Tistel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

sacker

Member
Reaktionspoäng
0
Tistel är den sämsta stamen på detta spelet. De kickar spelare som har kontakt med flera andra stamar och har kompisar från andra världar. Sedan vill de inte ge en annan förklaring och skickar sedan attacker mot spelaren som lämnade. Jag hoppas verkligen att ingen annan stam gör så. Och må Tistel burn in hell. Det är den sämsta stamen på detta spelet. Och x-dream-x är den sämsta ledaren
 

DeletedUser

Guest
Skall akta mig för denna stam, tack för användbar information :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tistel är den sämsta stamen på detta spelet. De kickar spelare som har kontakt med flera andra stamar och har kompisar från andra världar. Sedan vill de inte ge en annan förklaring och skickar sedan attacker mot spelaren som lämnade. Jag hoppas verkligen att ingen annan stam gör så. Och må Tistel burn in hell. Det är den sämsta stamen på detta spelet. Och x-dream-x är den sämsta ledaren

Hehe då vet jag:rolleyes:
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Tistel är den sämsta stamen på detta spelet. De kickar spelare som har kontakt med flera andra stamar och har kompisar från andra världar. Sedan vill de inte ge en annan förklaring och skickar sedan attacker mot spelaren som lämnade. Jag hoppas verkligen att ingen annan stam gör så. Och må Tistel burn in hell. Det är den sämsta stamen på detta spelet. Och x-dream-x är den sämsta ledaren

Vad heter du igm?

Btw så måste jag säga att det är du som har skrytit hela servern om hur bra tistel är :p
 

DeletedUser

Guest
Tistel är den sämsta stamen på detta spelet. De kickar spelare som har kontakt med flera andra stamar och har kompisar från andra världar. Sedan vill de inte ge en annan förklaring och skickar sedan attacker mot spelaren som lämnade. Jag hoppas verkligen att ingen annan stam gör så. Och må Tistel burn in hell. Det är den sämsta stamen på detta spelet. Och x-dream-x är den sämsta ledaren



Hur kom du in i tistel?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Tänkte samma sak. Hur kom du in i den stammen ?
Jag kan inte påstå att jag öht tror att tistel är en dålig stam. Men det är för tidigt för att veta , alltså tkr jag vi lämnar diskussionen då den inte är direkt intressant för någon ändå. Detta kommer bara sluta med smutskastning.
 

sacker

Member
Reaktionspoäng
0
Beerbelly och Fidel är sjukt grymma i den stamen. De har min respekt. Stamen är sjukt bra krigsmässigt men det finns en person som förstör stamen. Stamen krigar mot Viuu och Viuu har det tufft. Förlorar byar hela tiden. Jag kan säga att Tistel kommer klara sig sjukt länge. Men som sagt de har en spelare som jag tror kommer att gå under men själva stamen är den bästa sammarbets stamen jag har varit i. Alla andra är massrekryterare..
 

DeletedUser

Guest
Beerbelly och Fidel är sjukt grymma i den stamen. De har min respekt. Stamen är sjukt bra krigsmässigt men det finns en person som förstör stamen. Stamen krigar mot Viuu och Viuu har det tufft. Förlorar byar hela tiden. Jag kan säga att Tistel kommer klara sig sjukt länge. Men som sagt de har en spelare som jag tror kommer att gå under men själva stamen är den bästa sammarbets stamen jag har varit i. Alla andra är massrekryterare..

Om alla stammar är massrekryteringsstammar, hur kommer det sig att någon av dessa massrekryteringsstammar någon gång kommer krossa Tistel, inom ska vi säga 2 månader? :)

Det är även lite skillnad på att säga att en hel stam är skit till skillnad från att säga att 1 spelare är skit =)


Humble, du har inte skrivit på värld 9´s forum på länge!, nu har du din chans :)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, ser inte varför denna tråden skall bli längre än den redan är...

**Klick**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp