Time to prove

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte berätta lite saker för er läsare här som inte många vet..

Nästan alla spelare hackar på "p12or" För att dem sägs vara sjukt dåliga (noobiga) Små grinarslen och rent utsakt av otroligt jävla jobbiga.

Så nu när v5 går mot sitt slut så tänkte jag berätta för alla att jag är en en p12a. Jag är endast 13 år, har dock inte sagt det till så många av olika skäl. Men tänkte att det kanske var dags nu så att alla vuxna som ska vara så jävla bra och mogna kanske tänker efter innan dem säger p12a till någon..

Har själv aldrig blivit kallad p12a förutom av haroo och mange.. :(

Det här blir väl lite som ett adjöö för min del T*ON är ju rejält pissed off på mig och har nog tänkt att nolla mig vilket dem även ska få göra.. =) Dock kommer jag göra lite motstånd..

Med vänliga hälsningar, Filip
 

DeletedUser

Guest
vilket du inte nämmner i detta inlägg är att du tog över kontot efter orginal renato
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
Ne men det vet nog alla? men visst om du vill det, jag tog över kontot i december.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag visste inte det men bryr mig inte så mycket om vem som är vem och vilken stats du har sen i december har jag ingen aning om men då vet vi att du är 13.
 

DeletedUser

Guest
Ja jag tillhör ju dom som inte trodde du var 13. Fast du har nu bevisat att du inte är så gammal heller.

vi är inte pisst off på dig. Vi är besvikna. En ledare som lämnar för fiende stammen klingar aldrig bra och tyvärr så har du även fått den stämpeln med dig i andra världar. Men de var ju ditt egna val. De var inte heller vi som började anfalla dig. Du skickade första anfallet och vi besvarade de.

Men jag förstår inte din tanke riktigt.. Lämna oss för sjömännen som själva sitter med minst 5 stora konton på kö?

Lyckja till med allt!

Minja
 

DeletedUser

Guest
Ja jag tillhör ju dom som inte trodde du var 13. Fast du har nu bevisat att du inte är så gammal heller.

vi är inte pisst off på dig. Vi är besvikna. En ledare som lämnar för fiende stammen klingar aldrig bra och tyvärr så har du även fått den stämpeln med dig i andra världar. Men de var ju ditt egna val. De var inte heller vi som började anfalla dig. Du skickade första anfallet och vi besvarade de.

Men jag förstår inte din tanke riktigt.. Lämna oss för sjömännen som själva sitter med minst 5 stora konton på kö?

Lyckja till med allt!

Minja

TQON och TKON startar att attackera förklarar man att man inte började så skratta dem bara, en nollad spelare han jag vilket innebär att han gav upp, inte imponerade ju :) men det finns väl ljusglimtar av er också, TKON lyckades ta en by i två timmar *Applåder*;)
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
Men jag förstår inte din tanke riktigt.. Lämna oss för sjömännen som själva sitter med minst 5 stora konton på kö?

Lyckja till med allt!

Minja

Jag har ingen tanke, TW tar för mycke slut och kände att det dels skulle ta en längre tid att bli uppadlad om ajg inte gick med i seamen och dessutom är det en liten kick som fått mig lite aktivare så att jag kan göra lite mer motstånd.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte berätta lite saker för er läsare här som inte många vet..

Nästan alla spelare hackar på "p12or" För att dem sägs vara sjukt dåliga (noobiga) Små grinarslen och rent utsakt av otroligt jävla jobbiga.

Så nu när v5 går mot sitt slut så tänkte jag berätta för alla att jag är en en p12a. Jag är endast 13 år, har dock inte sagt det till så många av olika skäl. Men tänkte att det kanske var dags nu så att alla vuxna som ska vara så jävla bra och mogna kanske tänker efter innan dem säger p12a till någon..

Har själv aldrig blivit kallad p12a förutom av haroo och mange.. :(

Det här blir väl lite som ett adjöö för min del T*ON är ju rejält pissed off på mig och har nog tänkt att nolla mig vilket dem även ska få göra.. =) Dock kommer jag göra lite motstånd..

Med vänliga hälsningar, Filip

Bra sagt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Duracell4, du får tro vad du vill men jag vet sanningen
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja jag tillhör ju dom som inte trodde du var 13. Fast du har nu bevisat att du inte är så gammal heller.

vi är inte pisst off på dig. Vi är besvikna. En ledare som lämnar för fiende stammen klingar aldrig bra och tyvärr så har du även fått den stämpeln med dig i andra världar. Men de var ju ditt egna val. De var inte heller vi som började anfalla dig. Du skickade första anfallet och vi besvarade de.

Men jag förstår inte din tanke riktigt.. Lämna oss för sjömännen som själva sitter med minst 5 stora konton på kö?

Lyckja till med allt!

Minja

Bara för ni e nuubs kanske? ;)
 
Topp