Top 10 spelare

DeletedUser

Guest
1. Wilff Verkar som en skicklig kille som jag tror kan gå långt.
2. TomtensJude Tror tyvärr han stryker med tillsammans med sin stam.
3. TheHarryEater Skicklig kille, tror han kommer dominera sitt område men ändå falla ner några steg på rankingen.
4. Bozzy Känner inte igen honom alls, tror även att han dör efter att YeaH faller samman.
5. Kavallerist Gör killen något annat än att farma? Skillad spelare med en bra start, kan sikta högt!
6. Snidaren Duktig lirare, tror stenhårt på honom i HP6!
7. Dirt Diver Vet inte vad jag har för åsikt, tror han kommer att tappa på rankingen.
8. J0ckDeRock Mästaren är här för att vinna, duktigt medaljerad kille med många år på nacken! Kommer bli avgörande för CSB.
9. AgnetaDahlström Känner inte till henne, men kan bli succé.
10. rozn Sveriges stolthet rozn är här, tror han kommer haka på servereliten och vara till stor hjälp för sin stam.
 

DeletedUser

Guest
1 Kavallerist Crazy 1.946 - Ser riktigt bra ut här och köttar på fint och har tagit ett grepp mot övriga konkurrenter.
2 Choda boy HEV 1.874 - Ser bra ut även här och jag tror du kommer hålla länge.
3 Dirt Diver Bieber 1.823 - Tveksamt till att du kommer hålla hela vägen... Men ser bra ut hittils.
4 spankyouverymuch HEV 1.594 - Har han bara orken så kommer detta hålla länge, stor utmanare.
5 I Driving Solo EMC 1.554 - Tveksam även här om han inte hittar någon stam att gå med i då jag har svårt att se att han ska kunna klara själv. Annars ser det bra ut.
6 Vargen.Cheif I Solen TD 1.546 1 1546 - Tre spelare på kontot är inte ett minus och med hög aktivitet så kommer de kunna hålla sig top 10 ett tag.
7 HelloHey Ensam 1.512 1 1512 - Skrev innan att han skulle sluta men verkar ha ändrat sig? Tror i vilket fall inte på honom.
8 megalomani? HEV 1.392 1 1392 - Spännande spelare som inte stuckit ut något än, men känns som en klar top 10 kanditat när världen är över.
9 TheHarryEater CSB 1.372 1 1372 - Nej detta håller inte så länge till, tyvärr.
10 Wilff T.J 1.362 - Tror tyvärr inte på dig heller och när adlingarna börjar komma kommer du att tappa.
 

KAPT K ROOL

Member
Reaktionspoäng
0
1. Kavallerist Crazy - Tappat mycket trupper kommer nog falla i rank.
2. Choda boy HEV - Sitter nog på´mycket trupper lär ta första plats snart.
3. TheHarryEater T.J - Sitter på 3 byar, vet inget om spelarn men verkar kunna hålla sig i top 10 en bra stund
4. spankyouverymuch HEV - ryktas om att han blivit BTad. sitter fina lirare där lär falla i rank men lär ta sig upp efter några dagar igen.
5. I Driving Solo HEV - Set ut att klara sig bra
6. turbomichat TROLL - dummaste adlingen ever. Lär sjunka.
7. SirKnatchAlot TROLL - Lär kunna spela, Dålig första adling här med.
8. Dirt Diver HEV - rullar på.
9. Vargen.Cheif I Solen TD - vad e grejen med dessa värdelösa adlingar? Annars tror att att kontot är grymt aktivt och spelarna vet nog det mesta om spelet.
10. Farsan Baloo HEV - Misstänker att denna liraren kommer hålla sig i top 5 sen.
 
Topp