Top 10 Spelare ***med kommentarer***

DeletedUser

Guest
såg inte att de fanns en sån här. :eek:

anyways, håll tråden ren nu, spamma inte massa off topic.

här är listan eftersom många av er är förmodligen lata.


1 Jenny Skavlan H-Star 332 1 332
2 Pink » WiN 331 1 331
3 Mrskillz GulBil 316 1 316
4 lethoon SPQR 309 1 309
5 eyoii Kinky 307 1 307
6 Kryckan JabbaW 306 1 306
7 El Maestro BOOM 302 1 302
8 Mighty Hawk VET 302 1 302
9 Lilla åsnan TTT 300 1 300
10 gurkyngla 300 1 300
 

DeletedUser

Guest
1 Jenny Skavlan H-Star 332 1 332
Norsk kommer faila

2 Pink » WiN 331 1 331
Med i Win stammen, så vinner antagligen hela världen... eller nått:confused:

3 Mrskillz GulBil 316 1 316
Dont know

4 lethoon SPQR 309 1 309
Ungefär samma som på "Pink" med i en sån bra stam. Stammen säger en del om spelaren... FAIL!

5 eyoii Kinky 307 1 307
Dont know

6 Kryckan JabbaW 306 1 306
Dont know

7 El Maestro BOOM 302 1 302
Nice lir, lär ligga på iaf en topp 40 ett tag framöver.

8 Mighty Hawk VET 302 1 302
Dont know

9 Lilla åsnan TTT 300 1 300
Antagligen bra spelare, med tanke på att jag personligen har höga förväntningar på stammen.

10 gurkyngla 300 1 300
Dont know
 

DeletedUser

Guest
1 Jenny Skavlan
2 Pink Poängh
3 Mrskillz
4 LK--
5 lethoon
6 eyoii Kinky
7 Lilla åsnan
8 gripus
9 HEJARKLACKSANFÖRARE
10 Dead King

Update :D
 

DeletedUser

Guest
1 Jenny Skavlan - Har bra med poäng , men stannar inte i toppen efter skyddet.
2 Pink - Dåligt läge. Luktar Pointwh*re
3 Mrskillz - Fint läge säkert en del trupper. Kan gå bra. Stannar nog i Top 20 tills skyddet går.
4 LK-- - Bra läge. Men stannar inte länge här. Efter skyddet är du så gott som Away. Dead king till attack ;)
5 Lilla åsnan - Lilla söta. Bra spelare som är här för att stanna. vart i toppen väldigt länge nu. Stannar nog i Top10 ett tag fram över.
6 lethoon - BRa spelare minns dig från v8? , aja. Du lär nog stanna i top 20 ett bra tag iaf.
7 gurkyngla - Going down already.
8 eyoii - idk .. fin position iaf.
9 HEJARKLACKSANFÖRARE - Idk
10 Dead King - Framtida spelare. Kommer vara i toppen ett bra tag ;)
 

DeletedUser

Guest
På lördag-söndag är nuvarande top 10 helt förändrad
 

DeletedUser

Guest
1 Dead King Ja!
2 Pink Nej!
3 Fangblade Nej!
4 Mrskillz Ja!
5 bodinaren Nej
6 Hallonkräm Ja!
7 Jenny Skavlan Nej!
8 gripus Ja!
9 Helgonetegon Nej!
10 lethoon Ja!

Enkelt & bra =)
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? TTT 626 1 626 <-- Ny 1:a , kommer nog att ligga här uppe länge! :) Tror starkt på dig!
2 Dead King TFA 594 1 594 <-- Vi får se om han kommer upp till rank 1 igen eller ej
3 Mrskillz GulBil 556 1 556 <-- vet inte så mycket, vågar väl inte säga nåt
4 LK-- TFA 550 1 550 <-- tillhör TFA; får se vad han går för
5 gripus 544 1 544 <-- ingen aning
6 Leif-Åke Pirate 516 1 516 <-- intressant , ska följa dessa
7 Ei Fleisch Pirate 514 1 514 <-- intressant , ska följa dessa
8 HEJARKLACKSANFÖRARE 512 1 512 <-- soloåkare? spännande
9 Valandil XIII 504 1 504 <-- får se om han hänger kvar
10 Pink XIII 500 1 500 <-- samma här.
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? - Grymma och kommer hålla denna rank, fint me mkt lc <3
2 Dead King - poänghorade i starten, du kommer tappa pga detta nu min vän.
3 Mrskillz - Ingen aning kan gå?
4 HEJARKLACKSANFÖRARE - Coolt att köra solo, tror lite på dig
5 LK-- - Ingen aning
6 Bistro Vagnen - OBA ftw! :D Bevisar att lc e bra att ha och att man inte tjänar på att poänghora :)
7 gripus - Ännu en som kör solo
8 Ei Fleisch - Pirate ser lite intressanta ut
9 Leif-Åke - Pirate ser lite intressanta ut
10 Helgonetegon - Ännu en som kör solo
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? TTT 802 1 802 - Först till 1000 plundringar långt före alla andra säger en hel del. Sålänge de är aktiva kommer de stanna i toppen, utan tvekan!
2 Dead King TFA 691 1 691 - Bra starter, är du lika bra mid-game också?
3 Leif-Åke Pirate 610 1 610 - Ska bli intressant att se vad du går för
4 Ei Fleisch Pirate 598 1 598 - Samma som ovan
5 Bistro Vagnen TTT 598 1 598 - Verkar stabil, kommer återfinnas i toppen även mid-game
6 Mrskillz GulBil 591 1 591 - Dig vet jag ingenting mer om än att du har poäng, har du trupper också?
7 HEJARKLACKSANFÖRARE 589 1 589 - Toolstyle, frågan är om du klarar av det?
8 gripus 584 1 584 - Vet ingenting om dig
9 Lilla åsnan TTT 583 1 583 - Intressant spelare som också verkar veta vad han/hon gör
10 Ramayne DSA 574 1 574 - Har jobbat starkt och hämtat ikapp, mycket bra spelare som ni får se upp med ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? TTT - Ser stabilt ut här Danneboy :) Stor chans att du lyckas på denna världen och inte failar som du gjort de senaste 4.
2 Dead King TFA - Duktig spelare no doubt, men jag tror inte att han kan hitta något bra adelsmål utan att det kostar alldeles för mycket när det börjar dra ihop sig.
3 Ramayne DSA - Gammal v8-spelare om jag inte misstar mig. Där kom du upp underifrån och jag tror att det hade passat dig bättre. Tyvärr, men jag tror inte att du håller hela vägen.
4 Bistro Vagnen TTT - Riktigt jobbig kille. Hade gissat på Jooni, men det faktum att du är med på topp 1000 säger emot det.
5 Leif-Åke Pirate - Topp 5 och fortfarande noobskydd :eek: Kan bli riktigt intressant att se vart det tar vägen.
6 Ei Fleisch Pirate - Topp 6 och fortfarande noobskydd :eek: Kan bli riktigt intressant att se vart det tar vägen.
7 Mrskillz - Rensad och snart borta helt :)
8 gripus - Stamlös och på topp 10 vet vi hur det brukar gå. Antingen farmad eller irritationsobjekt för premade. Hoppas på det sista ;)
9 HEJARKLACKSANFÖRARE - Se nr 8
10 Lilla åsnan TTT - Sati? Vild chansning men anar vissa likheter och om det är han kan det bli både topp 10 och topp 5 innan det blir akademi.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Come on? TTT - Ser stabilt ut här Danneboy :) Stor chans att du lyckas på denna världen och inte failar som du gjort de senaste 4.
2 Dead King TFA - Duktig spelare no doubt, men jag tror inte att han kan hitta något bra adelsmål utan att det kostar alldeles för mycket när det börjar dra ihop sig.
3 Ramayne DSA - Gammal v8-spelare om jag inte misstar mig. Där kom du upp underifrån och jag tror att det hade passat dig bättre. Tyvärr, men jag tror inte att du håller hela vägen.
4 Bistro Vagnen TTT - Riktigt jobbig kille. Hade gissat på Jooni, men det faktum att du är med på topp 1000 säger emot det.
5 Leif-Åke Pirate - Topp 5 och fortfarande noobskydd :eek: Kan bli riktigt intressant att se vart det tar vägen.
6 Ei Fleisch Pirate - Topp 6 och fortfarande noobskydd :eek: Kan bli riktigt intressant att se vart det tar vägen.
7 Mrskillz - Rensad och snart borta helt :)
8 gripus - Stamlös och på topp 10 vet vi hur det brukar gå. Antingen farmad eller irritationsobjekt för premade. Hoppas på det sista ;)
9 HEJARKLACKSANFÖRARE - Se nr 8
10 Lilla åsnan TTT - Sati? Vild chansning men anar vissa likheter och om det är han kan det bli både topp 10 och topp 5 innan det blir akademi.



Grym analys från LemonLime måste jag säga :)

Studerat var dessa ligger på kartan och deras framtid å allt :p Väldigt djup bedömning! Nice!
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? TTT - Ser stabilt ut här Danneboy :) Stor chans att du lyckas på denna världen och inte failar som du gjort de senaste 4.
2 Dead King TFA - Duktig spelare no doubt, men jag tror inte att han kan hitta något bra adelsmål utan att det kostar alldeles för mycket när det börjar dra ihop sig.
3 Ramayne DSA - Gammal v8-spelare om jag inte misstar mig. Där kom du upp underifrån och jag tror att det hade passat dig bättre. Tyvärr, men jag tror inte att du håller hela vägen.
4 Bistro Vagnen TTT - Riktigt jobbig kille. Hade gissat på Jooni, men det faktum att du är med på topp 1000 säger emot det.
5 Leif-Åke Pirate - Topp 5 och fortfarande noobskydd :eek: Kan bli riktigt intressant att se vart det tar vägen.
6 Ei Fleisch Pirate - Topp 6 och fortfarande noobskydd :eek: Kan bli riktigt intressant att se vart det tar vägen.
7 Mrskillz - Rensad och snart borta helt :)
8 gripus - Stamlös och på topp 10 vet vi hur det brukar gå. Antingen farmad eller irritationsobjekt för premade. Hoppas på det sista ;)
9 HEJARKLACKSANFÖRARE - Se nr 8
10 Lilla åsnan TTT - Sati? Vild chansning men anar vissa likheter och om det är han kan det bli både topp 10 och topp 5 innan det blir akademi.

Tack för de fina kommentarerna jag får LemonLime <3
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? Sveriges bästa starter enligt mig. Om det är dannebooy dvs.
2 Ei Fleisch Fejknick..? Fint läge, bra med farmer.
3 Dead King nej nej nej
4 Bistro Vagnen Sjukt mycket barbs i 7x7, tur eller skills? :) Ser stabilt ut.
5 Leif-Åke Pirate Ingen aning, ligger nära mig så ser ingen framtid här. ;) Hade sjukt bra läge under nuub skyddet så jag är inte förvånad.
6 Ramayne Mycket barbarer i området och även ganska stora spelarbyar. Bra farmer i framtiden. Känner igen nicket från externa, vet inte vad du går för dock.
7 Mrskillz Rätt fint läge.. Random eller fejknick?
8 Lilla åsnan Lite tomt med byar? ^^
9 lethoon Känner igen detta nicket, kommer dock inte ihåg ifrån vart. :S Har för mig det var positivt med dej iaf..
10 Cosmo Kramer Nära mig också, fint target. (Y) :)
 

DeletedUser

Guest
9 lethoon Känner igen detta nicket, kommer dock inte ihåg ifrån vart. :S Har för mig det var positivt med dej iaf..

.XI. med V8 :) Han låg rankad 1:a , var det efter Ic3? Om jag nu kommer ihåg rätt för Ic3 dominerade stort , sen efteråt kom Lethoon till rank 1
 

DeletedUser

Guest
1 Come on? Sveriges bästa starter enligt mig. Om det är dannebooy dvs.
2 Ei Fleisch Fejknick..? Fint läge, bra med farmer.
3 Dead King nej nej nej
4 Bistro Vagnen Sjukt mycket barbs i 7x7, tur eller skills? :) Ser stabilt ut.
5 Leif-Åke Pirate Ingen aning, ligger nära mig så ser ingen framtid här. ;) Hade sjukt bra läge under nuub skyddet så jag är inte förvånad.
6 Ramayne Mycket barbarer i området och även ganska stora spelarbyar. Bra farmer i framtiden. Känner igen nicket från externa, vet inte vad du går för dock.
7 Mrskillz Rätt fint läge.. Random eller fejknick?
8 Lilla åsnan Lite tomt med byar? ^^
9 lethoon Känner igen detta nicket, kommer dock inte ihåg ifrån vart. :S Har för mig det var positivt med dej iaf..
10 Cosmo Kramer Nära mig också, fint target. (Y) :)


Sätter 1000 premium på att du inte har en chans mot Leif-Åke och dem :p
 
Topp