Top 10 spelare

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
Lika enkelt som med stammar bara att det är spelare här
Inga rykten bara bara saker som stämmer hör hemma här!

Ex:
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
1: The Big BawZ-riktig treevlig spelare hehe xD..
2: Pampers Rocker - vet inte vilka ni är.
3: stanozolone -samma som tvåan.
4: Klöver- samma som tvåan.
5: Kariochi - wille är ju snäll hehe..
6: Che Guevara - samma som tvåan..
7: Johanerik3400 - samma som tvåan..
8: Sneeky Sneeky - samma som tvåan
9: Kronofogden - Alex är gullig..
10: Silently Screaming - tvåan..
11: teh gow - du är säkert en bra spelare, men fyfan vad otrevlig du är.. Man undrar varför du behöver vara det..
12: Kronkenbonken- tvåan..
13: Jet Fockes- tvåan..
14: Papa Emeritus - Ja vet vem du är, du är en underbar trevlig person!
15: unilox - verkar va en trevlig spelare hehe..


skrev ist om top 15, sry.. :) va många man inte visste om hehe
 

DeletedUser

Guest
Så gøy! (Beklager norsken)

Her er top 10 fra min side:
1. The Big BawZ
The Big BawZ trivelig spiller (som nevnt) som har valgt ut en safe stamme hvor det vrimler av stammemedlemmer rundt han. Vanskelig å vite hvordan han utvikle seg uten å ta knekken på noen av dem, og tror han vil finne seg en annen stamme senere i spillet. Eneste over 300 poeng i skrivende stund.
2. Pampers Rocker
Navn hentet fra bleieprodusent. Hmm? Ligger sammen med 3 andre stammemedlemmer på nedre del av K55 og ser ut til alene å ha kontroll over området. Har endel gråbyer å ta av.
3. stanozolone
Du skal ikke mer enn 6 felt unne Pampers Rocker for å finne rank 3 som også er med i No|I. Har sammen med Pampers Rocker ingen problemer, og de vil vokse seg store, og kjøre offencivt. De har ingen å være redde for.
4. Klöver
Mange pene gråbyer rundt seg, og har et fint område for seg selv på K44. Beste medlem av -?- som har et gjennomsnitt på 229 poeng per by!
5. Che Guevara
Meg selv som har spilt seg opp på Rank 2 i den svenske v20. Ligger nært The Big BawZ, og er alene i stammen (som søker medlemmer i K55!! :D)
6. Kariochi
"Sur som fan" lyder profilbildet. Hjelper heller ikke med en usmakelig joke på profilen. Er i likhet med Klöver også med i -?- og satt seg på K44.
7. Kronofogden
Beste spiller i B-M som ligger øverst på stammerankingen for øyeblikket. Plyndret 10.000 ressurser allerede, og ting tyder på at han er aktiv om natta og.
8. Johanerik3400
Ikke plyndret landsbyer mer enn 100 ganger, Ikke farmet mer enn 10.000 ressurser. Sikkert en guttunge som sluker til seg det som er av poeng og bruker prerium på det meste. Eneste spilleren i NORD over rank 100. Byebye ..
9. Sneeky Sneeky
Sniker seg såvidt inn på topp 10 lista. Også med i No|I, og har kun 1 stammemedlem i nærheten av seg. Befinner seg laaangt til Nord, og er lengst unna samtlige på denne lista.
10. Silently Screaming
Nabo til stanozolone. Kommer til å bli sett ned på, og vil komme i konflikter med nevnte. But he wanna scream out loud!

That's it, guys.
Håper dere liker det =)

- Che
@Jon

Edit: Disse opplysningene er upresise da serveren er veldig ny, og man kan ikke få et godt nok innblik på spillerne.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 The Big BawZ PAiN :
Leder och först till akademi. Smart så här tidigt? Ligger hyfsat till på kartan med tanke på att han har hela södern att adla ifall hen vill samt sin stam i ryggen norrut. Stammen visar att de gillar att döda vilket alltid är trevligt att se :)

2 Sneeky Sneeky Swing:
Mys pys snubbar och en vacker dam på detta kontot :) ligger lite utsatt om man ser till vart den "nya" stammen ligger på kartan. Men aktivitet har dem :) spelar de sina kort rätt så kan det bli bra det här. Inte bra att ljuga på profilen dock :)

3 stanozolone Swing :
Ännu en swinger samt rykten om att det är en av se:s bästa starters på detta kontot, men det beror ju som sagt på vem man frågar. Fint läge fin farm och en 700 popare som granne. Undrar dock hur hårt det slog för att få den grå? Kan gå långt om inget dramatiskt händer:)

4 Johanerik3400 PAiN :
Mer pain dock så verkar detta konto få lite stryk? Hög obf kan tyda på def eller bara otur. Som sagt tidigare så får man se vad som händer med denna spelare/stam då de har B-M mitt ibland sig.

5 HiHo Swing :
En utav de få okända swinger lirarna än så länge:) Låg oba lite "större grannar" kommer kosta att rensa dem nu men blir fina byar att adla. Finns utrymme för framgång.

6 *Stark* LEG:
En norsk om ja inte minns fel. Som bevisat på v21 att han kan spela. Kommer det gå lika bra här ? :) Gillar spelare mer än barbarer ? dock inte farmat 1k byar ännu vilket många anser som "sämre" men så länge du får in res så är det ju lugnt :) Fin position att adla sig ut åt rimmen och farma hyfsat ostört.

7 Che Guevara PAiN :
Mer norrmän som verkar gilla att kriga. Varit lite passiva ett par dar för att sen explodera i oba. Hittat en tredje co? Mitt i smeten kan kännas obehagligt men "They may attack in any direction" Första kriget kommer avgöra mycket:)

8 BlackSwan [BD2] :
Får lite aningar om "pop kills troops don't" från det här kontot. Har passerat 100 byar för inte så länge sen. dock får man hoppas på att trupperna kommer försvara murarna tidigt då detta är en fin första by att adla. Lycka till iaf

9 Klick RCS :
Oba är mysigt, ser dock ut att va lite väl många blåa byar inom ditt farmområde. Mysigt stam namn! Samarbete är nyckeln till framgång där nere i SW.

10 NoOneElse PAiN :
Skryter om sin pop tillväxt på profilen? Får hoppas du skaffar lite mer trupper innan någon märker något;)

11 Rageace -?- Ja vad kan man säga om sig själv?
 

DeletedUser

Guest
1-The Big BawZ - PAiN - Frågan alla ställer sig är ju om det ens finns verkstad i dessa Aka-fokuserade spelares huvuden?! Tror att dessa kommer få det tufft då de valde denna väg och kommer ha jobbigt med att skicka resurser till sin tidigt adlade gråby när vi andra adlar större byar som kan gå igång direkt. Rank 50 när andra har adel sen... Väggade som en tok idag mot Ereinion oom jag inte kan läsa statistiken fel ^^ kanske äre en 750 poängsby som du vill adla fört?

2-Che Guevara - PAiN - Verkar ju vara samma taktik här som Bawz och jag hoppas ju för er skull att ni har tänkt igenom erat beslut och grundar detta på nåt... Norskar brukar ju tänka lite bakvänt så :D Skämt och sido så tror jag precis som för Bawz att ni kommer ploppa ner till rank 50 ganska snabbt på grund av erat beslut...

3-stanozolone - Swing - Mångas hatgubbe nr1 men han ligger i princip ohotad där han ligger och kommer vara topprankad tills han väljer att inte vara det. Stanozolone har enligt mig den absolut bästa positionen av alla spelarna på top-10 förrutom att han ligger två yx-skaft ifrån mig :sneaky: I övrigt en mycket kapabel spelare som de flesta skulle slippa se vid horisonten.

4-BlackSwan - [BD2] - Utropstecknet på listan! Farmar du överhuvudtaget? vem skickar resurser från sin marknad? Har du hört talas om trupper? Dom kan vara nödvändiga en dag inom kort ska du se ^^ Att bygga enbart by för att ligga topp-rankad i starten kommer svida ska du se. Denna kommer falla som en fura när det vankas adlar i området...

5-Johanerik3400 - PAiN - Painspelare nr 3 som tror att adlar kan rensa/snipa... Orkar inte ens gå in på mer om dessa Aka-fokuserade spelare så: chip chip! rank 98 om 3 veckor!

6-Sneeky Sneeky - Swing - Tufft läge på kartan som kommer avgöra utgången huruvida detta konto kommer gå långt eller gå på tvärnit. Spelarna har kapacitet att klara sig långt och vara i toppen men de måste ha flytet och aktiviteten att klara sig. Fågel eller fisk? hmm.... jag gissar fågel med hjärtat men jag gissar fisk med hjärnan...

7-*Stark* - LEG - Denna väntar jag nyfiket på och tror att framtiden kan visa sig ljus... Näst bästa läget på kartan efter Stanozolone enligt min mening. Om detta nu är originalspelaren så är han norsk och har på v21 där visat sig mycket kapabel... Håller sig topp-10 länge...

8-HiHo - Swing - Goa snubbar som ligger bra i position men något ensamt. Kan kontot få till ett kluster att jobba med så kommer denna värld bli rock n roll. Kommer högst troligt ligga i toppen länge.

9-Klick - RCS - Ser bra ut men jag ställer mig frågorna: Ligger ni inte lite tätt för stammens bästa? kostar inte detta dig en del resurser som kommer vara välbehövligt för fortsatt tillväxt? Vart ska du adla dig? Du ligger ju bakom stammen så du kanske ska skydda ryggadla? hmm... vet inte riktigt vad jag känner här men jag tror säkerligen att du kommer fortsätta ånga på men jag tror din stam kommer göra att du kommer tappa...

10-Rageace - -?- - Världens farmar-konung hittils... blir du först till 100 mille med så kommer du bli min idol :D och med vetskapen om vem detta är så vet jag att det inte fokuseras på annat än trupper ^^ kan bli livsfarlig om han fortsätter i tempot han har och om gangbang-united fortsätter att "våga-vägra-Rage". Släpps han fri där uppe kommer han snart Raga :D Be aware! Topp 1-3 inom snar framtid är min gissning och den är inte ogrundad vill jag lova. Frågan jag endast ställer mig är lite hur han kommer adla sig?! Rimmen eller in mot dina stammisar? Det är en taktik som kommer avgöra mycket för detta konto...
 

DeletedUser

Guest
1 The Big BawZ PAiN
Du är kaos. Att bygga aka redan nu och säga att det var överflödiga resurser som om det inte vore något är bara kaos. Enligt uträkningar lär din barack vara på nivå 6 och stall på 7. Är det sant är frågan? Det blir något kul o se.
2 stanozolone Swing
Kommer mangla folk.
3 Che Guevara PAiN
En till aka wh**e som tror att adlar ska ut nu för att adla en 500 p by. Lycka till, hade höga förväntningar på dig.
4 BlackSwan [BD2]
En till aka människa. Vet du vad trupper är? Det är frågan som jag ställt.. Du är borta snart. Har du tur så är du på topp 100 inom snar framtid.
5 *Stark* LEG
Skön lirare från v21 som jag tror kommer gå långt så länge det är samma person.
6 Johanerik3400 PAiN
Haha.. No comments, u are not worth it.
7 Sneeky Sneeky Swing
Ormarna kommer igång och snart topp 3.
8 HiHo Swing
Söta grabbar som kommer fixa till sig ett fint kluster och bygga på!
9 Klick RCS
Ditt nick säger allt, du kommer bli *bort klickad*. Borta snart.
10 Rageace -?-
Duktig lirare som lär vara högre om några dagar.
 

DeletedUser

Guest
1. Che Guevara: En till som rushade mot akademi, dock måste jag ändå tycka att det var ett klokt beslut med tanke på att du har dragit in ganska mycket resuser, skulle chans runt 2mil med dina farmade byar men ligger du bara över 1 mil så kommer det inte hålla.

2 stanozolone: Ser bra ut, kommer troligen gå långt.

3 Johanerik3400: farmat under millen och har redan 2 byar. ja vad ska man säga? Tyvärr men det är helt kasst. bygg upp trupperna innan någon kommer på dig bara. Going down!

4 *Stark* En mycket farlig spelar som är norsk, kommer gå väldigt långt. Going up!

5. Rageace: En mycket duktig spelare som har köttat på mycket bra, kommer gå långt. Going up!

6 John Chaser Doe: Vet inte så mycket om han, ser dock rätt bra ut men lite dåligt farmat. Going down!

7 Sneeky Sneeky: vet inte så mycket om han/hon/dem. Ser rätt bra ut och har hört att du är ganska vass.

8 HiHo: Ser bra ut, har inte hört något om dig så kan inte säga så mycket.

9 Della: Ser bra ut, har farmat på bra. Troligen Going up!

10 Klick : Ser bra ut och du har troligtvis farmat på bra.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
1 insane sti duråå 1.898.230 228 8326 - förtjänar top 1 placeringen mer än någon annan på världen. håller fronten mot -ST2- som ingen annan.:awsm: kommer bli kvar på top 5 till slutet.

2 John Chaser Doe duråå 1.866.799 230 8117 - vet inte så mycket om dig men du ligger ju 2a så något måste du ju göra rätt ;)

3 Cmon duråå 1.634.012 191 8555 - oba rank 1.... mycket kött det gillar jag :D väldigt rolig och trevlig att prata med också ;P blir nog också kvar i top 5 till slutet.

4 conex duråå 1.409.253 227 6208 - vet inte så mycket om dig i heller precis så svårt att säga något men du ligger ju 4a så du är ju inte dålig ^^

5 arrgh duråå 1.270.602 141 9011 - vet inte så mycket här i heller men oba rank 7 så det köttas ganska mycket här med :)

6 Fymig -ST2- 1.189.180 143 8316 - rolig och trevlig att pma men väldigt sorgligt att du är den största spelaren i din stam och kan/vågar inte göra något åt duråå så du går på OBA istället...

7 jegri duråå 1.063.853 112 9499 - dålig oba för din rank.. vet inte så mycket om dig så kan inte skriva mer..

8 von Bismarck -ST2- 972.016 106 9170 - vet inte här, har hört ganska bra saker om dig men jag har inte sett något speciellt..

9 Admiral General Aladeen duråå 924.902 103 8980 - mycket kött här med, det gillar jag ;D förövrigt vet jag inte mycket om dig eller hur du är så kan inte skriva så mycket mer

10 spezzo -ST2- 894.253 100 8943 - mycket kött här med.. skoj att någon i -ST2- iaf har lite oba att visa ;)
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Insane sti... Inte bara att du är en skicklig spelare, ligger etta och har högst OBF. Du har under tiden jag spelat varit en av de trevligaste och goaste spelarna.

John Chaser Doe. Im his bitch...Skämt åsido riktigt härligt att se att du börjar närma dig mig i ödesmarken!

Andrejensen. Kan man annat än att älska denna spelare? Har inte förändrats ett dugg sen "den gamla goda tiden"


Tycker att dessa 3 spelare är de enda jag anser ska få sin "beröm" för hur de är! Då de flesta mest har stor mun och liten verkstad eller adlar barbs och tror de är proffs. Peace!
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Rank 1 i mina ögon.

1 Lady death, lååång historia.

2 Kruxet. är väl den som gör mest skada hos oss just nu. :)

3 Hiho/conex/cmon alla är rank 3 pga ni vet hur man köttar.

4 Honken med sina jävla retake. fan du är grym!

5 Woody78 spelat med dig förr, du är duktig som fan!

6 von Bismarck du med din jävel som har snott lite byar från mig :p

7 john,kenbooij,efoopppa,oppfinnarjocke med flera... Keep up the good work

8 Och mig själv :p Fick välja mellan att mysa med fruntimmern ellerl att snipa ett tåg. Och jag hinner med båda. De är skillz :)
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
1 John Chaser Doe duråå 7.750.085 869 8918 - verkar vara en väldigt duktigt spelare. väldigt trevligt trevligt spelare också som inte hade kommit så långt om han inte hade varit så duktigt :)

2 insane sti Viråå 7.168.203 923 7766 - en av de bästa spelarna jag har möt under min tw karriär.. kan verkligen leda en stam och det har han visat :) når nog snart rank 1 :)

3 Cmon duråå 7.147.567 826 8653 - oba kungen själv. har redan visat vad han kan så ingen mening att visa av han kan så jag kan bara säga att han är en otroliga offensiv kraft för duråå att ha med sig :) han är också mycket trevlig som person.

4 Lady in Black duråå 5.370.328 658 8162 - har haft mina tvister med denna spelare men vad jag än tycker så verkar det vara en bra spelare.. mer kan jag dock inte säga..

5 Thyman -ST2- 5.043.131 538 9374 - verkar vara farlig offensivt för duråå.. och du verkar kunna spela.. mer kan jag dock inte säga om dig för jag har inte möt dig på slagfältet..

6 Princess Mononoke VL 4.747.293 563 8432 - jätte dålig oba för dina poäng och du verkar hålla dig mest i utkanten av krig så du verkar ju inte göra mycket för krig offensivt.. men jag tror du gör mycket defensiv även om den inte syns..

7 Fymig -ST2- 4.650.615 549 8471 - verkar tydligen vara svår för duråå i norr och han gör det tydligen bra så jag kan inget annat än att visa respekt mot denna spelare :)

8 spezzo -ST2- 4.608.160 485 9501 - -st2- krigare eller vad ska man kalla dig du är överallt! jag har stor respekt för dig :) och du verkar vara en bra spelare :)

9 woodmover Stribe 4.316.342 515 8381 - vädligt duktig spelare som har visat vad du kan rent offensivt men inte defensivt men det är väl mer mitt fel... men du kan spela och det märker jag via de fejksen du har emot mig just nu så all respekt emot dig :)


10 cribba55 -ST2- 4.287.463 486 8822 - en otroligt duktig spelare, är nog svårt att hitta en sådan här duktig spelare i nu-dagens spelare men här e han.. du kan vara en mästare i OB och en mästare i diplomati och det har jag hört sanna rykten om :)
 
Topp