Top 10 stammar

Sailor Jerry

New Member
Reaktionspoäng
0
4.RcD : ingen ide säga nåt här, verkar inte ens de kör seriöst.

Då detta är min stam måste jag säga att du borde titta i statsen och se vad för typ av motstånd vi ger våra 20milj större motståndare för att inte köra seriöst.

Försvars ställning, JA.
Men i RcD kämpar det många tappra soldater som inte viker sig trots dessa mörka tider och deras hjältemod skall icke trivialiseras.

//Prinsessanavburundi
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

sry ni verkar köra lite seriöst.. inte alla spelare men jag hüller med dig att ni försvarar era byar ganska bra och für bra OBF
 

DeletedUser

Guest
1. STING

OB: Er Ob ser mycket fin ut, rank 1 i OBA och rank 4 i OBD. Har varit med sen start och manglat på utan uppehåll, precis som en rank ett stam ska ha gjort.

Plus: Sammanhållning inom stammen måste vara ert största plus, många medlemmar som (om jag förstått rätt) verkar tycka om att hänga i forumet. Även om inte hela stammen består av de absolut vassaste lirarna så håller ni ett högt medelvärde på kvalitén trots 43 medlemmar.

Minus: 43 medlemmar, klarar ni att hålla koll på alla? Och framför allt, klarar ni att hålla koll på alla vid ett krig?
Många medelstora stammar runt er, ni ligger efter med ogräsrensningen. Er ob visar att ni jobbar på det, men ni borde ändå lägga i en högre växel.

Kommentar: Varit med från start, skön stam och mestadels sköna lirare. Måste även säga något om er merg, kan det varit så att ni kände att ni sackade efter ICU och ville visa att ni också ville slåss om topplaceringen?

Nyckelspelare: Bersky, Coramoor, Bunnystyle och Nerös.

2. ICU

OB: rank 2 i OBA, 13 mille efter STING. Tycker ni borde hålla förstaplatsen här med tanke på vilka offensiva förmågor som finns i er stam. OBD rank 8.

Plus: Lågt medlemsantal, mycket co-spelande, helt klart den stam med de intressantaste spelarna.

Minus: Hittar inget självklart minus här, men om jag ska säga något så får det bli sammanhållningen. Mycket skype snack, lite forums snack. Har ni koll så ingen står tyst utanför?

Kommentar: Många års erfarenhet finns hos dessa spelare, en stam som gömmer några av .ses vassaste. Även ICU är en stam som lyckats hålla sig med från start.
I stort sett felfritt skött diplomati hittills, det är därför ni lyckats så bra som ni gjort.

Nyckelspelare: Syster Jane, Akutmottagning, O.C.D. och JockDeRock

3. Locos

OB: rank 4 i OBA, långt efter de två toppstammarna men tycker det är godkänt ändå. Rank 29 i OBD, tycker ni om att mysa?

Plus: Er ledning är er största fördel, det finns en del erfarenhet där tror jag och några gubbar som kan snacka.

Minus: Er possition, men skulle lika gärna kunna placera den här punkten på plussidan. Beror helt på hur ni sköter er diplomati.

Kommentar: Har egentligen inte så mycket att säga om er, de jag har haft kontakt med gillar jag skarpt. Även ett lågt medlemsantal här, vilket helt klart går hem hos mig.

Nyckelspelare: Eksit och Ninja Leffe. Resten beror på vilken front ni får.

4. D.V.

OB: 9:a i OBA, 10:a i OBD, njaaa jag hade nog hoppats se en stam rankad fyra vara lite bättre på den här punkten.

Plus: Ni har en gris på er stambild, that I like.

Minus: Er possition. Där ni är nu är ni helt ensamna med sting, have fun! 45 medlemmar i den här stammen, vad är allt det om?

Kommentar: Som sagt ligger ni helt ensamna i nordöst med sting, så jag ljuger inte när jag säger att ert öde ligger i deras händer. Hittills bara ett fåtal adlingar mellan stammarna, så det återstår att se vad som händer på den fronten.

Nyckelspelare: Av era 45 medlemmar känner jag bara igen ett nick, och han har bara en by så lyfter inte fram någon här.

5. HOH

OB: rank 5 i OBA, rank 1 i OBD. Riktigt snyggt, kul att se att det finns lite OBA trots att så många lirar deff.

Plus: Sega lirare som verkar ställa upp för varandra så gott det går, sen även ett relativt lågt medlemsantal.

Minus: Er ledning, sen funkerar inte komunikationen som den borde göra.

Kommentar: Ledningen måste börja ta tag i saker och blåsa liv i stammen, annars kommer ni snart vara borta. Kul att se att ni står upp emot sting så som ni gjort hittills, men tror tyvärr att er tid snart är ute. Medlemmar lämnar, blir avlägsnade eller adlas, I'm counting you guys down.

Nyckelspelare: Pitbull11 och lundborg

6. RcD

OB: rank 3 i OBA och rank 2 i OBD, snyggt jobbat!

Plus: Sega lirare som vägrar dö. Den stam på topp 10 som har lägst medlemsantal, vilket gillas skarpt.

Minus: Er possition, kan ju inte precis säga att ni har drömfronten emot sting.

Kommentar: Jag gillar er, härligt att se att ni fortfarande är kvar och att ni fortfarande kör offensivt(wallhall t.ex.). Känner igen ett par namn här och det finns en hel del erfarenhet.

Nyckelspelare: Svårt att välja ut någon, men får väll köra på prinsessanavburundi, swampbob och kneten då det är där sting nu pressar hårdast.

7. SD

OB: Rank 11 i OBA och rank 20 i OBD. Ni lyckas inte imponera på någon på det här forumet med det, men vi får ju inte heller glömma att ni är en rätt så ny stam så ska inte lägga för mycket fokus på det.

Plus: Er relation till RcD och HOH.

Minus: Högt medlemsantal, och att ingen av er verkar ha insett hur grymt mycket stavfel som finns på er beskrivning. Stammen styrs antingen av tolvåringar, eller ett gäng dyslektiker eller några goa gubbar som spelar resten av oss ett spratt:)

Kommentar: Vet egentligen inget om er, men en hel del barbaradlingar (vilket ni iofs. inte är ensamma om). Får se om ni faller byte till sting eller too eller om ni lyckas hålla er kvar till slutet.

Nyckelspelare: Mugin och Wraith Lord Todd

8. HDC

OB: Rank 6 i OBA, rank 7 i OBD. Ser i mina ögon rätt bra ut.

Plus: Ehm, pass?

Minus: Ert läge.

Kommentar: Jag gillar er, kul att se att småstammar har stake nog att planera offensiver mot toppstammarna! Även om det inte gick så bra med det så har ni fortfarande min respekt. Ert öde ligger i ICUs händer, upp till dom att avgöra om ni försvinner nu eller om 3 månader.

Nyckelspelare: ---

9. TOO

OB: 12:a i OBA, rankade 15 i OBD. Bättre borde ni kunna!

Plus: Er ledning, här finns erfarenhet. Men ert största plus är er possition, ni är utspridda men ni ligger på rätt ställe.

Minus: Hittar egentligen inget jag vill ta upp här, så tänker ge ferret en pik för att hon alltid döper sina stammar till samma sak. Samma namn, samma beskrivning och samma bild(?). I'm sick of it, ge oss något nytt ferret;)

Kommentar: Ni ska tacka sting för varenda by ni adlar. Medans dom hamrar på emot SD, RcD och HOH så tar ni den lätta vägen och adlar på bakifrån vilket även er OB visar. Effektivt helt klart! Om inte sting av någon anledning sätter upp en iap med RcD & co eller att dessa tre stammar får övertaget på sin front så kommer ni vara kvar länge.

Nyckelspelare: Ferret The Queen

10. Kaffe

OB: Rankade 21 i OBA, 33 i OBD. Att 38 enskillda spelare har högre OB än er säger väll sig själv.

Plus: RcD, HOH och SD är upptagna med annat.

Minus: 45 medlemmar. Första gången dessa spelar? Kanske, den här texten som finns att finna på deras profil får det att låta som det iaf "Skriv en seriös inbjudan och skicka till luminor eller bengtpoppe . OBS: Inga stamhoppare!"

Kommentar: Mycket barbadling. Men tror ändå ni kommer vara kvar ett tag så länge ni inte får slut på barbs att adla eller faller ihop av någon intern anledning. TOO kommer bli ert största hot.

Nyckelspelare: ---
 
Reaktionspoäng
0
Men uppwall, det är väl bra med samma namn? TOO på vanliga världarna och Back på classic :) Då vet ni ju vart ni har mig någonstans :)

Annars tackar jag för de snälla orden om min stam, men vi har helt klart andra nyckelspelare än mig där :)
 

makinbacon.se

New Member
Reaktionspoäng
0
av en massa anledningar, den storsta dock att jag ledsnade pa att styra den samling idioter som vi lyckats sammla under samma tak!
Citerat av Kaffes f.d ledare.
 

morad aka KurdN

New Member
Reaktionspoäng
0
ICU: 10/10 Jaha vad finns det att säga? rank ett, ligger nästan 30miljoner före STING...
STING: 7/10 De lever fortfarande samt ligger 1 i OBF, hade väll legat mycket bättre till om Coramor inte förråt stammen.
Locos: min egen stam ;)
-dbd-: 5/10 Verkar hålla emot ICU vilket är bra däremot är jag kritiskt till det höga medlemsantalet.
DV: No idea, inte hört mycket från deras sida, antar att STING är för upptagen med ICU för att bry sig om stammen i norr.
Resten är inte värt att nämna ;)
 
Topp