Top 10 Spelare

DeletedUser

Guest
fff

1 Hermione Granger- Ser väldigt bra Ut men kolla hans område så vet man varför:rolleyes:
2 GGTTW- Ser riktigt bra ut.
3 Dr. House- 1000 farmade Byar MKT inponerande
4 SalamiKungen- försvinner snart...
5 Povel Ramel- stannar nog ett tag till...
6 fetglenn - Sett han innan om jag inte minns fel leder han Classic. han e grym...
7 MrJames - ???
8 chrlju- KOmmer va med i toppen länge....
9 Skowel- Vem??
10 Poison is Deadly- ser bra ut ...
 

DeletedUser

Guest
1 Hermione Granger- Ser väldigt bra Ut men kolla hans område så vet man varför:rolleyes:
2 GGTTW- Ser riktigt bra ut.
3 Dr. House- 1000 farmade Byar MKT inponerande
4 SalamiKungen- försvinner snart...
5 Povel Ramel- stannar nog ett tag till...
6 fetglenn - Sett han innan om jag inte minns fel leder han Classic. han e grym...
7 MrJames - ???
8 chrlju- KOmmer va med i toppen länge....
9 Skowel- Vem??
10 Poison is Deadly- ser bra ut ...

Vet du vad det roliga är? att chrlju är dig själv :)
 

DeletedUser

Guest
1 GGTTW - No comments
2 Hermione Granger Wizard - Håller topp 3 och lär göra så
3 Dr. House WEED - Väldigt skillad, lär hålla top v10 en lång tid framöver!
4 Povel Ramel WEED - Spelar bra lär hålla toppen
5 fetglenn WEED - Hört talas om han, men vi får se?
6 Remus Lupin* - Tror inte han kommer lyckas hålla topp 10
7 Dvorak - Vem?
8 chrlju XYZ - Vet ej riktigt om du kommer hålla en top 10, möjligt en top 20
9 SalamiKungen - okänt
10 Hallonkräm dGröna - Lär ta sig upp på top 7 och hålla top 7
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
1 GGTTW - No comments
2 Hermione Granger Wizard - Håller topp 3 och lär göra så
3 Dr. House WEED - Väldigt skillad, lär hålla top v10 en lång tid framöver!
4 Povel Ramel WEED - Spelar bra lär hålla toppen
5 fetglenn WEED - Hört talas om han, men vi får se?
6 Remus Lupin* - Tror inte han kommer lyckas hålla topp 10
7 Dvorak - Vem?
8 chrlju XYZ - Vet ej riktigt om du kommer hålla en top 10, möjligt en top 20
9 SalamiKungen - okänt
10 Hallonkräm dGröna - Lär ta sig upp på top 7 och hålla top 7

Måste påpeka för dig att detta är v14 och inte v10.
Puss :*
 

DeletedUser

Guest
1 Hermione Granger
2 GGTTW ~DSG~
3 Dr. House
4 Povel Ramel
5 fetglenn
6 Remus Lupin*
7 SalamiKungen
8 RockarMedJesus
9 Hallonkräm
10 Dvorak

update!
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
1 Hermione Granger Inte en aning om vem det är... men jag gillar harrypotter :)
2 GGTTW ~DSG~ hendrik336 verkar gå bra... tror han kan bli ganska farlig, dock inte hans stam...
3 Dr. House fejk nick... skulle gissa att de sitter 2 bra spelare bakom det.
4 Povel Ramel fejk nick... skulle gissa att de sitter 2 bra spelare bakom det.
5 fetglenn He is awesome (fast wierd att han skröt om att han adla mig som hade 1/10 av hans poäng) men spelar du lär du göra det bra. framtida topp 3 :p
6 Remus Lupin* Harry Potters lärare försvar mot svartkonster i bok 3. en medlem i Fenixorden, gifter sig senare med tonks... Han blir varulv en gång om månaden :O
7 SalamiKungen Bye <3
8 RockarMedJesus FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK,FEJK
9 Hallonkräm känner igen... kanske en framtida top 10 vem vet...
10 Dvorak Hej. Vem e du ?
 

DeletedUser

Guest
1. Hermione Granger Wizard - Gjorde om jag minns rätt en bra start på v11. Får hoppas att det håller längre denna gång.
2. Dr. House WEED - Kan det gömma sig en orm och en sur jävel här kanske? Hur som helst, fin start, belöningshoror men det gillar vi.
3. GGTTW ~DSG~ - Säger som en kär vän, vad sysslar du med?
4. fetglenn WEED - Go go go
5. Hallonkräm dGröna - Får precis som med Hermione önska dig bättre lycka denna gång än på v11 (jaja, du hade slutat)
6. Remus Lupin* Wizard - Heheh.. Häj.
7. Gregory Goyle Wizard - Fin duo, får se hur länge det håller.
8. Povel Ramel WEED - Gillar nicket (barndomsidol). Gillar spelaren också. Men bara lite.
9. RockarMedJesus WEED - No idea. Funneh. Kajan-vibbar hehe
10. hojtas ankorna Örjan - Söta
 

Zenato

New Member
Reaktionspoäng
0
1 - Hermione Granger Wizard Kommer köra i toppen en lång tid framöver.
2 - GGTTW ~DSG~ Kommer troligtvis försvinna när WEED ger sig ut efter honom... D:
3 - Dr. House WEED Kommer hålla topp 3
4 - fetglenn WEED Mycket duktig spelare som ligger i topp på alla världar han spelar
5 - Hallonkräm dGröna Osäker på denna spelare, vet inte vem som sitter bakom nicket... ;)
6 - Remus Lupin* Wizard No idea
7 - Gregory Goyle Wizard Duktig, kommer hålla topp 10 iaf
8 - Povel Ramel WEED Kommer stiga i rankingen, och ta sig in på topp 5.
9 - RockarMedJesus WEED Vet tyvärr inte :(
10 - Zenato XYZ SMACK-
 

DeletedUser

Guest
1 Hermione Granger - En av mina tidigare adlingar på v12 om det inte skett ett ägarbyte. Nog har alla barbarer spelat en stor roll i framgången, men det som fick större delen av topp 10 bannade på v12 är tydligen tillåtet här på v14.
2 GGTTW - Vet att han gillar utmaningen som spel i en sämre stam innebär, men han är inte bra nog att klara sig där han befinner sig just nu.
3 Dr. House - Om allt går enligt planerna korsas 1k lc denna helgen. Gott om farmmöjligheter med andra ord.
4 fetglenn - En av Sveriges bättre starters helt klart. Har allt man kan önska sig hos en kvinna, utom kvinnligheten och kurvorna.
5 Hallonkräm - Aldrig varit något större fan av hallonkräm och har inte för avsikt att ändra min uppfattning nu. Tror inte på dig tyvärr.
6 Remus Lupin* - Även här har barbarerna spelat en stor roll. Mycket märkligt att det är de sämsta spelarna i Wizard som gynnats av alla farms.
7 Gregory Goyle - Här har vi ett för mig okänt ansikte. Dödsätare enligt böckerna, så du får nog käka död här med.
8 Povel Ramel - Allas vår guru. Han tappar minsann inte tvålen en andra gång efter läxan han lärde sig på Eriksdalsbadet hösten 87. Kommer att ligga kvar i topp länge.
9 RockarMedJesus - Riktigt tråkig kille. En torsk skulle man kunna säga. Eller var det norsk? En kötter hursomhelst.
10 Zenato - Zenato zenato zenato. Nepp, det är inget nick som fastnar på minnet och förmodligen inte på topp 10 heller.
 

DeletedUser

Guest
1 Hermione Granger - Mycket bra poäng, oban mindre imponerande samt attackerade spelare, dock så är det bra att du farmat över 1k byar :)
2 GGTTW - Vet inte vem du är men det känns som om att du kommer att ligga kvar här ett tag till.
3 Dr. House - Bästa spelaren, högst oba, attacker över 25 spelare, inte mycket bb men jag antar att du farmar en massa spelarbyar :)
4 fetglenn - Grym på starter ;)
5 Hallonkräm - Vet ej vem du är...
6 Remus Lupin* - Bra stam, många farmbyar
7 Gregory Goyle - Bra utmärkelser, bra position.
8 Povel Ramel - Tror inte på dig.
9 RockarMedJesus - Vet inte.
10 Zenato - Bra spelare, en nykomling som jag tror kommer att gå långt, man får inte glömma bort att Jägers citat^^ "Tw är inget 100meterslopp där man ska vara bäst i början etc, utan det är mera som ett maratonlopp" :)
 

DeletedUser

Guest
  1. Hermione Granger Wizard - Bra start, insert whine bout barbs
  2. GGTTW ~DSG~ - Gillar idén att lira med en så dåligt ryktad stam, har väll startat grymt. Men ryktet säger att du inte bygger lc, är det då yx-whore eller deff?
  3. Dr. House WEED - Grym start, no-life-farming (y) kommer nog hålla en topp-placering ett flertal månader framöver.
  4. fetglenn WEED - Tar ledning om ett par månader(senast), kommer bara dra ifrån mer & mer & mer.
  5. Hallonkräm dGröna - Min lilla älsk, kommer tyvärr tappa för att han kommer börja slacka snart
  6. Remus Lupin* Wizard Bra start, insert whine bout barbs
  7. Gregory Goyle Wizard Bra start, insert whine bout barbs
  8. Povel Ramel WEED - Ryktet säger sjukt bra starter + sjukt bra ledare (Men ändå får jag inte reda på vem du är?)
  9. RockarMedJesus WEED - Tror på denna spelare! Framtida topp 15-25
  10. Zenato XYZ - MatarN, håller placeringen ett tag till!
  11. QubbenTheUgly Wizard - Din mugglare! Sviker männskligheten <3
  12. hojtas ankorna Örjan - En anka?
  13. Draco Malfoy Wizard - Bra start, insert whine bout barbs
  14. Argus Flich Wizard - Bra start, insert whine bout barbs
  15. Dvorak ConEcT - Svensk?, Polsk?, what? Kommer downa hårt
  16. chrlju XYZ - Me lövly pöintwh0re! ;)
  17. MrJames OBA - Idk...K?
  18. Ramayne WEED - Kommer hålla topp 20 ett bra tag framöver...
  19. fyllkajan WEED - Kajan? or wh0?
  20. Severus Snape Wizard - Bra start, insert whine bout barbs
 

fetglenn

New Member
Reaktionspoäng
0
1 fetglenn - Lär sig av mamma kacka65:)
2 Hermione Granger - Låter som en fransk mögelost:confused:
3 Hallonkräm - Inte lika god som folkbärsa.
4 Remus Lupin* - Lite nasse-varning
5 Dr. House - På väg upp:)
6 Povel Ramel - Snart klar med jultidningarna, kommer o stiga då;)
7 Gregory Goyle - Profilen säger allt:D
8 QubbenTheUgly - Gubben håller säkert.
9 g33kar - För dig är det kört:D
10 fyllkajan - Blivande Rank1 om han lever upp till namnet:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tycker vi bumpar denna lite :awsm:

1 Folkabärsa WEED
Vår egen farmraket, kör järnet och är helt enkelt som en vissen tulpan i maj!

2 Dr. House WEED
Vår egen knarkhandlare, av honom får vi medicin för att hålla oss vakna och farmpigga :cool:

3 QubbenTheUgly XYZ
Nog fan har man sett vackrare personer ;) <3

4 Styria WEED
En köttglad liten varelse, jobbar på starkt. Vår lilla köttkvinna, passa er om ni bor granne med henne :eek:

5 MrJames WAAWAL
Hej på dig som sabbar våra stats, kan du tappa istället för att adla tack?

6 Liemannen WEED
En liten guldklimp, helt enkelt briljant och skrämmande nick har du också!!

7 Argus Flich XYZ
En gammal trollkarl, eller ja en ynk snarare, dålig trollkarl alltså som flydde till XYZ, tack hej!

8 starbuck WEED
Emo-kid number 1, we love you <3

9 RockarMedJesus WEED
Melodisk musik och en talibanhatt ftw!

10 fyllkajan WEED
Fyllo? Vänta här nu lite, var inte vi knarkare? Mobbad sak är du alltså!


Over 'n out från ett nerdrogat emo som spenderat hela natten med att titta på byggnader som blir klara! :D Puss i knoppen allesammans utom Folkabärsa som får sluta slacka :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tar upp tråden igen! Värt att tilläggas är att jag spelar på v14 under fejknick

1
Spelare: QubbenTheUgly
Stam:XYZ

Kommentar: Flyter på riktigt bra för honom, rank 1 säger det mesta samtidigt som han har en bra ODA, troligtvis välanvända trupper. Lite väl lågt by-snitt men om han fokuserar på trupper borde det helt klart gynna honom i kampen mot låg-moralare. Har ett fint läge på kartan och kommer troligtvis behålla denna platsen ett tag framöver.

2
Spelare: Folkabärsa
Stam: WEED

Kommentar: Var ganska överlägsen i början av världen men har definitivt tappat stinget under de senaste dagarna. Ryktet säger ny ägare, så vi får låta framtiden tala innan vi kan dra några slutsatser. Kontot har annars en bra struktur i sig, till skillnad från rank 1 finns här ett högt bysnitt, vilket höjer poängen men samtidigt sänker moralen. Får se vilket som blir det vinnande konceptet, ska tilläggas att han inte adlat så värst mycket senaste tiden, laddar för...?

3
Spelare: Baxisten8
Stam: WAAWAL

Kommentar: Är ett nytt namn för mig, antar att det är ett fejknick då det tycks finnas lite rutin bakom kontot. Har sedan börjat av världen legat högt i ODA rankingen och har på senare tid även exploderat i poäng statsen liksom resten av WAAWALs medlemmar. Har en fin yta att expandera på. Ryktet säger mycket off, klarar han ett krig?

4
Spelare: Grafcrew
Stam: WAAWAL

Kommentar: Ledaren för "de anonyma". Har lyckats svetsa samman ett bra gäng som för mig fortfarande är anonyma, brukar annars inte hålla så långt in på världen. Har liksom Baxisten en uppåtgående trend och frågan är när de båda är uppe och nosar på rank 1? OBn imponerar inte, tyder på antingen låg krigs-aktivitet eller mängder med trupper.

5
Spelare: Dvorak
Stam: WAAWAL

Kommentar: Ännu en medlem ur de anonyma. 3/5 på top tio är bra jobbat, bör absolut ses som ett hot mot övriga stammar (Dvs Weed och Xyz). Har inte heller han någon imponerande OB, men med tanke på rankingen antar jag att han använt trupperna på ett effektivt sätt, vilket man såklart ska göra. Har liksom de 2 övre spelarna en ljus framtid med lite tur.

6
Spelare: Argus Flich
Stam: XYZ

Kommentar: En gammal Wizard spelare som hängt med i takterna efter den gamla stammens fall. Har fortfarande en fusk-stämpel över sig från många i och med barbar-bältet som skapades i början. Tycker dock det är dags att lägga det bakom sig och anta att de som fortfarande spelare inte har brutit mot reglerna. Har ett fint läge på kartan, dock lite nära Weed vilket kan leda till konflikter. Hur nära inpå är han beredd att gå? Det återstår att se. Så länge en inofficiell IAP finns där kommer kontot ligga i topp.

7
Spelare: Dr. House
Stam: WEED

Kommentar: Den ultimata startern. Kammade hem dagens rövare de 5 första dagarna men började sedan halka efter rejält. Ryktet säger ny spelare på kontot och jag tror inte att det kommer befinna sig på top 10 i framtiden. He's going down!

8
Spelare: Styria
Stam: WEED

Kommentar: Ett obekant ansikte för mig, men säkra källor säger att detta är en av .se's bästa spelare. Kommer, om källorna är pålitliga, att hålla sig kvar på top 10 under en lång tid. Frågan är när han tar nästa kliv?

9
Spelare: RockarMedJesus
Stam: WEED

Kommentar: Rockar med Jesus, han har lagt upp ribban högt från start. Är enligt min mening en starter, och faktiskt en halv-kass sådan. Finns flera spelare under som mer än gärna tar över platsen och kommer säkerligen inom den närmsta tiden gå om. Har annars ett hyfsat fint läge, förutsatt att trupper och mynt finns tillgängliga.

10
Spelare: Mr Awesome McAwesome
Stam: WAAWAL

Kommentar: Coolaste nicket på v14? +1 redan där! Verkar som om dessa WAAWAL konton är näst intill identiskt uppbyggda. Alla har bra OB, bra poäng och bra byar. Mallen de håller sig efter verkar vara ett vinnande koncept, är spelaren ifråga hungrig nog har top 5 spelarna all anledning att vara oroliga.
 

DeletedUser

Guest
Rolig läsning, bra att någon lägger ner lite tid på sina analyser!
 
Topp