Top 10 - Spelare

DeletedUser

Guest
|038| Knugen (606|591) K56 4,653 Bushdoctor [BJÖRN] Ilsken Björn [BJÖRN] 2010-06-12 13:55:56
|037| Knugen (607|580) K56 6,980 Bushdoctor [BJÖRN] Ilsken Björn [BJÖRN] 2010-06-11 17:25:23
|036| Knugen (632|594) K56 4,218 Bushdoctor [BJÖRN] Ilsken Björn [BJÖRN] 2010-06-09 21:28:22
|035| Knugen (611|593) K56 9,162 Bushdoctor [BJÖRN] Ilsken Björn [BJÖRN]


Hhaha, Är du fortvarande arg för att jag anföll dig när du spelade för indianerna ?

Jag förstår att du är lite avunsjuk för att jag är bättre än dig.

OMFG 4 internadling?!?! noes...

glömer aldrig, förlåter sällan

men sen när är det fel att vara kung eller drottning?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Rank Namn
1 melki
2 DärSolenAldrigLyser
3 Kaffesump
4 Sigurd Ring
5 Anders77
6 MrDan18
7 FredrikSlayer
8 sliten
9 LOLsvamp
10 keyser
 

DeletedUser

Guest
Kände dags för en ny lista .

Rank Namn
1 Kaffesump
2 MrDan18
3 Anders77
4 LOLsvamp
5 sliten
6 DärSolenAldrigLyser
7 FredrikSlayer
8 keyser
9 Hennessy
10 garga1
 

DeletedUser

Guest
1 Kaffesump R.S.R
2 Anders77 BJÖRN
3 MrDan18 R.S.R
4 LOLsvamp R.S.R
5 sliten BooYaa
6 FredrikSlayer Bringt
7 DärSolenAldrigLyser PRP
8 keyser Bringt
9 Hennessy BooYaa
10 garga1 BJÖRN


1 Kaffesump är ju mysigt :)
2 Anders77 vet ingenting om dig men kötta på!
3 Dan är skit kan ingenting :mad: inte ens uppdatera listor rätt
4 Lolsvamp vettfan
5 Sliten, köttar fint växer bra kommer bli något vackert kanske? :)
6 Fredrikslayer HAN HAR LYKTAN no skills här lyktan och internadlingar.
7 DSAL har sina mysiga stunder.
8 Keyser har min respekt
9 Hennessy njaaa hoppar upp och ner
10 DEFF **** <33333333333
 

DeletedUser

Guest
1 Anders77 - Slaktar på riktigt gott o plockat en TWRML spelare som gav han poäng ;)
2 MrDan18 - gogogo
3 sliten - Inte hört mycket av booyaa på sistone faktiskt, o denna spelare heller...men rank 3 e ju inte kasst
4 Kaffesumpn - samma som MrDarn18, gogo kör ba
5 LOLsvamp - kööör
6 FredrikSlayer - kines? jag kommer snart om dig
7 keyser -
8 Hennessy - Booyaa igen, hänger med i rankingen...hoppas han stannar
9 DärSolenAldrigLyser - Kvar på top 10, undra hur länge?
10 garga1 - björnarna har vaknat ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Anders77 BJÖRN - Blir först till millen? Har fått ett fint försprång i alla fall och maler på. Fint att vara 1a i Oba också.
2 MrDan18 R.S.R - Thumbs up för starka stammar med få spelare.
3 sliten BooYaa - Trevlig granne som inte gör mycket liv av sig men verkligen kör på bra.
4 Kaffesump R.S.R - Har saktats ner lite men hänger kvar (y)
5 LOLsvamp R.S.R - -ll-
6 FredrikSlayer -RB- - Leskig thaipoike
7 keyser -RB- - Kött fifän. 3a efter två björnar i oba
8 SadSmasher BJÖRN - Dealade med lite småskit vid sidan om twrml och hoppade upp rejält efter det.
9 Hennessy BooYaa - Ingen koll på dig. Funderar dock på varför du stavat ditt nick som du gör varje gång jag ser det. Ses den 31a :)
10 DärSolenAldrigLyser PRP - Hårt ansatt på sista tiden? Kom igen nu, bättre kan ni :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1 Kaffesump PUPPY - Bra spelare, kännern dock inte.
2 SadSmasher BJÖRN - Björn, halvskapliga...hört mkt om deras ''ledare'' ska besöka han :)
3 Anders77 BJÖRN - Galen jävla oba snubbe, funderar ut om jag någonsin kommer gå om fanskapet
4 wigendra Asynja - Jokern i v11 anser jag, vet faktiskt ingenting om han/hon..
5 DrDoom11 Asynja - Samma sak här som ovanstående.
6 sliten BooYaa - Tjena, en booyaa spelare, dock okänd för mig...verkar väl bra att han e här.
7 keyser 1X2 - pensionär spelare
8 Roxylina 1X2 - Tur kan alla ha..
9 spattfnatt Asynja - En av dom ja känner bättre, skön lirare o duktig. Hoppas du gifter dig med en jag känner.
10 MrDan18 PUPPY - Håller inte koll på ägaren te kontot nu, men har väl aldrig varit en sopa på kontot?
 

DeletedUser

Guest
1 Kaffesump - PUPPY
Sumpet i min kaffekopp lägger sig i ovanligt mönster. Ser mest ut som en björn som äter vildsvin. Adlingarna känns strategiska. Byarna bildar två bollar (en stor och en liten) vilket borde innebära få kyrkor. OB talar för en spelare som spelar eftertänksamt. Dock talar roliga meningsutbyten på forumet för en spelare med temperament.

2 SadSmasher - BJÖRN
Sorgligt nog vet jag inget om spelaren. Kan inte ens komma på att jag sett ett inlägg från spelaren ännu mindre en smash. Bland adlingarna hittar vi varierande svårighetsgrad. En förlorad by och hyfsat låg OBF talar för att en räkmacka funnits till hands.

3 wigendra - Asynja
Oj, vad många barbarer. Någon måste mäta spelarens skicklighet innan världen stänger - nästan 500:e plats på OBF.

4 Anders77 - BJÖRN
Okej Anders, semestern är slut - du kan inte låta dom andra gå om dig på detta sättet. Annars ser statistiken ut som för en spelare som tycker om att gambla lite mer än spelarna ovanför i rankingen.

5 DrDoom11 - Asynja
Barbarer, barbarer, barbarer. Rom kommer falla om barbarerna kommer att fortsätta på detta viset. Dock en trevlig snubbe med koll på tangenterna.

6 Roxylina - 1X2
Vilken stamhoppare, tillhört sju stammar. Inget bra tecken - dock har spelaren relativt bra placering på OB-rankingarna.

7 keyser - 1X2
Sluta drick läsk och adla lite byar istället.

8 sliten - BooYaa
Nej, nej, nej - jag ska inte köra några lama skämt om att spelaren är sliten och trött. Intressant vore om deffen blev lite mer nersliten så skillsen blev verifierade även i värld 11.

9 spattfnatt - Asynja
Jaha - och semestern har pågått snart i tre månader. Spelaren har dock haft en egen fanclub i värld 11, så något avtryck måste spelaren ha gjort.

10 MrDan18 - PUPPY
Här har vi listans stamhoppare. Står dock still sedan 1,5 månad tillbaka. Bara en förlorad by och ändå två siffriga rankingtal på båda OB-listorna.
 
Topp