Top 10 Stammar - Med kommentarer

DeletedUser

Guest
Då detta är första gången på evigheter jag tittar in här (mer än ett par löst skrivna inlägg) så kommer jag enbart kommentera dom få stammar jag känner till.

1 TYT - Trist slut på en underbar saga vid namn DSA, säker segrare som vinnare av världen. Är väl egentligen endast en tidsfråga innan resten ger upp och gömmer sig.
2 PaRa - Ingen aning.
3 LEAGUE - Ingen aning.
4 -s- - Ingen aning.
5 TNW - Ingen aning.
6 Ants - Har åtminstone en bra spelare, som brukar få sina viljor igenom :D Kan bara hoppas att stammen lystnar till denna!
7 SAH - Ingen aning.
8 Snakes - Ingen aning.
9 snövit Ingen aning.
10 SoA - Ingen aning.

Konstigt, Svinis att du inte känner några i Snakes. ;)
 

DeletedUser

Guest
Många ser v12 som avgjord, men dit är det långt. TYT kommer behöva minst 70% av de aktiva byarna, så det är en massa byar som ska tas till för TYT och då får det inte det bli mer aktiva byar. Många stammar har det jobbigt, men verkar inte vara extremt överhängade. Så vi ses om ett år då jag gör nästa bedömning. ;)


1 TYT - Tuffar på. Väldigt lång väg kvar till världsherraväldet. Värsta motståndare är nog tålamodet och spelarnas egna lojalitet.
2 PaRa - Fina mergar som kommer ge utdelning vad det lider.
3 LEAGUE - Vet inte så mycket om dem, mer än att jag tror de valde fel väg. Kan bli hängande utan nån som helst betydelse i slutändan.
4 -s- - Fått mycket stryk av TYT, men ger sig inte för det.
5 TNW - Sverige i miniatyr på v12. Hävdar sin neutralitet.
6 Ants - Utbrytare från oss i Snakes. Ingen kommentar.
7 SAH - Grannen som gör det dom kan.
8 Snakes - Egna stammen. Tagit nya tag och framtiden ser riktigt kul ut.
9 snövit- Stånkar på som alla andra.
10 DoB - Erfaren ledning och erfarna spelare.
 

DeletedUser

Guest
Vart dött här ett tag, så nu får gossarna ta tag i detta igen ;)

1 TYT
2 TNW
3 LEAGUE
4 Snakes
5 SAH
6 Druids
7 ~DB~
8 ~ Y ~
9 TNW-A
10 JT
 

DeletedUser

Guest
Vart dött här ett tag, så nu får gossarna ta tag i detta igen ;)

1 TYT
2 TNW
3 LEAGUE
4 Snakes
5 SAH
6 Druids
7 ~DB~
8 ~ Y ~
9 TNW-A
10 JT

1 TYT största stammen, dödar federation, kommer förmoidligen vinna världen om inte något oväntat händer
2 TNW krigar med SAH vilket federation satt sig emot.
3 LEAGUE gick tillslut med på sidan mot TYT och jag hoppas dom inte dör allt för snabbt
4 Snakes med i federation men den ända som kämpar tycker jag är spiderweeb som ryktas sitta kö åt immer i SAH och attackera TNW
5 SAH går under mot TNW för dom tog in flyktingar.
6 Druids starka i söder men med i federation och TYT adlar på mot dom
7 ~DB~ vet inte.
8 ~ Y ~ vet inte riktigt men dom är nya?
9 TNW-A en stam med poitiensiella ledare och spelare.
10 JThyllar TYT spelare?
 

DeletedUser

Guest
1 TYT största stammen, dödar federation, kommer förmoidligen vinna världen om inte något oväntat händer
2 TNW krigar med SAH vilket federation satt sig emot.
3 LEAGUE gick tillslut med på sidan mot TYT och jag hoppas dom inte dör allt för snabbt
4 Snakes med i federation men den ända som kämpar tycker jag är spiderweeb som ryktas sitta kö åt immer i SAH och attackera TNW
5 SAH går under mot TNW för dom tog in flyktingar.
6 Druids starka i söder men med i federation och TYT adlar på mot dom
7 ~DB~ vet inte.
8 ~ Y ~ vet inte riktigt men dom är nya?
9 TNW-A en stam med poitiensiella ledare och spelare.
10 JThyllar TYT spelare?

Allt du skrev är sant!
 

DeletedUser

Guest
1 TYT - Störst på världen, krigar mot T.F, går väldigt bra, växer i by-antal varje dag.
2 TNW - Egen stam, ingen kommentar
3 LEAGUE - Kan inte säga att dem är dåliga, men på kartan ser det ut som om det är väldigt stora mellanrum mellan era byar, många barbarbyar som hade kunnat användas som trupp-producerare till fronten. Med i T.F - kommer förlora fler och fler byar
4 Snakes -Väl samlade uppe i norr, med i T.F. Kommer nog också börja tappa fler byar
5 SAH - Plockar in flyktingar från AAK, startar krig mot TNW och förlorar 2 miljoner poäng på mindre än 2 månader. Det kommer bara att gå utför för SAH
6 Druids - Väl samlade nere i söder och står emot TYT rätt så bra, med i T.F. Kommer nog förlora byar tids nog
7 ~DB~ - Ligger uppe i nordöst, har ett par bra spelare (Poängmässigt) tror dock att dem blir förintade snart!
8 ~ Y ~ - 68 medlemmar och bara 2 miljoner poäng, försvinner snart från kartan
9 TNW-A - Akademistam till TNW. Ingen kommentar
10 JT - Stationerade i syd, en hyllningsstam till JackSteel i TYT, bra liten stam som stannar på Top10 ett tag till!
 

DeletedUser

Guest
1 TYT - Størst, knuser Federasjonen.
2 TNW - Mange gode spillere men også noen dårlige. Jeg vil påstå at TNW-A(akademi stammen) Ødelegger for å kvitte seg med de dårlige spillerne.
3 LEAGUE - En helt ok stamme, Kanskje for mange barbererbyer som blir adlet, Virker som at de flykter sør-øst fra TYT. er en del av federasjonen
4 Snakes - Ikke den beste stammen, Ikke dårlig leder da. MEN adler for mange barbererbyer under 1000 poeng. Med i Federasjonen
5 SAH - SAH vil nok forsvinner fort i 2011, alt pågrunn av at de tok in AAK flyktninger, Meget sikker på at TNW ikke hadde planer om å angripe SAH.
6 Druids - Er vel en helt ok stamme, Vet ganske lite om dem.
7 ~DB~ - Har noen gode spillere, men en del dårlige spillere.
8 ~ Y ~ - Kun vargyl som jeg ser er en god spiller, er vel som de fleste stammer: noen gode og noen dårlige spillere. Ligger Nord-øst, kan ende opp å kontrollere nord-øst delen av v12, Vinn eller forsvinn!
9 TNW-A - Akademi stammen til TNW, En stamme med mange dårlige spillere som ikke vokser så mye, lederne er gode da, Eneste jeg vet er erfaren er DanJ
10 JT - Stamme nede i sør, Vinn eller forsvinn!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 TYT - Størst, knuser Federasjonen.
2 TNW - Mange gode spillere men også noen dårlige. Jeg vil påstå at TNW-A(akademi stammen) Ødelegger for å kvitte seg med de dårlige spillerne. Også så ser det ut til at en leder kanskje slutter, Usikker på om dette er sant eller ikke men det jeg har hørt.
3 LEAGUE - En helt ok stamme, Kanskje for mange barbererbyer som blir adlet, Virker som at de flykter sør-øst fra TYT. er en del av federasjonen
4 Snakes - Ikke den beste stammen, Ikke dårlig leder da. MEN adler for mange barbererbyer under 1000 poeng. Med i Federasjonen
5 SAH - SAH vil nok forsvinner fort i 2011, alt pågrunn av at de tok in AAK flyktninger, Meget sikker på at TNW ikke hadde planer om å angripe SAH.
6 Druids - Er vel en helt ok stamme, Vet ganske lite om dem.
7 ~DB~ - Har noen gode spillere, men en del dårlige spillere.
8 ~ Y ~ - Kun vargyl som jeg ser er en god spiller, er vel som de fleste stammer: noen gode og noen dårlige spillere. Ligger Nord-øst, kan ende opp å kontrollere nord-øst delen av v12, Vinn eller forsvinn!
9 TNW-A - Akademi stammen til TNW, En stamme med mange dårlige spillere som ikke vokser så mye, lederne er gode da, Vær forsiktig med DanJ, han er en av de få jeg vet er erfaren Også kjent som SiTreX på tribalwars.net
10 JT - Stamme nede i sør, Vinn eller forsvinn!

King Perce OUT! :D
du är möjligtvis inte DANJ?
 

DeletedUser

Guest
1 TYT -- Ledande stammen, fegspel genom merg men fungerar iaf.
2 TNW -- Stammen en annan är med i så...
3 LEAGUE -- Vet ikke så mycket om er tyvärr
4 Snakes -- Mycket skit men all heder till AnakinS som är deras duktigaste spelare
5 SAH -- Den stammen som trodde dom skulle klara av oss. sorry immer det fungerade inte.
6 Druids -- Vet inte så mycket om er heller
7 ~DB~ -- ehh va???
8 ~ Y ~ -- vad gör ni här?
9 TNW-A -- akademin stammen.
10JT -- TYT lovers ;)
 

DeletedUser

Guest
1TYT jaja etta som vanligt men dom tågar på mot federationen men några av deras spelare blir visst utbyttade
2TNW jaja härär stammen som spelar med TYT och mot SAH men SAH är ganska så borta nu:)
3LEAGUE tog in spelare från ~s~ vilket gjorde tyt sura och dom börjde kriga med tyt. dom ligger även ganska dåligt till där nere ed bara TYT nära
4Snakes dålig stam med några bra spelare men som ändå adlar barbs som bara den ganska fult nu när dom påstår att dom krigar med TYT
5~DB~ går visst på en spelare i TNW tar även in flyktingar från SAH
6Druids jaja ni krigar mot TYT och sånt tar även SAH byar efter att TNW rensat domdålig stil
7~ Y ~ vadå? några spelare från gamla snövit men inte så många bra där
8TNW-A en bra stam med poitensiella spelare och grymma ledare speciellt SHIPP som är väldigt mogen och bra båda på att skriva diplomatiskt och att attackera
9JT hyllar en TYT spelare???? fjäsk??
10T Sny? var iallafall hyfsade i v13.
 

DeletedUser

Guest
TYT - Har goda förutsättningar att ta hem världen, om inte något oväntat inom stammen händer. Annars har de segern som i en liten ask.
TNW - Allierade med TYT, och kör på uppe i nordväst mot SAH som numera är borta... I princip.
LEAGUE - Det största hotet mot TYT, vilket inte säger så mycket då de förlorar byar och spelare för var dag som går, TYT verkar trycka på i den fronten.
Snakes - Ligger uppe i nord och adlar faktiskt byar av TYT, att adla inaktiva spelare är nog inte så svårt, men när kommer TYTs revenge?
~DB~ - Ännu en liten irriterande fiende för TYT uppe i nordöst, dock verkar dem ligga under hård press av nya krafter på TYT-konton i närheten.
Druids - Ligger nere i sydväst, verkar ligga ganska still på den fronten, dock så har det ryktas om att det snart kommer gå livat till där.
~ Y ~ - Har faktiskt inte en endast aning om vad detta är för lirare.
TNW-A - Akademi till TNW, och till skillnad från TIM-E så ser jag ingen potential här.
JT - Sant, hyllar en TYT-spelare, men jag tvivlar på att det kommer hålla dem levande ifall TYT får slut på fiender.
T S - Har faktiskt inte en endast aning om vad detta är för lirare.
 

DeletedUser

Guest
1 TYT som sagt ledarna behöver inte säga något här förutom att deras motståndare sprider rykten om dom
2 TNW min stam
3 Snakes jaja adlar barbarer och TNW härmade nu har det blivit adelskrockar... ajaj verkar dessutom rekryterat men TYT tar det lungt med dom
4 LEAGUE okej konstigt att snakes tagit deras plats. ligger i sydöst och krigar mot TYT går inte så bra
5 ~ Y ~ jaja ligger i nordöst kanske någon enstaka spelare i nord väst men nu har två TYT spelara förklarat krig mot dom och ~DB~ har stigit
6 TNW-A som sagt ser poitensiall har stigit
7 Druids ligger i sydväst kämpar på bra gillar dom trots allt sjunkit en poisition
8 JT fjäskar! men har stigit
9 ~DB~ sjunkit medans deras akademi gått upp! dom är konstiga och dåliga verkar ha mergat
10 ~DB-A~ se ovan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vi slutde ju föra dygnet.

1.TYT ledarna deras motståndare sprider falska rykten. men känns overkliga då träd inte kan gäspa
2.TNW min stam men tur att man inte bor i kiruna och måste kriga naken^^
3.Snakes mergade med DRUIDS natten mellan fredag och lördag och har nu gått och tagit tredje platsen. failar nog ändå. ormar ska vara listiga men precis som på "snakes on a plane2 så vinner människorna.
4.~ Y ~ mergade med ~ DB ~ och steg tyvär så kommer ni inte lyckas så bra tror jag. är det några drakar där?
5.TNW-A ser poitensiall som vanligt
6.LEAGUE sjunkit som en sten efter detta med TYT blir totalt slaktade. vilken liga spelar ni i?
7.JT vilken jack? finns många jack att heja på inte minst jack svensson kommer nog stiga snart
8.DTM de tre musketörerna. min systers barn ser på den tecknade versionen med kalle musse och långben och är ni som dom tre så ligger ni illa till. annars kommer ni nog stiga
9.~DB-A~ jaja dom "sämre" från ~DB~ fick gå med här uistället för ~ Y ~ kommer dö ut
10.EHH sluta mobba elvis för att han gillar elin! kommer sjunka
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1.TYT Spelar på , hört rykten om "bråk" i stammen. Vi får se vad som händer i framtiden.
2.TNW Min stam
3.Snakes Fin merg fast tror inte ni blir så farliga, men vi får se.
4.LEAGUE Händer inte så mycket, ska ni inte merga med någon stam med?
5.~ Y ~ Alla har visst börjat merga nu. Fast det här blir nog en stor fail.
6.TNW-A Syster stam till TNW, roliga spelare.
7.JT Mina grannar ;)
8.DTM Ni finns än, tror ni klarar er till slutet om ni forsätter.
9.~DB-A~ Vill inte ge en kommentar till er.
10.EHH Satsa på en ny värld...
 

DeletedUser

Guest
TYT - De tuffar på och oavsett vad många säger har de gjort sig förtjänsta av situationen de befinner sig i idag. Schyssta spelare, dock inte oslagbara.
TNW - Valde att ställa sig bredvid TYT istället för att ge sig in i kampen mot dem. Tog visserligen bort SAH men har i övrigt inte mycket att skryta över.
Snakes - Våra fränder i norr, fin merge med Druids och krigar på för sin överlevnad likt övriga federationen.
LEAGUE - Min egna stam, visserligen tappat spelare men framtiden får utvisa om vår ideologi representerad av kvalitet hellre än kvantitet lönar sig.
~Y~ - Väntad merge med ~DB~ och får se hur det lönar sig. Har kapacitet hos en del spelare och kan nog ställa till en viss oreda för våra kära DrLoveH och LemonLime. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tråden rensad från off topic inlägg, nu hoppas jag ni kan hålla er till Top 10 stammar, och kommentarer om dem!
 
Topp