Vad ska man säga, vi gör så gott vi kan...
Består av en härd av excellenta personer och spelare – en aktivitet som skulle göra kunna liknas vid en sprudlande sommaräng.
2. ST2
En stam som enligt mitt tycke består av nästan bara topp-spelare, kvalitet som har koll på spelet och dess olika nyanser.
Tyvärr har delar av dess ledning storhetsvansinne, tillika hybris och tror att dess aktioner inte får konsekvenser. Dessutom kan denna enda anledning vara skäl nog att dess medlemmar får lida helt i onödan....
3. CCS
En stam som hade all möjlighet att utföra stordåd men återigen bestod av en obstinat ledning som inte förstod den politiska arenan eller hur man hanterar olika personligheter . Stammens medlemmar har jag dock en rejäl portion respekt för och sänder därav en hedersbetygelse till.
4. JG
Återigen medlemmar som kan och vill mycket men med en ledning som inte riktigt kan ta vara på all den kompetens som besitts internt.
5. OBA
En underdog som säkerligen har en god framtid i denna värld. Låt oss se hur deras senaste krig utvecklar sig...endast krig bevisar ens stam duglighet i det långa loppet.
6. VL
Här tror jag på motsatsen: en ledning som har total koll på saker å ting men med en medlemsbas som vi inte känner till!?
7. Stribe
En totalfiasko stam som befinner sig så långt upp i ST2 bakdel att deras egna medlemmar säkert skäms något oerhört.....jag önskar att deras medlemmar någon gång fick bevisa för omvärlden även de kan spela detta spel!
8. Imp
Spekulerar att det finns kvalitet som inte riktigt kommer till sin rätt här......kan bero på deras position. Men att de fullt inte tidigare blivit uppslukade av CCS borde ge dem råg i ryggen.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
skriver en lista för att försöka få liv i den här tråden igen inga hat kommentar hade varit trevligt

1. Duråå jag älskar er alla <3 väldigt bra stam som kämpar på mot krigsmaskinen -ST2- och det är ju fortfarande fruktansvärt jämnt mellan de båda.. dock så tror jag duråå vinner världen :*... har också börjat få håll på tigrarna nere i söder så vi får se hur det utvecklas :)

2. -ST2- ni har imponerat på mig sedan start ni gör ett väldigt bra jobb mot duråå undrar dock om ni klarar av kriget mot duråå nu när dom har fått hål på er i söder ;) ni är ett gäng trevliga människor (när ni vill :p)

ps: saknar mina kärleks fejks från fymig ;( <3

3. CCS vet egentligen inte så mycket om er men ni är rank 3 så ni måste ju va bra :D men duråå gör det väl jobbigt där uppe för er i norr? ;)

4. OBA denna stammen är körd om dom inte internadlar crantz direkt <3

5. Stribe åh ja era offensiver är inte att leka med! mycket respekt från min sida. ni har adlat er närmare oss nu så nu blir det tuffare.. men vi ska nog ta er ;)

6. VL verkar vara ett gäng trevliga människor som ligger och "kramar" duråå i ryggen <3

7. *JG* vet inte så mycket om er förutom att ni har tappat äckligt mycket poäng senaste tiden...

8. RP ja riktiga skadedjur är ni! helt omöjliga att bli av med <3 stenhårt upp deffade av stribe som gör det jätte svårt för oss att göra något ;P

9. FIN trevliga spelare men säger samma sak här som jag sa om duråå då detta är "samma" stam..

10. LSD kan inget om er men ni är nog snart borta ändå ;)
 

DeletedUser

Guest
Är väl inte känd som någon forumsnötare utan håller mig till spelet, men kände att jag ville göra en update. :)

1. Duråå
Kommenterar inte min egen stam.

2. -st2-
Nästan hela stammen består av erfarna spelare och här finns det gott om toppkvalité. Pressat Duråå och ätit upp mycket av mitten, håller dessutom just nu på med en offensiv mot president Insane Sti. Statistiken verkar dock ha vänt senaste tiden och frågan är om tigrarna är lite tagna av stundens allvar.

3. Stribe
Kanske v23s effektivaste stam. Gör det svårt för OBA och hjälper RP som annars hade varit ett "lätt" byte för OBA. Har en ledning av högsta kvalité. :)

4. OBA
OBA krigar på bra i söder och verkar stå sig mot RP och Stribe.Det finns många trevliga samt duktiga spelare bland dessa onyktra barbarer. ;) Hoppas ni gasar på och äter er in på RPs front! :p

5. CCS
Internadling? Lite mer internadling? Ännu mer internadling? Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur många/vilka spelare som är aktiva. Statistiken säger att -st2- internadlar rätt så många spelare i CCS.

6. VL
Har på ett smidigt och effektivt sett tagit hand om LSD och vuxit till sig. På vilken nivå motståndet låg kan man säkert argumentera om, men vinsten är ett faktum och det är dags för VL att börja röra på sig. ;)

7. *JG*
Vart står denna stam? Verkar vara lite stopp i maskinen. Passivt och avvaktande.

8. RP
Krigar på bra nere i syd tillsammans med stribe. :) Lite tveksam på hur ni hade stått er utan stödet från Stribe :)

9. RPK
Systerstam till RP. Kämpar på bra nere i syd. :)

10. FIN
Lite nya spelare i FIN, men som alla märkt så har de flesta försvunnit och det syns på rankingen. Kämpa på ni som är där! :)
 
Topp