TNW´s Feghet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
suttit å läst denna tråden och andra trådar där man klankar ner på TNW.
ja deras ledning kanske inte såg längre än vad näsan är lång när det kom till TYT, sen hörde jag nått gnäll om att TNW adlade massa barbarer tror det kom från super boltz

då skall vi dra upp lite gamla saker här: Under kriget mellan federationen och TY så var det 3 stammar som adlade TYT byar, det var
-s- , Snakes och banzai resten av dom 8 stammarna ja the fed bestod av 11 stammar adlade barbarer under dom första 2 veckorna
. news flash alla inklusive TYT har nångång adlat nån barbar.

ja TNW må vara jätte fega och TYT må vara jätte stora, men nånstans har ju TYT skött sina kort korrekt när varken the fed eller nån annan kunnat få dom på knä.

TNW har gjort det dom såg rätt att göra låt dom vara dom e snart borta endå.
å om nån av er får för sig att fråga undra eller påstå att jag inte har haft koll på kriget mellan fed å TYT tänk om eftersom jag var stamledare för banzai.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
suttit å läst denna tråden och andra trådar där man klankar ner på TNW.
ja deras ledning kanske inte såg längre än vad näsan är lång när det kom till TYT, sen hörde jag nått gnäll om att TNW adlade massa barbarer tror det kom från super boltz

då skall vi dra upp lite gamla saker här: Under kriget mellan federationen och TY så var det 3 stammar som adlade TYT byar, det var
-s- , Snakes och banzai resten av dom 8 stammarna ja the fed bestod av 11 stammar adlade barbarer under dom första 2 veckorna
. news flash alla inklusive TYT har nångång adlat nån barbar.

ja TNW må vara jätte fega och TYT må vara jätte stora, men nånstans har ju TYT skött sina kort korrekt när varken the fed eller nån annan kunnat få dom på knä.

TNW har gjort det dom såg rätt att göra låt dom vara dom e snart borta endå.
å om nån av er får för sig att fråga undra eller påstå att jag inte har haft koll på kriget mellan fed å TYT tänk om eftersom jag var stamledare för banzai.

Du har ingen koll :)

Vad hände med LEAGUE och Para och -Y- och så känns det som att jag missar någon fortfarande :p
 

DeletedUser

Guest
Du har ingen koll :)

Vad hände med LEAGUE och Para och -Y- och så känns det som att jag missar någon fortfarande :p

haha love you too <3 <3

league försvann efter att banzai upplöstes om jag kommer ihåg rätt, Para mergade med nån annan stam för mig att vissa av dom återfanns i druids och -Y- fanns inte när jag slutade på v12 så då har nog dom kommit till efter
 

DeletedUser

Guest
Beror ju på att jag lagt av.

Haha nej skämt åsido. TNW suger in*t*e, det finns många duktiga spelare där - det vet jag av egna erfarenheter då jag var med i TNW innan jag beslutade mig för att lägga ner v12-epoken. Du sitter bakom ett fejknick och vågar nog inte stå för vem du är, troligtvis är du en f.d SaH-medlem eller möjligtvis en Snakes-medlem som inte lärt sig veta hut.

TNWs ledning är oerhört trevlig Stormvarg och det vet du mycket väl om. Både du och jag har haft misstankar om att TyT skulle anfalla, och ja dem besannades ju iochmed kriget. Men att du som ensam person ska kunna stå upp mot en ledning, som LITADE på att TyT INTE skulle anfalla dem när kriget tog slut, är bara korkat. I alliansfördraget fanns det en punkt om att alliansen bara gällde under kriget mot Snakes och att därefter skulle båda sidor återgå till förhandlingsbordet för att förhandla om ytterligare diplomati.

Och i den punkten verkar TyT tänkt snäppet längre än vad TNW gjorde - medlemmarna visste vilken risk stammen tog när vi allierade oss med TyT - då det skulle betyda slutet för TNW ifall TyT gick på TNW (Vilket slutligen hände).
Så kom inte och ta åt dig credit för att du hade aningar om att TyT skulle gå på TNW - för du är långt ifrån ensam om det!

Statsen talar sitt språk om att det pågår en mass-slakt mot TNW, jag har inte koll på när kriget bröt ut men statsen säger 696 - 24 till TyTs favör (Räknat senaste månaden). TNW står inte upp mot TyT på det sättet jag hade hoppats.

Det enda man kan göra är att gratulera TyT, som varit den bästa stammen efter mergen mellan Träd och Yawn - att kriga mot i princip alla stammar på världen och gå segrande ur det är det inte många som lyckas med.


Fortfarande dåliga stats om det sitter bra spelare bakom kontona.

De var tre dubbels så stora föresten så låg TNW i krig med två andra stammar samtidig om jag hört rätt. så 3-1

2,5 . 2 stammar med ca 500 000 p ?
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som inte riktigt ser hur denna tråd är relevant? Som rubriken antyder så handlar det bara om smutskastning och dylikt. Stäng skiten, helt onödigt som bara finns för att gamla utadlade spelare ska kunna ge utlopp för sina åsikter gentemot olika spelare/stammar.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Spårade ur lite här på slutet, tänkte att ni kunde fått diskutera lite. Men det blir ett hänglås på den här
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp