Timing

DeletedUser

Guest
Timing är, som vi alla vet om, viktig
Den attackerade höll på att nobla en annan spelare, hans trupper kommer hem, sen kom dom inte längre

Timing is, as we all know, crucial
The attacked was nobleing another player, his troups arrives at home, then they didnt come any longer


Försvarare: xxxxx
By: xxxxxxx

Kvantitet: 145 95 45 19 279 2170 0 9 247 5 1 3
Förluster: 145 95 45 19 279 2170 0 9 247 5 1 3

Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 14
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Akademi har blivit skadad och nedgraderad från nivå1 till nivå0

---

Annan timing, läs gå inte alldeles för mycket off

Another timing ie do not go for too much off

Försvarare: xxxxx
By: xxxxxxx

Kvantitet: 0 0 386 0 0 183 0 0 16 0 0 0
Förluster: 0 0 386 0 0 183 0 0 16 0 0 0


Byte: 52.632 76.952 10.506
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag antar att den poäng du försöker få fram är att man inte ska lämna sin by utan försvar medans man noblar, ett misstag många verkar göra...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror han menar att mean ska skicka iväg adelsmannen direkt när den kommer hem ller något.
 

DeletedUser

Guest
och inte skicka 3 adelsmän i en attack -.-
och inte en sån liten arme, och man ska skicka försvarstrupperna i den sista adels attacken
 

DeletedUser

Guest
Jag tror han menar att han skickade attacken så den skulle landa precis när den killens adelsmän kom hem efter att hålla på och nobla nån, alltså han visste om adlingsattackerna och skickade attacken för att ta död på adelsmännen när de kom tillbaka så att de inte kan adla.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror han menar att han skickade attacken så den skulle landa precis när den killens adelsmän kom hem efter att hålla på och nobla nån, alltså han visste om adlingsattackerna och skickade attacken för att ta död på adelsmännen när de kom tillbaka så att de inte kan adla.

Tror vi har en vinnare :p
 

DeletedUser

Guest
Detta skulle kunna bli ett lite irriterade inlägg...

men Ingen har rätt :)

Var dock inte jag som anföll åt ngt håll.
Det var den utsatte för nobling som satte in den lilla nådastöten ^^
 

DeletedUser

Guest
lol smart kille :p vem var det?? man måste akta sig för honom :p
 

DeletedUser

Guest
Det är en spelare som lärt sig lite från mig, jag säger inte spelarens namn.
Fast om du tillhör fel stam - då ska du nog passa dig och kommer märka vem det är :D
 

DeletedUser

Guest
man ska dodga tills man har trupper nog, eller dodga tills sista noble attacken :p
 

DeletedUser

Guest
I det hära fallet var det en kille/tjej som fick reda på tiden när adelsmännen skulle komma tillbaka till byn, och sände in sina trupper för att ta död på den attackerande trupperna och på så vis rädda sin polare.

man ska dodga tills man har trupper nog, eller dodga tills sista noble attacken :p

Därför gud uppfan katapulterna för att ta bort samlingsplatsen ;)
 
Topp