Top- 10 spelare

DeletedUser

Guest
En sådan Verkar vi har glömt.

Så får väl starta upp en :cool:

1 skurken. Kan säga här har vi en spelare som kan spela och står med en del off. Forsätt så !
2 OsTSmÖrgos. No comment
3 qoute-unqoute. Läs 1an.
4 The Madman, Ingen aning hur det står till här men rank4 så lär du väl sitta med en del lc hoppas jag?
5 Hallonkräm. Har visat tidigare att starten är nåt för dej. Får hoppas att det inte failar när adlarna kommer.
6 Pose1don. Gullig rackare som jag inte trodde skulle hålla top 10 men det visar säg vara helt anorlunda :D
7 System Lord Anubis. läs 4an
8 Rikedom . MB love ? får se hur hur det går här :)
9 KAPT K ROO. här Råka jag sudda ut sista bokstaven på hans nick och glömmde vad det skulle stå på slutet xD
haha men iallfall . Plundrat 1000 byar ialflall får se, ligger säkert med en del lc :)
10 Eagle-Eye Cherry. Tror ärligt att när ditt byggande av byggnader kommer så ligger du top 5 nog :)
 

DeletedUser

Guest
Då kan jeg pröva mig ochså då.

1 skurken BB - Virkar seriös og erfaren, han har seriously fått eit jävligt bra område!
2 OsTSmÖrgos Come - Virker meget erfären, en spiller jeg liker veldig godt ^_^
3 qoute-unqoute BB -
4 The Madman - Enten spillern solo eller läter etter stam, inte lett og domma farmingen til h*n.
5 Hallonkräm AIE - 1k Plyndringer, godt!
6 Pose1don AIE - Tydeligvis hatt noen ressurshorer inabolaget, och mye grått.. Kjempe bra område der ochså!
7 Eagle-Eye Cherry Come - Har fölt lit med på dig, virker flink!
8 Rikedom AIE - Läg på Rank 1 istarten, men ser ut som han bygger for det meste tropper nå da, Vil tenke han rushade til LC.
9 KAPT K ROOL SSBB - Medlem av SSBB som tydeligvis er en planlagede premade, synest han har gjort det bra sålangt ;)
10 System Lord Anubis AIE - Mener og huskade du spilte en eller annen värld ochså.. Men du presterar bra her ochså!

-Rebeccka
 

DeletedUser

Guest
1 OsTSmÖrgos Det här är classics bästa spelar.
2 The Madman Finns kvar tills adlarna kommer.
3 qoute-unqoute Håller rank 5 tills adlarna kommer.
4 skurken Kommer finns rank 20+ till end-game!
5 Eagle-Eye Cherry Kommer hålla classic ut!
6 KAPT K ROOL Du faller.
7 Pose1don Känner igen nicket från externa men inte annars, håller nog rank 10+ ett bra tag.
8 kazik p Vet inte vad jag ska skriva här.
9 Hallonkräm Du brukar vara grymt bra tills adlarna kommer, vi får se om du är kvar länge till.
10 Rikedom AIE Vet inte....
 

SpankMebaby

New Member
Reaktionspoäng
0
1 OsTSmÖrgos - kung, räcker att säga så vaaaa :awsm:
2 The Madman - inte en anning, troligen fejknick dååå, rank 2 vid det här laget bevisar att du är här för att stanna.
3 qoute-unqoute - samma som rank 2. ;)
4 skurken - LL & MÄSK, blir kul att följa er :awsm:
5 Eagle-Eye Cherry - Ligger där du hör hemma, i toppen;) som nummer 1, kung :awsm:
6 KAPT K ROOL - en av alla kaptener, vi får se hur du detta fortsätter ;)
7 kazik p - Snabb i starten precis som på v15, men där visade det sig att du p-h*rade, och sjönk drastiskt, varför skulle du ha ändrat taktik... tror inte på dig.
8 Pose1don - havsguden, får se vad han har att ge ;)
9 Hallonkräm - snabb i starten, känner nog dem flesta till. Vi vet ju också att du inte kan skicka tåg. Som på v14, i dGröna. Får se om du håller när adlarna kommer.
10 Rikedom - inte en anning, fejkniiiiick? :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Eftersom det är så förbannat dött får väl jag liva upp det, en söndagsmorgon som denna.
Kolla och njut.


1 OsTSmÖrgos - Först till 1 miljon överlägset och drar nu iväg i toppen. Smaskigt.
2 The Madman - Helt okänd, helt tyst säger inte ord. Visar inte belöningar. Fint läge, men kan inte säga något.
3 qoute-unqoute - När folk började få medaljen för 1 miljon utvunna resuser tog du bort dina utmärkelser så antar att du ej utvunnit 1 mille.
4 KAPT K ROOL - Med i en "pre-mad" stam, växer och har utvunnit 1 mille. Gömmer nog sig en hel del trupper i hans by.
5 Eagle-Eye Cherry - Med i Come. 1 mille utvunnit. Ligger högt på oben och visar sig inte på forumet. Gömmer sig nog en hel del trupper är med.
6 kazik p - Största failen på .se v15. Så du faller.
7 skurken - Växte så det knakade i början, sjunkt nu och inte växt sedan i fredags. Slutat?
8 cHeLeNtAnO - Helt okänd, vet inte vem du är och du gör inga ljud av dig i forumet. Men ryker nog när adlarna kommer.
9 Pose1don - Låg 1:a i toppen, men nu sjunker han, p-horat?
10 JenniferLopez - Det är en sexig brud den dära Lopez, kan du leva upp till namnet?
 

DeletedUser

Guest
1 OsTSmÖrgos Come Jadu, kanske classics bästa spelare? Behöver inte säga så mycket mer än att du är en stark kandidat till vinsten här på classic runda 3.
2 The Madman BB Vet ej vem du är, men ser att du idag ökat mycket i poäng och även i rank vilket är mycket bra.
3 qoute-unqoute BB Vet tyvärr inte vem du är heller men även du kämpar på bra uppe i toppen, fortsätt så!
4 kazik p ------ Vet inget..
5 Eagle-Eye Cherry Come Eagle-Eye, en mycket bra spelare helt enkelt som mycket väl kan stanna här uppe tills rundan tar slut.
6 KAPT K ROOL SSBB Du köttar på bra, antar att du spelar under ett annat namn vanligtvis så kan därför inte säga så mycket om dig men du lär säkert stanna här ett tag till.
7 skurken BB Slutat, eller? Känns som du tappat lite..
8 Pose1don Come That's me..
9 cHeLeNtAnO SSP Jadu, du ligger inte långt ifrån mig ;) Vet inte heller vem du är men om du är i top 10 så antar jag att du kan spela..
10 JenniferLopez Come FAIL! Ne, men du är helt okej.. :sneaky:
 
Topp