tjenare alla gamla godingar

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
hej hej på er alla... de var inte igår... såg att jag kunde ta mig in här på de allmäna forumet.. så tänkte bara passa på och säga hej till värd 1..... hoppas ni har det kul i kriget om de n fortsätter ? är inte så direkt insat just nu ^^ men har ni konto över så tackar jag inte nej för vore grymt kul att lira igen... spelar speed så fort jag har tid.. så är någon sugen så säg till då oxå.... som sagt HEJ vär 1 =)
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske bara talar för mig själv nu men det har varit ganska skönt utan dig och jag vill inte ha dig tillbaka.Så länge du inte är på motståndets sida för det tackar jag gärna JA för!
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
hehehe

Hehe märks att någon inte kan glöma amalt och leva och gå vidare!!!:p

Är gjärna på Motståndarnas sida för all del :cool: dock vet jag inte vilka det är.... men glöm skiten och gå vidare går fler båtar :sneaky:

till er andra Hej på er
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Knektarna verkar har lediga konton, så det är bara in och prata med Humlan eller Xerxes ::::::))))))))))
 

DeletedUser

Guest
Tjena Exi :D Du har ju redneck75 kontot! Bara att kriga på det, där är ju mycket adlar på det kontot! :D
 

*TheExiCuter*

Member
Reaktionspoäng
0
hehheheh

Knektarna verkar har lediga konton, så det är bara in och prata med Humlan eller Xerxes ::::::))))))))))

hehehe och du tror på allvar att dom vill ha in mig? efter min historia på v1? vist kan alla vara små ochomogna=) men med ölen i handen så ändras allt....

EmelieGp!! det kontot gav jagupp för länge sedan annars hade det inte endast haft 100tusen P nu... utan då hade kontot varit bland dom topp Rankade.... sorry ;)
 

DeletedUser

Guest
exxi haha

hehehe och du tror på allvar att dom vill ha in mig? efter min historia på v1? vist kan alla vara små ochomogna=) men med ölen i handen så ändras allt....

EmelieGp!! det kontot gav jagupp för länge sedan annars hade det inte endast haft 100tusen P nu... utan då hade kontot varit bland dom topp Rankade.... sorry ;)

hmm det undrar jag..du fick chansen att ta hand om ett konto, fullt med nukes, det tog inte lång tid innan du whinade om hjälp med det. Du klarar helt inte av max 500 byar ta hand om.
Att du gav upp det kontot beror bara på att jag tröttnade på dig. Så vi satte igång att adla upp dig. Du är så jefla dålig på Tw t o m sämre än vad jag är haha
 
Topp