Top 10 OBA stammar

DeletedUser

Guest
Hittade ingen sånn här tråd :D


1 Myten om returnerarna - Ser bra ut! Känner igen ett par spelare, te.x hallonkräm vet jag är en riktig köttare. Kommer nog gå bra för er.
2 Operation: Hostile - Min favoritstam, ni verkar asbra :D tror ni kommer ligga 1 på den här rankingen rätt snart
3 Error - Vet inte riktigt men fint köttat :p
4 PainKillers - Ligger ganska långt under 3 an men kanske kör lite mera försiktigt :thinking: Ser rätt okej ut ändå :)
5 Griparna - Ni har Tits Mcgee iaf så ni är säkert rätt bra :) kör på!
6 We Are Legends - Vet itne :D
7 Over N Out - Ni ser roliga ut kan säkert bli nått bra från er!
8 ALL MAKT ÅT TENGIL - haha fint stamnanm annars vet jag inte :p
9 Renegades - Danskar elr norksar elr nåt xD ser ganska bra ut!
10 Inbred Evil - Känner igen ramayne men annars har jag verkligen ingen aning

sorry att det blev så kort om alla har inte hunnit få så bra koll än :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hittade ingen sånn här tråd :D


1 Myten om returnerarna - Ser bra ut! Känner igen ett par spelare, te.x hallonkräm vet jag är en riktig köttare. Kommer nog gå bra för er.
2 Operation: Hostile - Min favoritstam, ni verkar asbra :D tror ni kommer ligga 1 på den här rankingen rätt snart
3 Error - Vet inte riktigt men fint köttat :p
4 PainKillers - Ligger ganska långt under 3 an men kanske kör lite mera försiktigt :thinking: Ser rätt okej ut ändå :)
5 Griparna - Ni har Tits Mcgee iaf så ni är säkert rätt bra :) kör på!
6 We Are Legends - Vet itne :D
7 Over N Out - Ni ser roliga ut kan säkert bli nått bra från er!
8 ALL MAKT ÅT TENGIL - haha fint stamnanm annars vet jag inte :p
9 Renegades - Danskar elr norksar elr nåt xD ser ganska bra ut!
10 Inbred Evil - Känner igen ramayne men annars har jag verkligen ingen aning

sorry att det blev så kort om alla har inte hunnit få så bra koll än :D



Så du menar bara för att de har en bra spelare (tıts mcgee) så är de bra ? Njaa han kanske e bra men alla andra suger :awsm:
Ledaren brukar ju adla med deff trupper.
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Så du menar bara för att de har en bra spelare (tıts mcgee) så är de bra ? Njaa han kanske e bra men alla andra suger :awsm:
Ledaren brukar ju adla med deff trupper.

Om man kör deff då? Ska man plötsligt bygga off för att adla? Blandby - Nä! Kör man deff, får man ta risken att adla med deff, hur dumt det än låter.
 

DeletedUser

Guest
Om man kör deff då? Ska man plötsligt bygga off för att adla? Blandby - Nä! Kör man deff, får man ta risken att adla med deff, hur dumt det än låter.

Kallas samverkan mellan stammedlemmar, deffspelare är ovärderliga, men ska inte kasta bort deffen pga dålig kommunikation:thinking:
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Kallas samverkan mellan stammedlemmar, deffspelare är ovärderliga, men ska inte kasta bort deffen pga dålig kommunikation:thinking:

Jag har inte skrivit att man ska rensa med deff, utan att man kan adla med deff.
Självklart finns det olika "säkra" metoder t.ex att be någon i stammen tajma in rens innan adeln osv.
 

DeletedUser

Guest
1 Myten om returnerarna - Jag hatar miljöskitsnack
2 Operation: Hostile 240.995 - Rippoff från doktors-stammen från någon annan värld
3 Error 215.686 - namnet säger allt,
4 PainKillers 180.092 - Hmm, verkar FETbra
5 Inbred Evil 87.613 - N00bs
6 We Are Legends 86.266 - Bra film!
7 The Ultimate Soldiers 64.833 - Njaae?
8 Griparna 61.936 - SAAB
9 Heavy Metal Crew 59.149 - Vad hände med westlife??
10 Knights of Honour 54.663 - KoH är ett djur med spenar
 

DeletedUser

Guest
1 Myten om returnerarna 313.415 -------------> Nya drunkna burk pantare som letar burkar, det är otroligt att de orkar med allt letande efter burkar
2 Operation: Hostile 258.237 -------------> Har semester just nu
3 Error 236.023 -------------> ett tag till om de sköter sina kort rätt
4 PainKillers 205.386 -------------> kul namn, blir kvar ett par månader
5 Inbred Evil 113.894 -------------> Onda typer de där, hoppas ni fejdar bort :) ingen ondska på denna lista
6 We Are Legends 101.497 -------------> Legender?
7 The Ultimate Soldiers 66.603 -------------> Ultimate, neråt på listan
8 Heavy Metal Crew 65.623 -------------> Överraskar på mig iaf, vist de är relativt starka spelare men det här viste jag inte
9 Smurf Ligan 64.346 -------------> Kul gäng som ter sig onormalt luggnt, snart kommer de få blåbärs saft då får ni se på greejer
10 Griparna 62.181 -------------> Några Riktiga Hårdingar inom TW världen, de har gjort allt sett allt men inte köttat allt.
 
Topp