Top 10 Spelare ***med kommentarer***

DeletedUser

Guest
tackar man tackar. E ny på tw o bara skrev så för inte hade nåt o göra. Orkar inte kolla upp alla spelare
 

mackan 9123

Member
Reaktionspoäng
0
tackar man tackar. E ny på tw o bara skrev så för inte hade nåt o göra. Orkar inte kolla upp alla spelare

Ledsen för OffT men såvida du inte fått,köpt eller något annat så är ett reg datum i december 2009 inte en ny spelare.

OnT:
Update:
1 HEJARKLACKSANFÖRARE Yawn
2 Come on? TTT
3 lethoon Yawn
4 Dr.Phil Yawn
5 fast29 TTT
6 M1wlo TTT
7 Cliff Yawn
8 Erik XIV TTT
9 Sansen Yawn
10 El Maestro TTT

Väldigt mycket Yawn och TTT :p
 

DeletedUser

Guest
jaa men ny på v12 då :D

jag spelade på v9 med tobiasb men tröttnade så slutade jag (fast hade kvar forums accountet) . Så började precis på v12, nu spelar jag som bern3hardt fast har kvar mitt gammla forums acc
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Update
1 HEJARKLACKSANFÖRARE
2 fast29
3 lethoon
4 Dead King
5 Dr.Phil
6 Come on?
7 Cliff Yawn
8 M1wlo
9 Sansen
10 mintcream

Kommentarer kommer ikväll från mig :)
 

DeletedUser

Guest
1 HEJARKLACKSANFÖRARE - Norsken som sköt iväg som ett skott i rankingen när en viss sur fruktblandning introducerade farmscriptet på detta kontot.
2 fast29 - Köttar på fint som vanligt. En riktigt bra spelare som alltid är nära toppen om han inte stoppas tidigt.
3 lethoon - Bra spelare på kontot. A true meat lover.
4 Dead King - Internadlarn uppe på topp 5. Grattis ;) "Vah?"
5 Dr.Phil - En norsk till som är riktigt duktig och alltid lika trevlig :)
6 Come on? - Ser ut som att kontot internadlas.
7 Cliff - Cliff är min favorit på v12. "Long lost child" Spelade med honom en kort sväng på v3 och där imponerade han. Gör så även nu.
8 M1wlo - Vet inte vilka eller hur många ni är för tillfället men det står lite stilla?
9 Sansen - Sansen är Sansen. Utförligare förklaring är överflödig.
10 mintcream - Ingen kommentar.
 

DeletedUser

Guest
1. Hejarklacksanföraren, adlar på bra : D lär behålla rank 1 platsen ett tag till
2. Fast29, ligger ganska ensam i k44 men kmr ligga kvar han med
3.Boxarn, har inget hot då han liggar ganska ohotad

orkar inte skriva resten då jag inte kan nåt om dem typ : D
 

DeletedUser

Guest
jaa men ny på v12 då :D

jag spelade på v9 med tobiasb men tröttnade så slutade jag (fast hade kvar forums accountet) . Så började precis på v12, nu spelar jag som bern3hardt fast har kvar mitt gammla forums acc


Så vem är det som skriver i forumet med forums nicket bern3hardt?
 
Topp