Top 10 Spelare

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
WTF? Vad har hänt med WEED spelarna? Låg inte de typ topp 5 nyligen, bortsett från QTU som snodde en plats på listan..
 

DeletedUser

Guest
God kväll!

Ett tag sen senast någon skrev en rate här om v14s 10 topprankade spelare! Tänkte göra en egen lista därav (ojoj) och förhoppningsvis ge denna tråd lite liv igen.

Tar upp tråden igen! Värt att tilläggas är att jag spelar på v14 under fejknick

1
Spelare: QubbenTheUgly
Stam:XYZ

Kommentar: Flyter på riktigt bra för honom, rank 1 säger det mesta samtidigt som han har en bra ODA, troligtvis välanvända trupper. Lite väl lågt by-snitt men om han fokuserar på trupper borde det helt klart gynna honom i kampen mot låg-moralare. Har ett fint läge på kartan och kommer troligtvis behålla denna platsen ett tag framöver.

2
Spelare: Folkabärsa
Stam: WEED

Kommentar: Var ganska överlägsen i början av världen men har definitivt tappat stinget under de senaste dagarna. Ryktet säger ny ägare, så vi får låta framtiden tala innan vi kan dra några slutsatser. Kontot har annars en bra struktur i sig, till skillnad från rank 1 finns här ett högt bysnitt, vilket höjer poängen men samtidigt sänker moralen. Får se vilket som blir det vinnande konceptet, ska tilläggas att han inte adlat så värst mycket senaste tiden, laddar för...?

3
Spelare: Baxisten8
Stam: WAAWAL

Kommentar: Är ett nytt namn för mig, antar att det är ett fejknick då det tycks finnas lite rutin bakom kontot. Har sedan börjat av världen legat högt i ODA rankingen och har på senare tid även exploderat i poäng statsen liksom resten av WAAWALs medlemmar. Har en fin yta att expandera på. Ryktet säger mycket off, klarar han ett krig?

4
Spelare: Grafcrew
Stam: WAAWAL

Kommentar: Ledaren för "de anonyma". Har lyckats svetsa samman ett bra gäng som för mig fortfarande är anonyma, brukar annars inte hålla så långt in på världen. Har liksom Baxisten en uppåtgående trend och frågan är när de båda är uppe och nosar på rank 1? OBn imponerar inte, tyder på antingen låg krigs-aktivitet eller mängder med trupper.

5
Spelare: Dvorak
Stam: WAAWAL

Kommentar: Ännu en medlem ur de anonyma. 3/5 på top tio är bra jobbat, bör absolut ses som ett hot mot övriga stammar (Dvs Weed och Xyz). Har inte heller han någon imponerande OB, men med tanke på rankingen antar jag att han använt trupperna på ett effektivt sätt, vilket man såklart ska göra. Har liksom de 2 övre spelarna en ljus framtid med lite tur.

6
Spelare: Argus Flich
Stam: XYZ

Kommentar: En gammal Wizard spelare som hängt med i takterna efter den gamla stammens fall. Har fortfarande en fusk-stämpel över sig från många i och med barbar-bältet som skapades i början. Tycker dock det är dags att lägga det bakom sig och anta att de som fortfarande spelare inte har brutit mot reglerna. Har ett fint läge på kartan, dock lite nära Weed vilket kan leda till konflikter. Hur nära inpå är han beredd att gå? Det återstår att se. Så länge en inofficiell IAP finns där kommer kontot ligga i topp.

7
Spelare: Dr. House
Stam: WEED

Kommentar: Den ultimata startern. Kammade hem dagens rövare de 5 första dagarna men började sedan halka efter rejält. Ryktet säger ny spelare på kontot och jag tror inte att det kommer befinna sig på top 10 i framtiden. He's going down!

8
Spelare: Styria
Stam: WEED

Kommentar: Ett obekant ansikte för mig, men säkra källor säger att detta är en av .se's bästa spelare. Kommer, om källorna är pålitliga, att hålla sig kvar på top 10 under en lång tid. Frågan är när han tar nästa kliv?

9
Spelare: RockarMedJesus
Stam: WEED

Kommentar: Rockar med Jesus, han har lagt upp ribban högt från start. Är enligt min mening en starter, och faktiskt en halv-kass sådan. Finns flera spelare under som mer än gärna tar över platsen och kommer säkerligen inom den närmsta tiden gå om. Har annars ett hyfsat fint läge, förutsatt att trupper och mynt finns tillgängliga.

10
Spelare: Mr Awesome McAwesome
Stam: WAAWAL

Kommentar: Coolaste nicket på v14? +1 redan där! Verkar som om dessa WAAWAL konton är näst intill identiskt uppbyggda. Alla har bra OB, bra poäng och bra byar. Mallen de håller sig efter verkar vara ett vinnande koncept, är spelaren ifråga hungrig nog har top 5 spelarna all anledning att vara oroliga.

Observera att INGEN fd WAAWAL-spelare (utav dom som låg på top10 på den förra listan) längre är med på top10, undra varför? :sneaky:

1.
rovet - DSA
OBA, 6,17 Mio. (2)
OBT, 6,95 Mio. (10)

Kommentar: Först slogs QTU med rovet om rövarna, sedan slutade QTU, då plockade rovet ALLA. Nu har rovet slutat på kontot tydligen och en ny spelare som är för mig okänd (eller köas enbart kontot, vem vet?). Men en sak är säker, den eventuellt nya ägaren är inte en farmningsgalning! Väldigt hög OBA och i princip ingen OBF tyder på att rovet slaktade allt och alla i sin närhet utan att låta fienden anfalla tbx (start i rimmen, så inte alltför hög kvalitet på spelarna där förmodligen, vilket är en del av förklaringen). Sedan har även detta konto krigat en hel del från sitt numera väldigt säkra område, och det har renderat i ännu högre OBA. Kort och gott, rovet var näst bäst på v14 efter QTU, nu finns inte längre QTU, därav en ganska överlägsen ledning på v14. Ganska utspridda kluster, men inte för utspridda, stora möjligheter att få massiva kluster vid barbaradling här!

2.
Mergatroid - DSA
OBA, 7,61 Mio. (1)
OBT, 9,91 Mio. (3)

Kommentar: En spelare som har ett rykte efter sig från v4 som en äkta köttarmaskin. Detta är något som han även har bevisat på v14. Har gett problem för iNS/SuSa där vid den sydligaste fronten, rejäla problem minst sagt. Plockade även en rövare på högst respektabla 48 mille den 2/6. Det indikerar kvalitet, både i köttningen, samt farmningen. Sitter med ett ganska fint kluster, väldigt kompakt där han har plockat fiendebyar och lite mer utspritt mer österut. Sköter sig väl, men tappar lite i tillväxten (även om det bara är knappt) pga storkriget som DSA är mitt inne i... Tror inte att du kommer ge upp i första taget , och tror på att du håller dig kvar inom top5 en lång tid framöver.

3.
ICA-Stig - ICA
OBA, 3,00 Mio. (16)
OBT, 3,45 Mio. (30)

Kommentar: Jag har ett ganska fint läge atm, med många byar att plocka relativt billigt. Har ingen vidare OBA eller OBT, men jag klagar inte om fienderna släpper byarna billigt. Första ICA-spelaren på listan, men ta det lugnt, det kommer mer! ;)

4.
Ej anaflabet - SuSa
OBA, 4,24 Mio. (7)
OBT, 9,16 Mio. (7)

Kommentar: Två vassa spelare på detta konto, framförallt två väldigt aktiva spelare... Fin OBF framförallt och imponerande antal dödade adelsmän (200+) från tidigare krig, samt detta. Duktiga på att tajma in mängder med tåg inom en tidsrymd på någon sekund, vilket har gett DSA en hel del problem! Tror dessa spelare kommer hålla sig kvar i toppen, förutom om dom tappar suget pga sommaren eller något sånt. Men tror dock på att ni kommer att tappa i tillväxt pga detta krig och tappa till somliga andra som har mer gynnsamma förhållanden i sin expansion :awsm:.

5.
NemesisVI - ICA
OBA, 1,56 Mio. (41)
OBT, 2,28 Mio. (46)

Kommentar: Duktig spelare som jag är glad över att jag fick över till oss på Lagret... Ganska dålig OBA (minst sagt), men vad tyder det på? Jag tippar på kassa grannar... Kompetens finns här, i massor, tror stenhårt på att Nemesis håller sig kvar i toppen och blir många andra spelares Nemesis (höhö)

6.
Folkabärsa - DSA
OBA, 4,03 Mio. (9)
OBT, 8,94 Mio. (8)

Kommentar: Fireside är minst sagt en respektabel spelare, hans aktivitet verkar dock lida av att han spelar på fler än en värld. Väldigt fin OBA, ännu finare OBT på detta konto som en gång i tiden tillhörde MÄSK. Fint uppbyggda kluster, med 2 olika "baser" , en mer längre ut mot rimmen där det nog finns många saftiga byar! Tror du håller dig runt 5-10, såvida du inte går igång på det sätt du tidigare har gjort på andra världar, då är detta konto ett hot för rank1-innehavaren.

7
Tinglo - SuSa
OBA, 2,62 Mio. (20)
OBT, 4,58 Mio. (18)

Kommentar: Lite "old sql", lite väl mycket barbaradlingar i mitt tycke, verkar inte vara alltför mycket farmning på kontot osv.. Ledare för rank1-stammen SuSa. Har ju plockat en del mot DSA, men mest adlat gratisbyar av JIII än så länge (får vi se en förbättring på detta inom kort kanske?). Men helt klart en ok spelare, ligger även i toppen på en annan värld (v3 om jag inte missminner mig totalt). Allt beror på hur det går för stammen SuSa, går det bra kommer Tinglo hålla sig kvar inom top20 minst. Faller dom, kommer även Tinglo att falla.

8.
Malevolent God - ICA
OBA, 2,76 Mio. (18)
OBT, 3,95 Mio. (23)

Kommentar: "guden", en gammal titan som är en äkta krigare. Låg rank 2 i OBA en längre tid under WAAWAL-kriget men har sedan tappat lite på den fronten när världskriget har hållit igång i v14s sydliga delar medans vi på Lagret har tagit det lite mer lugnt uppe i norr. En äkta krigare som har lovat att ta ikapp mig på ett eller annat sätt under sommaren (men det kan han väl aldrig lyckas med, ellerhur?). Tror på dig Shawn!

9.
Dark Halo - SuSa
OBA, 2,13 Mio. (26)
OBT, 4,59 Mio. (17)

Kommentar: Under 10 medlemmar i stammen Poison på v13, nu 87 (!) medlmmar på v14. Snacka om kontraster... Hursomhelst verkar detta gå fint =0) för Dark Halo och fortästter SuSa att tuffa på kommmer även Dark Halo att tuffa på.

10.
Hermione Granger - ICA
OBA, 869.208 (66)
OBT, 1,08 Mio. (87)

Kommentar: mannen... Hoppade in till top10 genom alla fd PV-byar som låg bra till för dettaa kontot. Ett konto som därav inte har speciellt hög OB :D. Kan funka, men lathet i farmningen kommer nog omöjliggöra fortsatt klättring i nuläget. Fint klustrade byar, vägg i vägg med Nemesis.


Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 rovet DSA Orginalet har slutat, så är det en ny spelare? Hur kommer det gå när orginalet slutat? Neråt är då ganska säkert. Få spelare kan hålla tempot som orginal-rovet satte.

2 ICA-Stig ICA Här går det framåt, min gosse! Stolt! Minns hur noobig och rolig du var på v9!<3 Här passar du dock bra. När ICA går upp tar bossen de finaste varorna själv;)

3 Ej anaflabet SuSa Bevisat gång på gång att de är duktiga, men kanske framförallt aktiva, spelare! Verkar dock hålla på att bli jäkligt instängd i mitten av SuSas övriga 86 spelare?:p

4 Mergatroid VbD Väggen från v2 och Köttmaskinen från v4! Väntar bara på att denna riktiga veteran ska ta första platsen.

5 Malevolent God ICA Jag är Gud på min vilodag... Sedan får Stig se upp;)

6 Tinglo SuSa Hon vet hur man växer iaf, men vet hon hur man leder en topp-stam? Hon kommer och faller med sin stam, så ledaregenskaperna är av största betydelse här!

7 NemesisVI ICA Mycket duktig spelare som tar denna världen mer chill än annars. Tycks gå ganska bra iaf.

8 Folkabärsa VbD Vem har kontot nu? Tillväxten verkar ha trubbats av med kriget. Om krigslyckan fortsätter som nu kan den snart bli nedåtgående.

9 Hermione Granger ICA ICA tar allt större plats på topp-rankingen! Här har vi stammens egen barbarjägare som växer sig tjock på fd. PV-byar. Hoppas du gillade den ratingen;D

Ehh, får la skriva något snällt med... Verkar ha ökat på aktiviteten med poängen och faktiskt börjat farma ordentligt(Y) Du verkar duktig nog att stanna här om du inte latar lika mycket med adelsproduktionen som jag gör=) Vi på ICA ser ju trots allt till att ta hand om våra anställda och erbjuder dagsfärskt kött till fina priser!

10 Dark Halo SuSa Duktig nog att hålla sig i topp så länge det går vägen för SuSa, men vänder vinden får man se var han hamnar. Klart bland de bättre i SuSa dock!

EDIT: Då Hermione tyckte jag beskrev honom som alltför noobig vill jag bara påpeka att han är ett proffs... Det är som på krogen; proffsen kör ju varannan vatten, aight?;)
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
bra spelare.

1 rovet DSA Orginala spelaren har slutat så den spelaren kommer gå mycket ner, när SuSa är klart med andra DSA.
2 ICA-Stig ICA En bra spelare som kommer stå vid 5-10topp, och kommer klara sig ett bra tag, och är värdig spelare. 3 Ej anaflabet SuSa Du har bevisat att du kan klara ett stor krig, och kommer också gå långt ett tag till.
4 Mergatroid VbD har varit en bra köttätare om du forsätter som du gör nu, kommer du gå långt fram.
5 Malevolent God ICA en till Ica spelare, du kommer gå långt fram, sätt dina belöningar så länge Ica-stig håller sig håller stammen med. 6 Tinglo SuSa Du har klarat dig ett ganska bra tag mot DSA. och att är rank 1 i v3, om du forsätter så här klarar du och din stam.
7 NemesisVI ICA Du är förmodlingen också en bra spelare som är en till ICA, Har inte sätt dina belöningar så vet inte hur de kommer gå för dig i framtiden. men Du kommer klara dig ett bra tag till när du är med i ICA
8 Folkabärsa VbD Den gammla spelaren är nog borta förmodlingen så du kommer sjunga ner när Optico / SuSa, får chansen att adla dig med.
9 Hermione Granger ICA Du är nog förmodlingen en bra spelare sätt vilka stammar du har varit med i v14, så du kommer gå fram ett tag till.
10 Dark Halo SuSa oj de här är min lilla fina pa, aa dig har jag sätt i kriget mot dsa du är en av dock de bästa spelarna i din stam av 87. ;p .
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Kul att det går bra för Merga och MG, alltid trevligt när oldschoolersen visar vad dom går för. Kommer även ihåg dig, MG, som en vettig människa, så då äre ju ännu bättre...

emoticon-00182-poolparty.gif
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Får väl även jag ta och göra ett försök!

1. rovet - DSA
OBA 6,3 mio (2)
OBT 7,1 mio (11)

Kommentar: Som folk tidigare sagt i tråden så är det inte längre rovet som spelar på kontot. Jag har ingen koll på vem som sitter på det men vem som än gör det är det en spelare som antingen inte har tid eller helt enkelt inte vet bättre än att adla 3 k barbs. Har två fronter mot Optico men har än så länge inte varit Opticos mål, därav inga poängförluster.

2. ICA-Stig - ICA
OBA 4,1 mio (10)
OBT 4,7 mio (19)

Kommentar: Duktig och social spelare som började efter att världen varit igång ett tag men ändå ligger uppe på rank 2 nu. Adlat fruktansvärt mkt de senaste dagarna och jag drar till med en gissning att han snittat 7 nya byar om dagen. Dock förlorade han ett antal byar till en viss Nemo70, pinsamt... Men hittils har både ICA-Stig och resten av ICA skött sina kort rätt och de kommer de fortsätta göra vilket kommer leda till att ICA-Stig når den åtrovärda rank 1 platsen.

3. Ej anaflabet - SuSa
OBA 4,8 mio (5)
OBT 9,7 mio (6)

Kommentar: Duktiga och aktiva spelare på kontot som är duktiga på att kötta. Har totalt neutraliserat garga1 och kommer fortsätta plocka byar av DSA. Har två stora kluster och ett litet mindre men som växer. Bara adlat poängfyllda fiendebyar sedan långt tillbaka vilket tyder på att kontot är aktivt i SuSas offensiver.

4. Mergatroid - VbD
OBA 7,6 mio (1)
OBT 9,9 mio (5)

Kommentar: Kött, kött och åter kött. Ligger före tvåan på OBA-listan med över en miljon. Har en fin front emot SuSa och plockat en hel del byar av Stonebow i SuSa, har dock även han bara adlat 3 k barbs de senaste dagarna.

5. Malevolent God - ICA
OBA 3,1 mio (18)
OBT 4,4 mio (23)

Kommentar: Andra ICA-spelaren på listan, har inte stött på så mkt motstånd ännu, men gott om trupper bör det finnas och spelaren är det heller inga fel på. Blir otroligt intressant att följa när ICA tar för sig något krig. Tror på dig... eller...

6. Tinglo - SuSa
OBA 3,2 mio (17)
OBT 5,2 mio (16)

Kommentar: Först och främst vill jag bara säga att jag tycker att det både är starkt jobbat och dessutom mkt imponerande att ligga i topp på två världar. Först på V3 och nu på V14. Vet inte riktigt vad eller vem du är, men sett till dina adlingar är det mkt ifrån DSA, dock antar jag att det inte är särskilt svåra byar du har plockat. Men helt klart en helt okej spelare.

7. NemesisVI - ICA
OBA 1,6 mio (45)
OBT 2,3 mio (50)

Kommentar: Inte adlat sedan i mitten av maj, skamligt. Får hoppas att det bara är så att du sparar till en stor offensiv =)
Finns annars inte så mkt att säga, de som har spelat mot snubben på tidigare världar (V11 och V4 bland annat) vet vad han går för. Men som sagt inte särskilt mkt aktivitet de senaste dagarna/veckorna på kontot.

8. Folkabärsa - VbD
OBA 4 mio (11)
OBT 9,2 mio (8)

Kommentar: Vet inte riktigt vem som sitter på kontot atm men ingen förlust/vinst på/av byar sedan 16 maj vet jag inte riktigt hur man ska tolka. Antingen har den som sitter på Folkabärsa korkat igen rejält och sitter och deffar och snipar ut varje adelståg som kommer, men inga offensiva utflykter verkar det bli.

10. Dark Halo - SuSa
OBA 2,2 mio (27)
OBT 4,7 (20)

Kommentar: Verkar gå bra i kriget mot DSA och har en fin front och ett par till enkla byar att plocka, lite slö med adlingen dock verkar det som. Tror även att farmningen är lite sisådär.
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Kopierar talaren innan när det gäller "OB" gener.

1. rovet - DSA
OBA 6,3 mio (2)
OBT 7,1 mio (11)

Kommentar: Ny ägare här antagligen. Vet inte, inte heller fått något bekräftat. Så kan inte uttala mig om spelaren. Men kontot har väldigt bra position i semi-rimmen, stort kluster och kanske är därför spelaren valt att adla barbarer? OBAn är fin, bara Mergatroid som sticker ut:sneaky:

2. ICA-Stig - ICA
OBA 4,1 mio (10)
OBT 4,7 mio (19)

Kommentar: Inte sett spelarens skills än, men han gillar att skriva på skype "[2011-06-06 22:39:54] GranberG?: kan inte nån av er 2 skriva ihop en liten wall of text i top10-spelare eller nåt sånt, så kanske den tråden livas upp lite mera :)" men farma kan han göra iaf! =)
Skall bli kul att se vilka ni kommer att kriga emot i fortsättningen!

3. Ej anaflabet - SuSa
OBA 4,8 mio (5)
OBT 9,7 mio (6)

Kommentar: DSA/ VbD ger oss beröm, tackar och bockar! Ryktas att spelaren tar över 50 miljoner farmning idag utan Twfr...

4. Mergatroid - VbD
OBA 7,6 mio (1)
OBT 9,9 mio (5)

Kommentar: Sitter på mängder med adels och off, när han får klartecken att adla någon kommer det låta *swiiiishhh* rank 1.
Läget är precis som Rovet,

5. Malevolent God - ICA
OBA 3,1 mio (18)
OBT 4,4 mio (23)

Kommentar: Ingen aning här heller, inte mött dig eller likande på slagfältet sedan har du och resterande ICA nissar levt i det tysta! =(

6. Tinglo - SuSa
OBA 3,2 mio (17)
OBT 5,2 mio (16)

Kommentar: Ledare och toppspelare, aktiviteten sprudlar och hennes nukeadels är inte roliga säger DSA/Vbd gänget... Fint jobbat av henne iaf! =)

7. NemesisVI - ICA
OBA 1,6 mio (45)
OBT 2,3 mio (50)

Kommentar: Inaktive Tool, skall bli intressant hur det kommer gå i denna världen. Tagit semester som Rovet tro?

8. Folkabärsa - VbD
OBA 4 mio (11)
OBT 9,2 mio (8)

Kommentar: DomDom kvalliter här, Inaktiv också, liksom rovet och NemesisVI. Skall bli kul när ni tre hittar på lite roligare grejer! :)

9. Hermonie Granger - ICA
OBA, 869.208 (66)
OBT, 1,08 Mio. (87)

Kommentar: No idea! Spelaren verkar iaf ha krafter att farma, det är ett bra tecken på att vilja finns! *thumbs up*

10. Dark Halo - SuSa
OBA 2,2 mio (27)
OBT 4,7 (20)

Kommentar: Inaktiv nuube. Men han kommer tillbaka! Annars får ja åka till honom och ge han en spark i rumpen! :)
Nä, men detta är nog den spelaren som DSA/ VbD rankar #2 av optico och Susa. Trevlig och prata med också ;0)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Trevlig tråd det här tycker jag, gör ett försök att återigen återuppliva den med en väldigt simpel, men ändå en uppdatering på dagens läge! :sneaky:

1 ICA-Stig ICA 1.384.130 157 8816 - ICA says Turn Back! (kommenterar inte mig själv)
2 Mergatroid VbD 1.336.462 147 9092 - Köttmaskinen, leder OBA ganska överlägset och har ett rykte från tidigare världar såsom t,ex v4.
3 Ej anaflabet SuSa 1.324.431 140 9460 - Offensivkillarna, holmarn och matte gillar att tajma in allt på någon trevlig tid typ 7.00 och det har ju hittils funkat bra. Men orkar ni hålla uppe tempot hela sommaren?
4 NemesisVI ICA 1.229.221 135 9105 - ICA says Turn Back! Ett äkta monster i krig och riktigt nöjd med att denna lirare i vårat trevliga gäng.
5 Tinglo SuSa 1.183.974 126 9397 - Ledaren i SuSa, går väl på fint här också!
6 Malevolent God ICA 1.160.918 122 9516 - ICA says Turn Back! Slackat lite den senaste tiden, börjar tappa mot OPTICO gentemot somliga andra *flinar* dags att kötta vidare, finns mnst 3-4 växlar till att lägga in här Shawn!
7 Hermione Granger ICA 1.120.859 120 9340 - ICA says Turn Back! Har slaktat OPTICO i norr totalt tillsammans med Nemesis främst, fortsätt så!
8 Pilsker ICA 1.094.480 120 9121 - ICA says Turn Back! Låg med i princip alla sina byar i fronten, har gjort ett oerhört fint jobb hittils, en ruggigt vass deff-spelare.
9 mojo-jojo OUT 1.086.283 120 9052 - Har gått upp en hel del den senaste tiden ute i sydöst, intressant ;).
10 QubbenTheSexy ICA 963.174 109 8836 - ICA says Turn Back! Tjekan-spelare, spelar i öst nu också (sovjet) och har riktigt fina expansionsmöjligheter där ute, det bådar gott..
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
1 Ej anaflabet SuSa 1.422.950 150 9486 -
Men orkar ni hålla uppe tempot hela sommaren?
Ofc :)
2 ICA-Stig ICA 1.405.453 160 8784 - Slacker, har kapacitet att adla sig upp till förstaplatsen :)
3 Mergatroid VbD 1.342.357 147 9132 - Adlar KTH just nu. Vissa förundrar sig över detta. Men det är taktiskt eller?
4 NemesisVI ICA 1.231.532 135 9122 - Växer på i det tysta, bra defensiv spelare. Offensiv har jag ingen aning om.
5 Tinglo SuSa 1.188.282 126 9431 - Ledare för SuSa, sjukt bra jobb att hon inte flippat ut över att styra 86 medlemmar! Hon vet ju vad hon pysslar med ;)
6 Malevolent God ICA 1.180.493 124 9520 - Om Stigan säger att det finns mera krut här så tror jag att det stämmer!
7 Hermione Granger ICA 1.121.564 120 9346 - Kaxig rackare vad jag hört. Men spela kan han, men kanske inte så bra vad han påstår :)
8 mojo-jojo OUT 1.119.309 123 9100 - STOR/OUT?? Farmar i sitt hörn...
9 Pilsker ICA 1.105.714 121 9138 - BooYaa spelare ifrån v11. Ser att han fullföljer på denna världen iaf :)
10 Arga snickaren OUT 977.751 113 8653 - STOR/OUT?? Farmar i sitt hörn...
 
Topp