Top 10 Spelare.

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
  1. Hoaa MASH 665 - Sim city leker
  2. TiinDra Stribe 625 - Sim city leker
  3. Qubben Qubb 607 - Sim city leker
  4. odelyrius Corian 576 - Sim city leker
  5. spiderweb Stribe 540 - Sim city leker
  6. Tinglo CAF2 525 - Sim city leker
  7. xpe2 STsWCW 553 - Sim city leker
  8. Noob Killah -USC- 527 - Sim city leker
  9. Kunglinus MASH 519 - Sim city leker
  10. rHare Corian 530 - Sim city leker

1 Tinglo CAF2 1263
2 Hoaa CAF2 1282
3 TiinDra Stribe 1187
4 odelyrius CAF2 1047
5 tnt-AoL Corian 1023
6 Hebbesbg NwcwMA 1025
7 Hemsk Corian 1045
8 Qubben Corian 1015
9 Kawac MASH 996
10 efraulf NwcwMA 973​

Antalet byar har dubblats, några har slutat annars så är det inte så stor förändring.
 

DeletedUser

Guest
Rank Namn Stam Poäng Byar Genomsnittlig poäng per by
1 Tinglo CAF2 1271
2 Hoaa CAF2 1289
3 TiinDra Stribe 1196
4 tnt-AoL Corian 1062
5 odelyrius CAF2 1047
6 Hebbesbg Corian 1036
7 Qubben Corian 1039
8 Hemsk Corian 1044
9 Kawac MASH 997
10 efraulf NwcwMA 981


lämnar bara uppdaterad lista säger inget om hur det kommer bli!!!:confused:
 

DeletedUser

Guest
1 Tinglo CAF2 13.680.919 1311 10435
2 Hoaa CAF2 12.860.438 1325 9706
3 odelyrius CAF2 12.222.039 1192 10253
4 TiinDra Stribe 12.221.198 1213 10075
5 tnt-AoL Corian 11.418.115 1119 10204
6 Hebbesbg Corian 10.692.231 1076 9937
7 Qubben Corian 10.652.185 1084 9827
8 Hemsk Corian 10.405.727 1076 9671
9 Kawac MASH 10.263.799 1038 9888
10 Flixen nWCW-K 9.808.943 982 9989


Det värkar som det är högkonjuktur i semester paradiset :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering.

1. Hoaa MASH
2. Tinglo CAF2
3. Hebbesbg GoW-S
4. Kawac MASH
5. efraulf MASH
6. tnt-AoL DVH
7. Flixen GoW-S
8. Vette-73 DVH
9. capitan LCN
10. Orkino -ST2-

(kommentarer kommer ev. senare.)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uppdatering.

1. Hoaa MASH
2. Tinglo CAF2
3. Hebbesbg GoW-S
4. Kawac MASH
5. efraulf MASH
6. tnt-AoL DVH
7. Flixen GoW-S
8. Vette-73 DVH
9. capitan LCN
10. Orkino -ST2-

(kommentarer kommer ev. senare.)

Eftersom du inte hade lust att kommentera så får jag väl ta o göra det da :p


1. Hoaa MASH - En trevlig person, eller personer, hur det nu är? ;) Rätt så duktig med, aldrig kirgat varken mot eller med (visst, samma krig, men aldrig riktigt krigat med denne.) Dock tyder erövringarna på en mycket duktig och hängiven spelare.

2. Tinglo CAF2 - Också trevlig, står tyvärr på fel sida av denna värld enligt mig. ;D Av många ansedd som en poängh*ra och visst, hon har internadlat mycket. Men hon har också visat att det även finns trupp på kontot i Stribe-kriget där hon gjorde ett bra jobb.

3. Hebbesbg GoW-S - Också en av många ansedd kass spelare, "flykting" har man hört ofta i samma mening som ditt namn, har dock visat sig vara allt annat än det på sista tiden då han både krigat mot ST2 och CAF2 (Nått emot 2or?) mer eller mindre ensam (deff-hjälp räknas inte...)

4. Kawac MASH - Enligt mig en av de duktigaste spelarna på V3. Gjorde enastående jobb som kö på Qubben i kriget mot GoW. Fanns fan e mig inte ett adelståg som inte var omhändetaget när jag fick tillbaka kö på kontot. Verkar ha lite samma taktik för inkommande-hantering som mig, vilket gjorde det riktigt roligt att få tillbaka kö på kontot när hon hade suttit. Nu adlar hon av samma konto, vilket inte heller verkar gå så dåligt. Kanske dags att ta dig upp i rank snart?

5. efraulf MASH - Den enda jag vet som faktiskt slagit ner Hemsk. Det är värt en applåd! Annars vet jag inte så mycket om denna spelare, som varit min granne på 5 konton, de korta samtal vi haft har dock varit trevliga. :)

6. tnt-AoL DVH - Klart gulligast dialekt på top 10. Annars en duglig spelare, verkar köra mycket på deff, men har samtidigt en fin off-OB. Kanske är DVHs största internadlare duktig ändå? ;D

7. Flixen GoW-S - Har ett minne av att jag deffat adelståg från denne... Verkar vara rätt duktig på att adla, trotts stamtillhörighet. (För GoW kan inte adla, eller hur?)

8. Vette-73 DVH - Vette, den enda på top 10 som inte haft över 1000 inks? Vet i all fall att hans rekord var skrämande lågt, dock vet jag också att han är en hejare på att adla, så se upp för retakes om ni ska försöka er på honom!

9. capitan LCN - Maffiabossen över maffian som i 1 år stog utan en vettig profil ;) Verkar dock ha en väldig massa deff, att dömma av de byar jag försökte ta av honom.

10. Orkino -ST2- - En gammal spelare på V3, vad jag vet (rätt många sådana här faktiskt...), kan inget om honom med tanke på var han har sina byar, kan ingenting om någon nedanför xxx|599 ^^

Sådär, wall of text men ja, vad gör man inte när man har tråkigt. :p
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
1. Hoaa MASH - Jadu Hoaa, jag minns inte mycket av dig från tiden vi stod emot varandra på slagfältet, ett par byar tog jag i alla fall ;) Om inte annat en trevlig prick :)
2. Tinglo CAF2 - Trevlig person, synd bara att du klappat igenom så mot slutet som du gjort.
3. Hebbesbg GoW-S - Tänker inte bemöda mig en kommentar här
4. Kawac MASH - V3's sjukaste deffspelare helt klart. Verkar inte vara kass offensivt heller för den delen ;)
5. efraulf MASH - Min absoluta favoritspelare utöver mig själv - damn vad skoj vi hade när vi lekte med MASH och dem till tidiga morgonen =)
6. tnt-AoL DVH - Har inte mött eller spelat med dig, har dock hört rykten om att du är gotlänning så det sänker betyget i fall ryktet stämmer =P
7. Flixen GoW-S - Duktig på att adla av de som inte gör större motstånd och du har gott om off, hur är det med din egen deff?
8. Vette-73 DVH - Var trevlig då vi lirade i HmG, sedan dess har jag inte haft med dig att göra mer än när jag klippt adlar via KÖ konton.
9. capitan LCN - Il Padrino, vad mer behöver sägas?
10. Orkino -ST2- - Ruggig att möta på fältet då han verkligen anstränger sig, får dock börja adla mindre så jag kommer ikapp :(
 

DeletedUser

Guest
1. Hoaa - Jag vet absolut ingenting om Hoaa, men det sägs att h*n är trevlig.
2. Tinglo - En trevlig en, men tappar byar i mängder till GoW. Utan att göra större motstånd (?)
3. Hebbesbg - Han är faktiskt en riktig kötter. Väldigt hjälpsam på alla sätt och vis och grymt härlig.
4. Kawac - Som jag har förstått det är hon en riktigt duktig lirare, speciellt på den defensiva biten.
5. Efraulf - Verkar också vara duktig, har köttat hårt på både Hemsk och DVH i k34.
6. TnT-AoL - Härlig lirare, duktig spelare och en skön ledare! Vad mer kan önskas?
7. Flixen - Duktig spelare, hjälpsam och köttar på riktigt bra mot alla möjliga mål! Kött!
8. Vette-73 - Vet jag inte om! Men han håller sig stadigt i topp 10.
9. Capitan - Leder ett formstarkt LCN. Håller sig också stadigt i topp 10.
10. Orkino - Duktig när han anstränger sig (som någon skrev).
 

DeletedUser

Guest
1. Hoaa - Trevlig kille, men lömsk och spelar fult mot sina stamkompisar, men vad gör man inte för att ligga på rank 1?
har undvikit flera krig genom att läcka info och internadlat friskt, så jag tackar dig för all info mash genom åren ;)
2. Tinglo - Ingen kommentar förutom att hon e grymt ego, tog en massa byar av hennes undersåtar med flertalet av hennes deffbyar i närheten, men kom aldrig nån hjälp till dem stackarna, men hon förväntar sig att alla ska skicka deff till henne.. going down
3. Hebbesbg - Maken till stamhoppare har jag aldrig sett, är kanske wizzle då.. men bra köttare när det väl gäller
4. Kawac - duktig, men lömsk
5. Efraulf - utan denna spelare så är mash ingenting, bra öga för köttning
6. TnT-AoL - duktig ledare och duktig spelare, kommer hålla ända fram till slutet
7. Flixen - fått några kängor från hans yxor, men vet inte så mycket om denne
8. Vette-73 - . ingen aning
9. Capitan - mycket snack liten verkstad, men håller ihop ungtupparna i lcn
10. Orkino - ingen aning om denna spelare, "" Rättar mig ""
 
Senast redigerad av en moderator:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
1. Hoaa - Trevlig kille, men lömsk och spelar fult mot sina stamkompisar, men vad gör man inte för att ligga på rank 1?
har undvikit flera krig genom att läcka info och internadlat friskt, så jag tackar dig för all info mash genom åren ;)
2. Tinglo - Ingen kommentar förutom att hon e grymt ego, tog en massa byar av hennes undersåtar med flertalet av hennes deffbyar i närheten, men kom aldrig nån hjälp till dem stackarna, men hon förväntar sig att alla ska skicka deff till henne.. going down
3. Hebbesbg - Maken till stamhoppare har jag aldrig sett, är kanske wizzle då.. men bra köttare när det väl gäller
4. Kawac - duktig, men lömsk
5. Efraulf - utan denna spelare så är mash ingenting, bra öga för köttning
6. TnT-AoL - duktig ledare och duktig spelare, kommer hålla ända fram till slutet
7. Flixen - fått några kängor från hans yxor, men vet inte så mycket om denne
8. Vette-73 - . ingen aning
9. Capitan - mycket snack liten verkstad, men håller ihop ungtupparna i lcn
10. Orkino - ingen aning om denna spelare, "" Rättar mig ""

Asgarv ... lätt negativ förutom emot TnT-AoL, undras vad smörar för där.

Läckt och läckt, gubbe som man är har man ju inkontinens resultat i brallan så fort du hörde av dig.
Man jag har haft samma nivå i tankar om dig sedan jag läste dina konversationsinlägg om Solace för ca 30 månader sedan.
Ta det nu inte fel, jag gillar spelare som är konsekventa.
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
1. Hoaa MASH -- Inaktiv, deffspelare som lever på tur.
2. Tinglo CAF2 -- Håller vad som lovats eller ger info i tid om det inte går.
3. Hebbesbg GoW-S -- ___
4. Kawac MASH -- Man är ju ofin om man kallar en kvinna tjurig, men större envishet i behålla byar får man leta efter.
5. efraulf MASH -- Vet vad han gör allt för väl upptäckte jag en midsommarhelg...
6. tnt-AoL DVH -- Ser fram emot att leka med dig
7. Flixen GoW-S -- ___
8. Vette-73 DVH -- Ser fram emot att leka med dig
9. capitan LCN -- Påvisar skämthumor av den högre skolan.
10. Orkino -ST2- Minns inte hur det gick mellan dig och de konton jag KÖ:a, men kul var det.
 
Topp