Top 10 Stammar - Med kommentarer

DeletedUser

Guest
Förstår inte snacket om "faaiil för dålig oba blablbalbabla". Att jaga oba nu i starten tycker jag bara är jävligt dumt.. Man farmar inaktiva spelare och sen rensar man för att få farmer

1 XIII Random
2 NATO Förstår inte tänket... "vi rekryterar hela kontinenten så slipper vi farma!!"
3 United Random
4 » WiN oorganiserade och random
5 CW vet ej
6 JabbaW vet ej
7 F.A.G på min kontinent = farmer :)
8 Hades random
9 -F- random
10 Romani veette fan
 

DeletedUser

Guest
1 TMT
2 XIII
3 CW
4 United
5 JabbaW
6 » WiN
7 Hades
8 F.A.G
9 RAW!
10 -F-

Om ett par veckor kommer listan vara helt annorlunda.
Möjligen någon av dessa stammar är kvar på denna listan men inte många.
 

DeletedUser

Guest
1 TMT : fAIL SÅ DET SKRIKER OM DET
2 XIII :Hmm..
3 CW : kort sagt ... NEJ
4 United: Skämt?
5 JabbaW : (y)
6 » WiN : HAHA?
7 Hades: min stam ingen kommentar
8 F.A.G : herregud
9 RAW! : Rawr
10 -F- : F som i Fail!!!
 

DeletedUser

Guest
1. TMT Byter namn 24/7?
2. XIII Ob Rank 12, 56 spelare säger mycket
3. CW Gått bra för dom på andra världar, spännande
4. United Random
5. JabbaW Ob Rank 24 FAIL
6. >>WiN Min stam Ingen Kommentar
7. Hades FAIL
8. F.A.G Dålig Ledare, går aldrig
9. RAW! Känns Oseriös
10. DSA Starka, kommer gå riktigt bra


En kort sammanfattning av mig. TTT, DSA, Pirate och TRÄD är dom som kommer ligga i topp när adeln kommer!
 

DeletedUser

Guest
1 TMT : fAIL SÅ DET SKRIKER OM DET
2 XIII :Hmm..
3 CW : kort sagt ... NEJ
4 United: Skämt?
5 JabbaW : (y)
6 » WiN : HAHA?
7 Hades: min stam ingen kommentar
8 F.A.G : herregud
9 RAW! : Rawr
10 -F- : F som i Fail!!!
Ser jag fel eller hånar du alla stammar på listan förutom din egen (Hades), RAW! och XIII(som har 9 allianser och lagt upp DSA och en till mycket bra stam på sin fiendelista)? Att ens XIII är värd ett "Hmm.." är ju skrattretande.

Och är man med i Hades tycker jag inte man ska skrika ut att alla andra stammar är fail etc... det är ju bara löjligt.

EDIT: Du hånade inte JabbaW heller, men det kan jag ialf. förstå.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser jag fel eller hånar du alla stammar på listan förutom din egen (Hades), RAW! och XIII(som har 9 allianser och lagt upp DSA och en till mycket bra stam på sin fiendelista)? Att ens XIII är värd ett "Hmm.." är ju skrattretande.

Och är man med i Hades tycker jag inte man ska skrika ut att alla andra stammar är fail etc... det är ju bara löjligt.

EDIT: Du hånade inte JabbaW heller, men det kan jag ialf. förstå.

Tror JabbaW fick en tumme upp också! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jo jag såg det :) men det kan jag ialf förstå liite bättre än att XIII fick ett "Hmm.." :p

On Topic:

1 TMT 26.773 35.364 62 - Nej! Kommer sjunka.
2 XIII 25.894 32.167 56 - 9 allianser, 1 iap med TMT (fd NATO) och 2 fiender i form av DSA och TTT säger sig självt vart dom hamnar i framtiden. :eek:
3 United 24.591 32.335 64 - Nja! Ser ut som en P12a har gjort stambeskrivningen, men dom kanske överraskar? :cool:
4 CW 24.219 26.449 47 - Superbra, helt underbara <3
5 JabbaW 23.879 23.879 40 - Njaaeaeaeaa, kanske! Lagom antal medlemmar, ingen massinvite vilket brukar va bra.
6 » WiN 21.821 30.145 69 - Nja! Låg högt på OBA rankingen förut men har tappat mycket.
7 F.A.G 20.014 24.133 57 - Nej!
8 Hades 20.006 24.128 60 - Nej!
9 RAW! 18.951 23.483 65 - Nej!
10 DSA 18.892 18.892 27 - Ja! Lågt medlemsantal och så pass hög poäng + OBA. På v9 blev min stam sönderägda av denna stam, så jag vet vad dom går för :D
 
Senast redigerad av en moderator:

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag såg det :) men det kan jag ialf förstå liite bättre än att XIII fick ett "Hmm.." :p

On Topic:

1 TMT 26.773 35.364 62 - Nej! Kommer sjunka.
2 XIII 25.894 32.167 56 - 9 allianser, 1 iap med TMT (fd NATO) och 2 fiender i form av DSA och TTT säger sig självt vart dom hamnar i framtiden. :eek:
3 United 24.591 32.335 64 - Nja! Ser ut som en P12a har gjort stambeskrivningen, men dom kanske överraskar? :cool:
4 CW 24.219 26.449 47 - Superbra, helt underbara <3
5 JabbaW 23.879 23.879 40 - Njaaeaeaeaa, kanske! Lagom antal medlemmar, ingen massinvite vilket brukar va bra.
6 » WiN 21.821 30.145 69 - Nja! Låg högt på OBA rankingen förut men har tappat mycket.
7 F.A.G 20.014 24.133 57 - Nej!
8 Hades 20.006 24.128 60 - Nej!
9 RAW! 18.951 23.483 65 - Nej!
10 DSA 18.892 18.892 27 - Ja! Lågt medlemsantal och så pass hög poäng + OBA. På v9 blev min stam sönderägda av denna stam, så jag vet vad dom går för :D


Måste bara kommentera det där! :D

XIII gick med på att ge militärt stöd och kriga med de stammar vi vill att de ska kriga mot om vi blev deras IAP! Om vi däremot blev allians skulle de inte hjälpa oss militärt. Jag gillar deras ledare, en fin grabb det där. :awsm:

Verkar gillar blandade färger på kartan sin. :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att du och ditt storhetsvansinne är ännu roligare.
 

DeletedUser

Guest
1 TMT 26.773 35.364 62 - Ligger etta nuff said... kommer vinna hela världen! :awsm:
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker att du och ditt storhetsvansinne är ännu roligare.

Storhetsvansinne? Vilka är det som tror att de har rätt att attackera alla när de vill? :rolleyes:



10. DSA - må vara en mäktig stam och respekterad stam, men den går illa tillmötes med andra och kommer att falla på det. Jag vet inte exakta siffror, men DSA har anfallit många medlemmar i många stammar. Det är 6 stammar jag känner till som har DSA markerade som illröda på kartan sen finns det säkert fler.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
10. DSA - må vara en mäktig stam och respekterad stam, men den går illa tillmötes med andra och kommer att falla på det. Jag vet inte exakta siffror, men DSA har anfallit många medlemmar i många stammar. Det är 6 stammar jag känner till som har DSA markerade som illröda på kartan sen finns det säkert fler.

Jag tror DSA skakar av rädsla för alla massintives de vänt emot sig :D
 

heerman

Member
Reaktionspoäng
0
Storhetsvansinne? Vilka är det som tror att de har rätt att attackera alla när de vill? :rolleyes:



10. DSA - må vara en mäktig stam och respekterad stam, men den går illa tillmötes med andra och kommer att falla på det. Jag vet inte exakta siffror, men DSA har anfallit många medlemmar i många stammar. Det är 6 stammar jag känner till som har DSA markerade som illröda på kartan sen finns det säkert fler.

6 stammar säger du, ändå får jag inga anfall :&
 
Topp