top 10 stammar

DeletedUser

Guest
Vi har tydligen även glömt detta


1 AIE 6.277
2 SSBB 5.163
3 LND 4.761
4 Come 4.700
5 VIK 4.207
6 ~BK~ 4.065
7 BB 4.016
8 NARR 3.843
9 PoiPan 3.732
10 Rebell 3.652
 

DeletedUser

Guest
Har inget att göra så här kommer en lista iallfall..

1 AIE 6.277 känner igen några av er och ni fick en riktigt bra start, tror på er ni kommer bli farliga.
2 SSBB 5.163 Världelösa...
3 LND 4.761 känner inte igen en enda faktis men går på magkänsla och tror att ni kommer falla.
4 Come 4.700 bra spelare kommer hålla hela vägen om dem bara har orken
5 VIK 4.207 se nr.3
6 ~BK~ 4.065 preemade stam, får se hur det går. men tror ni inte allas blir för långvarliga här.
7 BB 4.016 4st spelare i stammen och alla värkar kunna spela. ni kommer bli farliga :thinking:
8 NARR 3.843 random noobs?
9 PoiPan 3.732 känner igen några av era nicks från forumet det är det enda. låt se om ni kan spela-
10 Rebell 3.652 vi fick krigsförklaring av er första dan när nybörjarskyddet försavan? sen kom inte inc från er? vad hände?

kort lista men orkar inte skriva mer.

Mvh MEGA MAN
 

DeletedUser

Guest
1.Come -Överlägsna, har tagit in en på cirka 70 poäng :confused:
2.BB -Ingen aning, fejknickas ? kommer nog ligga på top 10 ett tag.
3.SSBB -Fejknicks här med, ni värkar veta vad ni håller på med.
4.~BK~ -Min stam.
5.LND -Resten neråt vet jag inget om, känner igen ett namn värkar gå lite segt.
6.VIK
7.AL
8.F4
9.Rebell
10.T-G-T

Vart en dåligt lista men, har inte mer att säga just nu :p
 

DeletedUser

Guest
1.Come - Helt ok, ni kommer vara kvar i top 5 ett längre tag.
2.BB - inte hört mycke från er, men om jag har fått rätt medlemslistan kan ni vara kvar däruppe ett tag.
3.SSBB - som MEGA sa, helt jävla värdelösa!
4.~BK~ - sämre än de jag trodde, kan bli kämpigt o hålla kvar platsen.
5.LND - har rätt så bra OB jämfört med poängen, men vem vet.
6.VIK - verkar halvt p12'iga efter att ha snackat med några av dem, men som sagt, vem vet?
7.AL - Ingen aning
8.Rebell - Fick en krigsförklaring från er tillsammans med F4 och pokemonsen dagen då noobskyddet gick bort, men sett något från er en dess
9.T-G-T Se 7an
F4 - Se 8an
 

DeletedUser

Guest
1. Come - en veldig fin stame, og hvis jeg føler deres ledere hadde rett, er han omgitt av gode spillere.
2. BB - To av de tre beste spillerne er her, spørsmålet her er om den holder godt poeng hele veien.
3. SSBB - vi er noobs og ikke noe å stole på.
4. ~BK~ - veldig lyd fra en liten workshop
5. LND - Jeg håper du ikke ser deg som en legende for alvor
 

SpankMebaby

New Member
Reaktionspoäng
0
1. Come - Bästa stammen just nu både poäng mässigt och Ob. Bra jobbat av ossss ;$
2. SSBB - Kaptenernas stam, samt jenny skavlan. Vi får se vad ni kan åstadkomma. 5;a på ob.. kan ni bättre?
3. BB - näst bästa stammen för tillfället, 2;a på ob. Bra jobbat (Y).
4. ~BK~ - Burrrger kings. Bättre än förväntat. Fortsätt så :)
5. LND - Kommer inte stanna här länge...
6. PersIa - 1 bra spelare poängmässigt, dock duger han inte i krig, vilket inte Geeki heller gör. Som vi såg när *janne långben adlade han på v15. Alltså blir dessa inte heller kvar särskilt länge.
7. AL - Kommer inte hålla länge, finns 2 namn man känner igen, Wilff från dGröna på v14, sen svettgunnar. Kommer troligen tappa i ranken också..
8. VIK - Kännner inte igen någon... bevisa att ni hör hemma i toppen?
9. T-G-T - Limpona som är eran stjärna i ljuset. Minns dig ifrån v11, ibland frukterna. Isåfall denna spelaren som kan rädda kvar er här.
10. TBA - Kommer väl falla.. ni får bevisa annat.
 

DeletedUser

Guest
Okej, jag har rensat tråden på de senaste posterna som var.. ja, ni vet själva. Back on topic, please, fler listor, mindre babbel! :)
 
Reaktionspoäng
0
1 PH 40.271 Flera ur gamla come dyker här upp under annat namn och ett par nya namn med. Får se omdet kan fungera bättre efter ett namnbyte.

2 SSBB 32.565 snart 1 om mina misstankar håller i sig.

3 PersIa 27.631 Fler familjestammar än vad man kan hålla räkningen på. Sätter inte stor tilltro till sådana stammar. Men vem vet, ni kanske kan överraska.

4 ~BK~ 20.620 Känner igen ett par av er. Och tror ni kommer stanna kvar på top 10 i alla fall.

5 LND 19.926 Familjestam till PersIa. Samma svar här.

6 TBA 19.725 Systerstam med TRA. Hmm, jag har svårt att tro på alla dessa syster och familjestammar och akdemi stammar faktiskt.

7 T-G-T 19.268 Familjestam till PersIa. Så säger samma här.

8 VIK 18.361 Familjestam till PersIa, så samma svar här.

9 Back 16.887 Min stam så jag backar i att säga något om denna mer än att mina pöjkar är suveräna.:)

10 CR 15.895 Känner igen en del namn och tyvärr inte positivt spelarmässigt. Så jag tror inte dessa kommer stanna kvar länge här om det inte är så att de döljer sig några riktigt bra bland de få jag inte känner igen.
 

DeletedUser

Guest
1SSBB meddlemar 9 en mindre än man kan ha, frågan är om ni försöker rekrytera pois1don för att fylla luckan.
är en bra stam som äger sin del av kartan. fejknick är det här:awsm: leder överlägset i poäng och har högst genomsnitt överlägset mest oba.
2T-G-T meddlemar10 som dom flesta
den omtalade pois1dons stam. är med i familj med persIa verkar planera gangband för att skydda pois1don. har bra genomsnitt. dålig oba
3back meddlemar 10 alla bra. enligt ryktena så hade kevalainen problem i början
bra spelare och bra ledare. kan gå långt om pois1don inte tar och vinner världen direkt. bra genomsnitt här fin oba här
orkade bara göra en topp tre:p
 
Topp