Top 10 OBA Stammar

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Rank Stamnamn Besegrad
1 Returerarna 53.053 - Riktigt fin OB, ni köttar bra omkring er och jag tror ni stannar på topp 3, ryktet säger att ni är [rs] från v.13 kan nån bekräfta/dementera?:confused:
2 Wannabe Elite Emo Douchebags 43.388 - Ganska förvånad att ni inte tagit första platsen men det kommer väll. Alla världar jag spelat på har någon från er stam legat först på, Ni köttar bra iallafall men det känns som bara en tiotal spelare är de som verkligen går in hårt.
3 Alla Fria Barbarers Fackförbund 40.636 - Ni köttar bra, ni har ganska många spelare men flera sticker angående OBn, vet att ni har smarriga arméer men ni verkar inte superaktiva och inte så erfarna angående offensiven heller eftersom ni har kvar trupperna i byn när jag kommer:thinking:
4 Organisation X 31.672 - vet inte så mycket om er men ni gör bra ifrån er med erat blotta antal, frågan är om ni håller i längden:confused:
5 The Secret Of Pommac 26.546 - Pommac är riktigt gott, tror på er;)
6 Hogwarts 26.318 - Dåligt jobb, mycket poäng dålig OB, kan det ha att göra med den mystiska barbar by linjen som dykt upp vid era byar:thinking:
7 To Be Continued 25.862 - ni är få och har flera bra spelare, frågan är varför ni inte ligger lika långt upp som WEED. Framtiden får visa vad dessa går för..
8 Suit Up! 24.802 - Massinvite, finns på samma världar och kör alltid lika dåligt. Tar upp flyktingar och noobsD:
9 Connect 24.305 - Vad gör ni här nere? Trodde ni skulle ligga högre upp efter allt omtal..
10 Be My Farm 22.313 - Bra ledning, är medlemmarna lika bra?
............
12 VVVVVVVWVWVWVWVW 19.720 - Bästa stammen<33
 

DeletedUser

Guest
Några korta kometarer nu på julafton :D

1 Returerarna 55.371 - Kommer nog kunna bli farliga i k54. Organisation X är troligen det enda hotet en så länge men världen är ung det kan komma fram ny stamar vem vet.
2 Wannabe Elite Emo Douchebags 44.448 - 25 medlemar och mycket fin Oba ni kommer vara kvar här länge ett stort hot för hela värld 14 i framtiden....
3 Alla Fria Barbarers Fackförbund 41.445 - Kommer inte vara kvar här om 4 veckor håller troligen inte i längden.
4 Organisation X 33.205 - En k54 stam som kommer vara farliga i framtiden om dem fortsätter i samma takt ^_^
5 The Secret Of Pommac 28.927 - dem flesta medlemarna i k44, kan gå hur som helst här :sneaky:
6 Hogwarts 27.013 - 2 ord.. blir farliga.....
7 Suit Up! 26.838 - 68 medlemar inte så imponerad...
8 To Be Continued 26.738 - spelar på värld 10 med några av dem spelar dem som där så blir det en stam att räkna med.
9 Connect 24.969 - Snart borta.
10 Be My Farm 23.184 - kommer inte kunna va kvar här om några veckor.

Lite korta komentarer :D

God jul alla Tw spelare hoppas nu får många presenter :awsm: <3
 

DeletedUser

Guest
Update:

1 Returerarna 91.028 fint köttat ;)
2 Alla Fria Barbarers Fackförbund 70.702 Hmm.. Kanske stannar här uppe en stund till :)
3 Wannabe Elite Emo Douchebags 66.501 fiiint, bra stam också
4 Turn Back 54.821 min stam
5 Organisation X 53.986 22 medlemmar och ligga så högt :) nästan lika bra som WEED
6 The Secret Of Pommac 51.835 stannar kvar ett tag
7 Hogwarts 51.180 ni kam farma mer än barbarianbyar ;) härligt
8 Suit Up! 42.892 nejnej :) bye
9 Be My Farm 42.418 Åker nog ner snart
10 Connect 40.182 nä, Hejdå :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 Returerarna 91.028 De här är knasiga de återanvänder alla trupper på et konstig sätt, hur är det möjligt o vara så högt upp?
2 Alla Fria Barbarers Fackförbund 70.702 Barbarerna strider för sina rättigheter vem hade kunnat tro det?
3 Wannabe Elite Emo Douchebags 66.501 lika bra som vanligt inget speciellt med dem nu heller
4 Turn Back 54.821 de bygger poäng inte trupper, deras trupper har fått mjölk syra nu enligt trogna annonsörer.
5 Organisation X 53.986 Ni har lagt grunden för framtidens tw stammar, väl oljade och sminklade rullar era t32or in i by efter by, var o en av er styr ett dödligt vapen mot er omgivning. Vart era spetsar pekar,pekar även er färdriktning för yxorna. Hoppas på er av hela mitt hjÄrta då ni är goda och väldigt bra.
6 The Secret Of Pommac 51.835 En bra stam som är på G
7 Hogwarts 51.180 har trollat sig in i toppen men håller det hela vägen?
8 Suit Up! 42.892 ni kom ni såg och ni klädde er efter blodstänken
9 Be My Farm 42.418 kommer hålla i ett bra tag till o köra flera farmer nästa vecka visslades ngt iaf ditåt
10 Connect 40.182 har gått bra fast ni är nog slutkörda nu
 

DeletedUser

Guest
flyttade över inläggen från den andra top 10 oba stam tråden till denna, onödigt att ha 2 likadana trådar ^_^

dags att vi får lite fart på denna tråden igen, någon som känner för att lägga upp ny lista med kommentarer? ;)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
flyttade över inläggen från den andra top 10 oba stam tråden till denna, onödigt att ha 2 likadana trådar ^_^

dags att vi får lite fart på denna tråden igen, någon som känner för att lägga upp ny lista med kommentarer? ;)

Eh, topp10 OB, toppp10 OBA? Eller missuppfattar jag det hela?
 

DeletedUser

Guest
1 Returerarna 127.201 - Köttar sönder, har dock även trupperna för att ligga här.
2 Alla Fria Barbarers Fackförbund 95.973 - Ligger högt upp, och köttar på bra, överraskar nog många, som sakt tror nog mest att det är dessa som slaktar VVVV, och VVVV slaktar inte dom.
3 Wannabe Elite Emo Douchebags 87.980 - Riktigt duktiga spelare, behöver ingen barbrim för att skaffa trupper.
4 Turn Back 80.416 - Duktiga spelare, känner igen några, köttar bra, kan bli några att räkna med.
5 Hogwarts 73.283 - Som sakt, i början hade dom nog mest trupper av alla, pga dubbelt med inkomster, men konstigt?
6 The Secret Of Pommac 71.883 - Sköna lirare, duktiga ledare och köttar bra, kan komma långt.
7 Organisation X 67.846 - Ligger högt upp trots att dom blir rensade en för en.. Åker ner.
8 Suit Up! 57.595 - Inte konstigt att dom ligger här med så många spelare, få rensar alltid lite, och det blir ju lite, borde haft dubbelt så mkt med så många medlemmar. Pinsamt.
9 Be My Farm 53.658 - Hjälper varandra duktigt på deffensiv, men vidare offspelare, njae.
10 Connect 51.058 - Borta from topp 10 inom 3 dagar.
 

DeletedUser

Guest
1 Returerarna 127.201
Utav de resurser de plundrar återvinner de sina förlorade trupper, ångar fram likt ett tåg. Ska bli intressant att se vad de tar sig för om ett litet tag då deras adlar antagligen börjar ticka in.

2 Alla Fria Barbarers Fackförbund 95.973
De strider för barbarernas rättigheter, är väldigt utspridda och verkar kötta - frågan är hur mycket trupp ni har kvar då rapporter vittnar om brist på köttrupper?

3 Wannabe Elite Emo Douchebags 87.980
Gräsrökande emo's för hela slanten, vi är mer höga än vi köttar men ligger ändå i toppen :p

4 Turn Back 80.416
Turn back time and watch your progress, keep on the schöööt ;)

5 Hogwarts 73.283
Blev anklagade för barbarfusk i början av världen men verkar ha återhämtat sig från dessa anklagelser och köttar vidare, tror inte ni legat här uppe om det inte varit för ert fina farmläge ärligt talat.

6 The Secret Of Pommac 71.883
Nyårsafton har gått pasé, enda dagen på året man konsumerar Pommac, ska bli intressant att beskåda er fortsatta utveckling nu när pommacförsäljningen dalar neråt, kan kursen in-game då stiga?

7 Organisation X 67.846
Ni låter som någon wannabe CIA byrå, ska bli skoj att se vad ni har för hemligheter att dölja och ert kött verkar vara bristfälligt ;)

8 Suit Up! 57.595
Kontoret verkar i alla fall klara av att hitta offensiva styrkor, vad är er defensiva planering? Kan ni fortsätta ligga såhär högt upp offensivt? Only time will tell!

9 Be My Farm 53.658
Be my farm heter stammen, frågan jag ställer mig är om all denna OBA gett er fler farmer?

10 Connect 51.058
Ert stamnamn får mig att tänka på In Flames låt Cloud Connected, eller en bit ur lyriken till sången rättare sagt. För er som inte förstod min poäng; Jag tror inte dessa kommer stanna på top-10 speciellt länge till.

I've come to realise
With every little glimpse, you fade

När vi ändå är inne på temat "toppstammar" så varför inte kolla lite hur de ligger i förhållande till varandra rent geografiskt?

hehemh.png
odarank.png
 

DeletedUser

Guest
Måste vara pinsamt för hogwarts att se denna karta, deras stam bildar ju ett ljusblått barbarbälte. Inte en enda by utanför barbarbältet, helt oskyldiga må jag säga ..
 

DeletedUser

Guest
Haah, skrattar åt att se "Connect" ha typ mer en halva k44 så sitter "pommac" med sjukt mycket mindre av k44 och med rätt så mycket mer OBA than connect ^^
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
hmm.. jag tror ni fått det hela om bakfoten, detta är topp 10 OB stammar inte OB-A. listan ser ju inte alls ut sådär om man kollar total statistiken..
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
alla gör misstag, helt okej. Bara han rättar till det.

Postar min egen lista tillsvidare:

1 Returerarna 144.440
Köttar på och lever upp till namnet, på något sätt lyckas ni verkligen få ihop pengar nog till premium av er pantning.

2 Alla Fria Barbarers Fackförbund 114.085
Fega kräk är vad ni är, skickar en noob stam som en undanmanöver så att ni ska kunna kötta med mindre motstånd, DÅLIG STIL!

3 Turn Back 101.252
Ni kör erat race, det är bra det. Vill inte lägga sig i krig och ni verkar inte ha några fiender heller för den delen, bara allmänt 1on1 kött där.

4 Wannabe Elite Emo Douchebags 95.606
Mina favoriter, lågt medlemsantal, stora byar, bra OB. Så ska det se ut! Emosarna ger tillbaka.

5 The Secret Of Pommac 81.318
Pommac är gott om man blandar ut det med något starkt, dock vet jag inte så mycket om er men OBn säger mycket.

6 Hogwarts 80.201
Avada kedavra! Va det så ni gjorde mot era grannar så de blev barbs eller? Fuskare, om än något skillade på det, är vad ni är och ni förtjänar inte denna plats.

7 Organisation X 75.112
Fint köttande här, nästan bara OB-A.

8 Suit Up! 69.445
Gillade namnet när jag först såg det, nu blir jag sorgsen när jag hör det. Ni är en massinvite oavsett om ni förnekar det eller ej, ni lever på erat medlemsantal och det kan ta er långt men hamnar ni i ett krig kommer ni garanterat bli infilterade och det blir erat fall.

9 Be My Farm 67.728
Ubica & CO, ni är schyssta och inte alls massinvite som många säger. Ni är ju en premade för gudsskull. Medel bra köttande för medlemsantalet.

10 VVVVVVVWVWVWVWVW 67.609
Här är min stam, ligger 1:a på OB-F rankingen men det är inget jag är stolt över, ganska sorgligt att vi ligger där vi gör men det kan man inte göra något åt. Anledningen att vi ligger så långt ner på OB-A är simpel, vi helt enkelt slår ut alla offensiva hot och de får man ingen OB-A för.
 

DeletedUser

Guest
hmm.. jag tror ni fått det hela om bakfoten, detta är topp 10 OB stammar inte OB-A. listan ser ju inte alls ut sådär om man kollar total statistiken..

båda trådarna är likadana, båda va om top 10 oba stammar trots att rubriken på denna tråd säger OB, ändrar de till OBA så alla är medvetna om de.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
båda trådarna är likadana, båda va om top 10 oba stammar trots att rubriken på denna tråd säger OB, ändrar de till OBA så alla är medvetna om de.

Men syftet är ju attdet ska vara ob ochinte ob-a här.. Det var ju därför det fanns två trådar. Listorna skiljer sig ju rejält när det gäller oba och obt..
 

DeletedUser

Guest
Men syftet är ju attdet ska vara ob ochinte ob-a här.. Det var ju därför det fanns två trådar. Listorna skiljer sig ju rejält när det gäller oba och obt..

kollade nyss igenom och dom flesta har gått efter OBA i denna tråden förutom den senaste listan....

back on topic ;)
 

DeletedUser

Guest
Rank Stamnamn Besegrad
1 Returerarna 53.053 - Riktigt fin OB, ni köttar bra omkring er och jag tror ni stannar på topp 3, ryktet säger att ni är [rs] från v.13 kan nån bekräfta/dementera?:confused:

Dementerar.

1. Returerarna 154.927
Ja, det köttas på bra i stammen jag tillhör. Lär nog ligga före alla andra ett bra tag till (alltid?).
2. Wannabe Elite Emo Douchebags 121.945
Ni har till slut börjat kötta bättre. Trodde att ni endast var poänghoror där ett tag.
3. Alla Fria Barbarers Fackförbund 110.973
Hyfsat bra OBA, borde kanske skära ner på medlemsantalet bara? Ni åker snart annars.
4. Turn Back 107.351
Knappt märkt av er tidigare. Men OBAn ser okej ut, ni får gå in lite mer för det här ;)
5. The Secret Of Pommac 93.274
Intressant stam. Med tanke på vad man hör om er tror man dock att ni ska ha haft högre OBA.
6. Hogwarts 92.609
Besviken på er. Med alla barbarbyar omkring er borde ni fått tillräckligt med resurser för att kunna kötta mer. Hoppas ni kommer igen senare, det kan bli intressant.
7. Organisation X 78.256
Bra medlemsantal, men dåligt köttat hittills. Kan det bero på att ni ligger på samma kontinent som oss i dGröna?! ;)
8. Suit Up! 75.134
Med alla era medlemmar är det inte konstigt att ni tagit er hit. Tror dock inte ni kommer mycket längre.
9. De Veliga Vikingarna 62.744
Samma som för SuitUp! Tror inte ni kommer längre än så här. Ni behöver visa att ni vet vad trupperna ska användas till.
10. To Be Continued 62.098
Har hört mycket om er. Ni ligger dock förvånansvärt långt ner med tanke på hur många som förväntar sig att ni ska ligga i toppen senare på denna värld.
 

DeletedUser

Guest
Dementerar.

1. Returerarna 154.927
Ja, det köttas på bra i stammen jag tillhör. Lär nog ligga före alla andra ett bra tag till (alltid?).
2. Wannabe Elite Emo Douchebags 121.945
Ni har till slut börjat kötta bättre. Trodde att ni endast var poänghoror där ett tag.
3. Alla Fria Barbarers Fackförbund 110.973
Hyfsat bra OBA, borde kanske skära ner på medlemsantalet bara? Ni åker snart annars.
4. Turn Back 107.351
Knappt märkt av er tidigare. Men OBAn ser okej ut, ni får gå in lite mer för det här ;)
5. The Secret Of Pommac 93.274
Intressant stam. Med tanke på vad man hör om er tror man dock att ni ska ha haft högre OBA.
6. Hogwarts 92.609
Besviken på er. Med alla barbarbyar omkring er borde ni fått tillräckligt med resurser för att kunna kötta mer. Hoppas ni kommer igen senare, det kan bli intressant.
7. Organisation X 78.256
Bra medlemsantal, men dåligt köttat hittills. Kan det bero på att ni ligger på samma kontinent som oss i dGröna?! ;)
8. Suit Up! 75.134
Med alla era medlemmar är det inte konstigt att ni tagit er hit. Tror dock inte ni kommer mycket längre.
9. De Veliga Vikingarna 62.744
Samma som för SuitUp! Tror inte ni kommer längre än så här. Ni behöver visa att ni vet vad trupperna ska användas till.
10. To Be Continued 62.098
Har hört mycket om er. Ni ligger dock förvånansvärt långt ner med tanke på hur många som förväntar sig att ni ska ligga i toppen senare på denna värld.

Om du kommenterar deras OB så ska du inte skriva OBA, tack.
 
Topp