Top 10 Stammar med kommentarer

DeletedUser

Guest
1 BooYaa: Ska ta sig an resten av världen nu men har i V11 aldrig vunnit något krig vare sig mot Älg, Otippat. Puppy, Björn eller OB. Har växt genom att merga med fiender de krigat mot eller med stammar som de sett som hot ex, EAG.
2 Asynja: Tysta stammen som utan att merga växt sakta men säkert, man kan undra om det blir så lätt att besegra dem som BY tror.
3 MOT: Många spelare som måste visa framfötterna i världskriget för att kunna stå en vinnande sida mot BY.
4 OH: se MOT
5 ~TA~: För små för att ha någon betydelse i kriget.
6 Älg: Asynja hataren Brobeck sitter ensam kvar och gråter över att han trots sin gudomliga visdom inte kunde besegra sina ärkefiender fast det bara va odugliga nybörjare, och inte får han vara med och leka när det roliga börjar heller.
7-64: utan betydelse i kriget.
65 Kvaser: Framtida V11 vinnare.

Du verkar vara lika smart som du är framgångsrik på v11.
Booyaa vann över Älg, men la ner kriget när vi kommit överens om saker du ska skita i.
Jag har krigat i underläge sedan 2010, du har varit död på v11 ungefär lika länge
Ta bort dina tunga ur mitt anus och min mail inkorg, jag är inte din vän.
 

DeletedUser

Guest
Du verkar vara lika smart som du är framgångsrik på v11.
Booyaa vann över Älg, men la ner kriget när vi kommit överens om saker du ska skita i.
Jag har krigat i underläge sedan 2010, du har varit död på v11 ungefär lika länge
Ta bort dina tunga ur mitt anus och min mail inkorg, jag är inte din vän.

Kikar in igen på den gamla världen och ser historien upprepar sig. Folk verkar ha fått lite kul, stämningen mellan allierade som slåss lite på skoj är god.......
Så dök den arge fjanten upp igen. Why didn´t you stay DEAD you ignorant piece of sheit? Låt folk ha kul!
"Ta bort dina tunga ur mitt anus och min mail inkorg, jag är inte din vän." Vem fan tror du att du är??
 

DeletedUser

Guest
Kikar in igen på den gamla världen och ser historien upprepar sig. Folk verkar ha fått lite kul, stämningen mellan allierade som slåss lite på skoj är god.......
Så dök den arge fjanten upp igen. Why didn´t you stay DEAD you ignorant piece of sheit? Låt folk ha kul!
"Ta bort dina tunga ur mitt anus och min mail inkorg, jag är inte din vän." Vem fan tror du att du är??

Jag är din översåte
 

DeletedUser

Guest
Ontopic tack! Ni kan fortsätta er diskussion vidare i Pm on ni vill.
 
Topp