Top 10 stammar

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
1: pain
Vet inget speciellt om er tyvärr men känner igen några från v22 lycka till ^^ tror detta är massinvite inte helt säker
2: B-M
En bra premade med många bra namn men ob:en är inte så jätte bra hittills men det fixar ni ^^
3: leka?
Många bra namn lirar här även älsklings mesut lirar här <3
4: rage
Okända tyvärr för mig ^^ premade ? Välkomna till v23 ^^
5:elight
Känner igen några namn tror ni kommer vara kvar ett tag ^^ lycka till :)
6: Joker
Känner ett par men inget speciellt gillar namnet dock ^^welcome
7:RCS
Saruman!!
Ett par namn känner jag igen ^^
8:TSD
Verkar som en premade känner igen nån från v22 fikabulle <3
9:pest
Premade ett par riktigt bra namn tror på dessa :) favoritstammen ^^
10: v.i.p
Premade
Känner igen nån men tror inte inte mycket på er ^^ men välkomna ändå:)
 

DeletedUser

Guest
1 PAiN 9.525 10.665 29 368 29 368 - tror inte på dom, dom kommer få ont och sluta :p
2 B-M 9.022 10.433 30 348 30 348 - ingen chuck, kommer bli kaos bara han som är smart på buy more, fail.
3 Rage 8.961 9.457 27 350 27 350 - kommer ragequitta, osmart xD
4 Leka? 8.617 9.925 30 331 30 331 - Leker för mycket, farmar för litet :cool:
5 ELight 8.395 9.279 29 320 29 320 - stammar som har systerstammar är nobs
6 TSD 8.251 9.208 29 318 29 318 - värkar rätt najs :p
7 RCS 8.189 8.811 28 315 28 315 - dom har en ball ledare, kan räcka långt :awsm:
8 Joker 8.009 9.262 30 309 30 309 - en joker i leken
9 V.I.P 7.956 9.075 30 303 30 303 - kan bli bra om dom köper mkt premium och utnyttjar alla fuskiga funktioner (ex. spamma pp för att instant bygga upp en mur 0-20 osv)
10 PEST 7.894 8.781 29 303 29 303 - ser bra ut, kommer sprida pesten och alla kommer dö

.... bubblare
163 pwn 390 390 4 98 4 98 - vi har skönast forum. och vi pwnar... sååå. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:


sry om jag dissade er stam xD
 

DeletedUser

Guest
Listor på topp 10 stammar tror jag visst ämnet är, för er som vandrat vilse.
 

oxymetholone

Member
Reaktionspoäng
0
1 PAiN 10.285 11.514 29 397 29 397
En poängstam som kommer att faila till botten så fort adlarna kommer fram.
2 Rage 9.830 10.622 28 379 28 379
Noob stam
3 B-M 9.763 11.299 30 377 30 377
Enstaka duktiga lirare som finns där
4 Leka? 9.282 10.799 30 360 30 360
HP gangarna som kommer att få dask.
5 RCS 9.180 10.166 29 351 29 351
Kommer sjunka snart
6 ELight 9.119 10.093 29 348 29 348
Fail
7 TSD 9.017 9.757 28 348 28 348
Failar snart
8 LEG 8.726 9.623 29 332 29 332
Finns enstaka bra lirare där. Får se
9 Joker 8.669 10.030 30 334 30 334
Poäng endast. Kommer faila till grund o botten snart.
10 V.I.P 8.654 9.884 30 329 30 329
Inte värda och kommentera.

För övrigt, -?- är den enda intressanta stammen på världen. Tack o hej
 

DeletedUser

Guest
Nu var du hård oxy^^ Finns massa kända i B-M som gömmer sig i nya accs
 

DeletedUser

Guest
For å få en seriøs liste så må jeg nesten legge ut noe, jeg og .. =) Sorry for at jeg skriver på Norsk, men det er bedre enn ingenting.

Topp 10 stammer

1. PAiN
Ligger som nr. 1 med 1k poäng forran nestemann. Ligger i øst, og liker seg der. Høyt nivå på de fleste spillere. Ligger øverst fordi det rett og slett ikke finnes bedre stammer. Leder overlegent på ODA, og spiller aggressivt!
2. FURY
Kommet seg opp den siste tiden, ligger hovedsakelig i K45, og uten at jeg vet mye om dem så har de hatt en høy ODA.
3. Rage
Alt for spredt til å få til noe samarbeid. Noen gode spillere her, som holder på med sitt, men såfort det oppstår problemer vil det bli kollektiv RageQuit, og alle får klare seg selv. Spillerne vil nok klare seg, men ikke stammen.
4. B-M
Buy more, more and more. Kjøpe PP kan de, men kan de spille? Det gjenstår å se .. De har alltid vært på topp 5, men rykker lenger og lenger ned. PP er best i starten ;)
5. Leka?
Premade som inneholder noen kjente navn, og er aktive på forumet. Ligger sentralt i vest, og har god kontroll i de nordlige delene. Ligger stabilt og har alltid vært på topp 5.
6. RCS
Ligger i K54, og har stålkontroll på sentrale og sørlige deler av kontinentet. Klick på Rank 7 er den eneste gode spilleren, og resten har jeg inntrykk av er trolls. Har et godt samhold, spillere og guts til å kontrollere sine revir. Vil havne i konflikt med Leka?.
7. ELight
Eyelight er en stamme som har et tydelig kristelig preg, og de har en vennlig tone. Ligger på Rank 1 etterfulgt av rekrutteringsstammen SLight som nummer to. Utfordres av enkelte gode spillere i -?- og burde kvitte seg med dem før de blir store. Ingen spillere over 800 poeng.
8. TSD
Stammen for de som virkelig vet hvordan ting skal styres! Som Sosialist og Marxist så vet jeg at disse folkene vil det svenske folks sitt beste, med en bedre styring av Sverige. Allikevel usikker på hvor mange som har disse politiske ståstedene, og det hele kan være en spøk. Ligger i toppen i K45, men får utfordring av :-TF-:. Har også understamme, uten at den er noe å skryte av.
9. LEG
Legends er et lite kreativt navn på en stamme, men har et belte i Sør-Øst. Farmer for lite, og vil få problemer med Rage før eller senere. Skal ha ros for å organisert seg. 300 poeng gap fra rank 1 og rank 2 i stammen, og (nordmannen?) *Stark* er den eneste virkelige bidragsyteren her.
10. [BD2]
Breaking Dawn er lett å lese som 'Breaking down', men her refereres det til en soloppgang. Dette er en av to(!) rekrutteringsstammer, og det er oppsiktsvekkende at nr. 2 er over rank 1. Viser mangel på organisering. Ligger helt i midten av kartet og trekker seg østover. Vil bli adlet ned fort, hele gjengen.

Tok meg 2 dager å skrive dette. Ganske kjedelige stammer på denne verden, men vi får se hva som skjer når noblemennene kommer.
Peace

- Che
@Jon
 

DeletedUser

Guest
For å få en seriøs liste så må jeg nesten legge ut noe, jeg og .. =) Sorry for at jeg skriver på Norsk, men det er bedre enn ingenting.

Topp 10 stammer

1. PAiN
Ligger som nr. 1 med 1k poäng forran nestemann. Ligger i øst, og liker seg der. Høyt nivå på de fleste spillere. Ligger øverst fordi det rett og slett ikke finnes bedre stammer. Leder overlegent på ODA, og spiller aggressivt!
2. FURY
Kommet seg opp den siste tiden, ligger hovedsakelig i K45, og uten at jeg vet mye om dem så har de hatt en høy ODA.
3. Rage
Alt for spredt til å få til noe samarbeid. Noen gode spillere her, som holder på med sitt, men såfort det oppstår problemer vil det bli kollektiv RageQuit, og alle får klare seg selv. Spillerne vil nok klare seg, men ikke stammen.
4. B-M
Buy more, more and more. Kjøpe PP kan de, men kan de spille? Det gjenstår å se .. De har alltid vært på topp 5, men rykker lenger og lenger ned. PP er best i starten ;)
5. Leka?
Premade som inneholder noen kjente navn, og er aktive på forumet. Ligger sentralt i vest, og har god kontroll i de nordlige delene. Ligger stabilt og har alltid vært på topp 5.
6. RCS
Ligger i K54, og har stålkontroll på sentrale og sørlige deler av kontinentet. Klick på Rank 7 er den eneste gode spilleren, og resten har jeg inntrykk av er trolls. Har et godt samhold, spillere og guts til å kontrollere sine revir. Vil havne i konflikt med Leka?.
7. ELight
Eyelight er en stamme som har et tydelig kristelig preg, og de har en vennlig tone. Ligger på Rank 1 etterfulgt av rekrutteringsstammen SLight som nummer to. Utfordres av enkelte gode spillere i -?- og burde kvitte seg med dem før de blir store. Ingen spillere over 800 poeng.
8. TSD
Stammen for de som virkelig vet hvordan ting skal styres! Som Sosialist og Marxist så vet jeg at disse folkene vil det svenske folks sitt beste, med en bedre styring av Sverige. Allikevel usikker på hvor mange som har disse politiske ståstedene, og det hele kan være en spøk. Ligger i toppen i K45, men får utfordring av :-TF-:. Har også understamme, uten at den er noe å skryte av.
9. LEG
Legends er et lite kreativt navn på en stamme, men har et belte i Sør-Øst. Farmer for lite, og vil få problemer med Rage før eller senere. Skal ha ros for å organisert seg. 300 poeng gap fra rank 1 og rank 2 i stammen, og (nordmannen?) *Stark* er den eneste virkelige bidragsyteren her.
10. [BD2]
Breaking Dawn er lett å lese som 'Breaking down', men her refereres det til en soloppgang. Dette er en av to(!) rekrutteringsstammer, og det er oppsiktsvekkende at nr. 2 er over rank 1. Viser mangel på organisering. Ligger helt i midten av kartet og trekker seg østover. Vil bli adlet ned fort, hele gjengen.

Tok meg 2 dager å skrive dette. Ganske kjedelige stammer på denne verden, men vi får se hva som skjer når noblemennene kommer.
Peace

- Che
@Jon


+1 på den posten Che! ;) Nice läsning!
 

Antriox

Member
Reaktionspoäng
0
1. PAiN
En stam med medlemmar av varierade erfarenheter. Jag anser att de som sitter bakom ratten driver stammen på ett bra sätt. Stammens OBA visar deras aggressivitet och ligger med ett fint försprång före andra platsen. Är dock inte 100% på hur bra eller hur länge det kommer hålla.
2. FURY
Dragit sig upp ganska fort och hållit posten i topp 3 i snart en vecka. Ligger till största del i K45 där de samlat på sig en del OBA. Frågan är sedan hur konkurrensen ser ut i deras område. Bl.a. B-M, TSD och PAiN har en del byar där. Kan bli intressant och se hur relationerna i området slutar.
3. B-M
Vet inte riktigt vad jag ska säga, känner igen en del nick i denna stammen. De har hållit sig i rankingen och tror de kommer stanna kvar där ett bra tag till. Stammen har inte varit så aggressiv av sig heller.
4. Leka?
Ja ni, svårt och bedöma sin egna stam, men man får väl försöka vara så opartisk som möjligt. En premade stam med ett härligt gäng, aktiva i forumet till en viss del. Har hållit sig bra i topp 5, en del som har fördomar om oss från classic världen och tror inte vi kommer kunna hantera denna världen på samma sätt. OBA är inte hög alls. Kommer förmodligen ha en del konkurrenter nära sig.
5. ELight
Ett trevligt gäng, i alla fall så som jag uppfattat dem. Känner mig dock lite tveksam, en systerstam så tidigt in i världen trots det höga antalet på stammedlemmar? - Mja, disliked.
6. TSD
Helt ärligt vet jag inte riktigt vad jag ska säga, är inte hundra på om de kommer hänga med i utvecklingen helt, men man har haft fel förr. :-TF-: lär vara en konkurrent som kan stå i vägen för dem.
7. RCS
Känner igen enstaka nick här, finns möjligheter att konflikter kan uppstå med Leka? - Återigen en stam med systerstam, så här tidigt in i världen? Med så få spelare på svenska servern och med så högt antal på stammedlemmar tycker jag då är meningslöst med en till stam.
8. LEG
Finns ett fåtal bra spelare här, kan bli intressant och se hur dem kommer hålla sig här. *Stark* kommer förmodligen vara en bra drivkraft för stammen och hoppas han delar med sig med tips för de som slackat efter!
9. [BD2]
Du skojar med mig? 3 stammar? Usch säger jag bara. Tror inte det kommer hålla alls. Mass rekrytering på hög nivå. Tror inte det sitter någon som kommer kunna styra upp det här och förväntar mig starkt att dem trillar ner i ranking.
10. V.I.P
Hmm, tror inte dem kommer sitta på topp 10 så länge tror de kommer trilla ner ganska snart. Vet en del spelare som spelar här och tror helt ärligt inte det kommer hålla särskillt bra!

Obs! Listan är 1 - 2 dagar gammal så rankingen är bedömd efter det. Ändringar kan ha skett.

- Chrissy Costanza <3
 
Senast ändrad:

mars

Member
Reaktionspoäng
8
En uppdatering av läget och en snabb rate för att få lite liv i denna tråd.

1 Swing 116.400 119.818 27 4.438 35 3.423
Intressant stam med många duktiga lirare, dock ligger de geografiskt minst sagt osammanhängande vilket kan bli ett problem men tror definitivt de kommer hålla sig i topp ett bra tag till
2 PAiN 110.188 116.928 29 4.032 42 2.784
Ingen aning men tror första kriget dessa blir inblandade i kommer att bli ett bra riktmärke.
3 FIN 100.449 109.125 30 3.638 41 2.662
Samma som PAiN
4 ELight 86.906 93.789 29 3.234 35 2.680
En del duktiga men tror mängden håller för låg klass för att klara sig på sikt, ska bli spännande om Henrik kommer att försöka ta över stammen dock. Om det händer och/eller de de gör sig av med akademistammen så kan det nog hända grejer. Vore intressant att se Swingers norra medlemmar mot dessa utan att fler stammar går in.
5 VS.1 77.670 83.980 29 2.896 34 2.470
3 stammar....Tror inte alls på dessa utan att de kommer att plockas nu när fler och fler börjar få adel, annars även om de inte blir adlade så kommer det bli svårt för de själva att växa pga just antalet medlemmar
6 RCS 68.858 72.288 28 2.582 33 2.191
Ligger alldeles för tätt för att kunna hålla sig kvar på topp 10, frågan är om de kommer sparka ut de sämre spelarna för att adla upp dem eller vad de ska göra, om de gör det har de nog en chans att hålla sig kvar men tror ni åker ur top 10
7 -ST- 68.643 69.517 26 2.674 31 2.242
Min egna stam så lämnar denna utan kommentar.
8 LEG 62.155 66.925 30 2.231 33 2.028
Ligger till stor del runt Swing, frågan är om ni är tillräckligt bra för att inte bli uppadlade?
9 Leka? 60.138 64.069 29 2.209 32 2.002
Ligger lite halvtaskigt geografiskt (Väldigt centralt intryckta mellan andra stammar), kan gå men tvivlar på det
10 RCS-2 60.034 66.901 30 2.230 31 2.158
Akademistam till RCS, ni ligger tyvärr på tok för tätt för att det ska gå, tyvärr.

Överlag måste jag säga att det ser väldigt intressant ut, ingen har dragit ifrån än och även om Swing som största aspirant till att göra så, skulle göra det, så skulle det ändå vara vidöppet pga deras geografiska läge.
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1 Swing 208.579 220.628 29 7.608 61 3.617

Mycket bra spelare, men också en bra del 'dåliga' spelare har jag börjat inse. Kvalitén är väl kanske inte vad den har varit på svenska världar längre. Tror hursomhelst att de kommer gå långt då de har Sir hero som ledare & killen kan prata. Allianser lite överallt skulle ja tippa på & de är tillräckligt bra för att ta hem världen, utan tvekan. Är nog bättre på starterna än late game iaf

2 FIN 177.513 184.225 28 6.579 62 2.971

För mig ett okänt gäng med spelare, skrattade åt dem i skypen men då fick ja mothugg & folk påstod de skulle vara riktigt bra. De kanske stämmer, men ja har inte sett någon utav dem spela förr (Vi har nog aldrig möts i nån värld) Så ni är lite utav ett mysterium. Hörde dock att solomon skulle vara en ruskigt bra lirare & de är väl va som får mig och lyssna, alltid trevligt och tävla om rank 1 platsen. Tippar nog att de är bättre mid/late än starter, blir intressant och se vad som sker med Swing & Fin i framtiden. Kan nog bli ett långdraget krig ifall de skulle ske.

3 ELight 163.294 176.494 30 5.883 53 3.330

Man får leta länge för och hitta en bättre stam... Nä skämt osido, de är min egna så väljer och inte kommentera.

4 WM 130.913 130.913 20 6.546 39 3.357

Pain 2.0 hörde ja att det skulle vara. Kommer nog få problem med FIN / Swing för eller senare, frågan är väl om de inser vilken av de 3 stammarna som är det riktiga hotet. Tight samarbete med FIN leder nog till kontinent dominans med dem, vilket kan bli mycket lyckat eller bli värsta failen. Återstår och se.

5 -ST- 120.393 124.107 28 4.432 46 2.698

Finns nog inte en bättre stam late game än ST, med deras diplomati så är de nästintill ostoppbara, vare sig man vill eller ej. Hero är ingenting mot va Cribba är rent diplomatiskt, här har han sin verkliga match. Men ja tror nog också att de kan fina varandra och planera världsherravälde tillsammans, skulle inte förvåna mig. De stammar som befinner sig i ST's kontinent är redan dömda till förlust på förhand, det finns INGET de kan göra. Mycket bra late game spelare, kommer bli en riktig utmaning & deras styrkor kommer säkerligen härja i fler kontinenter än K54.

6 RCS 115.607 123.963 30 4.132 43 2.883

Finns nog inte värre ställen och befinna sig på än vad dessa har. Krig mot norr & ST som växer söder om dem, gäller och ... Nä, tyvärr alltså men de är nog Game over :/

7 VS.1 106.378 115.850 30 3.862 44 2.633

Största familjestammen i v23 om ja minns rätt (?) Ligger väl också i krig, så de återstår väl och se ifall de skapar något namn åt sig eller om de bara går upp i rök.

8 LEG 95.751 99.265 29 3.423 37 2.683

*Tihi* Nästan lika dålig placering som RCS har, de är nog GG för er alltså. Swing kommer inte vara nådiga mot er när de har byggt upp sina tåg och offbyar :/ Är nog tyvärr försent att agera för er.

9 :-TF-: 82.396 87.244 30 2.908 35 2.493

Ligger bakom FIN, kanske kan fungera om deras diplomat är erfaren och vet hur man ska lägga orden.

10 TSD 80.303 86.851 29 2.995 33 2.632

Jadu, Swing's norra del lär frossa på er speciellt med adelskåta sneeky sneeky som befinner sig i er närhet. Det är väl endast en fråga om när ni går under, om ni inte agerar. Tror dock ni har en jobbig sits :/
 

DeletedUser

Guest
Ska väl inte påstå att jag har jättekoll. Men då ingen annan anmäler sig till tjänstgöring så kan jag väl ställa upp.


1 Swing
Har idag ett ganska stort försprång. Inte så konstigt med att de sitter på överlägset mest offtrupper på världen. Ledningen verkar också vara stabil, det ska bli spännande att se om Elight kan röra till det på andra sätt än genom att vägga trupper, vill se lite mer action från båda sidor i kriget. Swing har förövrigt varit favorittippade länge, vilket inte heller det är konstigt.

2 FIN
Köttar också på ganska bra på sin del av världen. Ska bli spännande att se vad det blir av FIN om de sköter sina kort rätt. Finns ett par fina spelare i stammen och tyst och försiktigt smyger de fram helt enkelt.

3 ELight
Är tillsammans med Swing en av de mest omtalade stammarna här på forumet. Dock inte konstigt med tanke på att Henke vakar som en uggla över nya inlägg som han kan relatera med sitt kära Elight. Bortsett från det så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Rykterna säger att de sitter allierade med A-team för att kunna besegra Swing. Tror tyvärr att det kan krävas fler allianser än så, även om kriget änsålänge går bra för er.

4 WM
Gamla PaiN, själv står jag fortfarande frågande till varför gamla PaiN löstes upp. Det känns som att förklaringen "för att få in nytt blod i stammen" inte riktigt stämmer helt och hållet. Hur som helst så har de här gubbarna och gummorna visat att de är riktigt duktiga starters och krigare. Jag hoppas att det håller i sig och att det nya blodet ger det resultat ni letar efter.

5 -ST-
Tror att -ST- är en av de mest underskattade medlemmarna i dagens läge. En riktig underdog helt enkelt. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte på er i början, nu sitter jag mest och väntar på när rycket kommer.

6 RCS
Är i stort sett emot stammar som har systerstammar. Åtminstone såhär tidigt in i spelet. Men hur som helst så har ni visat att ni vet hur man tar stryk och hur man slår tillbaka. Tror tyvärr inte att ni orkar med det hela i det långa loppet.

7 VS.1
Som jag skrev om RCS så är jag inte riktigt förtjust i stammar som har systerstammar. Jag har inte heller sett så mycket aktivitet från er i kriget med Elight. Men å andra sidan, Swing borde inte ha valt ut er som sin allians för inte. Några skills måste ni ha.

8 -=BK=-
Har faktiskt inte koll på alls. Dock tycker jag att de ligger lite efter i OB, känns som att ni är Top 10's joker som på något vis har glidit in på ett bananskal då motståndet inte har hittat er ännu. Men vem vet, ni kan förvåna. Jag hoppas att ni motbevisar mig i framtiden.

9 :-TF-:
Redan i början förutsåg många att ni skulle glida ner från top 10. Jag tror dock att många är förvånade över hur länge ni har klarat er. Tyvärr tror jag att ni kommer att fortsätta falla i takt med att stammarna på sämre placeringar krigar sig uppåt.

10 PEST
Ytterligare en stam jag har väldigt dålig koll på. Ett namn eller två som jag möjligen kan känna igen, men ingen som har gjort några stordåd. OBn talar för sig själv, tror tyvärr inte att de kommer att göra sig minnesvärda på top 10.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Gammelfarfar tror du blandade ihop VS.1 med VS :) Men det spelar ingen större roll, är ju kul att folk vågar bidra med lite kommentarer kring toppstammarna även om man har lite fel ibland, har vi inte några fler som skulle vilja våga sig på lite kommentarer om toppstammarna?
 

DeletedUser

Guest
Har väll inte världens inside acses på alla stammarna, men ja kör på ändå! ^^

1. Swingers (Swing)

Har gjort sig förtjänta av sin förstaplats, sitter inte och mesar och shit, högst oba, hög obf också. Bra spelare som är kapabla till att gå hela vägen. Kommer vara med länge, om inte FIN och WM sätter stopp för dem.

2 INFINITY (FIN)

Har övertygat på mig änsåläge, känner igen få spelare och ser vissa med dåliga utmärkelser mm. Dock verkar dem bli starkare och starkare med tiden. Ligger lite tight enligt mig, har redan blivit problem. Även stor barbaradling i denna stam vilket ogillas skarpt.

3 War Monkeys (WM)

Skitdåliga, kommer dö inom snar framtid.

Skämt åsido, min egna stam så jag gör som andra och säger inget! :)

4. Eyelight (Elight)

Har hållit sig uppe i toppen tack vare några få enstaka spelare, för ojämnt när det gäller kvaliten på spelarna. Tror inte denna stammen har det som krävs, finns bra spelare men inte så det räcker, dessutom har Henke The Man slutat. :)

5. Svensk Tiger (-ST2-)

Har ingen jättebra koll på denna stam. Men vad man kan se utifrån ser det väldigt lovande ut, med spelare som Sixten99, mars och cribba kan dem gå långt. Väldigt fin OB-A också!

6. THORENS VÄRME o RÖRSERVICE AB (RCS)

Absolut den stammen på topp 10 med bäst humor!

Har övertygat på mig, har länge vart full stam och haft en systerstam, vilket inte är lovande av tidigare rutiner, men ni har brutit mönstret lite och har lyckats hålla sig kvar i toppen, har fin OB-A och några namn som man känner igen! Ligger lite dåligt till dock...

7. SARAH

Nejnej, dåligt placerade på kartan, "begränsad" rekrytering med 30 medemmar och en ledare med bronsplundrare. Säger det mesta, byebye...

8. The Fortress ( :-TF-: )

Ligger dåligt till på kartan, kommer bli slaktade av FIN eller WM så småningom, är väll helt okej i övrigt, i nuläget finns det väll ingen stam som förtjänar att gå om dem, men kommer som sagt dö ut så småningom.

9. VIKINGS (VS.1)

Nejnejnej... TRE systerstammar?! Ni hade hög rank för några veckor sedan, men det var redan då ganska tydligt att ni skulle falla. Fast i mitten av världen, inga kända spelare, och kommer bli nermojjade så småningom!

10. Bergakungen ( -=BK=- )

Ajaj, tycker synd om denna stammen som ligger skitdåligt till. Kommer bli totalt överkörda av WM och Swing.
Finns några riktigt bra spelare i denna stammen. Dem har växt i rankingen den senaste tiden, men kommer tyvärr inte kunna stå emot och växa så mycket längre till, pga deras placering på kartan!


Skrev inte såmånga rader om stammarna :/ Kanske får påhopp av vissa för att ja har mina facts wrong, men aja, fått sagt det ja ville!
 

DeletedUser

Guest
Har väll inte världens inside acses på alla stammarna, men ja kör på ändå! ^^

6. THORENS VÄRME o RÖRSERVICE AB (RCS)

Absolut den stammen på topp 10 med bäst humor!

Har övertygat på mig, har länge vart full stam och haft en systerstam, vilket inte är lovande av tidigare rutiner, men ni har brutit mönstret lite och har lyckats hålla sig kvar i toppen, har fin OB-A och några namn som man känner igen! Ligger lite dåligt till dock...

Jaha så WM har Allians med RCS ^^ Intressant!
 

DeletedUser

Guest
På begäran av flera spelare så sätter jag väl ut en liten lista här då...

********************************************************************************

1 - Swing

Min egna stam. Ligger utspridda på v23-kartan och kan innebära både bra och dåligt för stammen. Mycket krigisk stam om man tittar på OB-ranken som vi leder med nästan 1 Mille-tot. Frågan är om denna spelar-trojka kan ropa hem denna värld eller om antalet motståndare kommer bli oss överväldiga till slut :sneaky:

Ledning: Passar på denna då jag är en av dem. Men anser nog denna ledning vara rutinerad...

********************************************************************************

2 - FIN

Ligger väldigt fint i K45 och har med några riktigt fina värvningar (*stark* , Trondersopp osv) skaffat sig ett bra slagläge på V23. Troligen den stam med bästa läget på kartan förutom att de ligger mixat med WM, som de enligt rykten är allierade med... Dock så vet ju alla att den fina "utopin" inte kan vara länge om någon av de två stammarna vill vinna världen... Frågan är vem av Buckingham (diplomat i FIN) och Karl-Alfred (Diplomat i WM) som kommer fixa sig rätt utgångsläge först... FIN kommer dock stänga K45 först är min gissning...

Ledning: Mycket rutinerad ledning. Buckingham är alltid en trevlig prick att snacka med, även om samtalsämnet kan vara hätskt... :)

********************************************************************************

3 - WM

Bra stam med ett "hett" läge på kartan. Man kan vrida och vända på detta 10000 gånger om, men jag anser nog att WM först och främst har ett tufft läge där de ligger... Tittar på man på deras OBF så inser man att denna stam "ligger lågt" och håller sig vän med de flesta i deras område som är K45 & K55... Eller så är de så vassa att de som WM gått på har krossats direkt av deras krigs-apor :D Till trots av detta betyg som kanske låter väldigt negativt så tror jag på denna stam framgent... Med smarta drag och några svek längre fram så kan de lyckas...

Ledning: Lite spridda skurar... Rutin på hela gänget?

********************************************************************************

4 - ELight

Ja jösses. Vad ska man säga om dessa. Alla har nog inte missat att vi Swingare är några fans av denna stam. Men jag ska försöka vara liiiiite neutral (om det ens går). Det positiva är ju att de har Nico såklart. Om han vill lägga energi här så kan det bli bra med hans driv. Har ju varit lättlurade när de gick på noob-finten från Swing att starta krig så era mindre rutinerade skulle bygga deff och stanna i tillväxt... Mission accomplished Pampers :) Sen att ni sedan anpassar er och adlar varann är ju nästan bland det löjligaste jag sett sen min start på tw... För övrigt ligger dessa väldigt illa på kartan och jag tror inte på dem alls och det säger jag inte bara för att våran relation är ansträngd!

Rykte: Henke (Teh Gow) spelar på Skiprx ^^ höhö

Ledning: Obefintlig!

********************************************************************************

5 - -ST2-

Ligger i bakvattnet och myser gött :) Tror denna stam kommer att fullkomligt explodera så småningom! Har bra läge på kartan... Har bra spelarmaterial... Ligger i myskontinenten k54... Många fördelar för dessa och en klok ledning kan komma att göra dessa till mycket fina kandidater till titeln senare... Men men men... Dags för lite kriga snart? Sim-City tar er ingenstans ^^ För övrigt så gillade jag den fina värvningen av Bird-Machine mitt i brinnande krig mellan Leka? & RCS-stammarna... En risk som tydligen inte gav er någon ilska från varken Leka? eller RCS...

Ledning: Störst rutin av alla på V23.

********************************************************************************

Väljer att bara rata topp-5 då det finns mycket annat i livet som lockar ;)
 
Topp