Tjockis Gås

DeletedUser

Guest
Den vi alla har väntat på så länge, skulle uppskattas att få veta när den kommer
 

DeletedUser

Guest
Jag vill inte läsa någon intervju med en tjock gås... Så nej tack!
 

DeletedUser

Guest
Tjockis gås är tyvärr helt okänd för alla som någonsin gjort en intervju och därför kommer det antagligen inte att komma någon med den så kallade "Tjockis gås".

Vi kan ju inte intervjua vilken idiot som helst?
 

DeletedUser

Guest
Tjockis gås är tyvärr helt okänd för alla som någonsin gjort en intervju och därför kommer det antagligen inte att komma någon med den så kallade "Tjockis gås".

Vi kan ju inte intervjua vilken idiot som helst?

Jag som kom ihåg dig som en trevlig prick när jag spelade =( blev du ledsen när tjockis gås inte ville ha med dig i domdom?
 

DeletedUser

Guest
Tjockis gås är tyvärr helt okänd för alla som någonsin gjort en intervju och därför kommer det antagligen inte att komma någon med den så kallade "Tjockis gås".

Vi kan ju inte intervjua vilken idiot som helst?

Att du ens kallar han idiot är absurt!
Tjockis gås är en legend.
 

DeletedUser

Guest
haha, var självklart inte serriös med mitt tidigare inlägg. Tjockis gås är ju tw.se's kändaste (och tjockaste) lirare.

Och jag sökte aldrig till domdom, nämnde dock att jag var intresserad till skarloc har jag för mig.

Men kan någon fixa så jag kan få kontakt med Tjockis så kan jag fixa en intervju. Om det skulle vara till er belåtenhet?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha, var självklart inte serriös med mitt tidigare inlägg. Tjockis gås är ju tw.se's kändaste (och tjockaste) lirare.

Och jag sökte aldrig till domdom, nämnde dock att jag var intresserad till skarloc har jag för mig.

Men kan någon fixa så jag kan få kontakt med Tjockis så kan jag fixa en intervju. Om det skulle vara till er belåtenhet?

Sök kontakt med han här på forumet :p
 

DeletedUser

Guest
Jag ber om ursäkt waxad. Det var förhastade ord icke att tillmäta större betydelse.
 

DeletedUser

Guest
Det kan ta ett tag med intervjuer, med tanke på att du har "slutat" så förstår jag förövrigt inte varför du fortsätter hänga här.
/IB
 

DeletedUser

Guest
Men som den Cpt. Obvious jag är så ser jag att han inte umgås med henne, eftersom han sitter och skriver här.
 
Reaktionspoäng
0
Shamless self bump.

Om inte tjockis så iaf. Centern AKA Shrimpey AKA Warren Thompson, en presentation borde vara överflödig men tyvärr så är den kanske inte det då ingen verkar veta vem han är.

Tidigare medlem i FPPA, BMX, DOMDOM mfl. Han lurade ett par japaner etc. Troligen den bästa kö'n man kan ha.
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Shamless self bump.

Om inte tjockis så iaf. Centern AKA Shrimpey AKA Warren Thompson, en presentation borde vara överflödig men tyvärr så är den kanske inte det då ingen verkar veta vem han är.

Tidigare medlem i FPPA, BMX, DOMDOM mfl. Han lurade ett par japaner etc. Troligen den bästa kö'n man kan ha.

Frågan är om det kommer någon interljuv, inte dit livs bakgrund.
 
Topp