TNW Förklarar KRIG

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det jag skrev var något helt annat, att ifall du var i exempelvis min position, där du faktiskt var med i en stam där ni är helt överlägsna, där ni har valet att ta in lite inaktiva barbadlande spelare som inte förtjänar en vinst över huvudtaget, eller om man vill kötta ner dom och vinna genom att ha krigat mot hela världen. Där hade du nog gjort samma sak som vi har gjort nu, men då du tydligen aldrig varit på den sidan kan du ju inte helt uttala dig anser jag.

Och du vet självklart vad min kapacitet är eller hur menar du? Du har aldrig spelat med eller mot mig, men jag kan ju säga såhär direkt på pappret att jag tvivlar på att det skulle vara en självklar match mellan oss två. Dock har inte detta något alls med topic att göra, och hänvisar istället till min mailbox ifall du vill fortsätta mäta k*k (bara för att inte vara allt för vulgär, det finns ju barn här!).

Tyvärr blev det inte djurgården som gick vidare, synd. :(

Men vafan, ja hejjar ju på TYT. Har inte de framgått rätt självklart?

TYT gör helt rätt, de är TNW som är blåögda idioter och trodde på er. Ja menar herregud, man kan ju inte tro på tomten bara för att mamma o pappa säger att han finns. (Sorry TNW för att ja spräckte eran tomtebubbla här, men ja tror de är värt det)

Tss, vi vill ha Känslor här. JAG vet att ja skulle besegra dig 9/10 ggr.
 
Topp